Şimdi Ara

YENİ ELANTRA TÜKETİM VERİSİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bugün tatilden döndüm.güzergahım antalya-afyon-izmir-kuşadaşı-didim- antalya oldu.toplam 2200 km yaptım.675 liralık yakıt aldım.km de 30 kr yani 5,3 lt yakmışım.arabada 2 yetişkin 2 çocuk vardı.bagaj ağzına kadar doluydu.klima hep açıktı.yollar güzel olunca 120 nin altına pek inmedim.az yaksın diye hiç kasmadım açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bir ara DH'de yorum yapan herkes 1.90 üstü , sarışın , kaslı klişesi vardı.

    Şimdi de yeni klişe:

    + 120-130 üstü gittim
    + Az yaksın diye hiç kasmadım
    + Araç dolu + bagaj vardı.


    Çok iyi biliyorum ki uzun yolda tüketim konusu açan herkes sıka sıka kullanıyor nasıl olsa yanınızda değiliz araç içi kameradan 3-5 saatini yükleme imkanınız varsa efsane olurdu.

    Lafım size değil böyle konu açan herkese. Uzun yol tüketimi araç hakkında zerre önemli değil ve bir şeyi göstermez.
  • Normalde Crdi çok yakan bir dizel ama sizin değerler gayet güzel hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi değer elde etmişsiniz. Benim karma tüketimim 6,3 lt.
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    Genel olarak memnunum aracımdan.yakıtı da fena değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr. Çelik kullanıcısına yanıt
    Rakiplerinden biraz fazla yakması çokta önemli değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nirvana333 kullanıcısına yanıt
    Hyundai şu yakıtıda çözse iyi olacak.

    Yoksa büyük ilerleme kaydeden markalardan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    Rakiplerinden biraz fazla yakması çokta önemli değil.
    Ben de memnunum hocam. Varsın 0,5lt fazla yaksın. Tüm ihtiyaçlarımı en iyi karşılayan C Sedan Elantra. Yaklaşık 1,5 yıldır kullanıyorum. Tek eksik kalan yönü bence sürüş keyfi.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Mr. Çelik kullanıcısına yanıt
    Hocam sürüş keyfi derken biraz açabilirmisiz.Benim de araç alırken hedefimdeki araçlardan biriydi.



    Hayalet ekranı,elektronik el freni gibi donanımı eksikleri ve içeriye ses alımının fazla olması,yakıt tüketimi fazlalıkları nedeniyle vazgeçtim.



    Bu eksikler dışında çok güzel bir araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir ara DH'de yorum yapan herkes 1.90 üstü , sarışın , kaslı klişesi vardı.

    Şimdi de yeni klişe:

    + 120-130 üstü gittim
    + Az yaksın diye hiç kasmadım
    + Araç dolu + bagaj vardı.


    Çok iyi biliyorum ki uzun yolda tüketim konusu açan herkes sıka sıka kullanıyor nasıl olsa yanınızda değiliz araç içi kameradan 3-5 saatini yükleme imkanınız varsa efsane olurdu.

    Lafım size değil böyle konu açan herkese. Uzun yol tüketimi araç hakkında zerre önemli değil ve bir şeyi göstermez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 31 Temmuz 2018; 0:31:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda2007

    Hocam sürüş keyfi derken biraz açabilirmisiz.Benim de araç alırken hedefimdeki araçlardan biriydi.



    Hayalet ekranı,elektronik el freni gibi donanımı eksikleri ve içeriye ses alımının fazla olması,yakıt tüketimi fazlalıkları nedeniyle vazgeçtim.



    Bu eksikler dışında çok güzel bir araba.
    Focus kullandınız mı hiç hocam? Yaklaşık 400 km Focus mk3 kullandım. Yollar virajlıydı ve acelem vardı. Yol tutuşu, viraj kabiliyeti ve direksiyon hissi çok iyiydi. Elantramla viraja girerken virajı dönüp dönemeyeceğimle ilgili geri dönüş alamıyorum direksiyondan.

    Ses alımı konusunda size katılmıyorum hocam. Bence gayet sessiz. Belki kullandığınız yol veya lastikle ilgilidir sizi rahatsız eden ses. Bence gayet sessiz. Otoyolda yol ve lastik sesi 110-120 den sonra biraz rahatsız edici hale geliyor.

    Donanım eksiği olarak elektromekanik el freni, otomatik kararan iç dikiz aynası, led far ve ön park sensörü bence eksileri. Makyajla bunlar da giderilir diye düşünüyorum. Ayrıca güvenlik ekipmanları da satılmalı bence opsiyon pakedi olarak. Elite Plus bunlar dışında yeterli donanıma sahip bence.

    Sadece şoför camının tek dokunuş açılıp kapanması da enteresan. Uzak doğuluların geneli bu konuda takıntılı. Multimedya sistemi daha modern ve hoş bir arayüze sahip de olabilirmiş ayrıca.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Çelik

    Focus kullandınız mı hiç hocam? Yaklaşık 400 km Focus mk3 kullandım. Yollar virajlıydı ve acelem vardı. Yol tutuşu, viraj kabiliyeti ve direksiyon hissi çok iyiydi. Elantramla viraja girerken virajı dönüp dönemeyeceğimle ilgili geri dönüş alamıyorum direksiyondan.

    Ses alımı konusunda size katılmıyorum hocam. Bence gayet sessiz. Belki kullandığınız yol veya lastikle ilgilidir sizi rahatsız eden ses. Bence gayet sessiz. Otoyolda yol ve lastik sesi 110-120 den sonra biraz rahatsız edici hale geliyor.

    Donanım eksiği olarak elektromekanik el freni, otomatik kararan iç dikiz aynası, led far ve ön park sensörü bence eksileri. Makyajla bunlar da giderilir diye düşünüyorum. Ayrıca güvenlik ekipmanları da satılmalı bence opsiyon pakedi olarak. Elite Plus bunlar dışında yeterli donanıma sahip bence.

    Sadece şoför camının tek dokunuş açılıp kapanması da enteresan. Uzak doğuluların geneli bu konuda takıntılı. Multimedya sistemi daha modern ve hoş bir arayüze sahip de olabilirmiş ayrıca.

    Alıntıları Göster
    Hocam benim ilk sıfır aldığım araç focus 1 hb idi.2004 modeldi.7 yıl 70.000 km kullandım.Araç dan çok memnun kaldım.



    Arabamı çok sakin kullandığım için yol tutuşu ve viraj kabiliyeti için bir şey diyemem.Bundan sonraki araçlarımı da (Opel astra,nissan QQ ,şimdi de megane sedan) çok sakin kullanınca virajlarda hiç zorlanmıyorum.Araba da iki çocuk ve yavaş git diyen bir eş olunca insan sakın sürücü oluyor.



    Elentra crdi elite plus ile Adana-Ankara git gel yaptım.Benim megane ile kıyaslanınca çok ses alıyor.



    Eşim ve babam hyundai marka araçlar kullanıyor.Yıllardır bir sorun çıkarmadı.



    C segmentte her aracın üstün olduğu yönler var.



    Elentra gücü ve sağlamlıgı ile ön planda.Yakıtı ve donanım eksikleri negatif yönleri.



    Focus ise dar ve kasvetli bir araç.Hem iç hacmi,Hem bağajı yetersiz.



    Benim anlamadığım konu elentranın tutmaması.Insanlarda ki ön yargıyı kırmak zor.Gayet alınır bir araba olmasına rağmen,taksiciler dışında alan neredeyse yok.



    Eski kasa astra sedan satarken,Bu aracın az satması bence mantıklı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hyundai tasarim ve saglamlik bakimindan rakiplerine ders niteliginde isler cikariyor.

    Ancak araci kullanmaya basladigimizda disi seni ici beni yakar atasozunu yasayarak ogreniyosun.



    En kotu yani surus zevki! Yok abi o nasi bi direksiyonsa sanki nasil diyim bi boslugun icinde ceviriyosun gibi, motorlar cansiz basmasan gitmez, azcik bassan anlik tuketimde 18 litreleri gorur psikolojin bozulur. (Vites gecisleri haric. O kadar kiyak yapmislar ki araba calismiyoken bile vites atip duruyodum :)

    Tum araclarinin suspansiyonlari fazla sert. Hele ki i20 nin arkasinda bol cukurlu kasisli sehir trafiginde oturun kufur ede ede inersiniz arabadan.

    Dizeli olsun benzinlisi olsun rakiplerinden her zaman fazla yakar.

    Bunlar disinda donanimiyla, tipiyle, saglamligiyla ondedir.



    He ben bunlarin hepsini bi arada isterim diyenin de daha fazlasini odeyip vw almasi lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @arda2007

    Megane'ı çok kısa mesafede test ettim hocam. Sessizlik konusunda kıyaslayamayacağım. Siz ikisini de tecrübe etmişsiniz.



    2 aylık oğlum var. O yüzden artık ben de daha sakin kullanıyorum. Özellikle o arabadayken. Ama yine de yalnızken ve müsait yolda özellikle virajlı yollarda biraz zorlamak isterim.



    Focus'u otomobil olarak çok beğenmeme rağmen çok dar iç hacmi ve küçük bagajı sebebiyle eledim. Megane'ın arkadaki diz,özellikle baş mesafesi ve nispeten cansız motoru sebebiyle eledim. Elimde Octavia ve Elantra kalmıştı. Aradaki 8 bin liralık farka değmiyordu Octavia bence. O yüzden Elantra tercih ettim. Ki Elantra, bana göre Octavia'dan daha yakışıklı ve Octavia makyaj görecekti.



    Elantra'nın satmaması konusunda da ön yargı ve daha aracı almadan satmayı düşünen zihniyet var bence.



    @yagızalp

    Elantra arkada torsiyon olmasına rağmen konforlu sayılabilecek bi araç. Ben motoru gayet canlı buluyorum. Özellikle Sport modunda gayet istekli. Eco'da DCT şanzımanın gaza cevabı genellikle yavaş oluyor.

    Edit: Haberdar et



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr. Çelik -- 31 Temmuz 2018; 2:57:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1500 kiloluk arabadan 136hp ile hem atiklik hem az yakıt beklenemez. Bence Elentra güncel kasa gayet yeterli ve konforlu bir araç motorda güç olarak gayet yeterli. Tabiki eksik yönleri var fakat sonuçta bu adamların rekabet edebilmesi için bir yerlerden kısıp daha ucuza satmaları lazım onlarda kendilerince krtitik olmayan yerlerden kısıyorlar. Genel olarak ağırlık konusunda bir atılım yapmaları lazım fakat buda maliyet, otomobil piyasasında firmalar ayakta kalmak için bu kadar çaba sarf ederken bunları yapmak kolay değil.
  • Yeni elentra gayet sessiz.
  • Pütürlü asfaltta elbette ses alıyor fakat pürüzsüz asfaltta sesi gayet normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.