< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Yeni Kodiaq II 1.5 mhev
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Boşuna yorulup bu kadar yazı yazmışsın hocam arabanın heyecan veren hiçbir tarafı yok
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Prestij paketi aldım yeni, konu açmak, başlatmak için yazdım. Diğer araç sahipleri de buraya gelirse birlikte belki birşeyler yaparız. Araç güzel ama eksikleri çok can sıkıyor. Adamlar global anlaşmalı Vodafone sim kart koymuş datayı aktif etmiyorlar. Data olmayınca uzaktan yapılacak birçok özellik off. Kapalı olan özellikleri kendimiz açtırabilir miyiz bilmiyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
PHEV olmayan 150hp bir araca 3 milyon bence verilmez. Daha doğmadan ölen bir araç bana göre.
-
phev'in vergi dışında önemli bir avantajı yok. eğer gelirse sırf vergi avantajı yüzünden düşünebilirim. phev olmadan da güzel bir suv kodiaq. bu fiyata böyle ferah güzel bir d suv yok. bir xtrail var, o da bir şeye benzemiyor. benzese 6 yıl önce passat yerine onu düşünebilirdim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 18 Kasım 2024; 17:35:15 > -
Düzenli şarj edilmeyen Phev safi zarar. boşa büyük batarya taşıma hamallığı, bir de dünya para ödüyorsun o pillere.
Phev'in ancak düzenli şarj edip, kullanım amacına uygun bir şekilde kullanıyorsan bir anlamı var. herkese gelecek bir konsept değil.
-
Ben de benzer düşünceyle aldım. Araç güzel, kaliteli. Yakıtı inanılmaz iyi. Ankara İstanbul gidiş ortalama 5,5 dönüş 6 lt. Malzeme iyi, yakıt iyi daha ne olsun diyorum ama kimden kaynaklı olduğunu bilmediğim eksik özellikler var.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
şehir dışı hepsi az yakıyor, önemli olan şehir içi. bir arkadaş yeni tiguan almış ve istanbul şehir içi 10 lt diyor, kodiaq'ın yakışı daha da fazla olacaktır. dizel passat almakla iyi bir seçim yapmışım sanırım. 7 ltlerde geziniyorum.
-
Yeni Kodiaq şehir içi 6,5 hocam. Bizzat kullanıyorum, her seyahati ayrı veriyor. Araç 3bin km oldu. Şimdilik şehir içi de çok iyi. Bir önceki kasada 8,5-9 lt lerden bahsediyordu arkadaş. Mild hibritin en efektif tarafı bu olmuş sanırım, yakıt işini büyük ölçüde halletmişler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
kaç para bu araba
-
hangi şehir? bu önemli. 6,5 istanbul için imkansız zira benim passat 7 yakıyor -ki bu yüksek bir araç- ve benzinli. istanbul dışındaki şehirleri ben şehir içi saymam.
-
Ankara
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ankara sayılmaz, dediğim gibi yeni tiguan'la 10 yakıyormuş arkadaş istanbul'da -ki tiguan kodiaq'tan ufak-. kodiaq istanbulda muhtelemen 11-12 yakar. dizel lazım bu arabaya. 2.0 dizellerin vergisinin 1.6 benzinli kadar olması gerekir. anca kurtarır 2.0 dizel.
-
Keşke olsa ama memleketimizin uygulamaları belli işte. Üreticiden daha çok kazanan bir devletimiz var. Benim arabanın vergisiz hali faturada 1400 TL civarı. Nasıl 3M olduğunu hesap et işte. Hele ki 2.0 dizelde fiyat daha da uçuyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İmkansız şehiriçi 6.5. Şehiriçi dediğiniz ortalama 20 km hız ile belki 10 lt yakar. Ankara’da açık yol ise 6.5 lt yakar 70-80 ile.
Benim act Passat 5.5 lt yakıyor Ankara’da :)
Mantıklı mı değil tabi ki 👍
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2jz1993 -- 18 Kasım 2024; 23:22:52 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İmkansız derken daha fazla yakar mı diyorsunuz? Eğer daha az yakar diyorsanız bu doğru çünkü bazen 6 lt altına düşüyor şehir içi. Paylaşırım ekran görüntüsünü.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hayırlı olsun
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet daha fazla yakar. Ankara’da serbest sürüş şehiriçi değil anlatmak istediğim nokta o.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Mild hibritle yakıt işini büyük oranda çözmüşler dediğim ondan. Araç benzinli motora ihtiyaç azalınca sizin passat gibi 2 silindire düşüyor. Eğer benzinli motora ihtiyaç yoksa tamamen kapatıyor ve bu geçişleri çok hızlı yapıyor. Benim gördüğüm tasarruf bu alandan ve ilk kalkışta marş motorunu da güç için kullanmasından geliyor. Ben de şaşkınım ama durum bu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
![](/static/forum/img/enbegenilen_icons/tumyanitlarigenislet.png)
Boşuna yorulup bu kadar yazı yazmışsın hocam arabanın heyecan veren hiçbir tarafı yok
|
PHEV olmayan 150hp bir araca 3 milyon bence verilmez. Daha doğmadan ölen bir araç bana göre. |
Burada boyutlar sınıfı farkını belirlemiyor. markanın aldığı pozisyon ve araç kalitesi sınıfı belirliyor. Bmw 3 serisi ile Civic sedan da benzer boyutlarda ama farklı sınıftalar. Touareg altyapısını Cayenne, Audi Q7 gibi araçlarla paylaşan üst sınıf tam bir premium Suv altyapısına sahip. çok daha büyük, güçlü motorları ve bu motorları kaldırabilecek potansiyeli var. hem yol hem de ağır arazi donanımları mevcut. Kodiaq ise Vw'nin orta direk MQB altyapısının en uzun hali. kocaman bir Golf gibi düşünün. doğrudan düzey farkı var yani aralarında. Touareg ile Kodiaq arasında nasıl kaldınız o da ilginç biraz, biri 9 milyon, diğeri 3 milyon ama? |
Benzer içerikler
- hyundai accent 1.5 gls milenyum kasa nasıl
- toyota corolla 1.33 comfort yorum
- porsche macan kronik sorunları
- renault clio 1.5 dci expression yorumlar
- renault scenic yorum
- sıfır araba fiyatları
- uçan araba fiyatları
- golf 7.5 hangi yıl
- togg satış rakamları
- passat 2025 sedan
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X