Şimdi Ara

Yeni Opel Grandland için Türkiye'de ön talep süreci başlıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Opel’in amiral gemisi yeni Grandland, aralık sonu itibarıyla Türkiye’de ön talep almaya başlıyor. 2025 yılının ocak ayında ilk teslimatları gerçekleştirilecek olan yeni Grandland, ilk etapta hem 504 km’lik WLTP menzile sahip elektrikli seçeneği hem de 48V Hybrid teknolojisine sahip versiyonuyla Türk tüketicilerle buluşacak.



    Yeni Opel Grandland, özellikleriyle neler sunuyor❓



    Yeni Opel Grandland için Türkiye'de ön talep süreci başlıyor
    Yeni Opel Grandland, 50.000’den fazla ayrı hücreden oluşan yeni Intelli-Lux HD LED sistemiyle dikkat çekiyor. Otomobilin iç mekanı ise yolcuları konforlu bir ortamda cesur ve yalın tasarımıyla karşılıyor. Model, 16 inçlik bilgi-eğlence ekranı ve tamamen dijital 10 inç gösterge paneli ile sürücünün sürüş keyfine odaklanmasına imkan tanırken Intelli-HUD “head-up display” sayesinde sürücünün gözlerini yoldan ayırmasına gerek kalmıyor.



    Ayrıca Opel’in ödüllü ergonomik AGR koltukları yeni Grandland modelinde de kendini gösteriyor. Alman mühendisliğiyle tasarlanan ve geliştirilen yeni Grandland, tasarım aşamasından itibaren elektrikli araçlar için geliştirilen 400V mimariye sahip yeni STLA Medium platformu üzerinde yükseliyor. Bu ve çok daha fazla yenilikçi özellikleriyle yeni Grandland, Opel’in Türkiye’deki SUV ve elektrikli portföyünde zirveyi temsil ederek geniş bir müşteri kitlesine hitap ediyor.



    Yeni Opel Grandland için Türkiye'de ön talep süreci başlıyor
    Sürdürülebilirliği merkeze alan Opel, “Greenovation” yaklaşımı doğrultusunda, tüm kumaşlarını %100 geri dönüştürülmüş malzemeden elde ediyor. Yeni Grandland, Pixel Box’tan ön koltuk sırtlıklarındaki telefon ceplerine ve orta konsolun altında bulunan 12 V prizin de yer aldığı büyük saklama alanına kadar toplamda 35 litreden fazla hacme sahip iç saklama bölmeleri sunuyor. Arka koltuklar dik pozisyondayken 550 litre, koltuklar yatık pozisyonda ise 1,645 litre bagaj hacmi sunan yeni Grandland, yükleme alanı konusunda da sınıf beklentilerini karşılıyor.



    %100 elektrikli ve hafif hibrit seçenekler



    Yeni Grandland Elektrik, Türkiye’de ilk etapta satışa sunulacak elektrikli versiyonunda 73 kWsa (net kapasite) NMC batarya ile birlikte yaklaşık 504 kilometre menzil (WLTP’ye göre) sunacak. 210 hp (157 kW) güç ve 345 Nm doğrudan tork üreten elektrik motoru, sessiz sürüş deneyimi sunuyor. Yeni Opel Grandland Elektrik, ayrıca ısı pompası gibi enerji tasarrufu özellikleri verimliliği arttırarak menzil avantajı sağlıyor.



    Müşteriler, tamamen elektrikli seçeneğinin yanı sıra 48V Hybrid teknolojisine sahip versiyonu da tercih edilebilecek. 136 hp (100 kW) güç üreten; 1,2 litrelik turbo benzinli motor, 28 hp (21 kW) elektrikli motor ve 6 ileri çift kavramalı elektrikli şanzıman ile donatılan kompakt sistem, günlük kullanımda akıllı ve ekonomik bir sürüş çözümü olarak da birçok avantaj sunuyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni Opel Grandland için Türkiye'de ön talep süreci başlıyor
    Yeni Opel Grandland için Türkiye'de ön talep süreci başlıyor
    Yeni Opel Grandland için Türkiye'de ön talep süreci başlıyor
    Yeni Opel Grandland için Türkiye'de ön talep süreci başlıyor
    Yeni Opel Grandland için Türkiye'de ön talep süreci başlıyor
    Yeni Opel Grandland için Türkiye'de ön talep süreci başlıyor
    Yeni Opel Grandland için Türkiye'de ön talep süreci başlıyor
    Yeni Opel Grandland için Türkiye'de ön talep süreci başlıyor








  • 3008 gibi 2 milyonu geçerse satamaz. 1.6 milyon olursa satış rekoru kırar.

  • toysican kullanıcısına yanıt
    İmkansız o fiyat minimum 1.9 2

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • PSA içinde önceki neslin en zayıf halkası bu nesilde 3008 in önüne geçmiş iç ve dış tasarım olarak.

  • DaggeredByRuhtan kullanıcısına yanıt

    1.85 e Nissan qq varken satamaz o paralara. 408 de keza aynı para. İşi zor opelin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • toysican kullanıcısına yanıt
    Batma söylentileri olan Nissan yerine kesinlikle Opel tercih ederim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • stellantisin arabaları cafcaflıdır ama boya ve ince işçiliği kalitesizdir. bilginize.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • east10 kullanıcısına yanıt

    O sizin görüşünüz saygı duyarım. Yalnız qq kendini kanıtlamış bir araç. Ayrıca Nissan batmıyor. Honda ile ortaklık kurup yoluna devam edecek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • toysican kullanıcısına yanıt
    Mitsubishi de girecekmiş ortaklığa, tam kaybedenler kulübü olmuş :D

  • yeni 3008/5008 ikilisinden yakışıklı.

  • 4 tekerleğin üstünde giden kaporta parçası

  • Yeni 1.2 Motorda yine yağ içinde çalışan triger kayışı yoktur umarım, değişiklik yoksa talep fazla olmaz. Zircire geçmişlerdir umarım.

  • Tavan boya atma sorunu bitti mi acaba? Bitmediyse hepsi boş.

  • 3008'den daha yakışıklı olmuş...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • PSA ya geçtiğinden beri Opel den ciddi derecede soğudum.


    bayileri de yan yana ANKARA da. dış kabuğu ve direksiyonu değişik birbirinin aynı arabalara sıkıcı şekilde bakıp çıkıyorum.


    Şikayet siteleri ise şikayet dolu.


    1.2 Puretech ile insanlar mağdur oluyor,



    Yeni araç alma arefesindeyiz ama elim varmıyor. Önceden Alman-Amerikan ( GM ) der geçerdik şimdi direkt fransız...


    Bu arabanın da simsiyah iç tasarımını hiç beğenmedim.

  • yaşadığım yerde opel alan neredeyse kalmadı.
    zaten artık Fransız olduğu için algısı da çok kötü.
    Alman ve Fransız markaların işi zor..

  • Yine 3 silindir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel Fransızlara gectikten sonra çok sorunlu bir marka oldu . Kesinlikle uzak durulması gereken bir marka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 silindir ve 1.2 Puretech motorla gelecekse hiç zahmet edip gelmesin.


    Bu ne biçim aymazlıktır anlamadım Stellantis grubu olarak.


    Büyük küçük demeden hemen hemen tüm modellerde aynı motor kulanıyor.


    Tıpkı iri kıyım bir insanla kürdan misali bir insana aynı kıyafeti satmak gibi.

  • Stellantis'e geçtiğinden beri sanki grubun üvey evladıymış gibi hissediyorum.

    Bana göre hiçbir modeliyle hiçbir segmentte dişe dokunur bir alternatif olamıyorlar.


    Son yaptıkları Frontera saçmalığıyla da iyice sıvadılar.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.