Şimdi Ara

Yeni Peugeot 5008 ve e-5008 Türkiye fiyatları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: sanatairum , senged Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 3 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
908
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
92. Sırada  bugün en iyi #13
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Peugeot, yenilenen 5008 ve elektrikli e-5008'in Türkiye lansmanını yapmaya hazırlanırken fiyatlar belli oldu. Allure ve GT donanım seviyeleriyle satışa sunulan hibrit motorlu Peugeot 5008'in fiyatı 2.580.000 TL'den, sadece GT donanımıyla tercih edilebilen elektrikli Peugeot e-5008'in fiyatı ise 2.750.000 TL'den başlıyor.



    Yeni Peugeot 5008 Türkiye fiyatları💸
    Versiyon Yakıt tipi Fiyat
    Allure 1.2 Hybrid 136hp eDCS6 Hafif Hibrit 2.580.000 TL
    GT 1.2 Hybrid 136hp eDCS6 Hafif Hibrit 2.750.000 TL
    E-5008 GT 157kW (210hp) Elektrik 2.750.000 TL


    Yeni Peugeot 5008 ve e-5008, özellikleriyle neler sunuyor❓



    Yeni Peugeot 5008 ve e-5008 Türkiye fiyatları
    STLA Medium platformu üzerine inşa edilen yeni Peugeot 5008;  4,79 metre uzunluğa, 1,89 metre genişliğe, 1,69 metre yüksekliğe ve 2,90 metre aks mesafesine sahip. 7 kişilik oturma kapasitesiyle geniş aileleri radarına alan SUV model, üçüncü sıra koltuklar katlandığında 916 litreye ulaşan geniş bagaj hacmiyle de pratik bir kullanım sunuyor.



    Öne çıkan donanımlar



    Yeni Peugeot 5008'in hafif hibrit versiyonundaki Allure donanımı, anahtarsız giriş ve çalıştırma, 10 inç dijital gösterge paneli, 10 inç dokunmatik multimedya ekranı, 3 bölgeli otomatik klima, kumaş koltuklar, açılır cam tavan, aktif şerit takip sistemi, acil durum güvenlik freni, LED farlar, arka park sensörü ve geri görüş kamerası, 19 inç elmas kesim alüminyum jantlarıyla dikkat çekiyor.



    Hem hafif hibrit hem de %100 elektrikli versiyonla tercih edilebilen GT donanımında ise yeni 21 inç panoramik ekran, sıkça kullanılan fonksiyonlar için kısayollar oluşturulabilen i-Toggles, ambiyans aydınlatma, adaptif hız sabitleyici, geri manevra trafik uyarı sistemi, kör nokta uyarı sistemi, şerit konumlandırma asistanı, eller serbest özellikli elektrikli bagaj kapağı, Pixel LED ön farlar ve 20 inç elmas kesim alüminyum jantlara sahip.



    Yeni Peugeot 5008 motor seçenekleri



    Yeni Peugeot 5008 ve e-5008 Türkiye fiyatları
    Peugeot 5008'in hafif hibrit versiyonu 1.2 litre turbo benzinli motora destek veren küçük bir elektrik motoru ve 48V batarya ile 136 beygir maksimum güç sunuyor. Birleşik kullanımda 5,8 lt/100 km yakıt tüketimi vadeden bu motor, eDCS6 adı verilen altı ileri vitesli ıslak tip çift kavramalı otomatik şanzımanla kombine ediliyor. Peugeot'nun yeni hafif hibrit motorlarına triger kayışı yerine zincir kullandığını da hatırlatalım.



    Vergi avantajı nedeniyle 157 kW yani 210 hp'lik tek motorlu versiyonuyla Türkiye'ye gelen elektrikli Peugeot e-5008 ise birleşik kullanımda 19 kWsa/100 km enerji tüketimiyle WLTP'ye göre 472 kilometreye kadar sürüş menzili vadediyor. 9,7 saniye 0-100 km/s hızlanma süresiyle dikkat çeken modelin son hızı elektronik olarak 170 km/s ile sınırlandırılmış. Hafif hibrit versiyonda ise bu değerler sırasıyla 11,3 saniye ve 200 km/s olarak karşımıza çıkıyor.



    Yeni Peugeot 5008 ve e-5008 Türkiye fiyatları
    Elektrikli 5008'de 400V'luk nikel manganez kobalt katotlu lityum iyon batarya görev yapıyor. 73 kWsa kapasiteye sahip olan bu bataryanın ağırlığı 520 kilogram. 11 kW AC şarj süresi 4,5 saat olan bu batarya 160 kW'lık maksimum DC şarj desteğiyle 30 dakikada yüzde 20'den yüzde 80 doluma ulaşabiliyor.



    Son olarak, iki versiyon aynı altyapı üzerine inşa edilse de bazı parçalarda farklılıklar karşımıza çıkıyor. Örneğin; marka tarafından açıklanan verilere göre elektrikli versiyonda çok bağlantılı bağımsız arka süspansiyon kullanılırken hafif hibrit modelde burulma kirişli arka süspansiyon kullanıldığını görmekteyiz.



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
    7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi








  • Çok çok pahalı . 3 milyona yakın parayı asla 5008'e vermem!
    Ayrıca PSA pismanliktir almayın aldırmayın !
  • 1.2 motorla zaten şansı yok. Fiyatıyla tüy dikmiş.
  • GT için bayide 2.550'ye kadar indikleri belirtiliyor (Deri koltuk dahil, Focal ses sistemi hariç), haftaya detaylı bir şekilde gezip aramaya başlayacağım.


    ilk incelemeleri düştüğünde 10% ÖTV'den girer belki diye çok umutlanmıştım ama, o iş olmayacak gibi görünüyor.

  • Model Y performance varken bu araca bu parayı veren olur mu?
  • Elektriklisine birşey diyemem de hybrid modeli için beygir gücü bu araç için çok az değil mi? İçten yanmalısı hiç mantıklı değil elektirklide de Tesla gibi rakibi var daha ucuza işi zor. Tutmaz bu. Zaten PSA nın tek satış yeri olan Avrupa'da b sınıfı araçları dışında listeye giren aracını göremedim.

  • çok alternatifli bir fiyatla çıkmış, satması zor
  • %10 ÖTV’li elektrikli modeli satılmasın satış sonrası da kullanıcıları yolalım diye benzinli versiyonu ile aynı paraya çıkarmışlar. Bunlar kurnaz ama halk da salak değildir. Bu paraya kim tercih eder...
  • 1.6 180 PS EFSANE benzinli motor varken. 1.2 motora geçmek tamamen saçmalık. 1.5 dizelde yok

  • Hay maşallah. 2 milyondan aşağı araba yok sıfır. Faizi indirseler soluğu nerede alır acaba bu fiyatlar.
  • Tasarım güzel.

  • Değerleri cidden kötü, 30 dakikada 20-80 iyi bir sayı değil. 9.7 0 100 kötü. Araç güzel ama rekabette ısı zor.
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt

    Batarya biraz büyük, şarj süresi o sebeple çok kötü değil. Ancak performans zayıf, pejo tarafında hep zayıf zaten. İlginç bir şekilde aynı motor ve ağırlıkla opelin 0-100 değerleri çok daha iyi

  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Batarya biraz büyük, şarj süresi o sebeple çok kötü değil. Ancak performans zayıf, pejo tarafında hep zayıf zaten. İlginç bir şekilde aynı motor ve ağırlıkla opelin 0-100 değerleri çok daha iyi

    Boyutları dolayisi ile ağırbaşlı araç, aileler kullanır diye düşünülmüş sanırım ama şu hali ile zor, tesla yerine şunu almak için hiçbir geçerli sebep yok.

  • ilkerakar İ kullanıcısına yanıt

    5008 de focal yokmuş. opsiyon olarak da yokmuş. Bu aracın tek şansı güçlü bi plug in hybrid yoksa bu motorlarla işi zor.

  • Pahalı. Fiyatlar en az 300-400 bin aşağıda olmalı.
  • Bu da otomobillerin Ötv'siz, teşviksiz serbest bir sistemde asıl araç değerleri. adamlar sırf elektrikli diye 60bin euro istiyor arabaya. sıfır km BMW X4 satılıyor bu rakama.


    Belki -pek ümidim yok ya- Avrupadaki müşterinin neden elektrikli otomobilden geri adım attığını anlayan bir iki kişi çıkar.



    Yeni Peugeot 5008 ve e-5008 Türkiye fiyatları
  • elektiriklinin menzili çok düşük başlangıç 700 - 800 km olmalıydı.
  • Bunca zaman menzil kısa deyip durdum ancak bu parayı buna, özellikle hibritine, vereceğime gider menzili kısa demem Tesla'ya veririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raxetul -- 14 Kasım 2024; 20:19:33 >
  • Peugeot 308 kullanıyorum. 1.2 motor, 130 beygir. 5008 gibi bir kasada ise benim motorun hibrit ile güncellenmiş ve 136 beygire çıkarılmış versiyonu var. 308 ve 5008 kasalarını göz önüne getirince bu motor hiç olmamış diyor ve konuyu kapatıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi setcom_2000 -- 14 Kasım 2024; 21:52:46 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.