|
Yeni Peugeot 5008 ve e-5008 Türkiye fiyatları
-
-
Çok çok pahalı . 3 milyona yakın parayı asla 5008'e vermem!
Ayrıca PSA pismanliktir almayın aldırmayın !
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.2 motorla zaten şansı yok. Fiyatıyla tüy dikmiş.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
GT için bayide 2.550'ye kadar indikleri belirtiliyor (Deri koltuk dahil, Focal ses sistemi hariç), haftaya detaylı bir şekilde gezip aramaya başlayacağım.
ilk incelemeleri düştüğünde 10% ÖTV'den girer belki diye çok umutlanmıştım ama, o iş olmayacak gibi görünüyor.
-
Model Y performance varken bu araca bu parayı veren olur mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elektriklisine birşey diyemem de hybrid modeli için beygir gücü bu araç için çok az değil mi? İçten yanmalısı hiç mantıklı değil elektirklide de Tesla gibi rakibi var daha ucuza işi zor. Tutmaz bu. Zaten PSA nın tek satış yeri olan Avrupa'da b sınıfı araçları dışında listeye giren aracını göremedim.
-
çok alternatifli bir fiyatla çıkmış, satması zor
-
%10 ÖTV’li elektrikli modeli satılmasın satış sonrası da kullanıcıları yolalım diye benzinli versiyonu ile aynı paraya çıkarmışlar. Bunlar kurnaz ama halk da salak değildir. Bu paraya kim tercih eder...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
1.6 180 PS EFSANE benzinli motor varken. 1.2 motora geçmek tamamen saçmalık. 1.5 dizelde yok
-
Hay maşallah. 2 milyondan aşağı araba yok sıfır. Faizi indirseler soluğu nerede alır acaba bu fiyatlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tasarım güzel.
-
Değerleri cidden kötü, 30 dakikada 20-80 iyi bir sayı değil. 9.7 0 100 kötü. Araç güzel ama rekabette ısı zor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Batarya biraz büyük, şarj süresi o sebeple çok kötü değil. Ancak performans zayıf, pejo tarafında hep zayıf zaten. İlginç bir şekilde aynı motor ve ağırlıkla opelin 0-100 değerleri çok daha iyi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Boyutları dolayisi ile ağırbaşlı araç, aileler kullanır diye düşünülmüş sanırım ama şu hali ile zor, tesla yerine şunu almak için hiçbir geçerli sebep yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
5008 de focal yokmuş. opsiyon olarak da yokmuş. Bu aracın tek şansı güçlü bi plug in hybrid yoksa bu motorlarla işi zor.
-
Pahalı. Fiyatlar en az 300-400 bin aşağıda olmalı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu da otomobillerin Ötv'siz, teşviksiz serbest bir sistemde asıl araç değerleri. adamlar sırf elektrikli diye 60bin euro istiyor arabaya. sıfır km BMW X4 satılıyor bu rakama.
Belki -pek ümidim yok ya- Avrupadaki müşterinin neden elektrikli otomobilden geri adım attığını anlayan bir iki kişi çıkar.
-
elektiriklinin menzili çok düşük başlangıç 700 - 800 km olmalıydı.
-
Bunca zaman menzil kısa deyip durdum ancak bu parayı buna, özellikle hibritine, vereceğime gider menzili kısa demem Tesla'ya veririm.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raxetul -- 14 Kasım 2024; 20:19:33 >
-
Peugeot 308 kullanıyorum. 1.2 motor, 130 beygir. 5008 gibi bir kasada ise benim motorun hibrit ile güncellenmiş ve 136 beygire çıkarılmış versiyonu var. 308 ve 5008 kasalarını göz önüne getirince bu motor hiç olmamış diyor ve konuyu kapatıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi setcom_2000 -- 14 Kasım 2024; 21:52:46 >
1.2 motorla zaten şansı yok. Fiyatıyla tüy dikmiş.
|
Model Y performance varken bu araca bu parayı veren olur mu?
|
Çok çok pahalı . 3 milyona yakın parayı asla 5008'e vermem!
Ayrıca PSA pismanliktir almayın aldırmayın ! |
%10 ÖTV’li elektrikli modeli satılmasın satış sonrası da kullanıcıları yolalım diye benzinli versiyonu ile aynı paraya çıkarmışlar. Bunlar kurnaz ama halk da salak değildir. Bu paraya kim tercih eder...
|
Benzer içerikler
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X