Şimdi Ara

Yeni Renault 1.2 TCE Energy 115hp 190nm (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
1
Favori
10.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu motor renaultun 1149cc lik 1.2 motorundan türetilme.Motor renaulta ait.

    Bu haber çıktığında 115hp olan motor şu an 120bg olarak ve clio 4 de EDC li satılacak.

    Torkun %90 ını 1500 d/dk verdiğinden tüketim ve CO2 çok düşük bunda 104gr dı sanırım.Yani 90 la gitmek için yapılmamış renault bu motoru 1.6 yerine koyacak.1.2 ve 1.4 yerine ise yeni 0.9lt motor geçecek.

    Bu arada 900cc lik yeni motorda çıkardılar o da 90hp 135nm torklu ve 99gr CO2 ye sahip.Yani A sınıfı.

    100gr altı CO2 A sınıfı olarak geçiyor ve yeni vergi sistemi buna göre düzenlenecek.Yeni vergi sistemi 2 yıl içinde devreye girecek .Bence sistem hacim ve CO2 olmalı..

    Şu an clio da satılan 1.5dci 90hp 100gr ın altında ve şu an en düşük vergi diliminde.

    Yeni gelecek motor 1.5dci 90hp energy ise clio 4 de 83gr a inmiş ve verimliliğin doruklarında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Bu motor renaultun 1149cc lik 1.2 motorundan türetilme.Motor renaulta ait.

    Bu haber çıktığında 115hp olan motor şu an 120bg olarak ve clio 4 de EDC li satılacak.

    Torkun %90 ını 1500 d/dk verdiğinden tüketim ve CO2 çok düşük bunda 104gr dı sanırım.Yani 90 la gitmek için yapılmamış renault bu motoru 1.6 yerine koyacak.1.2 ve 1.4 yerine ise yeni 0.9lt motor geçecek.

    Bu arada 900cc lik yeni motorda çıkardılar o da 90hp 135nm torklu ve 99gr CO2 ye sahip.Yani A sınıfı.

    100gr altı CO2 A sınıfı olarak geçiyor ve yeni vergi sistemi buna göre düzenlenecek.Yeni vergi sistemi 2 yıl içinde devreye girecek .Bence sistem hacim ve CO2 olmalı..

    Şu an clio da satılan 1.5dci 90hp 100gr ın altında ve şu an en düşük vergi diliminde.

    Yeni gelecek motor 1.5dci 90hp energy ise clio 4 de 83gr a inmiş ve verimliliğin doruklarında


    Önceki motor sizinde belirttiğiniz gibi 1149 cc D4FT kodlu 1.2 Tce motor ve tamamen Renault ya ait.

    Yeni geliştirilen motor 1.2 tce 1198 cc H5Ft kodlu yine Renault'ya ait ancak başka bir blok üzerinde geliştirilmiş.Bu motor , Micrada da kullanılan 1.2 dig-s motoru.
    Yalnız ortaklıktan dolayı işbirliği var.http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Renault_engines
    Örnek verirsek 1.5 dci k9k - 1.6 dci r9m Renault nun motoru.1.4 tce 130 H4JT ve 2.0 dizel M9R Nissan motoru.İttifak çerçevesinde görev paylaşımı yapılmış.Kolaya kaçma anlamında motor kodlarından da anlaşılabilir.H ve M harfi ile başlıyorsa Nissan.
    Bilgilendirme amaçlı yazdım.Konuyu dağıtmamak için tek mesaja sığdırmaya çalıştım.Altta fransız forum sitesinden aldığım ufak bir alıntı var.


    Parmi les nouvelles motorisations essence retenons
    - 3 cylindres 0,9 litre suralimenté de 90 ch
    - 1.2 TCE Turbo de 105 ch
    - 1.4 TCE Turbo de 140 ch.
    - 1,6 litre turbo (Nissan Juke), 190 ch

    Diesel
    - 3 cylindres, 1,2 litre DCi proposé en 80 ch et 98 ch à partir de 2014.

    On ne sait pas clairement si le "1.2 TCE Turbo de 105 ch" est celui de la Clio III, ou le 3 cylindres de la micra DIG-S, légèrement boosté et plus moderne, et qui permettrait de faire un grand progrès en consommation.


    Alors, pour le 1.4 TCe, juste une supposition, car présent dans la gamme actuelle, mais rien confirmé.. On verra

    Le 1.2 TCe fera 115 cv... c'est une certitude, car dans la base de données Renault. Reste à savoir si cela sera le D4FT (Renault) ou le H5FT (Nissan)

    Quant au 1.2 dCi, abandonné il y a quelques années: à voir si cette rumeur de retour sur les bancs moteurs se confirme
    Si oui, ca permettrait de réduire encore la consommation par rapport au 1,5 dCi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07 note

    quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Bu motor renaultun 1149cc lik 1.2 motorundan türetilme.Motor renaulta ait.

    Bu haber çıktığında 115hp olan motor şu an 120bg olarak ve clio 4 de EDC li satılacak.

    Torkun %90 ını 1500 d/dk verdiğinden tüketim ve CO2 çok düşük bunda 104gr dı sanırım.Yani 90 la gitmek için yapılmamış renault bu motoru 1.6 yerine koyacak.1.2 ve 1.4 yerine ise yeni 0.9lt motor geçecek.

    Bu arada 900cc lik yeni motorda çıkardılar o da 90hp 135nm torklu ve 99gr CO2 ye sahip.Yani A sınıfı.

    100gr altı CO2 A sınıfı olarak geçiyor ve yeni vergi sistemi buna göre düzenlenecek.Yeni vergi sistemi 2 yıl içinde devreye girecek .Bence sistem hacim ve CO2 olmalı..

    Şu an clio da satılan 1.5dci 90hp 100gr ın altında ve şu an en düşük vergi diliminde.

    Yeni gelecek motor 1.5dci 90hp energy ise clio 4 de 83gr a inmiş ve verimliliğin doruklarında


    Önceki motor sizinde belirttiğiniz gibi 1149 cc D4FT kodlu 1.2 Tce motor ve tamamen Renault ya ait.

    Yeni geliştirilen motor 1.2 tce 1198 cc H5Ft kodlu yine Renault'ya ait ancak başka bir blok üzerinde geliştirilmiş.Bu motor , Micrada da kullanılan 1.2 dig-s motoru.
    Yalnız ortaklıktan dolayı işbirliği var.http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Renault_engines
    Örnek verirsek 1.5 dci k9k - 1.6 dci r9m Renault nun motoru.1.4 tce 130 H4JT ve 2.0 dizel M9R Nissan motoru.İttifak çerçevesinde görev paylaşımı yapılmış.Kolaya kaçma anlamında motor kodlarından da anlaşılabilir.H ve M harfi ile başlıyorsa Nissan.
    Bilgilendirme amaçlı yazdım.Konuyu dağıtmamak için tek mesaja sığdırmaya çalıştım.Altta fransız forum sitesinden aldığım ufak bir alıntı var.


    Parmi les nouvelles motorisations essence retenons
    - 3 cylindres 0,9 litre suralimenté de 90 ch
    - 1.2 TCE Turbo de 105 ch
    - 1.4 TCE Turbo de 140 ch.
    - 1,6 litre turbo (Nissan Juke), 190 ch

    Diesel
    - 3 cylindres, 1,2 litre DCi proposé en 80 ch et 98 ch à partir de 2014.

    On ne sait pas clairement si le "1.2 TCE Turbo de 105 ch" est celui de la Clio III, ou le 3 cylindres de la micra DIG-S, légèrement boosté et plus moderne, et qui permettrait de faire un grand progrès en consommation.


    Alors, pour le 1.4 TCe, juste une supposition, car présent dans la gamme actuelle, mais rien confirmé.. On verra

    Le 1.2 TCe fera 115 cv... c'est une certitude, car dans la base de données Renault. Reste à savoir si cela sera le D4FT (Renault) ou le H5FT (Nissan)

    Quant au 1.2 dCi, abandonné il y a quelques années: à voir si cette rumeur de retour sur les bancs moteurs se confirme
    Si oui, ca permettrait de réduire encore la consommation par rapport au 1,5 dCi.


    evet ortaklık sonucu bazı motorlrda görev paylaşımı var Renault Daha çok dizel motor geliştirmede görev alıyorken nissan benzinli motor geliştirmede görev alıyor.
    Hatta bazı nissan mühendisleri Renault'un 2014 sezonundan sonraki sezonlarda kullanılacak 1.6 V6 turbo F1 motoru geliştirilmesinde yeni deneyimler edinmek üzere Virgy fabrikasında çalıştı ve çalışmaya devam ediyor
    Clio RS'te nissan juke tan tanıdığımız 1.6(1618 cc'lik)motorun biraz daha geliştirilmiş hali kullanılacak.

    Ayrıca Daimler ve Renault-Nissan arasında yapılan stratejik işbirliği çerçevesinde Renault -nissan Daimlere düşük hacimli motorları verecek mini sınıf ortak araç platform araç geliştirilecek(Sanırım Renault city) ticari araçlarda ortak üretimle yapılacak(bkz Citan)
    Renault-nissan ise Daimler'den yüksek hacimli motorlar alacak


     Yeni Renault 1.2 TCE Energy 115hp 190nm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07 note

    quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Bu motor renaultun 1149cc lik 1.2 motorundan türetilme.Motor renaulta ait.

    Bu haber çıktığında 115hp olan motor şu an 120bg olarak ve clio 4 de EDC li satılacak.

    Torkun %90 ını 1500 d/dk verdiğinden tüketim ve CO2 çok düşük bunda 104gr dı sanırım.Yani 90 la gitmek için yapılmamış renault bu motoru 1.6 yerine koyacak.1.2 ve 1.4 yerine ise yeni 0.9lt motor geçecek.

    Bu arada 900cc lik yeni motorda çıkardılar o da 90hp 135nm torklu ve 99gr CO2 ye sahip.Yani A sınıfı.

    100gr altı CO2 A sınıfı olarak geçiyor ve yeni vergi sistemi buna göre düzenlenecek.Yeni vergi sistemi 2 yıl içinde devreye girecek .Bence sistem hacim ve CO2 olmalı..

    Şu an clio da satılan 1.5dci 90hp 100gr ın altında ve şu an en düşük vergi diliminde.

    Yeni gelecek motor 1.5dci 90hp energy ise clio 4 de 83gr a inmiş ve verimliliğin doruklarında


    Önceki motor sizinde belirttiğiniz gibi 1149 cc D4FT kodlu 1.2 Tce motor ve tamamen Renault ya ait.

    Yeni geliştirilen motor 1.2 tce 1198 cc H5Ft kodlu yine Renault'ya ait ancak başka bir blok üzerinde geliştirilmiş.Bu motor , Micrada da kullanılan 1.2 dig-s motoru.
    Yalnız ortaklıktan dolayı işbirliği var.http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Renault_engines
    Örnek verirsek 1.5 dci k9k - 1.6 dci r9m Renault nun motoru.1.4 tce 130 H4JT ve 2.0 dizel M9R Nissan motoru.İttifak çerçevesinde görev paylaşımı yapılmış.Kolaya kaçma anlamında motor kodlarından da anlaşılabilir.H ve M harfi ile başlıyorsa Nissan.
    Bilgilendirme amaçlı yazdım.Konuyu dağıtmamak için tek mesaja sığdırmaya çalıştım.Altta fransız forum sitesinden aldığım ufak bir alıntı var.


    Parmi les nouvelles motorisations essence retenons
    - 3 cylindres 0,9 litre suralimenté de 90 ch
    - 1.2 TCE Turbo de 105 ch
    - 1.4 TCE Turbo de 140 ch.
    - 1,6 litre turbo (Nissan Juke), 190 ch

    Diesel
    - 3 cylindres, 1,2 litre DCi proposé en 80 ch et 98 ch à partir de 2014.

    On ne sait pas clairement si le "1.2 TCE Turbo de 105 ch" est celui de la Clio III, ou le 3 cylindres de la micra DIG-S, légèrement boosté et plus moderne, et qui permettrait de faire un grand progrès en consommation.


    Alors, pour le 1.4 TCe, juste une supposition, car présent dans la gamme actuelle, mais rien confirmé.. On verra

    Le 1.2 TCe fera 115 cv... c'est une certitude, car dans la base de données Renault. Reste à savoir si cela sera le D4FT (Renault) ou le H5FT (Nissan)

    Quant au 1.2 dCi, abandonné il y a quelques années: à voir si cette rumeur de retour sur les bancs moteurs se confirme
    Si oui, ca permettrait de réduire encore la consommation par rapport au 1,5 dCi.


    Teşekkürler bu şekilde araştırmamıştım.Yeniyi d4f in devamı sanmışım ama o 115lik olandı sanırım bu farklıymış.

    Renault un mercedesten büyük hacimli benzinli motor alacağı doğru fakat sadece bu değil ayrıca bir türlü başarılı olamadığı LUX segment içinde mercedesten yardım alacak e serisi ve s serisi sınıfında nasıl araç yapılır gibi.

    Mercedeste renaultun 1.6 dci ını yeni modellerinde kullanacak ayrıca 1.5dci serisinide kangoonun kardeşi Citanda kullanacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK
    Birşey olmaz merak etme, vergi dilimlerini değiştirirler, 0-1300cc vergisini 0-800cc aralığına öderiz, 1300-1600 vergisini 800-1300'e. Rahat olun yormayın kafanızı..

    Aynen böyle olur... Ya da, "aşırı beslemelei (turbolu) motorlar için ek vergi" getirirler, 1.3lt sınıfındaki tsi/tce/ecoboost vb motorları, 1.6lt atmosferik kadar vergi verecek hale getirirler.
  • motor renault un senelerdir kullandıgı 1.2 motor... senelerdir dedigimde 80 lerden beri...

    ayrıca bu motor 1.2 turbo olarak satışta ancak 105hp lik model mevcut... Renault satışları düşük olduğu için bir ara getirdi sonrası gelmedi...

    ayrıca 1.2 tce motor lpg uyumu mevcut... bu yeni ünitede aşağı yukarı aynı olacağından lpg uyumu vardır.

    ayrıca vw nin 1.2 tsi ları yokken 1.2 tce motor vardı ama renault getirmedi bunuda söylemekte fayda görüyorum...
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.