Şimdi Ara

Yeni Renault 1.2 TCE Energy 115hp 190nm

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
1
Favori
10.254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renault 1.6dci 130hp 320nm dizel motordan sonra 1.2(1198cc)16v TCE 115hp 190nm torklu motorunu tanıttı.1.6dci da kullanılan teknikler bunda da kullanılmış.

    1500d/dk da torkun %90 nını verirken 2000-4000d/k arasıda 190nm tork veriyor.Bu motor mevcut 1.6 16v yerine kullanılacakmış.

    Tanıtımı http://www.renault.com/en/Innovation/stars-mecaniques/Pages/energy-tce-115.aspx



  • şu an piyasadaki 1,2 16v motor clio bile gitmiyor araç çok sağırdı umarım bu motorla sorun çözülürde millette 1,2 clioya binebilir
  • Harika bir sey. Az da yakiyordur bu simdi. Sehir icinde ya da otoyolda bile 120 yi gecmeyen kisiler icin harika bir sey. Gelecekteki arabam boyle motorlu olacak iste.
  • %25 düşük yakıt tüketimi diyor.
    Bu motor bence şehir içinde ya da otoyolda 120km/s'i geçmeyenleri değil, tüm standart kullanıcıları tatmin edecek bir motor; 115ps güç ve 190nm tork son derece iyi değerler. VW'nin 1.2 TSI'na ciddi bir rakip geliyor.

    Motor 1.6 litre 110ps motorun yerini alacak ve ilk etapta Megane ve Scenic ailesinde kullanılacakmış.

    NOT : Birazdan konunun içine edilir, ne takla testi kalır, ne 1 yılda dökülmediği. İyi mi yazıp kaçalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 15 Eylül 2011; 15:29:40 >
  • Yakıt ve performans çizgisini sunabilen bir motor olursa çok tercih edileceği kesin.
  • gerçekten güzel değerler 1.2 tsi dan da iyi gözüküyor

    motorlara güzel yatırımlar yapmaya başladı renault



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V.K. -- 15 Eylül 2011; 15:24:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    %25 düşük yakıt tüketimi diyor.
    Bu motor bence şehir içinde ya da otoyolda 120km/s'i geçmeyenleri değil, tüm standart kullanıcıları tatmin edecek bir motor; 119ps güç ve 190nm tork son derece iyi değerler. VW'nin 1.2 TSI'na ciddi bir rakip geliyor.

    NOT : Birazdan konunun içine edilir, ne takla testi kalır, ne 1 yılda dökülmediği. İyi mi yazıp kaçalım.


    ediy : yalnış anlama yanlış msj



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 15 Eylül 2011; 20:04:21 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Renault Clio 0.9 tce
    5 yıl önce açıldı
    Ford Kuga 1.5 ecoboost 182 hp
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil


    aynen öle birasdan renoya sallamaya başlarlar ama motor cidden başarılı. 1.2 tsi dan daha çok tutacağı kesin 1.2 dizel için 115 ps güç 190 nm tork gayet başarılı.


    Hocam motor dizel değil, benzinli...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 15 Eylül 2011; 15:30:05 >
  • Maalesef bu ülkede benzinli motorun devri kapandı. LPG uyumlu değilse pek talep görmez. Dizelde stok bulamayanlar falan alırlar. Acı ama gerçek.
  • 1.2 TSI için demediğini bırakmayan yerden yere vuran kişiler acaba şimdi ne yapacaklar merak ediyorum. Görüldüğü gibi birçok firma emisyonu düşürmek ve yakıt tüketimini azaltabilmek için VW ile aynı şeyi uyguluyor.
  • Türkiyeye 20 sene sonra belki gelir
  • fiatın 0.9 litre motoru 85 hp güç üretiyodu ( yanılmıyosam ) araç firmalarının bu tarz motorlara yatrım yapmasa çok iyi hem co2 salınımını azaltıyor hemde yakıt tüketımını daha ne olsun vergı avantajınıda unutmamak lazm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    %25 düşük yakıt tüketimi diyor.
    Bu motor bence şehir içinde ya da otoyolda 120km/s'i geçmeyenleri değil, tüm standart kullanıcıları tatmin edecek bir motor; 115ps güç ve 190nm tork son derece iyi değerler. VW'nin 1.2 TSI'na ciddi bir rakip geliyor.

    Motor 1.6 litre 110ps motorun yerini alacak ve ilk etapta Megane ve Scenic ailesinde kullanılacakmış.

    NOT : Birazdan konunun içine edilir, ne takla testi kalır, ne 1 yılda dökülmediği. İyi mi yazıp kaçalım.


    tüm standart kullanıcıları tatmim etmesi beklenemz. diğer arkadaşın da dediği gibi yalnızca şehir içi kullanım ve yüksek hızlara çıkmayanlar için cazip bir motor.

    bu motorun 115bg gücü üretirkenki yakıt tüketimini bilseniz şeyiniz uçuklar. en fazla 15-20bg üretirken verimliliğini koruyabilir bu motor.




  • renodan nefret ederim ama 1.2 litreden 119 ps güç ve 190 nm tork üretmek kolay iş değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ckt

    renodan nefret ederim ama 1.2 litreden 119 ps güç ve 190 nm tork üretmek kolay iş değil.


    aslında kolay. 1.2 motordan 1000bg de üretiliyor. hem de son 60-70 yıldır. zor bişey değil yani. yüksek teknoloji ile bi ilgisi yok.
  • Maliyetle mi ilgisi var acaba? Ayrıca şeyimiz neden uçuklar, bi' açıklayıverseniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan


    quote:

    Orijinalden alıntı: ckt

    renodan nefret ederim ama 1.2 litreden 119 ps güç ve 190 nm tork üretmek kolay iş değil.


    aslında kolay. 1.2 motordan 1000bg de üretiliyor. hem de son 60-70 yıldır. zor bişey değil yani. yüksek teknoloji ile bi ilgisi yok.


    Hocam merak ettim şu 1000 HP lik motoru, nedir acaba söyleyebilir misin? Öğrenmekte fayda var.
  • sorun dusuk hacimden yuksek bg uretmek degil dayanikli gunluk kullanima uygun motor uretmek haliyle boyle araclari uretmek suanki teknolojiyle mumkun olmaya basladi. 1.2 119 bg guzel degerler vergi avantaji cok iyi bizim icin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA


    quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan


    quote:

    Orijinalden alıntı: ckt

    renodan nefret ederim ama 1.2 litreden 119 ps güç ve 190 nm tork üretmek kolay iş değil.


    aslında kolay. 1.2 motordan 1000bg de üretiliyor. hem de son 60-70 yıldır. zor bişey değil yani. yüksek teknoloji ile bi ilgisi yok.


    Hocam merak ettim şu 1000 HP lik motoru, nedir acaba söyleyebilir misin? Öğrenmekte fayda var.


    ortalama her hafta iki kere bu iletiyi yolluyorum. mutlaka birileri bu tip motorlar hakkında soru soruyor.

    aslında sözügeçen motor 1000bg değil 10bin bg.

     Yeni Renault 1.2 TCE Energy 115hp 190nm


    top fuel yarışlarında 500cui sınırlaması vardır yani 8200cc hacmin üstünde motorlar kullnaılamaz ve bu motorlar 10bin bg güç üretir. litre başına 1000bgden daha fazla.

    dediğim gibi düşük hacimden yüksek güç çıkarmanın çok yüksek teknoloji ile bir ilgisi yoktur. 60-70 yıldır olan bişey bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reanimate

    sorun dusuk hacimden yuksek bg uretmek degil dayanikli gunluk kullanima uygun motor uretmek haliyle boyle araclari uretmek suanki teknolojiyle mumkun olmaya basladi. 1.2 119 bg guzel degerler vergi avantaji cok iyi bizim icin.


    hayır o metalürji teknolojisi son 50 yıldır var zaten. bu tip motorların üretilmesinin tek nedeni aşırı yüksek yakıt fiyatları.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.