Bu arada, özellikle ECO modunda aracın ciddi tutumluluk potansiyeli var. Ayağınızı gazdan çektiğinizde çok güzel yelkenliyor, ayrıca yol ve ortam uygun olduğunda motoru kapatarak mild hibrit sistemin gücünü kullanıyor (bunu göstergedeki işaretten anlayabilirsiniz). Dizel'den geçtiğim için ben çok gazlıyordum ama yavaş yavaş ayağım alışıyor. Sürüşünüze puan vermesi de biraz oyun gibi oluyor :) |
YENİ RENAULT AUSTRAL | ANA KONU | HAYATIN AKIŞINI DURUŞUN BELİRLER (11. sayfa)
-
-
Son kaskomun üzerinden 1 yıldan fazla geçtiği için yoktu, yani bu söylediğim fiyatta hasarsızlık indirimi yok...
-
-
Ya her konuya böyle şeyler yazmaktan sıkılmadınız mı? Tamam birader sen alma aracı, bize yüz daha yeni :) Ulan ne işsiz güçsüz insanlarsınız!
-
Geçen trafikte gördüm arkadan dedim Megane'a ne biçim modifiye çekmişler sanayide. Yan dönünce anladım Austral olduğunu. Renault bunu da yapamamış bence. Yeni bir Kaleos, Kadjar doğmuş.
-
Aracla 1 aydır beraberim. Yeni leon mk4' den geçiş yaptım. Genel olarak çok memnunum araba keyif veriyor.
Leon' da yaşadığım DSG korkusu bunda yok. Evet CVT belki bir nebze yavaş çalışıyordur ancak güven veriyor. Aracın kokpiti bir defa heyecan verici ve iç malzeme kalitesi oldukça başarılı.
2.500 km sonunda ortalama yakıt tüketimim 6.7 lt . bunu çoğunlukla comfort modda yaptım. Eco mode henüz kullanmadım bazen spor modda kullandım. Bayram tatili nedeniyle uzun yol yaptım.
Gelelim olumsuz bulduğum ve beni soğutan birkaç duruma:
- asfalt kalitesi iyi olmayan yollarda 100 km hızlarda teker ve yol sesi fazla geliyor. Leonda da vardı ancak ondan bir tık fazla gibi. yine de müzikle filan unutuyorsun
ancaakk tırtışlı yollarda ve hafif badallarda hatta hatta araç ısınınca gaz verip kalkışlar esnasında sol kapıların birinden ve birtürlü nerden geldiğini anlayamadığım bir cızırtı geliyor.
Yine benzer şekilde sağ taraf kapılardan veya gözlük koyma yerinden geldiğini düşündüğüm bir ses daha mevcut. Bunları yaşayan arkadaşlar var mıdır aramızda ?
-
Bu ses sanırım kronik,
bizim araç dışında 2 araç daha servise çağırılmış bu kapıdan gelen ses yüzünden
-
Siz götürdünüz mü servise çözdüler mi ?
-
slm,spreyliyorlarmış kapıları duzeliyormuş..
-
Teşekkürler
-
Aracın iç kalitesi ve görselliği kesinlikle tartışılmaz. Bu ara sürekli uzun yola gidesim var . Ayrıca aracın far sistemi gece çok başarılı, artık gece ciddi rahat ediyorum. Genel olarak yazdıklarınıza katılıyorum.
Ben ilk defa CVT'li bir araç kullanıyorum, ancak CVT ile ilgili okuduğum korku senaryoları bu araçta yok. Örneğin çok sessiz araç, motor sesi nadiren az geliyor. Ayrıca hızlanmak istediğinizde araç karşılık veriyor. X-tronic CVT tabi epey geliştirme yapılmış bir şanzıman, farkı buradan geliyor sanırım. 3008'deki EAT8'i çok seviyordum ama hiç aramadım.
Şanzıman ile ilgili tek sevdmediğim şey ilk kalkışlarda çok hafif bir sendeleme yapıyor, bazı kişiler belki hissetmiyordur bile. Gerçi bu durum ara sıra 3008'de de oluyordu. Bu bahsettiğim durum sizde de var mı, hissettiniz mi için?
Diğer yandan evet bozuk yollarda biraz ses geliyor ama 20 inch cantlara göre yine iyi, müzik hep açık olduğu için çok da sorun değil kendi adıma.
Ben henüz aracın içinden bir ses duymadım ama müzik açmadan biraz dinleyeyim bakalım :)
-
-
Temmuz ayı içerisinde ki 3. zam sanırsam bu, haziran başında 1270'den başlayan serüven 1852 ile devam ediyor.
-
Bu fiyata bu aracı kimse almaz . Bir renault fanı olarak söylüyorum malesef Renault'un marka imajı da çok iyi değil ucuz araç markası olarak görülüyor. İnsanlar bunu alacağına yeni 3008 alır en azından pejo'nun marka algısı çok daha yüksek .
-
Nerdeyse iki milyon yuksek megane...vay ki ne vay neyse para var ki aliyorlar ben de yok fakir kaldik enflasyon sayesinde -
Şuan ki güncel makyajsız 3008 kasası ile bile yine aralarında en az 250 bin TL fark var, bu aracın fiyatı artarken diğerleri artmıyor gibi bir durum söz konusu değil ve şuan bayilere Austral sorsanız 2024 başına isminizi yazıyorlar o sebeple gelen her araç yine satılacaktır diğer marka ve modellerde olduğu gibi.
Ben sizin tarzda kıyaslamayı 3008 ile değilde 408 ile yapardım zira ben bu aracı alırken 408 de bulunabilir olsaydı çok büyük bir ihtimalle 408'i seçerdim (arkasında ki o devasa plastik tampona rağmen) , 3008 kasa değiştireceği için şuan ki şartlarda güncel ve makyajlı 408 çok daha mantıklı geliyor.
-
bu araca yeni sahip oldum. ancak daha önce talismanda da deneyimlediğim bir şey bunda da var. direksiyon sanki düşük hızda bazen bana direniyor gibi hissediyorum. bu özellik nedir?
-
Australı yeni aldım geçen hafta ,Stop edince arka taraftan sanki bir tak diye ses geliyor.Diğer kullancılarda da duyan var mı bu sesi ?
-
Kullanım modları arasında direksiyon hassasiyeti farklı farklı eco mode farklı comfort farklı muhtemelen farkında olmadan mode değiştirmişsinizdir.
-
Hangi şartlarda oluyor bakmak lazım ancak tehlikeli şekilde şerit değiştiriyorsanız ileri güvenlik sistemi yapıyor muhtemelen. Ben kendi aracımda bir gariplik hissetmedim direksiyon ile ilgili ama güvenlik sisteminin doğru bir şekilde, benim dalgınlığım dolayısıyla direksiyona müdahele ettiğine şahit oldum. Özellikle kör noktanızda araç varken.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X