130 hp tsi gayet yeterli bence kim laf atmış öyle ) |
Yeni Seat Leon için ilk fiyat bilgisi geldi: İşte yeni Leon fiyatı (7. sayfa)
-
-
Devir manuellerin devri olacak. Herşey birgün aslına döner. 😃
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence bu arabada bir eksik var mesela turbo olabilir 1.5 atmosferik zaten o güçleri veriyor. Atmosferik corolla bile 132 HPquote:
Orijinalden alıntı: Acil Stop130 hp = 130 hp dir
Sizin gibi kendi kullandığım markanın 130 hp'si diğer markaların 130 hp'sinden büyük olduğunu iddia edecek kadar uzman olamadım.
Aynı hacimde atmosferik motordan alınan gücü alabilmek için turbo ünitesi kullanmış adamlar. Gelip bunu bile savunan kafalar var.
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teslaa89 -- 22 Ocak 2021; 15:25:49 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Önceki jenerasyon 1.5 TSI olabilir. Yeni olanlar 150bg çünkü..
-
Devlet üretenden daha çok kazanıyor.Sonuçta giren çıkan hep vatandaşa oluyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Acil Stop130 hp = 130 hp dir
Sizin gibi kendi kullandığım markanın 130 hp'si diğer markaların 130 hp'sinden büyük olduğunu iddia edecek kadar uzman olamadım.
Aynı hacimde atmosferik motordan alınan gücü alabilmek için turbo ünitesi kullanmış adamlar. Gelip bunu bile savunan kafalar var.
Alıntıları GösterHocam sen araç yorumlama istersen, komik oluyor.
Motor gücünden bahsediyorsun, fakat o gücü kaç devirde verdiğini söylemiyorsun. Çünkü bilmiyorsun, muhtemelen her devirde 130 beygir aldığını sanıyorsun :)
Şanzıman olayına hiç girmemişsin. Asıl olay orada kopuyor zaten. Sonuçta motor çıkış gücüyle araç hareket etmiyor. Örnek vereyim sana, al bir tane cvt şanzımanlı 150 beygir, bir de DSG'li (şanzıman çok verimli, arıza veriyor vs. konumuz değil) 150 beygir drag-roll ne istersen yap bakalım kaç boy fark oluşuyor.
-
Sadece 2 adet Leon gelmiş doğuş oto maslak'a. Satılık değiller.
Satışlar Mart ayında başlayacakmış, fiyat garantisi yokmuş.
Çok heveslenmemek gerek FR için. Belki Style %50'de kalbilir bir ihtimal.
-
quote:
Orijinalden alıntı: deserthawkHocam sen araç yorumlama istersen, komik oluyor.
Motor gücünden bahsediyorsun, fakat o gücü kaç devirde verdiğini söylemiyorsun. Çünkü bilmiyorsun, muhtemelen her devirde 130 beygir aldığını sanıyorsun :)
Şanzıman olayına hiç girmemişsin. Asıl olay orada kopuyor zaten. Sonuçta motor çıkış gücüyle araç hareket etmiyor. Örnek vereyim sana, al bir tane cvt şanzımanlı 150 beygir, bir de DSG'li (şanzıman çok verimli, arıza veriyor vs. konumuz değil) 150 beygir drag-roll ne istersen yap bakalım kaç boy fark oluşuyor.
Alıntıları GösterEzbere bilgilerle yardırıyorsunuz başka birşey değil. Ağırlık ve şanzımanın eşit olduğunu düşünürsek 130 hp, atmosferik ve turbo benzinli iki motorla drag yapsanız turbo olan 1 boy önde başlar ama 200 km üzerine çıktıklarında ya kafa kafaya olurlar ya da atmosferik motorlu olan önde olur.
Cvt ile ilgili hiçbir fikrin olmadığı belli. Eğer spor araç kullanmıyorsan CVT gayet iyi hızlanma sağlar. Motoru sürekli en üst devirde sabit tutabildiği için güç kesintisi olmaksızın hızlanma sağlar. Hızlanma olayında motorun sürekli yüksek devirde olması avantajdır.
Youtube da bir sürü karşılaştırma videosu var aç biraz izle de bilgilerini güncelle.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 22 Ocak 2021; 15:49:52 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Şuandan itibaren bu fiyata bulmak zor. Muhtemelen 1-2 parti lasnman fiyatı olarak gelecek bunlar. %80 ötv'ye girmesin diye fiyata çok ince ayar çekmişler belki karı bile 0 lamış olabilirler.
Dsg düz style direk 300.000 den başlayacak. Bu modelin dsg fr/xc paketi 330-340 olur.
İhtiyacı olan varsa bu fiyata bulursa kaçırmasın.
-
205 km hızda 10 lt yakıyor youtubeda gördüm makul gibi )
-
rakipsiz -
fr donanım bu. Ötv diliminden kurtarıyor zaten. şuan dolu bir octavis,, focus 400'ü geçiyor. corolla hibrik de ötv teşvik almasa 400+
-
Arkadaşlar bayiden aldığım bilgi 2020 yeni kasa style otomatik 230 bin bandında satılmış 1 adet yalnız 1.0 mıdır 1.5 midir sormayı unuttum :) Plus değil Fr a göre epey donanım farkı var. Ama bu fiyata bile piyasada epey satılır almak isteyenlere bayileri sıklıkla arayıp takip etmesini öneririm.
-
bayi çok getirsin sadece ilk kullanıcıya satsın. herşey stokculuga döndü ülkede.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Acil StopEzbere bilgilerle yardırıyorsunuz başka birşey değil. Ağırlık ve şanzımanın eşit olduğunu düşünürsek 130 hp, atmosferik ve turbo benzinli iki motorla drag yapsanız turbo olan 1 boy önde başlar ama 200 km üzerine çıktıklarında ya kafa kafaya olurlar ya da atmosferik motorlu olan önde olur.
Cvt ile ilgili hiçbir fikrin olmadığı belli. Eğer spor araç kullanmıyorsan CVT gayet iyi hızlanma sağlar. Motoru sürekli en üst devirde sabit tutabildiği için güç kesintisi olmaksızın hızlanma sağlar. Hızlanma olayında motorun sürekli yüksek devirde olması avantajdır.
Youtube da bir sürü karşılaştırma videosu var aç biraz izle de bilgilerini güncelle.
Alıntıları GösterTamam ben bu işin okulunu okudum yanlışım.
DSG arabam var yanlışım.
CVT Corolla Hybrid'im var yanlışım. Aracın bir defa ani hızlanmasında ne yapacağını bilemeyip karar vermesi 1-2 saniye sürüyor. Şimdi vites yok falan diyeceksin ama o iş öyle değil.
Siz biliyorsunuz.
Bir defa turbo önde başlarsa her şey eşit ise atmosferik'e ne oluyor da ilaveten yakalıyor?
-
Corolla 123 beygir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
132 HP reis atmosferik olmasına rağmen iyi bencequote:
Orijinalden alıntı: masterapCorolla 123 beygir
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-pro-king-motors-otomatik-vites-sifir-km-2021-tescilli-896262042/detay
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Uretimden kalkti bu motor emisyondan oturu. Yenisi 3 silindir 1.5 123 beygir. Emisyon kisitlamasi olmasa 1.5tsi dan 200+ beygir de alabilirsin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: deserthawkTamam ben bu işin okulunu okudum yanlışım.
DSG arabam var yanlışım.
CVT Corolla Hybrid'im var yanlışım. Aracın bir defa ani hızlanmasında ne yapacağını bilemeyip karar vermesi 1-2 saniye sürüyor. Şimdi vites yok falan diyeceksin ama o iş öyle değil.
Siz biliyorsunuz.
Bir defa turbo önde başlarsa her şey eşit ise atmosferik'e ne oluyor da ilaveten yakalıyor?
Alıntıları GösterOkulunu okuduğun halde ne olduğunu bilemiyorsan ben öğretemem kusura bakma.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Emisyon kısıtlaması birtek sana mı var ? Honda niye 182 HP satıyor 1.5 litreyi ?quote:
Orijinalden alıntı: masterapUretimden kalkti bu motor emisyondan oturu. Yenisi 3 silindir 1.5 123 beygir. Emisyon kisitlamasi olmasa 1.5tsi dan 200+ beygir de alabilirsin
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X