1.5tsi 150hp lik versiyonu var hondanin motoruyla benzer performans veriyor zaten :) detaylar icin google.com Bu tip motorlar fazlasiyla maliyetli olmaya basladi, ozellikle bu sene hibritlerdeki artislari goreceksiniz. Tucson, qasqhai vs... Sonuc olara guncel toyota motoru 123 beygir. Bi sonraki asamada belki biraz daha asagi cekmek zorunda kalacaklar < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yeni Seat Leon için ilk fiyat bilgisi geldi: İşte yeni Leon fiyatı (8. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: Acil StopEzbere bilgilerle yardırıyorsunuz başka birşey değil. Ağırlık ve şanzımanın eşit olduğunu düşünürsek 130 hp, atmosferik ve turbo benzinli iki motorla drag yapsanız turbo olan 1 boy önde başlar ama 200 km üzerine çıktıklarında ya kafa kafaya olurlar ya da atmosferik motorlu olan önde olur.
Cvt ile ilgili hiçbir fikrin olmadığı belli. Eğer spor araç kullanmıyorsan CVT gayet iyi hızlanma sağlar. Motoru sürekli en üst devirde sabit tutabildiği için güç kesintisi olmaksızın hızlanma sağlar. Hızlanma olayında motorun sürekli yüksek devirde olması avantajdır.
Youtube da bir sürü karşılaştırma videosu var aç biraz izle de bilgilerini güncelle.
Alıntıları GösterDostum anlamadigin konularda yorum yapma
Corolla ve Civic atmosferik motorlari yok hukmundedir
1.0 turbo araçları tercih ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
makarna fiyatı epey artmış..
-
Bu atmosferikçi şahısa birisi turbo araç sürdürsün bu kadar saçmalanmaz. Beygiri şu hacmi bu diye zırvalıyor. 1.0 tsi ile 1.6 corollayı da kullanan biri çok rahat anlar turbonun ne işe yaradığını.
-
hocam tam olarak nerde bırakıyolardı dizel otomatik crosslandi 237ye
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçenlerde Instagram üzerinden görmüştüm, ne ilgili hesapla ne de ilgili satıcıyla herhangi bir alakam yok.
Altta 1.5 Dizel Otomatik Edition olarak belirtmişler. -
quote:
Orijinalden alıntı: Melikşah_38Bu atmosferikçi şahısa birisi turbo araç sürdürsün bu kadar saçmalanmaz. Beygiri şu hacmi bu diye zırvalıyor. 1.0 tsi ile 1.6 corollayı da kullanan biri çok rahat anlar turbonun ne işe yaradığını.
Hocam bir makine mühendisi olarak şu atmosferik vesayetçisi arkadaşların yazdıklarını kahkahalarla okuyorum.
Yani aslında kaliteye, verimliliğe bu kadar karşı olmaları beni şaşırtmıyor. Netice de kendi kendine durduğu yerde yamulan, boyası dökülen kalite ve güvenlik zaafiyeti yüksek modellerin adeta fanboyluklarını yapıyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-007649809 -- 22 Ocak 2021; 22:18:30 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Melikşah_38Bu atmosferikçi şahısa birisi turbo araç sürdürsün bu kadar saçmalanmaz. Beygiri şu hacmi bu diye zırvalıyor. 1.0 tsi ile 1.6 corollayı da kullanan biri çok rahat anlar turbonun ne işe yaradığını.
Kullandığım araç imzamda yazıyor. 1.5 tubo vtec 182 ps.
Bana turboyu öğretmeye kalkmayın.
Aynı hacimde eşit motor gücü ile turbo motorun, atmosferik motordan daha güçlü olduğunu zannetmek asıl zırvalamadır.
Turbo ünitesinin tek bir amacı var birim hacimde daha fazla benzin yakıp daha fazla motor gücü elde edebilmek. Hem turbo kullanıp hem de atmosferik motor kadar güç alıyorsa adama sorarlar o turbo ünitesini neden kullandın diye.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 22 Ocak 2021; 23:9:56 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam biliyorum.
ben bu zaten ortada diye style dsg'den bahsettim yazıda.
-
donanıma kızın fiyatlara kızın sitem edin fakat yurtdışı ile kıyaslamayın çünkü vergi dilimlerine göre ayarlamışlar belli ki. şu an tr pazarında tutanmak isteyen tüm markalar %50yi hedeflemek zorunda. fr da bunu hedeflemiş. golf belki bantta olmayan versiyonlar üretecek pazardan çıkmak istiyorsa üretmek zorunda.2021'in anahtar kelimesi %50 kimse otomatik vitese binmek için headup display için 100 bin fazla para vermek istemez. vergi vermek hiç istemez.
-
O arkadaşta 1.5 Turbo Civic var yalnızquote:
Orijinalden alıntı: hasanmertoDostum anlamadigin konularda yorum yapma
Corolla ve Civic atmosferik motorlari yok hukmundedir
1.0 turbo araçları tercih ederim
Alıntıları Göster
Boş bir cevap vermişsiniz
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Nasıl ya birisi çıkıp atmosferik motor turbodan daha mı güçlü demiş ??
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fearuq -- 22 Ocak 2021; 21:29:35 > -
Korkmayın hocam kimse stoklayamaz hem eski mallarını satamadılar hem de bunları almak için paraları yok faizler yüksek.
-
Konuyu kısır döngüye sokmamak için turbo tartışmasına girmeyeceğim zaten gerek yok bilen biliyor.
Leon konusunda da ben o durumda olsam tercih etmem çünkü 5 yılı aşkın zamandır otomatik kullanıyorum çok alıştım. 1.0 dsg gelirse 230 a piyasa alt üst olur gerçekten.
-
Apaçi arabası diyorlar. Almam şahsen leon.
Daha mantıklı bir sürü seçenek var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hade bakalım -
Teknik veri olarak Leon 9.4sn Astra 9.9sn. Son hızda ise Leon 213 Astra 220. Muhtemelen hemen her hızda başabaş yürürler bence. Bu arada 1.2 130luk astra da 9.9sn. Yani 145hp deki fark daha rahat bir kullanıp son hız ve esnek hızlanma olarak dönüyor patlayıcı bir 0-100 olarak değil yoksa emisyon fora olduğu için ksııyorlar.
-
O cezayı kesdirenlerden biri benim kardeş amerikada.,, neyin ne olduğunu biliyoruz kimin neler yapabileceğini... vw neyi üreteceğini neyi üretmediğini. Neden şimdi norm yasalara uyduğunu :)))))
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Leon yerine ne alınabilir mantıklı ?quote:
Orijinalden alıntı: aserkang
Apaçi arabası diyorlar. Almam şahsen leon.
Daha mantıklı bir sürü seçenek var.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Keşke Seat Leon V12 800 bhp, 1000nm gelse... TR özel!!
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X