Şimdi Ara

Yeni Skoda Octavia hüsranı (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
224
Cevap
2
Favori
33.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pikselslx

    yanlışınız var 1.5 tsi impression ile aynı fiyat business değil

    sahibindene bakabilirsinonlarca business var 340a sifir

  • Yine octaviaci alamayanlar basmis konuyu soyle guzel boyle guzel yahu bu guzel ve sizlere gore fiyatida uygun araci sadece biriniz alinda bize 3-5 foto atin, madem cok mantikli neden kimse almiyor bu araci :)
  • Bazı arkadaşlar dizel olmadığı için kaybetti demiş ..!


    Karbon salımını düşürmek amaçlı yapılan gelecek planlarına bir yenisi eklendi. Benzinli ve dizel araçları yasaklama kararı aldı Avrupa Topluluğu. ilk 10 yıl içerisinde dizel otomobiller %5 üretim seviyesine indirilecek.Benzinli olanlarda da %20 üretim seviyesine indirilecek.O nedenle bir çok dev otomobil firması Hybrid vede Elektrikli yeni modeller çıkarmaya başladı.


    Yakın gelecekte içten yanmalı 4 yada 2 zamanlı motorların yerini Elektrikli ve Hybrid teknolojili otomobiller alacak.

  • eko33 E kullanıcısına yanıt

    ben sıfır fiyatlarını söyledim

  • quote:

    Orijinalden alıntı: szymek61

    Konu içerisinde gördüm; Genç ve yaşlı arabası tabirlerini. Birisi bana açıklayabilir mi, genç arabası nedir yaşlı arabası nedir? . Bazı sınıfı/modelleri kullanmak için genç ya da yaşlı olmak mı gerekir? İsteyen ihtiyacı doğrultusunda istediği marka/modeli kullanamaz mı?

    Yaşlı arabası olarak nitelenen birçok aracın sokakta/ortamda ağırlığı var. bana kalırsa da cabriolet tarzı dışında genç işi araba yok. yakıştırma var.

  • Jocker35 J kullanıcısına yanıt

    Octavia nın 325 bin başlangıç fiyatı oldukça yüksek, bu fiyatı normalleştirmek bana göre de garip kaçıyor. İstediği kadar dolu araç olsun.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Octavia nın 325 bin başlangıç fiyatı oldukça yüksek, bu fiyatı normalleştirmek bana göre de garip kaçıyor. İstediği kadar dolu araç olsun.

    Ocativa fiyatını normalleştirmeye çalışanlar al-sat amacıyla alan ve kendini uyanık sananlar ve aracın bu hormonlu fiyatına rağmen satın alarak kullanan ve pişman olan son kullanıcılar. Skoda hazır ortam varken Corolla, Megane Sedan fiyat seviyesinde satılabilecek aracın fiyatında bir blöf yaptı. Sazanlar da atladılar ve araçları aldılar. Fiyatlar otomobil severler tarafından çok yüksek bulundu ve satışlar durdu. Distribütör firma, bu konuyu açmama sebep olacak şekilde delice reklam veriyor. Piyasada neredeyse hiç bir otomobil firması reklam kampanyası yürütmüyor iken, Skoda her reklam kuşağında octavia tanıtıyor. Ancak fiyatlar rakip markalar ile yakın seviyelere gerilemeden talep canlanmayacaktır.





  • ÖTV 50 kapsamında helalinden 220/230 verilir fazlası verilmez beklemediyiz 😁
  • kizilat K kullanıcısına yanıt

    %50'ye düştüğü an alacağım :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bamorex

    Bazı arkadaşlar dizel olmadığı için kaybetti demiş ..!


    Karbon salımını düşürmek amaçlı yapılan gelecek planlarına bir yenisi eklendi. Benzinli ve dizel araçları yasaklama kararı aldı Avrupa Topluluğu. ilk 10 yıl içerisinde dizel otomobiller %5 üretim seviyesine indirilecek.Benzinli olanlarda da %20 üretim seviyesine indirilecek.O nedenle bir çok dev otomobil firması Hybrid vede Elektrikli yeni modeller çıkarmaya başladı.


    Yakın gelecekte içten yanmalı 4 yada 2 zamanlı motorların yerini Elektrikli ve Hybrid teknolojili otomobiller alacak.

    Öncelikle Octavia'nın yeni nesil dizel motoru var!!! Sadece en küçük hacimli dizel motor 1.6 yerine 2.0 dizel olduğu için Türkiye'ye getirilmiyor, yoksa bizim vergi sisteminde Octavia Mercedes 1.6 dizel'den pahalı olacak.


    Bunun yanında son 5 yıla ait sana sayısızca dizel-benzin kalkıyor, hybrid / elektrikli geliyor konusu gösterebilirim. Zaten bunu kabul etmeyen yok, sadece bahsettikleriniz Türkiye'de geçerli olana kadar 5 tane Octavia eskitirim. Siz bile 10 yıla kadar ibaresi kullanmışsınız, şu an sıfır dizel araç alan ortalama kaç yıl kullanıyor, baktınız mı? O 10 yıla kadar dizel alan zaten 2 kere aracı sıfırlar.


    Ayrıca dünya Avrupa'nın kuzeyinden ibaret değil, söylediğiniz o tüm katı kanun, teşvik ve trendler sadece Norveç, İsveç, Almanya, Hollanda gibi kuzey Avrupa ülkelerinde var. Kuzey avrupa'nın nüfusu 200 milyon bile yok, dünya'da 8.5 milyar insan yaşıyor.


    Şu an dünyadaki tüm araçları isteseniz de elektrikliye çeviremezsiniz, bir kere o kadar pil yok, yeterli kaynak yok. Bu uzun yıllar sürecek olan bir süreç... 1.5 milyar nüfuslu Hindistanın bikaç yıla tamamen elektrikliğe geçeceğine mi inanıyorsunuz? Tüm Afrika kıtasının? Tüm bu ülkelerde satılmak için halen içten yanmalı motorlara sahip araçlar üretilecek.


    Sizin değidiniz gelecek planlarını benim oğlum düşünebilir, ama ŞU AN alacağım bir araçla hiçbir alakası yok konunun. Bugün Türkiye tamamen elektrikliye geçecez derse bile bu süreç 5-10 yılı bulur, o süreçte zaten şu an alacağım araç eskimiş ve satılmış olur.





  • Bethesta kullanıcısına yanıt

    Dizeli kaldıracak ulke elektriğe otv mi cakar ?

    Hikaye bunlar

  • ben gider corolla alırım. 10 ileri otomatik, 1,5 yeni motor.





  • Torsiyon çubuklu Octavia, bağımsız süspansiyonlu Passat’tan nasıl konforlu oluyor gerçekten çok merak ediyorum.
  • Rakip modellerden 100 Bin TL fazla ödeyen yurdum insanının, avunma cümlesi olmuş daha çok. Eminim ilk partiden satış danışmanı ve satış müdürlerine rüşvet ödeyerek bu araçları alan al-sat tayfası sinirden deliriyordur. Hele bir de % 50'lik dilime düşünce görün siz bunları...

  • c sedan tasarımı güzel, teknolojik ışıl ışıl göstergeleri ve yüksek kalite iç mekan malzeme algısı, yüksek hacimli liftbag bagaj, tam bir aile arabası dedirtirken bu yeni oktavyayı neden tercih etmezdim?

    1. C sınıfı için +300 fiyatlar çok abartılı.
    2. tsi motorlara lpg sıkıntılı ve kitler de pahalı. 1.5 tsi lara hala takılmıyor olabilir. benzinde ise tüketim yüksek. dizeli yok.
    3. sunroof cam tavan yok. tavan egea gibi kalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aaguler

    Rakip modellerden 100 Bin TL fazla ödeyen yurdum insanının, avunma cümlesi olmuş daha çok. Eminim ilk partiden satış danışmanı ve satış müdürlerine rüşvet ödeyerek bu araçları alan al-sat tayfası sinirden deliriyordur. Hele bir de % 50'lik dilime düşünce görün siz bunları...

    Birçok konuda haklısınız, ama fiyatının düşeceğine katılmıyorum. Rakiplerinki yükselecektir, böylece eşitlenecekler. Ama Octavia ucuzlamayacak.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bamorex

    Bazı arkadaşlar dizel olmadığı için kaybetti demiş ..!


    Karbon salımını düşürmek amaçlı yapılan gelecek planlarına bir yenisi eklendi. Benzinli ve dizel araçları yasaklama kararı aldı Avrupa Topluluğu. ilk 10 yıl içerisinde dizel otomobiller %5 üretim seviyesine indirilecek.Benzinli olanlarda da %20 üretim seviyesine indirilecek.O nedenle bir çok dev otomobil firması Hybrid vede Elektrikli yeni modeller çıkarmaya başladı.


    Yakın gelecekte içten yanmalı 4 yada 2 zamanlı motorların yerini Elektrikli ve Hybrid teknolojili otomobiller alacak.

    octavianin dizel motoru var 2.0 tdi hem de manuel bile alinabiliyor. ulkemize getirilmiyor. yabanci youtube kanallarinda gorebilirsiniz





  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    bunlara bu kadar giydirmişsin de ya dsg? alman auto bild bile dsg nin hatalı şanzıman olduğunu kabul etti onu ne yapacağız?

    Yenilerde Polo Ibiza sorun yaşayan yok.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-61960E1CE

    Yenilerde Polo Ibiza sorun yaşayan yok.



    Alıntıları Göster

    sadce zaman meselesi.

  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.