Şimdi Ara

YENİ VW GOLF 8.5 2024 (Fiyat-Kampanya Takip) (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Ata001Ata , Ata001Ata Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 3 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
422
Cevap
55
Favori
52.414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • canlee89 kullanıcısına yanıt
    öbür forumdaki arkadaşın taktiğini deneyeceğim yarı shell yarı opet depoyla 900 km veriyormuş

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • E.R.W. kullanıcısına yanıt

    ekim başında aykan ile görüşmüştüm alıyorlardı, kendi araçları olduğu için imzandaki aracıma 855 bin vermişlerdi, galeride 900 vermişti.

  • Yaklaşık 15 günlük kullanım sonuçlarımı ve gördüğüm iyi ya da kötü yanları yazmak istedim. Konuda uzun zamandır bu detayda bir inceleme göremedim belki faydalı olur almak isteyenlere. Almadan önce de o kadar çok Golf inceledim/ bindim/ videolarını izledim. Bu yüzden artı eksi demeden tamamen tarafsızca yazmaya çalıştım. Biraz uzun oldu artık idare edin 😊. Umarım faydalı olur.

    Öncelikle aracım 2024 model Golf 8.5 116bg Style paket abanoz siyah. Uzun zamandan beri Golf almayı düşünüyordum fakat hep ikinci ellere bakıyordum. Özellikle düşük km li (maksimum 20.000) 2023 Golf Rline istiyordum. Fakat daha önceki VW Taigo aracımı aldığım bayideki ahbabımiz sayesinde sıfır Golf e döndüm. Renk konusu geçtiği için yazmadan duramadım. Renk çok göreceli bir konu. Bazılarını güzel gelen renkler bazılarını hiç güzel gelmiyor. Benim burada söyleyebileceğim tek şey önyargılı olmadan ilerlemek. Zira broşürlerde ya da websitelerindeki renkler yanıltıcı oluyor. Benim tavsiyem, mutalaka canlı görün ve öyle karar verin. Ben mesela siyah rengi broşürden görüp hiç ama hiç beğenmemiştim. Fakat canlısını görünce o kadar güzel geldi ki. Zaten opsiyonel renklerde de en pahalı 2.renkmiş. Taigo’da da aynı şeyi yaşadım. O aracım da askot grisi. Broşürlerde çok çirkin duruyor ama canlısını görünce direkt vurulmuştum araca.

    Motor: En büyük değişiklik 1.5 etsi Evo 2 motorlarda. Motor çok sessiz ve yeterli. Ayrıca yelken modu çok başarılı. Ben tek depo ile yaklaşık 800-850 km arasında uzun yolda gidebildim. İkinci el golf 8 lerdeki motor 3 silindir ve Evo 1. Bundaki motorlar 4 silindir. Taigo aracım da olduğu için 1.0 tsi önceki motorla karsilasitrabiliyorum. Bu yüzden en beğendiğim şeylerden birisi motoru.
    Performans olarak da bence yeteri. Tabiki de 150 bg olsa tadından yenmezmiş. Fakat bu motorun da gerektiğinde hızlanması, atikliği, yokuş performansı gayet ve gayet yeterli. Fakat tabiki de imkanı olan style ve üzerinde 150 bg tercih ederse motordan yana hiç bir sıkıntı yaşamaz (Rline lar da bu arada 116 bg seçeneği yok 8.5 serilerinde. Style pakette 116 veya 150 bg var. Rline ise direk 150 bg)

    Tasarım: Ben zaten aracı beğenerek aldım. Olumsuz bir tasarım sıkıntısı bence yok ama ön tampondaki radar kısmının olduğu alt kısım hava girişlerinden de dolayı çok açık tasarlanmış. Bu kısmı daha güzel olabilirdi belki. Nasıl ki önceki modellerde Rline tamponlar vardı. Bunlarda da stlye ve Rline’lar için farklı tampon tasarımı yapılabilirdi. Bir de spoiler kısmı birazcık daha uzun olabilirdi. Bunun dışında ben tasarımından memnunum.

    İç mekan ve yalıtımı: Araç yalıtım konusunda efsane. Şimdiye kadar belki piyasadaki tüm markaların (Ferrari, Porsche vb ultra lüksler hariç) binek araçlarını deneyimlemiş birisi olarak (BYD, MG ve Chery hariç. Bunları henüz sürme fırsatım olmadı) yalıtım konusunda Golf çok iyi olmuş. Camlar kapandıktan sonra aracın içi resmen kütüphane. Motor sesi çok üstü hızlarda (140 sonrası) duyuluyor. Dış mekan sesleri duyulmuyor bile. Şehir içinde zaten bu hızlara çıkamayacağımız için yalıtım konusu ben çok fazla tatmin etti. Müzik dinlemek bile keyifli. Ayrıca aracın görünen görünmeyen yerlerinde yalıtım malzemeleri kullanılmış. Ön kaput içerisinde, lastik davlumbazlarında, bagajda yalıtımsız yer yok. Bunlar da iyi malzemelerden yapılmış.

    Gelelim iç mekana. Burada tasarımsal bazı eksikler var bana kalırsa. Fakat bazıları için güzel olan şey benim için kullanışsız olabilir o yüzden ben kendi açımdan yazıyorum. Öncelikle aracın içi ferah geldi bana. Dışından bakınca içi kesin küçüktür hatchback araç bu sonuçta önyargısı olmasın. Ben 1.75 cm boyunda ve 75 kg olarak sürücü koltuğunu normal olması gerektiği şekilde (aracın kitabında yazan konumda) kullandığımda hem sürüş açısından çok rahat ediyorum hem de arka tarafta şöför arkasında oturan için min. 5 parmak diz mesafesi kalıyor. Aynı şekilde Taigo ile de kıyasladığımda Golf bariz iç mekan olarak daha ferah ve konforlu.

    Arka taraflarda beğendiğim şeylerden biri ön koltuk arkalarındaki ceplerin tasarımı. Bence çok güzel yapılmış ve işlevsel. Arka koltuklar da açı olarak güzel oturtulmuş bu da arka taraftaki diz mesafesine olumlu katkı sağlamış. Beğenmediğim tek şey arkada orta koltuktan çıkan kol dayama. Bu kol dayamaya başka bir tasarım yapilmaliydi. Çok basit olmuş. Kol dayamadan bagaja ulaşabilmek de çok güzel ve kullanışlı bir özellik.

    Ön tarafta ise orta konsoldaki bardaklık kullanışlı fakat keşke bir kapak ile kapatılabilseydi. Aynı şekilde kablosuz şarj kısmının da tiguanlardaki gibi iki katlı ve ayraçlı ya da kapanabilecek bir tasarımla olmasını isterdim. Orta konsolda vites seçicinin olduğu kısım gayet şık tasarlanmış fakat burda da piano black malzeme kullanıldığı için anında çizilmeler oluyor. Burayı korumanın tek yolu bu kısma ppf kaplama yaptırmak.

    Ön tarafta beğenmediğim bir başka kısım ise ön havalandırma ızgaralarının ortasında yapılmış ne olduğu belli olmayan ve çok işlevsiz olan kısa yol butonları. Bu butonlar dört bölge olacak şekilde tasarlanmış ve ortalarında da dörtlü flaşörler konulmuş. Fakat dörtlü tasarlanmasını rağmen üç kısa yol atanmış bir tanesi boş olarak duruyor. Bu kısım hem havalandırma ızgaralarındaki genel bütünlüğü bozuyor, hem görsel olarak göze hitap etmiyor, hem de eksik yapılmış ve tasarlanmış. Madem yapıyorsunuz o zaman boş düğme bırakmayın dört düğmeli tasarlıyorsanız dördüncü kısmına da bir kısayol ataması yapılsaymış diye düşünüyor insan.

    Ön taraftaki multimedya ekranı bence güzel olmuş. Golf 8’lerdekine kıyasla oldukça güzel. Hassasiyeti iyi çözünürlüğü kaliteli şekilde duruyor. Kullanımı ilk etapta kolay değil fakat kullandıkça alışıyorsunuz. Maalesef yeni araçlarda o eski analog tuşları arıyor olacağız. Tüm araç üreticileri artık bu dijital kokpitlere ve tüm ayarları bu ekranlar üzerinden yapacak şekilde tasarımlar yapıyorlar. Bu duruma alışsak iyi olacak gibi. Özellikle klimayı açıp kapatmak için ekran değiştiriyorsunuz ya da kısayoldan giriyorsunuz falan biraz garip olmuş. Taigodaki gibi digital klima paneli koysalar aslında daha kullanışlı olabilirmiş. Öte yandan, ekran demişken ses sisteminden de bahsetmek isterim. Ses sistemi yalıtımla da birleşince bana çok iyi geldi. HK ses sistemi olan arkadaşıma da dinlettim. Özellikle bir kaç ayar yapınca sesler yüksek seste bile çok net ve güzel geliyor. Tabiki de HK ya da benzerleri gibi premium değil ama bence olabilecek en iyi ses sitemi var diyebilirim. Taigoda mesela (ki benimki 6 hoparlörlü Taigo. Forumda sonradan alınan 2024 Taigo GSR2 uyumlu olanlarda 4 hoparlör var) bu kadar iyi ses kesinlikle yok.

    Direksiyon önündeki kadranlarla ilgili de birkaç yorumum var. Zaten 2 seçenek var. Bir tanesi klasik yuvarlak solda devir saati sağda da hız göstergesi. Bunların ortalarındaki kısımlara farklı bilgiler atamak güzel. Fakat o bilgiler arasında da daha fazla seçenek olmasını isterdim. Öte yandan, 2.kadran seçeneğini seçenekten saymıyorum bile. Aslında tek kadranla geliyor Golf 8.5. Burada VW’den beklentim gelecek güncellemelerle kadran sayılarını en azından artırmak. Bu çok zor değil aslında. He Golf 8 de gizli özellikle açılıyor ama şu ana kadar Golf 8.5’ta gizli özellik açan yer görmedim. Bir kaç yere sordum cevap bile vermediler. Mesela buna GTI ya da R kadranları çok güzel olurdu. Bunların yanında, standart kadranın görüntü kalitesi, renk kalitesi vb. detayları gayet güzel ve yeterli.

    Gelelim sürüş destek sistemlerine; ben bu sistemlerde tamamını açık bırakan ve açık olarak kalması gerektiğini savunanlardanım. Bu sistemler gerçekten çok kritik ve bence hayat kurtarıyor. ACC güzel çalışıyor. Öndeki aracı gayet güzel takip ediyor. Gerektiğinde hız düşürüyor fakat burada beğenmediğim bir husus, öndeki araç durduğunda ACC çok sert duruyor. Yani 10 duruşta en az 6-7 duruş çok sert duruyor. Daha önceki araçlarımda, özellikle Toyota Corollada o kadar yumuşak duruyordu ki ACC, ben açıkcası bundaki ACC’nin durma kısmında biraz hayal kırıklığına uğradım.

    Şerit assistanı gayet stabil çalışıyor. Sadece 60-65 km/h sonrasında devreye giriyor. Bence bu da çok hoş bir detay olmuş. Şehir içinde sıkışık trafikte sürekli şerit assitanı devreye girince çok zor ve sinir bozucu oluyor.

    Travel assist ACC’den farklı. Sadece ACC’yi açınca direksiyon kontrolü devreye girmiyor ama Travel Assisti açınca direksiyon kontrolü de otomasyona geçiyor. Ben yaklaşık 1500 km uzun yol yaptım otoban + normal şehirlerarası yol. Travel assist gayet güzel çalışıyor. Çok dik açılı virajlarda denemedim ama 35-45 derecelerde gayet rahat dönüyor. Burada tek olumsuz eleştirim, ellerinizi direksiyondan bırakınca 3 sn de direk uyarı devreye giriyor. Bunu biraz daha uzun yapabilirlermiş ama bunu da anlıyorum güvenlik sistemi olduğu için ellerin hep direksiyonda olmasını istiyor aslında.

    Farlar: Style ve Rline’larda Led plus farlar var. Yükseklik ayarını kendisi yapıyor. Life ve Impressionlara göre daha iyi farlar bunlar. Gece aydınlatması gayet güzel fakat bu araçtaki önemli eksikliklerden birisi (aslında VW grubundaki) IQ Led Matrix farlar. Bunlar maalesef hem ön hem arkaya opsyionel alırsanız geliyor. Rline’larda bile durum böyle ve IQ led farlar gerçekten çok çok güzel. Ben şayet üretimden araç alsaydım kesinlikle ekleteceğim birkaç opsyionun başında gelen bu olurdu. IQ Matrixte arka stoplar da çok keyifli ve şık oluyor. Bunları aslında takan yerler var ama ben güvenemiyorum garanti konusunda nasıl bir sıkıntı olur ya da ne kadar orjinal takılıyor bilemediğim için şu ana kaar taktırmayı düşünmedim hiç ama ilerleyen zamanlarda garantisi bitince belki taktırabilirim. Farlar demişken ön farlar arasındaki led bağlantı paneli Golf 8’lerde de vardı. Bunda da var ama ek olarak ön tarafta VW logosu da yanıyor Golf 8.5’ta. Bu gerçekten çok çok güzel gerünüyor. Bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim.

    Aynalar: İç taraftaki dikiz aynası gayet güzel. Kendinden kararmalı (Style ve üzerinde diye hatırlıyorum). Geceleri gayet iş görüyor. Burada tek eksik, çerçevesiz olmasını isterdim dikiz aynasının. Bu kadar zor değil aslında bu konu. Makyaj aynaları gayet başarılı. Her iki makyaj aynasında da led aydınlatma var. Dış dikiz aynaları ise bence biraz küçük ama aracın formunu düşününce aynalar daha büyük olunca da sırıtırdı. Bunun da farkındayım. Yan dikiz aynaları da gece kararıyor. Ayrıca ısıtmalı olması da çok güzel. Geri vitese alınca sağ aynı otomatik aşağıya park moduna geçiyor. Bu özelliği dilerseniz kapatabiliyorsunuz ama ben seviyorum bu özelliği.

    Bagaj: Şimdiye kadar hep sedan araç ve SUV kullanan birisi olarak Golf’un bagajı tabiki de o segmentlere göre küçük kalıyor. Ama kendi segmentinde gayet yeterli 381 LT. Ben bagajın içine en büyük boy + kabin boy valiz + yine kabin boy bebek arabası + bir tane sırt çantası rahat rahat sığdırdım. Yani belli yaşı geçen çocuklu aileler için de yeterli. Alt seviyede kullanınca tabi 381 LT oluyor. Normalde kendim kullandığım zaman üst seviyede kullanıyorum. Bagaj içerisinde de bir adet led aydınlatma var. Bence bu da çok güzel bir detay. Ciddi anlamda bagajı aydınlatıyor. Küçük boy yedek lastik ve tamir kiti de mevcut. Bagajın her yeri kaplama ve malzeme kalitesi çok iyi geldi bana. Burada bir eleştirim, bagajın elektrikli olmasını çok isterdim. VW grubunda bu elektrikli bagaj konusu Golf’te zaten isteseniz de alamayacağınız bir özellik. Opsiyonel de sunulmuyor. Sadece dışarıdan kendiniz taktırmanız lazım ama onu da ben yaptırmam.

    Sunroof: Araçtaki aslında tam sunroof gibi değil. Cam tavanımsı sunroof. Açılma şekli dokunmatik oluşu gayet güzel. Bu açılma kısmında Golf 8 ve Cupra’larda sorunlar yaşayanlar olmuş. İnşallah ben yaşamam. Öte yandan, bu cam tavanın biraz daha geriye kadar gitmesini ve açılmasını isterdim ama aracın iç kısmındaki yükseklikten yiyeceği için mevcut durumda bırakmış VW. Sunroof perdesi bıraz değişik. Gerçekten perde gibi 😊. Bence güzel olmuş. Normal sunroof tavanlı araçlarım da oldu. Bunda sunroof açıldığında perdesini kapatabiliyorsunuz normal perde gibi olduğu için. Yine de hava giriyor. Sineklik görevi de görebilir bu perde kısmı yazları😊. Sunroofta bir eleştirim daha, perdesinin de elektrikli açılmasını isterdim.

    Direksiyon: Direksiyonun Rline’daki gibi delikli tasarımlı olmasını isterdim Style’larda da. Ama bu görsel olarak tabiki bir eleştiri. Bunun dışında,direksiyon hassasiyeti gayet güzel. Üzerindeki tuşların basımı gayet başarılı. Burada da bir eleştirim var. Yukarıda orta havalandırma panelinde söylediğim eleştri burada da geçerli. Direksiyonda sol taraftaki tuşlarda boş düğme var. Bana çok saçma geliyor. Evet biliyorum seri üretimle yapmak zorundalar bunların hepsini aynı yapıyorlar ama fonksiyonu olmayan tuş direksiyon üzerinde çok anlamsız. Belki bir kısayol atasalardı olurdu en azından direksiyon üzerinde boş tuş olmazdı. Bu arada, bir de sağ tarafta Siri’nin tuşu var. Bir defa basıp bırakınca çalışmıyor. Biraz uzun basmanız lazım Siri’yi aktif hale getirebilmek için.

    Koltuklar: Aracın en beğendiğim yanlarından bir tanesi de koltukları. Style’daki koltuklar bence en güzelleri. Rline’dakiler arka yolcular için çok fazla büyük ve arka taraftaki görüntüyü kapatıyor. Ayrıca Rline’da kafalık kısımları alcantara diğer yerleri deri/ kumaş karışımı. Style’larda ise oturduğunuz yer ve sırtınızı dayadığınız yerin tamamı Alcantara. Diğer yerler deri/kumaş karışımı. Arka koltuklarda böyle. Koltuklar gayet gayet rahat. Öndeki iki koltukta da derinlik ayarı var. Bir eksiklik, opsiyon diye satılan koltuklardaki özelliklerin tamamı olmasa da (masaj vb.) en azından elektrikli kontrol ve hafızanın Style üzerindeki modellerde sunulması gerekirdi.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. İlerleyen dönemlerdeki kullanımlarım sonrasında ilk 6 ay ve ilk 1 yıl sonunda da kısmet olursa görüşlerimi yazıp faydalı olmak isterim.

    Sonuna kadar okuduysanız çok teşekkürler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • yakuza001 kullanıcısına yanıt

    Uzun zamandır okuduğum en bilgilendirici tanıtım olmuş. Kendi adıma teşekkür eder ve güzel günlerde kullanmanızı dilerim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakuza001 kullanıcısına yanıt

    Anlatımınız için teşekkürler hocam detaylı ve güzel bir dille yazılmış emeğinize sağlık. Bende golf 8.5 alma arefesinde olduğum için ilaç gibi oldu bu bilgiler. Size sadece bir sorum olacak, life paket ile style paket arasında yaklaşık 200.000 ₺ verecek değer var mı sizce life paket deneyimleme şansınız oldu mu ? En büyük fark sadece cam tavan bana göre tabii ki ama diğer yandan koltuk,jant ve farlarında etkisi büyük elbette. Style alabilmem için üstüne biraz daha kredi imkanı kullanmam gerekiyor ve bu durum beni zorlayacak gibi. Kafam o yönden biraz karışık. Kısa ve öz olarak sizce life pakete ek 200.000₺ verilebilip style pakete geçmek gereklimi sizce ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wardentr42 W kullanıcısına yanıt
    Merhaba

    Yorumunuz için teşekkürler.

    Bu tabiki de sizin kişisel olarak beklentinizle ilgili bir durum. Fakat ben de aşağı yukarı aynı ikilemde kalmıştım. Bana kalırsa iki paket arasındaki farklara bakmak lazım.

    Cam tavan benim için önemli bir özellik. Özellikle bundaki cam tavan gerçekten perdeli olduğu için havalar müsait olduğunda her daim açıyorum. Perdeyi kapalı da kullanabiliyorsunuz tavan açıkken. Güneşi engelliyor bu şekilde, bu yüzden benim çok kullandığım bir özellik. Zaten aradaki farkın neredeyse yarısını bu cam tavan olustuyor.

    Koltuklar: Ben life paketin koltuklarına oturmadım. Ama bunun koltukları çok güzel. Hem dizayn hem de malzeme kalitesi olarak. Bir kere beni çok iyi sariyor ön koltuk. Ayrıca ben uzun yol da yapan birisiyim. Ön koltuklarda bel desteği benim için önemli. Life pakette bel desteği var mı bilmiyorum. Bir de ben Alcantara olsun çok istemiştim. Hem koltuklar hem de kapı döşemeleri Alcantara oluyor style pakette. Bu da benim için en önemli farklardan birisiydi.

    Kör nokta sistemi: Life pakette yok. Benim için çok önemli bir özellik daha bu. Özellikle sabah ve akşam şehir içinde iş çıkışında 45 dk lik trafiğe giriyorum. Beni rahat ettirdi bu özellik.

    Jantlar: Style daki jantlar life pakete göre bariz daha güzel.

    Arka camlarin kendinden filmli olması: Arka tarafta ozelikle haftasonlari çocuğum oturunca güneşten hep etkileniyordu. Bunun için cama takılan perdelerden aliyordum hep. Şu anda etkilenmiyor. Camlarin filmli olması gerçekten işime yaradı. Hem görsel hem işlevsel bir durum.

    Diğer farkları yazmıyorum artık ( on logo ışıklandırması, 30 renk ambiyans aydınlatma, görsel olan krom detaylar vb)

    Biraz uzun oldu yine ama farkları kendi beklentinize göre değerlendirin derim. Benim için farklar önemliydi. Hem görsel olarak hem de işlevsel olarak işime yarayan farklardi bunlar o yüzden aradaki farkı verdim. Bir de alınmış alınmıştir her zaman. Sonuçta satarken de ona göre satıyorsunuz. Eğer finansal imkanıniz varsa benim tercihim her zaman üst paketten yana olurdu. Ozelikle style ve life arasinda. Cunku style ve Rline arasında işlevsel olarak bir fark yok. Aradaki farkı görsel donanımlara veriyorsunuz. Ama life ve style arasında verdiğiniz farklarla ek donanım da alıyorsunuz.

    Umarım açıklayıcı olmuştur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • yakuza001 kullanıcısına yanıt

    Hocam teşekkür ederim yorumunuz için. Haklısınız aradaki fiyat farkının büyük kısmını cam tavan, geri kalanı koltuk ve jant karşılıyor zaten. Diğer logo aydınlatma, kör nokta gibi bir çok özelliği ekstra vermişler gibi oluyor. İşlevsellik anlamında epey bir fark var ve bende Ankarada işe gidiş geliş gün içerisinde en az 1.30-2 saat trafikte kalan birisiyim. Bundan dolayı sanırım style paket odaklı ilerleyeceğim. Elinize sağlık yorumlarınız için.


    Ekstra olarak bir soru daha sorayım hocam, sıkışık trafikte bahse konu travel assist özelliğini kullanarak ilerleyebiliyormusunuz? Yani bi önceki yorumunuzda frenlemesi ani oluyor demiştiniz ve bu travel assist özelliğini trafikte kullanmayı aşırı etkiliyor mu acaba?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wardentr42 -- 1 Kasım 2024; 13:22:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wardentr42 W kullanıcısına yanıt
    Travel assisti sikisik yolda kullanabiliyorum ama genelde sıkışık trafikte acc açıyorum ben. Yani direksiyona mudahele ettirtmiyorum. Çünkü araya bir sürü araç giriyor şerit değiştiren oluyor falan, sıkışık trafikte direksiyon bende olsun istiyorum. ACC açık gidebiliyorum sorun olmuyor ama bazen sert fren yapıyor acc öndeki araç durduğunda. Bu hoşuma gitmiyor. Her zaman değil ama dediğim gibi 10 frenlemenin 5 inde sert yapıyor. Diger kullandığım araçlara göre ya da bana sert geldi bilemiyorum. Ama sistem stabil çalışıyor içinize dert olsun istemem.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Teşekkür ederim hocam cevaplarınız için. Bakalım Kasım ayı içerisine de girdik ilerleyen günlerde fiyat güncellemesi olacak mı bakalım...

  • Yarından itibaren kasım ayı için style modelde fiyat alan arkadaşlar renkte belirterek paylaşım lütfn

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba golf 1.5 TSI manuel impression paket için yakın zamanda fiyat alan yada duyan oldu mu? 15 güne kadar nasipse golf alacağım sizce hangi bayii fiyat konusunda daha makuldür bilen varsa aydınlatabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahadayıyasor42 -- 2 Kasım 2024; 21:10:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    Hafta sonu fiyat bilgisi alan oldu mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ka.selcuk K kullanıcısına yanıt

    Life 1713

    Style 1900

    Haftaya kampanya olacak mı göreceğiz

  • Life paket için 1710 dan kapaora verdim kalan ödeem çarşamba günü eger fiytata bir düşüş olursa yansıtacaklar kurdan dolaya %3 düşme ihtimali var sanroflu modelde 100 bin gibi bir fark var ama onumu alsam kararsız kaldım ama fiyatta %3 düşüş olursa cam tavanlıyı tercih edebilrim belkide stylı olanı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalyoncu1 -- 3 Kasım 2024; 14:39:6 >
  • kalyoncu1 kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Style paket ile ilgili kullanım deneyimimi ve life paket ile farkını aşağıdaki mesajlarda yazdımZ imkaninjz varsa style paket alın derim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yakuza001 kullanıcısına yanıt

    teşekkür ederim styl paket alabilirm aslında ama açıkçası sanroof dışındaki özelikleri çok ilğimi çekmedi suan mevcut aracım golf 8 1.0 manuel %3 yaparsalar degerlendirecegim tekrar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalyoncu1 -- 3 Kasım 2024; 14:53:29 >
  • Bugün Ankara Doğuş’a sordum, ekranlarına bakarak bu ay gelecek araçlar ağırlıklı Life paket görünüyor dediler. Geminin de ay sonuna doğru gelmesi bekleniyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gangnamstyle16 G kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler,

    Style gri renk için bekliyorum nasip olursa


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel fiyat alan var mı arkadaslar ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyaz ve siyah dışında renk alan var mı, kristal buz mavisine yükseğim ama gerçekte görmek lazım

  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.