![]() |
YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU (698. sayfa)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
![](/static/forum/img/popularite.png)
YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU
(En Son Oy Tarihi: 6.2.2025)
-
-
Video 6 yıl öncesinin galiba. Yanlış görmediysem. Tahmini üzerine baya bir gelişme vardır gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
maalesef o kadar basit değil yıl geçti süren davalar var
-
Bulunduğunuz lokasyona göre değişkenlik gösterir. Mesele ne kadar sürdüğü değil mağduriyetinizin giderilmesi. Firma gidermiyorsa alacağın aksiyonlar bellidir. Ben sizin togg aracınız olduğunuda düşünmüyorum. Maksadınızda goygoy. Bir aracın bir sorunu vermiyor olması sorunsuz yapmaz. Biri bilmem nerde sorun verir öbürü başka birşeyde. Sonuç olarak iki araçta sorunludur. Tesla araçlar togg a göre daha az mekanikte sorun çıkartır ama yine de sorun çıkartır. Benim burada bahsettiğim biri 10-15 yıllık firma, biri 2 yıllık. Sonuç her ikisinde de sorunlar var. Benim aracımda da sorunlar vardı. Nefretlik olmuştum. Şuanda çözüldü. O yüzden problemler er ya da geç gideriliyorsa amenna. Togg bu konuda çok ağır ve yavaş ilerliyor. Servis yönetimi kötü. İletişimi kötü. Test edilmeden piyasaya sürülen araçlardan dolayı sorunlarda bir hayli kafa yorucu. Ama bu süreç bir iki yıl içinde çözülecektir. Arızaları veren parçaları t10f de kullanmadıklarını beyan ediyorlar. Obc board vs. Onda da sorunlar olursa o zaman işte görür anyayı konyayı togg. Ama daha ilk arabasından bu kadar boş yapmayın. Gidin verin hakem heyetine. Dtc sıfırla yaparak o sürwci atlatır paranızı faizi ile alırsınız. Bu kadar net
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sizin güç pedalında akrep var bence😂😂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yıl geçmez hocam davalarda. Argümanlar yetersizse uzar. Başvuru yaptığınız mahkeme dolayısıyla uzar. Prosedürler, bürokrasi bilinmezse uzar. Birde talep doğrultusunda uzar. Ne kadar uzarsa faiz kaynaklı kazançta o aksar uzar talebi buna göre yapmak gerekli. değer kaybı vs noktasında iyi adımlar atmalı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yahu hemen inanıyon saf saf photoshop
-
Geçen yıl 920 gram bozup aldığım araba bu yıl 540 gram etmiyor
Ben hayatımda böyle zara etmedim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
6 Yıl öncesinin videosunu atmış bence 13 sene önceki ilk Tesla aracın kaza videosunu atsaydın daha iyi örnek olurdu SDFGHJKLŞİWSERTYUIOPĞASDFGHJKLŞ
MCU2 bir aracı güncel donanımlarla kıyaslamış tee allahım
-
Zaten amaç o ilk çıktığındaki problemleri aktarmak bence 😂😂 6 yıl sonraki hali böyleyse teslanın 13 yıl öncesi nasıl acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben arabayı iterek götüesem o değerleri yinede alamam 😂😂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şase 33800 küsür.
Pazartesi sabah 09a randevu oluşturuldu 1.5 güncelleme için. Sabah aradılar.
İzmir’de yavaş gidiyor deniyordu ama sanırım sisteme kaydetmiyor çoğu kullanıcı🤷🏼♂️
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İlk denk geleni atmıştım fazla araştırmadım buyur 2021 kazası , asdjfkshshs
aslında bunuda çok araştırmadım
tesla autopilot crash de onlarcası çıkıyor , tesla canlı denek olarak kullanıyor kullanıcıları , öncesinde diyorsun da, önceleri tesla lidar kullandığı için aslında sistem daha güvenli idi pahalı olduğu için bıraktı
şu an bu iş için kameralar kullanılıyor ve bunlar güneş ışığından ısıdan vs den çokça etkilenip daha çok hata yapıyor ,yazılım tabiiki gelişiyor ancak hala yol altyapısı önceki videodaki gibi düzenlenmeli ,yani yol yapımı otonom sürüşe uygun yapılmalı boyanmalı ,mesela hafif karda araçlar tekerlek izindeki karı sıyırıcılarında yardımıyla dış şeridi örtecek şekilde kapatıyor bu durumda kamerlar şerit çizgisi okuyamıyor
tesla abd de en çok ölümlü kazaya karışan araç ünvanını koruyor ,boşuna verilmemiş
körü körüne savunmaya çalışırken çok komik oluyorsunuz ama
The Wall Street Journalyoutube
Video and data gathered by the Wall Street Journal from over 200 Tesla Autopilot crashes shows that longstanding concerns about Tesla’s camera-based technology, which differs from the rest of the industry, are showing up on the roads and putting the public at risk. Chapters: 0:00 Tesla autopilot crashes 2:00 The Journal’s investigation 3:32 Why this is happening: Tesla’s camera-based system 7:36 Obtaining Tesla video and data 8:49 How humans interact with Tesla’s systems 9:56 What’s next? Video Investigations WSJ video investigations use visual evidence to reveal the truth behind the most important stories of the day. #Tesla #Autopilot #WSJhttps://www.youtube.com/watch?si=3XJ78LHZs1VfcmMB&v=mPUGh0qAqWA&feature=youtu.be
-
Hocam genel olarak birçok 2. elde durum aynı zaten son 1 yılda. Önceki yıllarda oluşan anlamsız artışlardan sonra normal. Bir de marka sürekli reklamı yapılan Togg illa ki fiyatını çok fazla yükseltemeyecekler illa ki bir desktek olacak bu bilinmeli(ydi.) En azından eleltrikli alarak yakıttan kar etmiş oldunuz. Çok fazla km yapan biriyseniz senelik 100 bin tl bile karınız olmuştur belki benzinli suv bir araca göre.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam aslında bende şaşırmadım değil :) çünkü uzun yolda baya basarak gelmiştim ,ısıtıcı hep açıktı ş.içi bu 2. kullanışım yani ortalamayı düşürecek kullanımda çok az oldu ama bugün Ankara 10 derece üzeriydi (bence en çok hava durumu etkiliyor menzili ) , ondan mı AC de 22KW ile şarjdan mı bilemiyorum %95 de hala 20.5kw gibi şarj ediyordu
şu an kullanım tarzımdaki tek değişiklik ani hızlanmaları az yapıyorum normal içten yanmalı gibi kullanıyorum diyeceğim ama bu şekilde bile onlardan daha seri hızlanıyorum :) onlar hızını aldığında yetişiyorlar , teslaları geçiyorum bu kullanımda
Bende sistemler güzel çalışıyor çok şükür rejen mesela , full şarjda bile yokuş aşağı ise 1. kademe açık , ekranda şarj yüksek rejen az güç verecektir diyor ve gayet güzel çalışıyor , o durumlarda rejen çok hafif , ortalamaya katkısı çok az ama yinede görevini yapıyor
2. resimde kızılay seviyesinden oran seviyesine Konya yolundan sürekli çıkış olduğu ve rejen kapalı olduğu için profil biraz düştü ,o yolun inişi ekoda -12kw ortalama ile iniyor 1. kademe rejen ile öyle uzun tatlı eğim var
benim rejen genelde 1. kademe duruyor trafiği izliyorum tabi trafik artarsa arada elle 2. kademeye alıp tekrar 1 e alıyorum 2. kademede sürekli stop yakması hoşuma gitmiyor arkadaki sen rejenli gaz versende stop yaktığın için geçemeye uğraşıp sıkıştırıyor
bataryayı 20-80 kullanmıyorum genelde 20-100 , 30-100 gibi , 1 kere oda geçenlerde %10 altına indim , fulledim 82kw gibi enerji aldı
üstelik bu değerler 4 mevsim tüketim C lastikler ile@sadays
-
quote:
Orijinalden alıntı: sadaysyahu hemen inanıyon saf saf photoshop
hocam Allah herşeyi görüyor , ne gerek var böyle asılsız ithamlara , telefonumda çektiğimi attım , sen şakasına dedim diyeceksin de Allah affeylesin hocam
-
hayırlı olsun , MH ye not bırakmıştım 32binleri çağırmışsınız benim 23bin diye benide bugün aradı 1.5 i yüklediniz mi dedi , hayır henüz gelmedi dedim , bulunamadı mı yazdı sistem hatası mı yazıdı dedi, bulunamadı dedim , arkadaşlara söyleyim atsınlar dedi , ara ara deneyin dedi tamam dedim randevu konuşulmadı :)) kapatınca jeton düştü randevuyu konuşmadık , baktım hala gelmemiş neyse gelince bir daha ararım
-
üsteki bir akadaş yazmışda gram altından şu kadar vs zararım olmuş, aynı durum benzinli araçlar için de geçerli 2023 eylülde 570 grama aldığım içten yanmalı aracımda şuan satsam 330 gram etmiyor. yani tüm araçlar hatta evler sabit kalırken altın artdı
-
Benim ki 27900lerde ama arayan soran yok ilk çıktığından beri de sisteme kayıtlı araç neye göre aradıkları belli değil şaşırdık mı hayır?
-
Şehir?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X