Şimdi Ara

Yerli otomobilin kokpitinden ilk görüntü! (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
747
Cevap
3
Favori
46.561
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MehmetDH5355 M kullanıcısına yanıt
    Bence kimin ne anlamadığını ölçecek seviyede değilsin. Yandaş gazetelerden okuduğun rakamları derleyecek kapasitedesin sadece
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MehmetDH5355

    İşte bak sizin hala anlayamadığınız Know How ile biz atı aldık üsküdarı geçtik. Atak da yaptık başarılı oldu şuan tasarım ve motor da yerli. Bayraktar da başarılı oldu %47 olan Yerlilik Şimdi en gelişmiş sınıf olan Class 3 Akıncı Tiha da %94 oldu Motor ve önemsiz birkaç yer hariç tamamen Yerli ki zaten en önemlisi Radar ve Yazılım gibi kritik alanlar tamamen yerli. Motor kritik olmamasına rağmen o da 2022 den itibaren Yerli olacak. S400 de de yapacağız olacak adamlar ile anlaşma bu şekilde biz ihaleyi teknoloji transferi şartı ile açtık Abd kabul etmedi almadık Rusya vermek için etmek zorundaydı etti aldık. Ayrıca İngiliz Rolls Royce ile Kale Havacılık 2011 de çoktan protokol imzaladı ve Know How yoluyla Bayraktar Atak ve Akıncı için 750bg e kadar olan Turbo Jet motorlar bu yolla Yerli hale geldi tam 7 yıl sürdü ve oldu. Şimdi TR Motor kuruldu TFX için Jet Motoru geliştirilecek o sizin anlayamadığınız Know How olmasa 7 yıl değil 17 yıl sürerdi o motorları yapmak
    Sadece ilk cümleyi okudum,fail olduğu için devamına gerek duymadım.Atak 'ın motoru yerli demişsin.Rolls-Royce motor var,nasıl yerli oluyor ? Hem bu hafta tatil değil miydi sizin ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UNNL

    Her hangi bir parti desteklemiyorum, dediğiniz diğer konuya karşı da çıkmıştım. Bu iyi yapılan bir işi sırf devlet yapıyor kötüleyeceğim anlamına gelmiyor. Bu kadar fanatiklik yapmayın. İyiye iyi kötüye kötü demeyi öğrenin.
    ortada bi şey yok? hani nerde? olmayan şeye nasıl iyi diyeyim ? :D olmayan bi şeye iyi diyen fanatik olduğunu kabul etmişsin
  • lost in turkey kullanıcısına yanıt
    Amaç Markalaşmak Yurtdışına katma değerli ihracatı daha da arttırmak Milli Teknoloji Hamlesi kapsamında yeni Projeler üretmek ve İthalatı azaltmak. Kimse zararına satmayı taahhüt etmedi. Ayrıca bugün Benzinli en ucuz araba 100.000 Elektrikli 230.000 ken 150.000 e elektrikli mümkün değil ki. Tabiki Yerli Malı olarak bir Tesla ve Mercedes den uygun olacaktır lakin daha fazlası olmaz. Olursa o zaman lanetten bir şey yapmaları gerekir Rusların Lada sı Fiat Egea gibi olursa Yurtdışında marka olamaz.

    Belki iç tüketime özel ucuz kalitesiz bir modeli yaparlar ama ilk etapta Lüks Kalite ve Teknoloji ile Markalaşmak önemli. İleride tıpkı Audi VW ve Seat ın aynı gruba ait olması gibi belki alt markalar çıkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MehmetDH5355 M kullanıcısına yanıt
    Markalaşma dediğin al-sat ile olmaz. Motorunu ve önemli parçalarını kendin üretmediğin sürece o aracın maliyetini düşüremezsin, kar edemezsin ve ben markayım diyemezsin. Bugün Tesla 100 yıllık devlere kafa tutuyorsa sebebi ürettiği motorudur ve yazılımıdır.

    Yukarı saydığın rakamlar ÖTV dahil fiyatlar. Fordun sitesine gir bak bakalım Mustang Mac-e kaç para Amerikada? ben söyleyeyim en dolusu 60 bin dolar. yani 40 asgari ücret. bizde kaç asgari ücret 200 bin bir hesapla bakalım?
  • Amphitritel kullanıcısına yanıt
    Sorununuz bu zaten okumuyorsunuz. Atak da Know How yapıldı diyorum Rolls Royce ile Kale Havacılık işbirliği yaptı ve bu Know How ile TAİ TS1400 yerli Turbo Prop motorla Atak2 de yerli motor kullandı. 2018 de TAİ ilk Yerli Jet Motorlarını üretime geçirdi HaberTürk de Güzel bir Programda Temel Kotil ile uzun uzun konuşuldu biraz okuyun araştırın anlarsınız. Yerli kaynaklara güvenmiyorsanız Tavsiyem Defens News okuyun ben öyle yapıyorum ve gururlanıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özellikle +400km menzil olacaksa bu aracı 200 bine vermezler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hobar -- 26 Aralık 2019; 22:21:22 >
  • Shiro Battousai kullanıcısına yanıt
    Ben şu an ortada olduğu kadarı ile bir şey hakkında yorum yapıyorum. Farkındaysan iyi veya kötü demedim. İyiye iyi kötüye kötü demeyi öğrenin dedim. Ortada bir yatırım var ve şu ana kadar gösterilenlerden anlaşıldığı kadarıyla iyi gidiyor (bunu da ilk kez yazıyorum forumda). Ben de bununla alakalı bir yorum yapıyorum. Belki 1 ay sonra başka bir bilgi çıkacak ben de beğenmeyeceğim veya soğuyacağım.

    Ortada bir şey olmadığını düşünen sensin, ortada bir şey olmadığını düşünüyosan ortada bir şey olunca yorum yaparsın, eleştirirsin. Ortada olmayan bir şey kötülediğini sen kabul etmişsin. Ayrıca merak etme mesajlardaki üsluptan bile kimin fanatik olduğu belli oluyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu arabanın fiyatı hakkında bugünden fikir üretenler neyin kafasını yaşıyor.

    Arabanın fiyatı için seri üretim aşamasında ki dolar/euro kuru önemli değil midir ?

    Seri üretim 2022 sonlarında başlayacağına göre siz müneccim misiniz ?
  • Fabrika nerede elemanlar İtalyada mı merak ettim gidip göreyim bir.Fiat'a mı yaptırıldı.
  • İl teber İ kullanıcısına yanıt
    Dolarla euroyla ne alakasi var kardesim yerli ve milli degil mi bu araba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • lost in turkey kullanıcısına yanıt
    Dünyada Elektrik motoru ve Yazılım hariç geriye kalanı Almanlar bile dışarıdan alıyor. Elektrik motoru zaten Yerli üretilecek gayet basit bir Teknoloji Çinli start up lar bile yapıyor Türkiyede DMA kendi üretmişti hiç yapmasalar Türk olarak DMA da var onlardan alınır :) Tesla henüz yolun başındayken Şasi batarya Altyapı Dışarıdan olmasına rağmen motorunu kendi yapmıştı çünkü en basiti o zaten. Yazılıma gelince bu ülke zaten en iyi olduğu konulardan biri o. Savunma Sanayide motorlar ithal olduğu dönemde bile Yazılımlar Yerliydi. İnsansız Uçan Araçlara o komplike Yazılımı yazarken arabaya mı yazamayacağız onlar eskide kaldı kafayı değiştirin günümüze ayak uydurun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç buymuş:

    https://www.nevs.com/en/100-ele/

    Ekşide paylaşmış biri.
  • MehmetDH5355 M kullanıcısına yanıt
    Senin dediğin yap işlet devret aslında olan 1 liraya mal olacak işi 10 liraya yaptır geçiş garantisi-hasta garantisi ver devlet bankalarından kredi ver yap işlet milli bütçeyi kısaca milleti kazıkla senin yap işlet ile yaptığın osmangazi köprüsü iştiraki parasını kurtarmak için haklarını çinlilere satıyor neden acaba bi düşün yeni havalimanındaki üstlenici firmalar konsorsiyumdan çekiliyor parasını kurtarmak için senin anlamadığın insanların yola köprüye havalimanına karşı çıkması insanlar yapılmasına karşı çıkmıyor nasıl yapıldığına fahiş yüksek ücretlerle yapılmasına karşı çıkıyor. Ben işyeri sahibiyim cebindeki paran kadar mal alıp satmak varken kredi kartıyla mal alıp satmayı denersen birde o malı satamaz yani kazanmak gereken parayı kazanamaz borçlarını ödeyemezsen batarsın kısaca istanbul betona gömülen parayla finans merkezi olmaz olsa olsa beton merkezi olur itibardan tassarruf etmeyen insanlar bunu anlayamaz dünyadaki diğer kanallar ile bizim rant kanalını incelediğinde zaten aralarındaki farkı anlarsın buradaki öncelik ranttır dolaylı olarak milletin bütçesine yüktür fakirin fukara garip gurebanın hakkıdır verilen garantiyle millete vergi yüküdür

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • MehmetDH5355 M kullanıcısına yanıt
    Yalniz senin dedigin rakamlar devletin de 1 araba parasi eklemesiyle olusan satis rakamlari adamlarin maliyeti senin aldigin fiyatin nerdeyse üçte biri

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazz48

    Dolarla euroyla ne alakasi var kardesim yerli ve milli degil mi bu araba
    Yurtdışından gelecek en ufak parça ve burada üretilecek parçaların hammaddesi fiyatta etkili olacak.Fiyatı aracın ne kadar yerli olacağına bağlı.Bugunden fiyat belirlemek hayalperestlikten başka bişey değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mendieta58 -- 26 Aralık 2019; 22:30:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • channex C kullanıcısına yanıt
    Hayır değil çünkü İtalyanlara para verdik tasarlayın diye aynısı satacak değiliz merak etmeyin daha güzel olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazz48

    Dolarla euroyla ne alakasi var kardesim yerli ve milli degil mi bu araba
    "Yerli ve milli" ile alakası yok.

    Bu çaplı bir projede muhasebe dolar/euro üzerinden tutulacağını düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MehmetDH5355

    Sorununuz bu zaten okumuyorsunuz. Atak da Know How yapıldı diyorum Rolls Royce ile Kale Havacılık işbirliği yaptı ve bu Know How ile TAİ TS1400 yerli Turbo Prop motorla Atak2 de yerli motor kullandı. 2018 de TAİ ilk Yerli Jet Motorlarını üretime geçirdi HaberTürk de Güzel bir Programda Temel Kotil ile uzun uzun konuşuldu biraz okuyun araştırın anlarsınız. Yerli kaynaklara güvenmiyorsanız Tavsiyem Defens News okuyun ben öyle yapıyorum ve gururlanıyorum
    Yalan yok, yazdığının devamını okumamıştım.Ama senin yazdığında da anlam karmaşası var.İlk Atak yerli anlıyorum ben o cümleden.Senin dediğin onun üzerinden çalışma ile,ikinci model yerli üretildi demişsin.Jet motoru gelişmelerine itirazım yok,onlar ayrı kategori olsa gerek,zaten pek bilgim de yok.Ayrıca evet;yerli kaynaklara güvenmiyorum : 9




  • MehmetDH5355 M kullanıcısına yanıt
    Yazılım deyince arabadaki aç kapa tuşlarını anlıyorsan diyecek birşey yok tabi. Bana Otonom sürüş için çalışma yapan Dev Türk Yazılım firmalarını sıralada öğreneyim.
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.