Şimdi Ara

Yine bir şahin kazası (araç 3'e bölünmüş)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu araçlar neden böyle parçalanıyor? Yılların vermiş olduğu çürümeden mi yoksa zaten şahinler 0 da olsa böyle parçalanıyor muydu?


    http://gundem.milliyet.com.tr/otomobil-3-e-bolundu-8-yarali/gundem/gundemdetay/24.02.2013/1672940/default.htm



  • Yine ölü yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    Yine ölü yok

    araba günümüzdeki hiçbir arabada bulunmayan özellikte.yfs(yolcu fırlatma sistemi)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete321

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    Yine ölü yok

    araba günümüzdeki hiçbir arabada bulunmayan özellikte.yfs(yolcu fırlatma sistemi)

    .Birde güvensiz deniyor şahinlere.F-16 larda bulunan ileri teknoloji bir güvenlik sistemi var daha ne olsun.




  • Allah saklıyor bu Tofaş kazalarında vallahi. Araç üçe bölünüyor, ölü yok. Ölü olmaması sevindirici ama bir o kadar da acı bir haber.
  • Bi kurtulsak sunlardan :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mete321

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    Yine ölü yok

    araba günümüzdeki hiçbir arabada bulunmayan özellikte.yfs(yolcu fırlatma sistemi)

    .Birde güvensiz deniyor şahinlere.F-16 larda bulunan ileri teknoloji bir güvenlik sistemi var daha ne olsun.

    Şahinde kemer takılmaması gerek yoksa yolcu fırlatma sistemi çalışmıyor arkadaşlar lütfen bunu herkese bildirin.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • PAS sistemi ya da İAS sistemi yine işini yapmış
  • Allah'ın sevgili kulları kullanıyor demek ki Tofaş'ları.

    kimsenin ölmemesini, başka türlü açıklayamıyorum.

  • Sırada o 3 parçanın şahinlerin eşeysiz üreme özellikleri kullanılarak ustalar tarafından 3 ayrı doğan görünümlü şahine dönüştürülmesi işlemi var.
  • vurduğu araçta grande punto
  • Daha öncede söylemiştim. Bir gün büyük bir firma modüler olarak kaza anında dağılan araç gibi bir güvenlik konsepti geliştirirse şaşırmam. Artısı eksisi vardır ancak bazı durumlarda parçalanması avantaj olabilir.
  • daha dun sehırler arası yolculuk yapıyorum kırmızı bı sw toros ben 110 cıvarı gıdıyorum arkadan caktı sellektorunu 10-15 derece saga egık bı sekılde benı soladı gectı içide dolu arabanın aile var ya dıyorum ben hız yapmıyorum aman bısey olur dıye en kotu ıhtımal radara gırerım dıye bu adam neyıne guvenıyor kaza olsa kurtulamaz radara gırse odeyemez cokta radarı tınlamıyorum dıyen adamda torosa bınmez arkadas cıdden bızım mıllette ilginç bi cahıl cessaretı var
  • Yeni arabalarda sağlamlık ve güvenlik düzeyi çıtası yüksek olunca, şahinlerde 20 senelik araba olunca, çarpışmalarda haliyle 3'e de bölünür. 5'e de bölünür. Yıllarca bize teneke kakaladılar demenin bir manası yok. Yıllar önce de bu arabalar ile kazalar yapılıyordu. Ama hiç 2 parçaya bile bölünmüyordu. Yani şahine, doğana laf sokmaya gerek yok. Devletin araba vergilerini düşük tutup insanları bu arabalardan artık terfi ettirmesi lazım. Yani hata şahinde değil. Kullananda da değil. Hata sistemde.
  • Tamam iyi eleştiriyozda bugun otopazarındaydım şu şahinin doğanın müşterisinin onda biri bizim eski protonun yanından bile geçmemişti
  • Walla ne diyeyimm , ben araç ile yolda yavaş gidiyorum , lastik patlar , yolda bozukluk olur burası türkiye , insanlar nasıl bir cahil cesareti var basıp gidiyorlar.
  • bu aracı artık toplayamazlar heralde.

    yoksa?
  • Beyler biliyorsunuzdur şöyle bir durum var . Aracın dağılmaması önemli değil kazalarda. Aracın düzgün bir şekilde dağılması! önemli olan.. Örnek formula 1 , nascar, daytona yarışları. Gerçi çelik bariyerle korunuyor yaşam alanı... Her tarafı çelik olan bir aractan sağ çıkılmazmış mesela.. Eylemsizlik devreye giriyormuş burada... Ama bilemiyorum :))

    Ancak bu şahinlerin bu haline şaşılmayacak gibi değil :) 1 haftada araba Voltran gibi parçalarını birleştirir ve tekrar trafikte görürüz Biyonik şahin bunlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Yeni arabalarda sağlamlık ve güvenlik düzeyi çıtası yüksek olunca, şahinlerde 20 senelik araba olunca, çarpışmalarda haliyle 3'e de bölünür. 5'e de bölünür. Yıllarca bize teneke kakaladılar demenin bir manası yok. Yıllar önce de bu arabalar ile kazalar yapılıyordu. Ama hiç 2 parçaya bile bölünmüyordu. Yani şahine, doğana laf sokmaya gerek yok. Devletin araba vergilerini düşük tutup insanları bu arabalardan artık terfi ettirmesi lazım. Yani hata şahinde değil. Kullananda da değil. Hata sistemde.

    30 yıllık teknoloji, 20 yıllık metal yorgunluğu var
    Fiat regata 1983 yılında üretilmeye başlandı
    Bu kasa Şahinler de 1992 de üretilmeye başlandı.
    gerçekten çağ dışı arabalar ancak bir o kadar da ekonomikler(yakıt dışında) :/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    bu aracı artık toplayamazlar heralde.

    yoksa?


    Son duyumuma göre sanayide pasta cilası atılıyormuş
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.