Allah'ın sevgili kulları kullanıyor demek ki Tofaş'ları.
kimsenin ölmemesini, başka türlü açıklayamıyorum.
Sırada o 3 parçanın şahinlerin eşeysiz üreme özellikleri kullanılarak ustalar tarafından 3 ayrı doğan görünümlü şahine dönüştürülmesi işlemi var.
vurduğu araçta grande punto
Daha öncede söylemiştim. Bir gün büyük bir firma modüler olarak kaza anında dağılan araç gibi bir güvenlik konsepti geliştirirse şaşırmam. Artısı eksisi vardır ancak bazı durumlarda parçalanması avantaj olabilir.
daha dun sehırler arası yolculuk yapıyorum kırmızı bı sw toros ben 110 cıvarı gıdıyorum arkadan caktı sellektorunu 10-15 derece saga egık bı sekılde benı soladı gectı içide dolu arabanın aile var ya dıyorum ben hız yapmıyorum aman bısey olur dıye en kotu ıhtımal radara gırerım dıye bu adam neyıne guvenıyor kaza olsa kurtulamaz radara gırse odeyemez cokta radarı tınlamıyorum dıyen adamda torosa bınmez arkadas cıdden bızım mıllette ilginç bi cahıl cessaretı var
Yeni arabalarda sağlamlık ve güvenlik düzeyi çıtası yüksek olunca, şahinlerde 20 senelik araba olunca, çarpışmalarda haliyle 3'e de bölünür. 5'e de bölünür. Yıllarca bize teneke kakaladılar demenin bir manası yok. Yıllar önce de bu arabalar ile kazalar yapılıyordu. Ama hiç 2 parçaya bile bölünmüyordu. Yani şahine, doğana laf sokmaya gerek yok. Devletin araba vergilerini düşük tutup insanları bu arabalardan artık terfi ettirmesi lazım. Yani hata şahinde değil. Kullananda da değil. Hata sistemde.
Tamam iyi eleştiriyozda bugun otopazarındaydım şu şahinin doğanın müşterisinin onda biri bizim eski protonun yanından bile geçmemişti
Walla ne diyeyimm , ben araç ile yolda yavaş gidiyorum , lastik patlar , yolda bozukluk olur burası türkiye , insanlar nasıl bir cahil cesareti var basıp gidiyorlar.
bu aracı artık toplayamazlar heralde.
yoksa?
Beyler biliyorsunuzdur şöyle bir durum var . Aracın dağılmaması önemli değil kazalarda. Aracın düzgün bir şekilde dağılması! önemli olan.. Örnek formula 1 , nascar, daytona yarışları. Gerçi çelik bariyerle korunuyor yaşam alanı... Her tarafı çelik olan bir aractan sağ çıkılmazmış mesela.. Eylemsizlik devreye giriyormuş burada... Ama bilemiyorum :))
Ancak bu şahinlerin bu haline şaşılmayacak gibi değil :) 1 haftada araba Voltran gibi parçalarını birleştirir ve tekrar trafikte görürüz Biyonik şahin bunlar
quote:
Orijinalden alıntı: topaz42
Yeni arabalarda sağlamlık ve güvenlik düzeyi çıtası yüksek olunca, şahinlerde 20 senelik araba olunca, çarpışmalarda haliyle 3'e de bölünür. 5'e de bölünür. Yıllarca bize teneke kakaladılar demenin bir manası yok. Yıllar önce de bu arabalar ile kazalar yapılıyordu. Ama hiç 2 parçaya bile bölünmüyordu. Yani şahine, doğana laf sokmaya gerek yok. Devletin araba vergilerini düşük tutup insanları bu arabalardan artık terfi ettirmesi lazım. Yani hata şahinde değil. Kullananda da değil. Hata sistemde.
30 yıllık teknoloji, 20 yıllık metal yorgunluğu var Fiat regata 1983 yılında üretilmeye başlandı Bu kasa Şahinler de 1992 de üretilmeye başlandı. gerçekten çağ dışı arabalar ancak bir o kadar da ekonomikler(yakıt dışında) :/
quote:
Orijinalden alıntı: 355GTS
bu aracı artık toplayamazlar heralde.
yoksa?
Son duyumuma göre sanayide pasta cilası atılıyormuş