Şimdi Ara

Yine bir şahin kazası (araç 3'e bölünmüş) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Narc0s3

    quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    bu aracı artık toplayamazlar heralde.

    yoksa?


    Son duyumuma göre sanayide pasta cilası atılıyormuş





  • Bu kazada 39 plakalı araçtaki bir genç kız hayatını kaybetti.

    Çalıştığım yerdeki birinin yakınlarıdır.

    Hayatının baharında birinin vefat etmesi, bunu yaşayan ana babanın hali, ailece mutlu mesut çıkılan bir yolcuğun felakete dönüşmesi...

    Her direksiyona geçtiğimde kaza ihtimali hep aklımın bir kenarında
    Şuradan bir araba çıkar mı, yeşilde geçiyorum sağdaki yoldan kırmızıda geçmeye kalkan olur mu, ben dursam arkamdaki durabilecek mi vs vs vs.
    Yolculuğum hep böyle geçiyor. Böyle de olmalı zaten. Ama bazen bu kadar dikkatli olsanız da bu kazada olduğu gibi kaderden kaçılamıyor.

    Arabalar daha güvenli olmalı,
    Deri koltuğu olmasın ama her yerinde airbag olsun.
    Emniyet kemeri ikazı toka takmayla falan susmasın, mutlaka kemer takılı iken susacak şekilde bir teknolojisi olsun.
    Açılır cam tavanı olmasın ama ESP'si standart olsun.

    Ve en önemlisi bu güvenli otomobiller ucuz olsun, herkes güvenli sağlam otomobile binsin ve emniyet kemerini taksın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=72029601&p=1#72029601

    biz demiştik punta atalım diye...

    ondan sonrada tofaş boyle tofaş şöyle uyarmadıkmı kardeşim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    Beyler tamam araç 3e bölünmüş ama haberi okuyan yok sanırım. Ön sağ lastiği patlayınca takla atarak 3 araca çarpmış. Tamam bu araçlar sağlam araçlar diyemeyiz zaten 20 yıllık araç, metal yorgunluğu elbette var ama 3e ayrılmasının sebebi metal yorgunluğu değil takla atarak 3 araca çarpması.

    Acaba kaç km hızla gidiyordu ? Bende 91 Kartal kullanıyorum ancak 90ı geçmeye korkuyorum. Ara sıra ekşın yaşadığım oluyor ama onda da direksiyon sanki elime gelecek kadar titriyor.

    Velhasıl kelam bu araçlar günümüzde 80km/h geçmemeli. Geçerse de sonuçları haberdeki gibi oluyor.



    ey niko sen sen ol geçme sakın doksanı

    senin araban kral yoktur diğerlerinden noksanı

    ara sıra ekşınnn yaparım demişsin dikkatli ol

    senin yok ama kartalın yedek parçası bol




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete321

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    Yine ölü yok

    araba günümüzdeki hiçbir arabada bulunmayan özellikte.yfs(yolcu fırlatma sistemi)


    Hocam süper yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete321

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    Yine ölü yok

    araba günümüzdeki hiçbir arabada bulunmayan özellikte.yfs(yolcu fırlatma sistemi)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Bu kazada 39 plakalı araçtaki bir genç kız hayatını kaybetti.

    Çalıştığım yerdeki birinin yakınlarıdır.

    Hayatının baharında birinin vefat etmesi, bunu yaşayan ana babanın hali, ailece mutlu mesut çıkılan bir yolcuğun felakete dönüşmesi...

    Her direksiyona geçtiğimde kaza ihtimali hep aklımın bir kenarında
    Şuradan bir araba çıkar mı, yeşilde geçiyorum sağdaki yoldan kırmızıda geçmeye kalkan olur mu, ben dursam arkamdaki durabilecek mi vs vs vs.
    Yolculuğum hep böyle geçiyor. Böyle de olmalı zaten. Ama bazen bu kadar dikkatli olsanız da bu kazada olduğu gibi kaderden kaçılamıyor.

    Arabalar daha güvenli olmalı,
    Deri koltuğu olmasın ama her yerinde airbag olsun.
    Emniyet kemeri ikazı toka takmayla falan susmasın, mutlaka kemer takılı iken susacak şekilde bir teknolojisi olsun.
    Açılır cam tavanı olmasın ama ESP'si standart olsun.

    Ve en önemlisi bu güvenli otomobiller ucuz olsun, herkes güvenli sağlam otomobile binsin ve emniyet kemerini taksın.





    Hersey tamam da kemeri arkadan takani nasil tesbit edecek?

    İnsanlar cahil, insanlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst


    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Bu kazada 39 plakalı araçtaki bir genç kız hayatını kaybetti.

    Çalıştığım yerdeki birinin yakınlarıdır.

    Hayatının baharında birinin vefat etmesi, bunu yaşayan ana babanın hali, ailece mutlu mesut çıkılan bir yolcuğun felakete dönüşmesi...

    Her direksiyona geçtiğimde kaza ihtimali hep aklımın bir kenarında
    Şuradan bir araba çıkar mı, yeşilde geçiyorum sağdaki yoldan kırmızıda geçmeye kalkan olur mu, ben dursam arkamdaki durabilecek mi vs vs vs.
    Yolculuğum hep böyle geçiyor. Böyle de olmalı zaten. Ama bazen bu kadar dikkatli olsanız da bu kazada olduğu gibi kaderden kaçılamıyor.

    Arabalar daha güvenli olmalı,
    Deri koltuğu olmasın ama her yerinde airbag olsun.
    Emniyet kemeri ikazı toka takmayla falan susmasın, mutlaka kemer takılı iken susacak şekilde bir teknolojisi olsun.
    Açılır cam tavanı olmasın ama ESP'si standart olsun.

    Ve en önemlisi bu güvenli otomobiller ucuz olsun, herkes güvenli sağlam otomobile binsin ve emniyet kemerini taksın.





    Hersey tamam da kemeri arkadan takani nasil tesbit edecek?

    İnsanlar cahil, insanlar.

    Yapılır kardeşim. Arabanın kaydığını anlayıp ona göre arabayı dengeye sokan sistemi yaptılarsa bunu da yaparlar.
    Çok zor birşey değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst


    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Bu kazada 39 plakalı araçtaki bir genç kız hayatını kaybetti.

    Çalıştığım yerdeki birinin yakınlarıdır.

    Hayatının baharında birinin vefat etmesi, bunu yaşayan ana babanın hali, ailece mutlu mesut çıkılan bir yolcuğun felakete dönüşmesi...

    Her direksiyona geçtiğimde kaza ihtimali hep aklımın bir kenarında
    Şuradan bir araba çıkar mı, yeşilde geçiyorum sağdaki yoldan kırmızıda geçmeye kalkan olur mu, ben dursam arkamdaki durabilecek mi vs vs vs.
    Yolculuğum hep böyle geçiyor. Böyle de olmalı zaten. Ama bazen bu kadar dikkatli olsanız da bu kazada olduğu gibi kaderden kaçılamıyor.

    Arabalar daha güvenli olmalı,
    Deri koltuğu olmasın ama her yerinde airbag olsun.
    Emniyet kemeri ikazı toka takmayla falan susmasın, mutlaka kemer takılı iken susacak şekilde bir teknolojisi olsun.
    Açılır cam tavanı olmasın ama ESP'si standart olsun.

    Ve en önemlisi bu güvenli otomobiller ucuz olsun, herkes güvenli sağlam otomobile binsin ve emniyet kemerini taksın.





    Hersey tamam da kemeri arkadan takani nasil tesbit edecek?

    İnsanlar cahil, insanlar.

    Yapılır kardeşim. Arabanın kaydığını anlayıp ona göre arabayı dengeye sokan sistemi yaptılarsa bunu da yaparlar.
    Çok zor birşey değil.



    Amerikada araclarda yillardir olan bir sistem var, kemeri otomatik takiyor. O sistem lazim buraya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEYZEN61

    quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    Beyler tamam araç 3e bölünmüş ama haberi okuyan yok sanırım. Ön sağ lastiği patlayınca takla atarak 3 araca çarpmış. Tamam bu araçlar sağlam araçlar diyemeyiz zaten 20 yıllık araç, metal yorgunluğu elbette var ama 3e ayrılmasının sebebi metal yorgunluğu değil takla atarak 3 araca çarpması.

    Acaba kaç km hızla gidiyordu ? Bende 91 Kartal kullanıyorum ancak 90ı geçmeye korkuyorum. Ara sıra ekşın yaşadığım oluyor ama onda da direksiyon sanki elime gelecek kadar titriyor.

    Velhasıl kelam bu araçlar günümüzde 80km/h geçmemeli. Geçerse de sonuçları haberdeki gibi oluyor.



    ey niko sen sen ol geçme sakın doksanı

    senin araban kral yoktur diğerlerinden noksanı

    ara sıra ekşınnn yaparım demişsin dikkatli ol

    senin yok ama kartalın yedek parçası bol



    Ozer abi performansindan hic bir sey kaybetmemissin, siirlerinin devamini bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ya bu araçlardaki hammadde gerçekte ne acaba? metal gözüküyor ama öyle değil herhalde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete321

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    Yine ölü yok

    araba günümüzdeki hiçbir arabada bulunmayan özellikte.yfs(yolcu fırlatma sistemi)

  • Güya transitlerde de kazalarda kasası parçalanmıyor ama içindeki yolcuları öldürmeden bırakmıyor.Transit kazalarında hep ölü sayısı fazla oluyor nedense.
  • En ucuz drift arabası bu ya. Ama 50 km hızı geçmek iyice tehlikeli hale gelmiş. Bunların üretim standartları avrupa standartlarını karşılamıyor o nedenle böyle. Şu anda da 301, c-elysee, linea, symbol gibi araçlarda böyle. Adamlar kendi ülkelerinde satmıyorlar bu arabaları geliyor bizim gibi gelişmemiş ülkelere satıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pasha37

    Bi kurtulsak sunlardan :)

    bız bıtıremedık kendılerını yok edıyorlar az kaldı usta biticekler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erunanethiel_3


    quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    Sırada o 3 parçanın şahinlerin eşeysiz üreme özellikleri kullanılarak ustalar tarafından 3 ayrı doğan görünümlü şahine dönüştürülmesi işlemi var.

    mitoz bölünen araba



    Birde YFS (yolcu fırlatma sistemi)




  • İlginç gerçekten araç taklalar atıyor 3 parçaya ayrılıyor ama içindekiler sağlam.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çıkan sekme ismi de pek aşikar oldu.
     Yine bir şahin kazası (araç 3'e bölünmüş)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence bu şahinin kalitesini gösterir CC kapısını fırlatıyodu bu komple kendini parçalıyor herşey sürücü için
  • eşşeğe yük yükler gibi vatandaşa vergi yükleyen devletimiz düşünsün. vergiler yüzünden kimse adam gibi arabaya binemiyor. sırf parası olmadıgı için birisinin ölmesi ne kadar acıdır.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.