Bildirim
Yokustaki araba viteste iken kayıyorsa ne demek?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
tam soruna cevap olmıycak ama,
OTOMATİK vites honda'da kayıyor yokuşta... -
quote:
Orjinalden alıntı: focuss
Arkadaşlar,
şirketin arabası yokuşta bıraktığımızda ve el freni çekili değil iken araba azar azar kayıyor. Bunun anlamı nedir Sizce? Debriyaj balatasının ömrünü tamamladığı anlamına gelir mi?
Muhtemelen debriaj baskı-balatasıyla ilgili bi sorun. -
Tekerleklerle ilgili bir sorun olamaz değil mi?quote:
Orijinalden alıntı: drmozquote:
Orjinalden alıntı: focuss
Arkadaşlar,
şirketin arabası yokuşta bıraktığımızda ve el freni çekili değil iken araba azar azar kayıyor. Bunun anlamı nedir Sizce? Debriyaj balatasının ömrünü tamamladığı anlamına gelir mi?
Muhtemelen debriaj baskı-balatasıyla ilgili bi sorun.
-
DEBRİYAJ BASKI BALATASININ Bİ BAKTIRIVERquote:
Orijinalden alıntı: Ömer
Tekerleklerle ilgili bir sorun olamaz değil mi?
Alıntıları Göster -
Debriyaj olduğunu sanmıyorum benim arabada da aynı sorun var sorun değil esasında motorun kompresyonunun hafiften kaçırması. Araç sürekli değil de bir adım kaçıp duruyor tekrar bir adım kaçıp duruyor sürekli salıp tutuyor. Bu motor sıcakken az soğukken daha fazla olur.quote:
Orijinalden alıntı: Uğurum
DEBRİYAJ BASKI BALATASININ Bİ BAKTIRIVER
Alıntıları Göster -
dediğiniz sorun motorda kompresyon kaçağı oluşmuş anlamına geliyor.quote:
Orijinalden alıntı: lammez11e
Debriyaj olduğunu sanmıyorum benim arabada da aynı sorun var sorun değil esasında motorun kompresyonunun hafiften kaçırması. Araç sürekli değil de bir adım kaçıp duruyor tekrar bir adım kaçıp duruyor sürekli salıp tutuyor. Bu motor sıcakken az soğukken daha fazla olur.
Alıntıları Göster
bu kayma azar azar gerçekleşmesi gerekir sonradan hızlanır.
yokuş çok dik değilse arabanın motoru tam manasıyla işlevini göremez
-
eğer bi sorun yoksa araba biraz kayar gibi olur ama durur durmuyosa bi sorun olduğunun habercisidirquote:
Orijinalden alıntı: E.A.K.K
dediğiniz sorun motorda kompresyon kaçağı oluşmuş anlamına geliyor.
bu kayma azar azar gerçekleşmesi gerekir sonradan hızlanır.
yokuş çok dik değilse arabanın motoru tam manasıyla işlevini göremez
Alıntıları Göster -
Bütün arabalar 1.vitesde dik yokuşta öne doğru azar azar ilerler 2.ve diğer viteslerde zaten uçarak ilerler...quote:
Orijinalden alıntı: fiesta1903
eğer bi sorun yoksa araba biraz kayar gibi olur ama durur durmuyosa bi sorun olduğunun habercisidir
Alıntıları Göster
Bu sorun değildir,ama ilerleyen araba durmayabilir,kendine zarar vermese bile işlek bir caddeye kontrolsüz çıkarsa olanlar olur..Zaten ilerlemeseydi el frenine gerek kalmazdı (hidrolik boşalması haricinde ,ama ben şimdiye kadar hidroliği boşalıp, el freni ile durabilmiş bir araç duymadım!).Yani el freni yokuşlarda kullanmak üzere, hatta her zaman kullanılmak üzere araçlara eklenmiştir, uçaklarda dahi mevcuttur,gemilerin el freni denize atılan çapalarıdır .El frenlerimize iyi bakalım.....
-
Cevaplara teşekkür ederim. Dikkatli olmak gerekiyor.quote:
Orijinalden alıntı: wing
Bütün arabalar 1.vitesde dik yokuşta öne doğru azar azar ilerler 2.ve diğer viteslerde zaten uçarak ilerler...
Bu sorun değildir,ama ilerleyen araba durmayabilir,kendine zarar vermese bile işlek bir caddeye kontrolsüz çıkarsa olanlar olur..Zaten ilerlemeseydi el frenine gerek kalmazdı (hidrolik boşalması haricinde ,ama ben şimdiye kadar hidroliği boşalıp, el freni ile durabilmiş bir araç duymadım!).Yani el freni yokuşlarda kullanmak üzere, hatta her zaman kullanılmak üzere araçlara eklenmiştir, uçaklarda dahi mevcuttur,gemilerin el freni denize atılan çapalarıdır .El frenlerimize iyi bakalım.....
Alıntıları Göster
-
sen bi debriyaj balt. bi baktır ve o ara şanjumanıda bi kontrol ettir ordanda yapabilir -
yokuş nasi bi yokuş 10 derecemi 40 derecemiquote:
Orijinalden alıntı: genius55
sen bi debriyaj balt. bi baktır ve o ara şanjumanıda bi kontrol ettir ordanda yapabilir -
ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyorduquote:
Orijinalden alıntı: ceyhunberber
yokuş nasi bi yokuş 10 derecemi 40 derecemi
Alıntıları Göster
bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.
-
quote:
Orijinalden alıntı: *AXI*
ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: alwayscarisma
ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.
evet hakikatende aracı böyle durdurmak karizmatik bir yöntem pistonlara ii gelir hatta motoruda kurumlardan temizler ömrünü uzatır park ederken yakıt tüketmemiş olursun
el freni zaten gereksiz zaten murat 124 lerin çoğunda el frenide tutmaz gerekli olsaydı muratçılar yaptırırlardı
sana önerim hidrolik debriajlı bir araç al
bu debriaj telleride çok zayıf oluyor
-
SANA KATILIYORURU.MOTOR KM KAÇ. BİRDE EGZOSDan çıkan duamn ne renk bunları söylebilirmisin.benimde tahminşim kompresör kaçağı var...quote:
Orijinalden alıntı: E.A.K.K
dediğiniz sorun motorda kompresyon kaçağı oluşmuş anlamına geliyor.
bu kayma azar azar gerçekleşmesi gerekir sonradan hızlanır.
yokuş çok dik değilse arabanın motoru tam manasıyla işlevini göremez
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: küber_ez
dediğiniz sorun motorda kompresyon kaçağı oluşmuş anlamına geliyor.
bu kayma azar azar gerçekleşmesi gerekir sonradan hızlanır.
yokuş çok dik değilse arabanın motoru tam manasıyla işlevini göremez
-
çok entresan düşünce :Squote:
Orijinalden alıntı: lokositquote:
Orjinalden alıntı: alwayscarisma
ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.
evet hakikatende aracı böyle durdurmak karizmatik bir yöntem pistonlara ii gelir hatta motoruda kurumlardan temizler ömrünü uzatır park ederken yakıt tüketmemiş olursun
el freni zaten gereksiz zaten murat 124 lerin çoğunda el frenide tutmaz gerekli olsaydı muratçılar yaptırırlardı
sana önerim hidrolik debriajlı bir araç al
bu debriaj telleride çok zayıf oluyor
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: lokosit
quote:
Orjinalden alıntı: alwayscarisma
ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.
evet hakikatende aracı böyle durdurmak karizmatik bir yöntem pistonlara ii gelir hatta motoruda kurumlardan temizler ömrünü uzatır park ederken yakıt tüketmemiş olursun
el freni zaten gereksiz zaten murat 124 lerin çoğunda el frenide tutmaz gerekli olsaydı muratçılar yaptırırlardı
sana önerim hidrolik debriajlı bir araç al
bu debriaj telleride çok zayıf oluyor
-
Arabanın ağırlığı ile de ilgili fakat 1. viteste, motorda kompresyon kaçağı yoksa arabanın direk durması gerekir.quote:
Orijinalden alıntı: akbey77
SANA KATILIYORURU.MOTOR KM KAÇ. BİRDE EGZOSDan çıkan duamn ne renk bunları söylebilirmisin.benimde tahminşim kompresör kaçağı var...
quote:
Orjinalden alıntı: küber_ez
dediğiniz sorun motorda kompresyon kaçağı oluşmuş anlamına geliyor.
bu kayma azar azar gerçekleşmesi gerekir sonradan hızlanır.
yokuş çok dik değilse arabanın motoru tam manasıyla işlevini göremez
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: lokositquote:
Orjinalden alıntı: alwayscarisma
ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.
evet hakikatende aracı böyle durdurmak karizmatik bir yöntem pistonlara ii gelir hatta motoruda kurumlardan temizler ömrünü uzatır park ederken yakıt tüketmemiş olursun
el freni zaten gereksiz zaten murat 124 lerin çoğunda el frenide tutmaz gerekli olsaydı muratçılar yaptırırlardı
sana önerim hidrolik debriajlı bir araç al
bu debriaj telleride çok zayıf oluyor
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: lokosit
quote:
Orjinalden alıntı: alwayscarisma
ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.
evet hakikatende aracı böyle durdurmak karizmatik bir yöntem pistonlara ii gelir hatta motoruda kurumlardan temizler ömrünü uzatır park ederken yakıt tüketmemiş olursun
el freni zaten gereksiz zaten murat 124 lerin çoğunda el frenide tutmaz gerekli olsaydı muratçılar yaptırırlardı
sana önerim hidrolik debriajlı bir araç al
bu debriaj telleride çok zayıf oluyor
El freni hiç gerek olmazmı yav.... Baksana yeni modellerin tümünde var bu sistem, gereksiz olsa ne die koysunlar. Bence el freni gerekli yerlerde hayat kurtarıyor. Dik yokuşlarda park ettikden sonra el frenini mutlaka çekerim, el freni olmasa halimiz yaman...
-
sanada katılıorum..dostum birkere arabada el fernin olmadığı düşün arabayı çalıştırdın kaldırmak istiyorsun sol ayakla frene basıcan kaldırman problem .ben el freniyle kalkmam ama tuhaf geliyor..( arabayı çalıştırmak için gaza basaman gerek ve sol ayağın frende) baya tuhaf ...quote:
Orijinalden alıntı: setquote:
Orjinalden alıntı: lokosit
quote:
Orjinalden alıntı: alwayscarisma
ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.
evet hakikatende aracı böyle durdurmak karizmatik bir yöntem pistonlara ii gelir hatta motoruda kurumlardan temizler ömrünü uzatır park ederken yakıt tüketmemiş olursun
el freni zaten gereksiz zaten murat 124 lerin çoğunda el frenide tutmaz gerekli olsaydı muratçılar yaptırırlardı
sana önerim hidrolik debriajlı bir araç al
bu debriaj telleride çok zayıf oluyor
El freni hiç gerek olmazmı yav.... Baksana yeni modellerin tümünde var bu sistem, gereksiz olsa ne die koysunlar. Bence el freni gerekli yerlerde hayat kurtarıyor. Dik yokuşlarda park ettikden sonra el frenini mutlaka çekerim, el freni olmasa halimiz yaman...
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: set
quote:
Orjinalden alıntı: lokosit
quote:
Orjinalden alıntı: alwayscarisma
ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.
evet hakikatende aracı böyle durdurmak karizmatik bir yöntem pistonlara ii gelir hatta motoruda kurumlardan temizler ömrünü uzatır park ederken yakıt tüketmemiş olursun
el freni zaten gereksiz zaten murat 124 lerin çoğunda el frenide tutmaz gerekli olsaydı muratçılar yaptırırlardı
sana önerim hidrolik debriajlı bir araç al
bu debriaj telleride çok zayıf oluyor
El freni hiç gerek olmazmı yav.... Baksana yeni modellerin tümünde var bu sistem, gereksiz olsa ne die koysunlar. Bence el freni gerekli yerlerde hayat kurtarıyor. Dik yokuşlarda park ettikden sonra el frenini mutlaka çekerim, el freni olmasa halimiz yaman...
-
El freni çekmeden yokuşta arabayı viteste bırakmak direk şanzımana ve motora yük bindiriyor.quote:
Orijinalden alıntı: akbey77
sanada katılıorum..dostum birkere arabada el fernin olmadığı düşün arabayı çalıştırdın kaldırmak istiyorsun sol ayakla frene basıcan kaldırman problem .ben el freniyle kalkmam ama tuhaf geliyor..( arabayı çalıştırmak için gaza basaman gerek ve sol ayağın frende) baya tuhaf ...quote:
Orjinalden alıntı: set
quote:
Orjinalden alıntı: lokosit
quote:
Orjinalden alıntı: alwayscarisma
ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.
evet hakikatende aracı böyle durdurmak karizmatik bir yöntem pistonlara ii gelir hatta motoruda kurumlardan temizler ömrünü uzatır park ederken yakıt tüketmemiş olursun
el freni zaten gereksiz zaten murat 124 lerin çoğunda el frenide tutmaz gerekli olsaydı muratçılar yaptırırlardı
sana önerim hidrolik debriajlı bir araç al
bu debriaj telleride çok zayıf oluyor
El freni hiç gerek olmazmı yav.... Baksana yeni modellerin tümünde var bu sistem, gereksiz olsa ne die koysunlar. Bence el freni gerekli yerlerde hayat kurtarıyor. Dik yokuşlarda park ettikden sonra el frenini mutlaka çekerim, el freni olmasa halimiz yaman...
Alıntıları Göster
Ben yokuşta arabayı stop ettikten sonra,ilk önce el frenini çekerim.
Araba frenler tarafından sabitlendikten sonra emniyet için vitese takarım.
Direk arabayı vites ile durdurduğunuzda, çalıştırmak için vitesi boşa almak istediğinizde bile vitesten zor çıkıyor.
Dediğim gibi viteste arabayı durdurmak,için önce şansımanadaha sonra motora yük bindiriyor.
Benzer içerikler
- akü takviyesi amper farkı
- tekeri kaldırıma vurdum direksiyon yamuldu
- kraftvoll amortisör yorumları
- motor şase numarası yazdırma fiyatı 2024
- triger kayışı ömrü
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X