Şimdi Ara

Yokustaki araba viteste iken kayıyorsa ne demek?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
0
Favori
14.929
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,
    şirketin arabası yokuşta bıraktığımızda ve el freni çekili değil iken araba azar azar kayıyor. Bunun anlamı nedir Sizce? Debriyaj balatasının ömrünü tamamladığı anlamına gelir mi?



  • tam soruna cevap olmıycak ama,
    OTOMATİK vites honda'da kayıyor yokuşta...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: focuss

    Arkadaşlar,
    şirketin arabası yokuşta bıraktığımızda ve el freni çekili değil iken araba azar azar kayıyor. Bunun anlamı nedir Sizce? Debriyaj balatasının ömrünü tamamladığı anlamına gelir mi?

    Muhtemelen debriaj baskı-balatasıyla ilgili bi sorun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drmoz

    quote:

    Orjinalden alıntı: focuss

    Arkadaşlar,
    şirketin arabası yokuşta bıraktığımızda ve el freni çekili değil iken araba azar azar kayıyor. Bunun anlamı nedir Sizce? Debriyaj balatasının ömrünü tamamladığı anlamına gelir mi?

    Muhtemelen debriaj baskı-balatasıyla ilgili bi sorun.
    Tekerleklerle ilgili bir sorun olamaz değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömer

    Tekerleklerle ilgili bir sorun olamaz değil mi?


    Alıntıları Göster
    DEBRİYAJ BASKI BALATASININ Bİ BAKTIRIVER
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uğurum

    DEBRİYAJ BASKI BALATASININ Bİ BAKTIRIVER

    Alıntıları Göster
    Debriyaj olduğunu sanmıyorum benim arabada da aynı sorun var sorun değil esasında motorun kompresyonunun hafiften kaçırması. Araç sürekli değil de bir adım kaçıp duruyor tekrar bir adım kaçıp duruyor sürekli salıp tutuyor. Bu motor sıcakken az soğukken daha fazla olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lammez11e

    Debriyaj olduğunu sanmıyorum benim arabada da aynı sorun var sorun değil esasında motorun kompresyonunun hafiften kaçırması. Araç sürekli değil de bir adım kaçıp duruyor tekrar bir adım kaçıp duruyor sürekli salıp tutuyor. Bu motor sıcakken az soğukken daha fazla olur.

    Alıntıları Göster
    dediğiniz sorun motorda kompresyon kaçağı oluşmuş anlamına geliyor.

    bu kayma azar azar gerçekleşmesi gerekir sonradan hızlanır.

    yokuş çok dik değilse arabanın motoru tam manasıyla işlevini göremez




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.A.K.K

    dediğiniz sorun motorda kompresyon kaçağı oluşmuş anlamına geliyor.

    bu kayma azar azar gerçekleşmesi gerekir sonradan hızlanır.

    yokuş çok dik değilse arabanın motoru tam manasıyla işlevini göremez

    Alıntıları Göster
    eğer bi sorun yoksa araba biraz kayar gibi olur ama durur durmuyosa bi sorun olduğunun habercisidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiesta1903

    eğer bi sorun yoksa araba biraz kayar gibi olur ama durur durmuyosa bi sorun olduğunun habercisidir

    Alıntıları Göster
    Bütün arabalar 1.vitesde dik yokuşta öne doğru azar azar ilerler 2.ve diğer viteslerde zaten uçarak ilerler...
    Bu sorun değildir,ama ilerleyen araba durmayabilir,kendine zarar vermese bile işlek bir caddeye kontrolsüz çıkarsa olanlar olur..Zaten ilerlemeseydi el frenine gerek kalmazdı (hidrolik boşalması haricinde ,ama ben şimdiye kadar hidroliği boşalıp, el freni ile durabilmiş bir araç duymadım!).Yani el freni yokuşlarda kullanmak üzere, hatta her zaman kullanılmak üzere araçlara eklenmiştir, uçaklarda dahi mevcuttur,gemilerin el freni denize atılan çapalarıdır .El frenlerimize iyi bakalım.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wing

    Bütün arabalar 1.vitesde dik yokuşta öne doğru azar azar ilerler 2.ve diğer viteslerde zaten uçarak ilerler...
    Bu sorun değildir,ama ilerleyen araba durmayabilir,kendine zarar vermese bile işlek bir caddeye kontrolsüz çıkarsa olanlar olur..Zaten ilerlemeseydi el frenine gerek kalmazdı (hidrolik boşalması haricinde ,ama ben şimdiye kadar hidroliği boşalıp, el freni ile durabilmiş bir araç duymadım!).Yani el freni yokuşlarda kullanmak üzere, hatta her zaman kullanılmak üzere araçlara eklenmiştir, uçaklarda dahi mevcuttur,gemilerin el freni denize atılan çapalarıdır .El frenlerimize iyi bakalım.....

    Alıntıları Göster
    Cevaplara teşekkür ederim. Dikkatli olmak gerekiyor.




  • sen bi debriyaj balt. bi baktır ve o ara şanjumanıda bi kontrol ettir ordanda yapabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genius55

    sen bi debriyaj balt. bi baktır ve o ara şanjumanıda bi kontrol ettir ordanda yapabilir
    yokuş nasi bi yokuş 10 derecemi 40 derecemi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    yokuş nasi bi yokuş 10 derecemi 40 derecemi

    Alıntıları Göster
    ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
    bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *AXI*

    ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
    bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: alwayscarisma

    ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
    bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.

    evet hakikatende aracı böyle durdurmak karizmatik bir yöntem pistonlara ii gelir hatta motoruda kurumlardan temizler ömrünü uzatır park ederken yakıt tüketmemiş olursun
    el freni zaten gereksiz zaten murat 124 lerin çoğunda el frenide tutmaz gerekli olsaydı muratçılar yaptırırlardı
    sana önerim hidrolik debriajlı bir araç al
    bu debriaj telleride çok zayıf oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.A.K.K

    dediğiniz sorun motorda kompresyon kaçağı oluşmuş anlamına geliyor.

    bu kayma azar azar gerçekleşmesi gerekir sonradan hızlanır.

    yokuş çok dik değilse arabanın motoru tam manasıyla işlevini göremez

    Alıntıları Göster
    SANA KATILIYORURU.MOTOR KM KAÇ. BİRDE EGZOSDan çıkan duamn ne renk bunları söylebilirmisin.benimde tahminşim kompresör kaçağı var...


    quote:

    Orjinalden alıntı: küber_ez

    dediğiniz sorun motorda kompresyon kaçağı oluşmuş anlamına geliyor.

    bu kayma azar azar gerçekleşmesi gerekir sonradan hızlanır.

    yokuş çok dik değilse arabanın motoru tam manasıyla işlevini göremez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: alwayscarisma

    ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
    bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.

    evet hakikatende aracı böyle durdurmak karizmatik bir yöntem pistonlara ii gelir hatta motoruda kurumlardan temizler ömrünü uzatır park ederken yakıt tüketmemiş olursun
    el freni zaten gereksiz zaten murat 124 lerin çoğunda el frenide tutmaz gerekli olsaydı muratçılar yaptırırlardı
    sana önerim hidrolik debriajlı bir araç al
    bu debriaj telleride çok zayıf oluyor

    Alıntıları Göster
    çok entresan düşünce :S
    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: alwayscarisma

    ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
    bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.

    evet hakikatende aracı böyle durdurmak karizmatik bir yöntem pistonlara ii gelir hatta motoruda kurumlardan temizler ömrünü uzatır park ederken yakıt tüketmemiş olursun
    el freni zaten gereksiz zaten murat 124 lerin çoğunda el frenide tutmaz gerekli olsaydı muratçılar yaptırırlardı
    sana önerim hidrolik debriajlı bir araç al
    bu debriaj telleride çok zayıf oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akbey77

    SANA KATILIYORURU.MOTOR KM KAÇ. BİRDE EGZOSDan çıkan duamn ne renk bunları söylebilirmisin.benimde tahminşim kompresör kaçağı var...


    quote:

    Orjinalden alıntı: küber_ez

    dediğiniz sorun motorda kompresyon kaçağı oluşmuş anlamına geliyor.

    bu kayma azar azar gerçekleşmesi gerekir sonradan hızlanır.

    yokuş çok dik değilse arabanın motoru tam manasıyla işlevini göremez


    Alıntıları Göster
    Arabanın ağırlığı ile de ilgili fakat 1. viteste, motorda kompresyon kaçağı yoksa arabanın direk durması gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: alwayscarisma

    ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
    bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.

    evet hakikatende aracı böyle durdurmak karizmatik bir yöntem pistonlara ii gelir hatta motoruda kurumlardan temizler ömrünü uzatır park ederken yakıt tüketmemiş olursun
    el freni zaten gereksiz zaten murat 124 lerin çoğunda el frenide tutmaz gerekli olsaydı muratçılar yaptırırlardı
    sana önerim hidrolik debriajlı bir araç al
    bu debriaj telleride çok zayıf oluyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: alwayscarisma

    ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
    bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.

    evet hakikatende aracı böyle durdurmak karizmatik bir yöntem pistonlara ii gelir hatta motoruda kurumlardan temizler ömrünü uzatır park ederken yakıt tüketmemiş olursun
    el freni zaten gereksiz zaten murat 124 lerin çoğunda el frenide tutmaz gerekli olsaydı muratçılar yaptırırlardı
    sana önerim hidrolik debriajlı bir araç al
    bu debriaj telleride çok zayıf oluyor



    El freni hiç gerek olmazmı yav.... Baksana yeni modellerin tümünde var bu sistem, gereksiz olsa ne die koysunlar. Bence el freni gerekli yerlerde hayat kurtarıyor. Dik yokuşlarda park ettikden sonra el frenini mutlaka çekerim, el freni olmasa halimiz yaman...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: alwayscarisma

    ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
    bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.

    evet hakikatende aracı böyle durdurmak karizmatik bir yöntem pistonlara ii gelir hatta motoruda kurumlardan temizler ömrünü uzatır park ederken yakıt tüketmemiş olursun
    el freni zaten gereksiz zaten murat 124 lerin çoğunda el frenide tutmaz gerekli olsaydı muratçılar yaptırırlardı
    sana önerim hidrolik debriajlı bir araç al
    bu debriaj telleride çok zayıf oluyor



    El freni hiç gerek olmazmı yav.... Baksana yeni modellerin tümünde var bu sistem, gereksiz olsa ne die koysunlar. Bence el freni gerekli yerlerde hayat kurtarıyor. Dik yokuşlarda park ettikden sonra el frenini mutlaka çekerim, el freni olmasa halimiz yaman...

    Alıntıları Göster
    sanada katılıorum..dostum birkere arabada el fernin olmadığı düşün arabayı çalıştırdın kaldırmak istiyorsun sol ayakla frene basıcan kaldırman problem .ben el freniyle kalkmam ama tuhaf geliyor..( arabayı çalıştırmak için gaza basaman gerek ve sol ayağın frende) baya tuhaf ...
    quote:

    Orjinalden alıntı: set


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: alwayscarisma

    ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
    bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.

    evet hakikatende aracı böyle durdurmak karizmatik bir yöntem pistonlara ii gelir hatta motoruda kurumlardan temizler ömrünü uzatır park ederken yakıt tüketmemiş olursun
    el freni zaten gereksiz zaten murat 124 lerin çoğunda el frenide tutmaz gerekli olsaydı muratçılar yaptırırlardı
    sana önerim hidrolik debriajlı bir araç al
    bu debriaj telleride çok zayıf oluyor



    El freni hiç gerek olmazmı yav.... Baksana yeni modellerin tümünde var bu sistem, gereksiz olsa ne die koysunlar. Bence el freni gerekli yerlerde hayat kurtarıyor. Dik yokuşlarda park ettikden sonra el frenini mutlaka çekerim, el freni olmasa halimiz yaman...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akbey77

    sanada katılıorum..dostum birkere arabada el fernin olmadığı düşün arabayı çalıştırdın kaldırmak istiyorsun sol ayakla frene basıcan kaldırman problem .ben el freniyle kalkmam ama tuhaf geliyor..( arabayı çalıştırmak için gaza basaman gerek ve sol ayağın frende) baya tuhaf ...
    quote:

    Orjinalden alıntı: set


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: alwayscarisma

    ben el frenını pek kullanmıyordum.araba gıderken stop edıp arac durmadan ayagını debrıyajdan cekmek daha bast gelıoyordu
    bu yuzden 2 defa debrıyaj telı koptu.

    evet hakikatende aracı böyle durdurmak karizmatik bir yöntem pistonlara ii gelir hatta motoruda kurumlardan temizler ömrünü uzatır park ederken yakıt tüketmemiş olursun
    el freni zaten gereksiz zaten murat 124 lerin çoğunda el frenide tutmaz gerekli olsaydı muratçılar yaptırırlardı
    sana önerim hidrolik debriajlı bir araç al
    bu debriaj telleride çok zayıf oluyor



    El freni hiç gerek olmazmı yav.... Baksana yeni modellerin tümünde var bu sistem, gereksiz olsa ne die koysunlar. Bence el freni gerekli yerlerde hayat kurtarıyor. Dik yokuşlarda park ettikden sonra el frenini mutlaka çekerim, el freni olmasa halimiz yaman...


    Alıntıları Göster
    El freni çekmeden yokuşta arabayı viteste bırakmak direk şanzımana ve motora yük bindiriyor.

    Ben yokuşta arabayı stop ettikten sonra,ilk önce el frenini çekerim.
    Araba frenler tarafından sabitlendikten sonra emniyet için vitese takarım.

    Direk arabayı vites ile durdurduğunuzda, çalıştırmak için vitesi boşa almak istediğinizde bile vitesten zor çıkıyor.
    Dediğim gibi viteste arabayı durdurmak,için önce şansımanadaha sonra motora yük bindiriyor.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.