Şimdi Ara

YOL BİLGİSAYARI İLE GÖĞÜSUN ARASI AÇILDI

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR ARACIM 2006 COROLLA TERRA MART AYINDA ALDIM HENÜZ 4500 KM DE DÜN ARACI KULLANIRKEN YOL BİLGİSAYARI İLE GÖĞÜS ARASINDA 2-3 MM LİK BİR AÇIKLIK OLUŞTUĞUNU FARKETTİM DAHA ÖNCE BÖYLE BİR OLAYLA KARŞILAŞMIŞ OLAN VARMI VE NE YAPMALIYIM SERVİSE GİTMELİMİYİM BİR MÜDAHALE YAPABİLİRLER Mİ?



  • benim her zaman bahsettiğim olay..iğrenç ingiliz işçiliği..(bu adamlardan nefret ediyorum) Sedanlarda asla böyle bir olay yok.....
    Neyse dostum bahsettiğin problemle ilgili olarak servis gittiğin takdirde garanti kapsamında bir onarım prosedürleri var.Canını sıkma.
    saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SACRED REICH

    benim her zaman bahsettiğim olay..iğrenç ingiliz işçiliği..(bu adamlardan nefret ediyorum) Sedanlarda asla böyle bir olay yok.....
    Neyse dostum bahsettiğin problemle ilgili olarak servis gittiğin takdirde garanti kapsamında bir onarım prosedürleri var.Canını sıkma.
    saygılar
    cevabın için teşekkür ederim servise gideceğim yarın bakalım ne diyecekler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FIRST BULLET

    cevabın için teşekkür ederim servise gideceğim yarın bakalım ne diyecekler

    Alıntıları Göster
    servıs yapacak baska yere neden baktırasınkı.garantı kapsamında zaten bu olay.eee kardesım sonuc nedır?merak ettım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceycey84x

    servıs yapacak baska yere neden baktırasınkı.garantı kapsamında zaten bu olay.eee kardesım sonuc nedır?merak ettım :)

    Alıntıları Göster
    şimdi arayıp pazartesi için randevu aldım aslında öğlen bırakın akşam alırsınız dediler ama işe eşimin arabasıyla geliyoruz araba yanımda değil sonucu yazarım herkeze iyi günler
  • bu hatcback lerde olan bi sorun galiba
    sedanlarda hiç böyle bişey duymadım.
    şikayetvar.com da da okumuştum böyle bi şikayet....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dondurmacı

    bu hatcback lerde olan bi sorun galiba
    sedanlarda hiç böyle bişey duymadım.
    şikayetvar.com da da okumuştum böyle bi şikayet....
    Valla benimde aracım sedan.Benimde başıma gelmedi.Ama serviste hallederler büyük bir olasılıkla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diveman

    Valla benimde aracım sedan.Benimde başıma gelmedi.Ama serviste hallederler büyük bir olasılıkla.

    Alıntıları Göster
    SEDAN MODELLERİ TÜRKİYE'DE ÜRETİLİYOR..HATCBACK LER İSE İNGİLİZ ÜRETİMİ..EMİN OLUN İNGİLİZ VERSİYONLARDA UFAK TEFEK DETAYLARDA O KADAR ÇOK İŞÇİLİK HATASI VAR Kİ.....HERZAMAN DERİM İNGİLİZLERİN İĞRENÇ MONTAJ İŞÇİLİĞİ VAR.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SACRED REICH

    SEDAN MODELLERİ TÜRKİYE'DE ÜRETİLİYOR..HATCBACK LER İSE İNGİLİZ ÜRETİMİ..EMİN OLUN İNGİLİZ VERSİYONLARDA UFAK TEFEK DETAYLARDA O KADAR ÇOK İŞÇİLİK HATASI VAR Kİ.....HERZAMAN DERİM İNGİLİZLERİN İĞRENÇ MONTAJ İŞÇİLİĞİ VAR.

    Alıntıları Göster
    pazartesi gittim servise bıraktım az bir şey uğraşıp bıraktılar göğüsün altındaki tırnaklar deforme olmuş dediler nasıl olmuşsa parça bekliyorlar gelince değişecek bu arada onlarda bu problemin sadece hatchbacklerde olduğunu kabul ediyorlar sedanlarda olmuyormuş hatta yeni araçlara baktık onlardada şu anda bile açıklık var açıkcası çok canım sıkıldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FIRST BULLET

    pazartesi gittim servise bıraktım az bir şey uğraşıp bıraktılar göğüsün altındaki tırnaklar deforme olmuş dediler nasıl olmuşsa parça bekliyorlar gelince değişecek bu arada onlarda bu problemin sadece hatchbacklerde olduğunu kabul ediyorlar sedanlarda olmuyormuş hatta yeni araçlara baktık onlardada şu anda bile açıklık var açıkcası çok canım sıkıldı.

    Alıntıları Göster
    KARDEŞ BU SORUNU BELİRT TOYOTA KULLANICILARINA DA TUTPTA ARABALARINI ÖVMESİNLER BURADA BENCE OPELASTRA VEYA OPEL VECTRA ALSAN DAHA İİDİ KARDEŞİM ÇÜNKÜ OPEL DE İTALYAN STİLİ VAR BAK FİAT DOBLO DA İTALYAN ARABASI OPEL DE ARADAKİ FARKI GÖREBİLİRSİN DEMİİİ NEYSE İNŞALLAH SORUNUN GİDERİLMİŞTİR KARDEŞ HAYRILISI OL BAKALIM..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FIRST BULLET

    pazartesi gittim servise bıraktım az bir şey uğraşıp bıraktılar göğüsün altındaki tırnaklar deforme olmuş dediler nasıl olmuşsa parça bekliyorlar gelince değişecek bu arada onlarda bu problemin sadece hatchbacklerde olduğunu kabul ediyorlar sedanlarda olmuyormuş hatta yeni araçlara baktık onlardada şu anda bile açıklık var açıkcası çok canım sıkıldı.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: FIRST BULLET

    pazartesi gittim servise bıraktım az bir şey uğraşıp bıraktılar göğüsün altındaki tırnaklar deforme olmuş dediler nasıl olmuşsa parça bekliyorlar gelince değişecek bu arada onlarda bu problemin sadece hatchbacklerde olduğunu kabul ediyorlar sedanlarda olmuyormuş hatta yeni araçlara baktık onlardada şu anda bile açıklık var açıkcası çok canım sıkıldı.


    Sedanların parça uymuyor mu? Belki garip bir soru oldu ama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlker Yıldız

    KARDEŞ BU SORUNU BELİRT TOYOTA KULLANICILARINA DA TUTPTA ARABALARINI ÖVMESİNLER BURADA BENCE OPELASTRA VEYA OPEL VECTRA ALSAN DAHA İİDİ KARDEŞİM ÇÜNKÜ OPEL DE İTALYAN STİLİ VAR BAK FİAT DOBLO DA İTALYAN ARABASI OPEL DE ARADAKİ FARKI GÖREBİLİRSİN DEMİİİ NEYSE İNŞALLAH SORUNUN GİDERİLMİŞTİR KARDEŞ HAYRILISI OL BAKALIM..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ==>KAPADOKYALI<==

    KARDEŞ BU SORUNU BELİRT TOYOTA KULLANICILARINA DA TUTPTA ARABALARINI ÖVMESİNLER BURADA BENCE OPELASTRA VEYA OPEL VECTRA ALSAN DAHA İİDİ KARDEŞİM ÇÜNKÜ OPEL DE İTALYAN STİLİ VAR BAK FİAT DOBLO DA İTALYAN ARABASI OPEL DE ARADAKİ FARKI GÖREBİLİRSİN DEMİİİ NEYSE İNŞALLAH SORUNUN GİDERİLMİŞTİR KARDEŞ HAYRILISI OL BAKALIM..


    KAPADOKYALI arkadaşım söylediğin şeylerden pek bir şey anlamadım kusura bakma...Muhtemelen cümleleri kurma tarzın biraz karışık ama muhtemelen görüş bildirmeye çalışmışsın..

    neyse Amerika GENERAL MOTORS menşeeli bir firmanın Alman temsilcisi OPEL 'in hangi şekline veya modeline bakarak İtalyan stili oluşturduğunu gözlemlediğini çok merak ettim şahsen

    Ve emin olun sırf bu problem yüzünden artık bütün TOYOTA kullanıcıları artık arabalarını övmüyorlar ve hatta araçlarını satmaya bile başladılar. desem ne kadar saçma olur değilmi?

    Bir yanlışın daha var.Burası TOYOTA topiği ve bu araçları kullanan kişilerin araçlarını en rahaT şekilde övecekleri topik burası..
    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SACRED REICH -- 6 Aralık 2006; 12:49:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SACRED REICH

    quote:

    Orjinalden alıntı: ==>KAPADOKYALI<==

    KARDEŞ BU SORUNU BELİRT TOYOTA KULLANICILARINA DA TUTPTA ARABALARINI ÖVMESİNLER BURADA BENCE OPELASTRA VEYA OPEL VECTRA ALSAN DAHA İİDİ KARDEŞİM ÇÜNKÜ OPEL DE İTALYAN STİLİ VAR BAK FİAT DOBLO DA İTALYAN ARABASI OPEL DE ARADAKİ FARKI GÖREBİLİRSİN DEMİİİ NEYSE İNŞALLAH SORUNUN GİDERİLMİŞTİR KARDEŞ HAYRILISI OL BAKALIM..


    KAPADOKYALI arkadaşım söylediğin şeylerden pek bir şey anlamadım kusura bakma...Muhtemelen cümleleri kurma tarzın biraz karışık ama muhtemelen görüş bildirmeye çalışmışsın..

    neyse Amerika GENERAL MOTORS menşeeli bir firmanın Alman temsilcisi OPEL 'in hangi şekline veya modeline bakarak İtalyan stili oluşturduğunu gözlemlediğini çok merak ettim şahsen

    Ve emin olun sırf bu problem yüzünden artık bütün TOYOTA kullanıcıları artık arabalarını övmüyorlar ve hatta araçlarını satmaya bile başladılar. desem ne kadar saçma olur değilmi?

    Bir yanlışın daha var.Burası TOYOTA topiği ve bu araçları kullanan kişilerin araçlarını en rahaT şekilde övecekleri topik burası..
    saygılar

    Alıntıları Göster
    arkadaslar bende 2002 model hb almayı duusnuyodum ama almayımmı bu durumda??sedanıda cok buyuk geldı gozume acıkcası hep




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceycey84x

    arkadaslar bende 2002 model hb almayı duusnuyodum ama almayımmı bu durumda??sedanıda cok buyuk geldı gozume acıkcası hep

    Alıntıları Göster
    2006 model arabada bu olay çok rahatsız edici...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    2006 model arabada bu olay çok rahatsız edici...

    Alıntıları Göster
    soronsuz araba diye satın aldım ama 1 sene dolmadan başıma gelenler çok kötü ve daha kötüsü hatchbacklerde bu oluyor demeleri sanki kullanılan malzeme çok farklı. ve bu arızaya sürekli rastlanıyorsa bunu biliyorsan hatanı düzelteceksin
    quote:

    Orjinalden alıntı: set

    2006 model arabada bu olay çok rahatsız edici...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FIRST BULLET -- 6 Aralık 2006; 13:04:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FIRST BULLET

    soronsuz araba diye satın aldım ama 1 sene dolmadan başıma gelenler çok kötü ve daha kötüsü hatchbacklerde bu oluyor demeleri sanki kullanılan malzeme çok farklı. ve bu arızaya sürekli rastlanıyorsa bunu biliyorsan hatanı düzelteceksin
    quote:

    Orjinalden alıntı: set

    2006 model arabada bu olay çok rahatsız edici...


    Alıntıları Göster
    arkadaşlar olay büyüdü ve daha üzücü bir hal aldı başından sonuna sizinle paylaşmak istedim.

    2006 mart ayında yeni bir araç satın almaya karar verdim ve seçimim Toyota corolla oldu. Daha öncede hatchback araç kullandığım için hatchback satın aldım. Tercihimin Toyota olmasının nedenleri aldığı ödüller ve çevremden sağlam , güvenilir bir araç olduğunu duymam ayrıca servis ağının yaygınlığı ve güvenilirliği.

    Aracım henüz 4500 km de çok kullanmıyorum sadece hafta sonları. İş yerimde park problemi yaşıyorum daha küçük bir araç olduğundan eşimin aracını kullanıyoruz. Geçen hafta sonu aracıma bindiğimde yol bilgisayarı ile göğüsün arasında 0.5cm ye yakın bir açıklık oluştuğunu gördüm. Yol bilgisayarının üzerindeki vidalar dahi gözüküyordu. Servisimi aradım ve pazartesi günü getirmemi söylediler.

    Saat 10:30 da ki servis randevusuna gittim. Aracı teslim alıp durumu bana bildireceklerini söylediler. Saat 15:30 kadar bekledim fakat aranmadım servisi aradım aracın durumunu sordum aracımı teslim alan hanımefendi söz konusu problemle ilgili yapabilecekleri fazla bir şeyin olmadığını araçla ilgilenen ustayla konuşup beni arayacağını söyledi. Daha sonra aradığında ise göğüs ve yol bilgisayarı arasında kalan tırnakların deforme olduğunu bunların değişmesi gerektiğini ellerinde parça olmadığından daha sonra beni arayıp haberdar edeceklerini istersem aracımı teslim alabileceğimi söylediler. Aracımı almaya gittiğimde yapılan işlem hakkında bana hiç bir bilgi verilmedi. Aracımı servisten sorumlu bir çalışandan değil de otopark görevlisinden teslim aldım.

    Evime gidip park ettim ve göğüs sökülürken plastik aksamın üzerindeki kaplamanın yer yer soyulduğunu gördüm. Dün yeniden aradım problemi anlattım aracı getirmemi gerekirse o parçalarında değiştirilebileceğini söylediler servis iş yerime çok yakın 5 dakika sonra oradaydım ama az önce konuşmuş olduğum yetkilinin konuyu tamamen unuttuğunu gördüm ve olayı tekrar anlattım onarımı yapan ustayı aradılar usta geldi yaptığı açıklama şuydu:

    Yol bilgisayarını sökerken olmuş. Zarar vermeden sökmenin bir yolu yokmuş. Oluşan soyulmalar normalmiş. Şu an dikkatimi çekiyormuş ama bir iki gün sonra unuturmuşum. Ayrıca söz konusu tırnaklar değişse bile bir kaç kez bindikten sonra yeniden açılırmış bunları söyledikten sonra şu an showroom da ki araçlarda bile bu açıklık var dedi gittik birlikte baktık bana senin aracın daha iyi durumda bak bu daha açık diyerek orada olmayan bir açıklığı gösterdi orda açıklık yok dememe rağmen ısrar etti ve son olarak ta bu sorun hatchbacklerin hepsinde var sedanlar da olmuyor diyerek son noktayı koydu. Parçayı bekleyeceklerini gelince takacaklarını söyleyip gitti.

    Şimdi benim aklımda bir soru var aracımı böyle basit bir onarım için götürdüğümde bile aracım zarar görüyor ve bunun normal bir şey olduğu söyleniyorsa daha büyük bir şeyde başıma neler gelecek. Doğruyu söylemem gerekirse güvenim çok sarsıldı ustanın yaptığı açıklamalarda endişe vericiydi bir aracın hatchback veya sedan olması bagaj hacmi ve görünüm dışında ne tür farklar yaratıyor da bu arıza birinde oluyor birinde olmuyor. Ayrıca verdiği zararın normal olduğunu söyleyen ve kendini savunan usta temsil ettiği markanın ürettiği aracı nasıl böyle kötüleyebiliyor.

    Son olarak şunları söylemek istiyorum insan istediği bir otomobili satın aldığında yaşadığı mutluluğu kullanırken , tamir ettirirken , bakımlarını yaptırırken de yaşarsa yeni bir otomobil satın alırken tekrar aynı markayı tercih eder. Müşteri memnuniyeti her alanda müşterinin size geri dönmesini , sizi tekrar tekrar tercih etmesini sağlar şu yaşadıklarımdan sonra Toyota ya şüpheyle yaklaşacağımı söylemeliyim.

    Başınızı ağrıttysam affedin arkadaşlar ama bunları öğrenmenizin yararlı olacağını düşündüm saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FIRST BULLET

    arkadaşlar olay büyüdü ve daha üzücü bir hal aldı başından sonuna sizinle paylaşmak istedim.

    2006 mart ayında yeni bir araç satın almaya karar verdim ve seçimim Toyota corolla oldu. Daha öncede hatchback araç kullandığım için hatchback satın aldım. Tercihimin Toyota olmasının nedenleri aldığı ödüller ve çevremden sağlam , güvenilir bir araç olduğunu duymam ayrıca servis ağının yaygınlığı ve güvenilirliği.

    Aracım henüz 4500 km de çok kullanmıyorum sadece hafta sonları. İş yerimde park problemi yaşıyorum daha küçük bir araç olduğundan eşimin aracını kullanıyoruz. Geçen hafta sonu aracıma bindiğimde yol bilgisayarı ile göğüsün arasında 0.5cm ye yakın bir açıklık oluştuğunu gördüm. Yol bilgisayarının üzerindeki vidalar dahi gözüküyordu. Servisimi aradım ve pazartesi günü getirmemi söylediler.

    Saat 10:30 da ki servis randevusuna gittim. Aracı teslim alıp durumu bana bildireceklerini söylediler. Saat 15:30 kadar bekledim fakat aranmadım servisi aradım aracın durumunu sordum aracımı teslim alan hanımefendi söz konusu problemle ilgili yapabilecekleri fazla bir şeyin olmadığını araçla ilgilenen ustayla konuşup beni arayacağını söyledi. Daha sonra aradığında ise göğüs ve yol bilgisayarı arasında kalan tırnakların deforme olduğunu bunların değişmesi gerektiğini ellerinde parça olmadığından daha sonra beni arayıp haberdar edeceklerini istersem aracımı teslim alabileceğimi söylediler. Aracımı almaya gittiğimde yapılan işlem hakkında bana hiç bir bilgi verilmedi. Aracımı servisten sorumlu bir çalışandan değil de otopark görevlisinden teslim aldım.

    Evime gidip park ettim ve göğüs sökülürken plastik aksamın üzerindeki kaplamanın yer yer soyulduğunu gördüm. Dün yeniden aradım problemi anlattım aracı getirmemi gerekirse o parçalarında değiştirilebileceğini söylediler servis iş yerime çok yakın 5 dakika sonra oradaydım ama az önce konuşmuş olduğum yetkilinin konuyu tamamen unuttuğunu gördüm ve olayı tekrar anlattım onarımı yapan ustayı aradılar usta geldi yaptığı açıklama şuydu:

    Yol bilgisayarını sökerken olmuş. Zarar vermeden sökmenin bir yolu yokmuş. Oluşan soyulmalar normalmiş. Şu an dikkatimi çekiyormuş ama bir iki gün sonra unuturmuşum. Ayrıca söz konusu tırnaklar değişse bile bir kaç kez bindikten sonra yeniden açılırmış bunları söyledikten sonra şu an showroom da ki araçlarda bile bu açıklık var dedi gittik birlikte baktık bana senin aracın daha iyi durumda bak bu daha açık diyerek orada olmayan bir açıklığı gösterdi orda açıklık yok dememe rağmen ısrar etti ve son olarak ta bu sorun hatchbacklerin hepsinde var sedanlar da olmuyor diyerek son noktayı koydu. Parçayı bekleyeceklerini gelince takacaklarını söyleyip gitti.

    Şimdi benim aklımda bir soru var aracımı böyle basit bir onarım için götürdüğümde bile aracım zarar görüyor ve bunun normal bir şey olduğu söyleniyorsa daha büyük bir şeyde başıma neler gelecek. Doğruyu söylemem gerekirse güvenim çok sarsıldı ustanın yaptığı açıklamalarda endişe vericiydi bir aracın hatchback veya sedan olması bagaj hacmi ve görünüm dışında ne tür farklar yaratıyor da bu arıza birinde oluyor birinde olmuyor. Ayrıca verdiği zararın normal olduğunu söyleyen ve kendini savunan usta temsil ettiği markanın ürettiği aracı nasıl böyle kötüleyebiliyor.

    Son olarak şunları söylemek istiyorum insan istediği bir otomobili satın aldığında yaşadığı mutluluğu kullanırken , tamir ettirirken , bakımlarını yaptırırken de yaşarsa yeni bir otomobil satın alırken tekrar aynı markayı tercih eder. Müşteri memnuniyeti her alanda müşterinin size geri dönmesini , sizi tekrar tekrar tercih etmesini sağlar şu yaşadıklarımdan sonra Toyota ya şüpheyle yaklaşacağımı söylemeliyim.

    Başınızı ağrıttysam affedin arkadaşlar ama bunları öğrenmenizin yararlı olacağını düşündüm saygılarımla

    Alıntıları Göster
    arkadaş valla geçmiş olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okis

    arkadaş valla geçmiş olsun

    Alıntıları Göster
    Önce abuk subuk konuşan ustayı kendi Servis veya Plaza Müdürüne, sonra da servisi Toyotaya şikayet et.

    Tekrar geçmiş olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taris1

    Önce abuk subuk konuşan ustayı kendi Servis veya Plaza Müdürüne, sonra da servisi Toyotaya şikayet et.

    Tekrar geçmiş olsun...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım geçmiş olsun. Anlattığın bu olayı hayretler içinde okudum. Arabanı hangi servise götürdün? Toyota hakkında boyle kotu şeyler duymak benı gerçekten üzüyor. Bence gittiğin servis hakkında gereklı olan bütün prosedurlerı uygulamalısın. Çunku bu olay başka serviste değil başka marka da bile olmuyor. Bu araclar sorunsuzluk konusunda diğer araclara ornek oluyor. Tekrar gecmıs olsun. Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: demir_mert

    Arkadaşım geçmiş olsun. Anlattığın bu olayı hayretler içinde okudum. Arabanı hangi servise götürdün? Toyota hakkında boyle kotu şeyler duymak benı gerçekten üzüyor. Bence gittiğin servis hakkında gereklı olan bütün prosedurlerı uygulamalısın. Çunku bu olay başka serviste değil başka marka da bile olmuyor. Bu araclar sorunsuzluk konusunda diğer araclara ornek oluyor. Tekrar gecmıs olsun. Saygılar...

    Alıntıları Göster
    Demek duvarlara toyoda amcanın özlü sözlerini asmakla, alman tüv raporlarıyla övünmekle olmuyormuş bu işler, kullanıcıyı rahatsız edecek ufak bir sorun çözülemiyorsa ciddi bir arızada garanti mekanizması nasıl işler acaba ?

    Dolaştığım toyota plazalardaki gerek sedan gerek hacthback tüm corollalarda pek çok işçilik hatası gördüm, pek çoğunun kapıları bile düzgün kapanmıyordu ( benimki de dahil ) japonların sorunsuz kavramı biraz farklı herhalde, ilerleyen zamanlarda göreceğiz...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.