Şimdi Ara

Zenfone 2 Mikrofon Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
20.526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Yaklaşık 1.5 hafta önce Asus Zenfone 2 aldım. Telefonu ilk aldığımdan beri mikrofonla ilgili bir sıkıntı var. Şöyle ki konuşma esnasında karşı taraf sesimin çok az ve boğuk geldiğini söylüyor ve duyamıyor. Bunu biraz araştırdım. İki çözüm yöntemi verilmiş.

    Birincisi Calling Screen'in güncellemelerinin bu durumu yarattığını söylüyor; çözüm olarak da uygulamanın güncellemelerini kaldırıp telefonu kapatıp açınca sorunun ortadan kalkacağını söylüyor.
    Bunu denedim. Gerçekten de sorun ortadan kalktı ama 1 gün sonra aynı durum geri döndü.

    İkinci çözüm de "çağrı ayarları"ndaki "düğmelere basınca ses çıksın" seçeneğini işaretlemek gerektiğini öne sürüyor. Fakat benim telefonumda zaten işaretliydi, yani benim işime yaramadı.

    Bunun üzerine telefonu güvenli modda açıp hesap makinesine girdim. Oradan .12345+= işlevini uygulayıp mikrofonu test etmeyi denedim. 2 mikrofon görünüyor. 1.sinde herhangi bir problem yok -ki bu mikrofon telefonun üstünde bulunan mikrofon sanırım-, fakat 2. mikrofonda ses bariz şekilde az geliyor. Durum böyle olunca mikforonda üretim hatası olduğunu düşündüm ama dün telefona son gelen güncellemeyi yükledikten sonra problem bir kez daha ortadan kalktı. Artık düzeldi herhalde derken bugün yine sesim karşı tarafa gitmiyor. Bunu ses kaydedicisinde ve video kaydederken de test edebiliyorum, yani sorun sadece aramayla sınırlı değil.

    Durum bu. Ne yapmalıyım, daha önce böyle bir problem yaşayan oldu mu? Mikrofonun bazı şeylerden sonra bir düzelip, bir bozulması yazılım kaynaklı bir problem olduğunu mu gösterir, yoksa direkt mikrofonda mı bir problem var? Yani uzun lafın kısası, bunu evde kendim halledebilir miyim, yoksa tek çözüm mikrofonun değişmesi mi?

    Teşekkürler.

    *Önemli not: Bu başlığı açtıktan aklıma bir şey geldi. Acaba mikrofunu bir süreliğine düzelten şey denediğim şeyler değil de direkt olarak telefonu kapatıp açmam olabilir mi diye düşündüm ve telefonu kapatıp açtım. Mikrofon düzeldi. Yani kısacası: mikrofon bozulduğunda telefonu açıp kapatırsam düzeliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Perspectiver -- 10 Kasım 2015; 14:33:49 >







  • naptın kardeşim mikrofon sorununu bu şekilde mi? kullanıyorsun sıkıntılı bir durum yeni bir telefonda olmazsa can sıkıcı açıkçası :(
  • Hala aynı şekilde kullanıyorum. Bugün Asus teknik desteğine başvurdum; telefondan yardımcı olamadılar, cihazı teknik servise götürmem gerektiğini söylediler. Mecburen öyle yapacağım artık. Daha yeni aldığım telefonda parça değişimi olacak muhtemelen. İçim acımıyor desem yalan olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Perspectiver

    Hala aynı şekilde kullanıyorum. Bugün Asus teknik desteğine başvurdum; telefondan yardımcı olamadılar, cihazı teknik servise götürmem gerektiğini söylediler. Mecburen öyle yapacağım artık. Daha yeni aldığım telefonda parça değişimi olacak muhtemelen. İçim acımıyor desem yalan olur.

    Çok kötü be kardeşim dediğin gibi yeni telefonda böyle olunca insanın çok canı sıkılıyor inşallah serviste sorunu hallederler servis içinde sikayetvara baktım çok sikayet var

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de benzer sorun vardı,mikrofon deliğini temizleyince düzeldi :)

    Mikrofon bozuk değilse delikleri temizlemek lazım.
  • Delik çok küçük, nasıl temizlediniz acaba? :D
  • aynı sorun ve ekran kararması şikayetinden asus zenfone 6 mı servise verdim (SMS INFOCOMM)
    anakartı ve ekranı değiştiler.

    sonuç:

    mikrofon hala sorunlu
    ek olarak nurtopu gibi bir sorunla halletmişler.kameralar çalışmıyor

    şimdi güncelleme falan kkurrcalalyıp çözmeye çalışaacağım

    olmaazsa yarın serviste çok neşeli anlar yaşanacak
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Note 3 dokunmatik problemi
    8 yıl önce açıldı
    İphone 6 wifi sorunu
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • rockerroll kullanıcısına yanıt
    Servisle ilgili çok fazla kötü yorum var. Ben de bu sebepten servise gitmeyi sürekli erteliyorum, hala götürmedim. Sevisle muhattap olan herkes aşağı yukarı sizinle aynı şeyleri söylemişler. Alakasız parçalar değişmiş ve yeni problemler ortaya çıkmış. Fiyat performans telefonlarında iki seçenek arasında kalınca tipinden, çözünürlüğündeki ufak tefek farklardan çok servisine bakmak lazımmış demek ki.

    Bu arada ekran kararması tam olarak nasıl oluyor? Benim cihazımda da şarj %15'in altına düştüğü anda telefon hata verip kilitleniyor ve kapatmaya bile izin vermiyor. Son yıllarda yaptığım en büyük hataydı sanırım asus telefon almak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Perspectiver

    Servisle ilgili çok fazla kötü yorum var. Ben de bu sebepten servise gitmeyi sürekli erteliyorum, hala götürmedim. Sevisle muhattap olan herkes aşağı yukarı sizinle aynı şeyleri söylemişler. Alakasız parçalar değişmiş ve yeni problemler ortaya çıkmış. Fiyat performans telefonlarında iki seçenek arasında kalınca tipinden, çözünürlüğündeki ufak tefek farklardan çok servisine bakmak lazımmış demek ki.

    Bu arada ekran kararması tam olarak nasıl oluyor? Benim cihazımda da şarj %15'in altına düştüğü anda telefon hata verip kilitleniyor ve kapatmaya bile izin vermiyor. Son yıllarda yaptığım en büyük hataydı sanırım asus telefon almak.

    Merhaba

    Telefonu bu şekilde aldıktan ertesi günü sabahtan servise tekrar götürdüm ve direkt teknik servis sorumlusu ile görüşmek istedim,
    Bakın dedim ben bu telefonu mikrofon sorunundan da servise verdim dün yapıldı dediniz yolda baktım aynı sorun devam ediyor ve iş dolayısıyla geride getiremedim. Aldı götürdü telefonu üst kata

    Sonra yetkili geldi kameranın filmi tam oturmamış vs bişeler söyledi düzelttiler getirdiler, Ee dedim mikrofon? Anakart değişti hala aynı, test ettiniz mi? Aaa ben hoparlörü baktım dedi! Ulan forma mikrofon şikayeti diye eşşek kadar yazdım!

    Napın edin ben bu telefonu burdan bugün sağlam alıp gideceğim ve birdaha servis kaydı açtırıp 1 ay beklemem dedim. Yaklaşık 40dk sonra telefonu sorunsuz yapıp getirdiler. Arka pil kapağında çok hafif çizik vardı verirken iyice içine etmişlerdi onuda sıfırıyla değiştirttim.

    Sonuç, kargo ile gönderecekler elden servise verenlere göre bence daha şanssız bu konuda. Teslim alırlarsa iş bitiyor. Çünkü servisin son kontrolünü sağlam yapmadığına canlı şahit oldum. İmkanınız var ise elden servise verin elden teslim alın. Teslim alırken de formu imzalamadan önce iyice testini yapın telefonun.


    Ekran kararması sorunundan kastım aslında sararma idi. Beyaz fonda çok belli oluyordu alt kısımdan yukarı doğru bir parmak kalınlığında bir alanda vardı. Onun içinde iç ve dış ekran birlikte değişiyormuş. Sonuçta telefonu sıfırlanmış gibi bişey oldu benimki.

    Eşime Asus lazer 5.5 alacaktım sırf bu servis yüzünden vazgeçtim. Aynı ayarlarda lenovo modellerine bakacağım. Konuyu Asus Türkiye ye de yazdım.

    Umarım bu konuda okuyan arkadaşlara yardımcı olmuşumdur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockerroll -- 25 Aralık 2015; 15:37:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle geçmiş olsun.

    Asus zenfone kullanıyorsanız telefonu servise vermeyin diyorlar. Bu yüzden asus.com dan hesap açıp oradan arıza kaydı açtığınızda kargo gelip adresten alıyormuş ve asus merkez servise götürüyormuş. Benim telefonda Bilkom garantisi var arıza olursa bize getirebilirsiniz diyorlar ama götürmem direk kayıt açar asus merkeze yolladım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.r.e.n.

    Öncelikle geçmiş olsun.

    Asus zenfone kullanıyorsanız telefonu servise vermeyin diyorlar. Bu yüzden asus.com dan hesap açıp oradan arıza kaydı açtığınızda kargo gelip adresten alıyormuş ve asus merkez servise götürüyormuş. Benim telefonda Bilkom garantisi var arıza olursa bize getirebilirsiniz diyorlar ama götürmem direk kayıt açar asus merkeze yolladım.

    Teşekkürler, Asus Merkezi (masaldan iş merkezi kısıklı) dan ise kastınız ilk oraya gitmiştim ( ozaman sadece ekran sararması sorunu vardı) Telefon kabul etmediklerini sadece Laptop vs ye baktıklarını söylemişlerdi. Kargo konusunda evet kapıdan gelip alıyorlar ama ben servise gidip muhattap olmayı daha etkili gördüğümden kendim götürdüm sonra.

    Dedim böyle böyle iade istiyorum, farketmez dediler önce teleservice veya sms infocomm a veriyorsunuz ordan iade durumu veya çözülemeyen bir durumda genel merkeze geliyor dediler veya raporu geliyor ve değişim raporu veriliyor

    Benim yaşadığım bu şekildeydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockerroll
    Teşekkürler, Asus Merkezi (masaldan iş merkezi kısıklı) dan ise kastınız ilk oraya gitmiştim ( ozaman sadece ekran sararması sorunu vardı) Telefon kabul etmediklerini sadece Laptop vs ye baktıklarını söylemişlerdi. Kargo konusunda evet kapıdan gelip alıyorlar ama ben servise gidip muhattap olmayı daha etkili gördüğümden kendim götürdüm sonra.

    Dedim böyle böyle iade istiyorum, farketmez dediler önce teleservice veya sms infocomm a veriyorsunuz ordan iade durumu veya çözülemeyen bir durumda genel merkeze geliyor dediler veya raporu geliyor ve değişim raporu veriliyor

    Benim yaşadığım bu şekildeydi

    Bende zenfone 2 laser aldım siteden oluşturulan talepleri asus türkiye karşılıyor ve kargo bize geliyor demişlerdi. İşimiz tele servise kaldıysa hepimize geçmiş olsun.




  • Ben bu sıkıntıdan dolayı 2 kez servise verdim. İlk 1 ay içinde verdiğim için 2sinde de değiştirdiler. 3. Kez yine aldım aynısını. Yine ayni sıkıntı var. Yine vericem servise. Değişim kağıdı yollayacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen kardes bende de bu sorun var düzelmiyor videoda ses kaydında ve konuşmada hep ses kısık hic bi sorun yoktu ama en son güncelleme den sonra boyle oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun benim telefonumda da mevcut forumlarda googlenin ses algilamasini kapatin va demisler ama.cozum olmuyor garantiyede gondermek istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bi muhattabı yok mu lan bunun. telefon aldık telefonla konusamıyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M_aTRa_X

    Sorun benim telefonumda da mevcut forumlarda googlenin ses algilamasini kapatin va demisler ama.cozum olmuyor garantiyede gondermek istemiyorum.

    Eşimin telefonu da Laser. 1 haftadır ses karşı tarafa çok kısık gitmeye başladı.
    Forumdan okuduğum kadarıyla servise göndermekten başka çözüm yok. Artık uğraşıp duracağız.
    Az kalsın ben de aynı telefondan alacaktım. Son anda vazgeçip Sony Xperia Z5 Compact aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maviufuklar


    quote:

    Orijinalden alıntı: M_aTRa_X

    Sorun benim telefonumda da mevcut forumlarda googlenin ses algilamasini kapatin va demisler ama.cozum olmuyor garantiyede gondermek istemiyorum.

    Eşimin telefonu da Laser. 1 haftadır ses karşı tarafa çok kısık gitmeye başladı.
    Forumdan okuduğum kadarıyla servise göndermekten başka çözüm yok. Artık uğraşıp duracağız.
    Az kalsın ben de aynı telefondan alacaktım. Son anda vazgeçip Sony Xperia Z5 Compact aldım.

    benim telefondaki problem güncelleme ile düzelmişti. Aslında güncellemeden önce de çözümü bulmuştum google uygulamasında ses ile alakalı herşeyi kapattığımda düzelmişti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M_aTRa_X

    quote:

    Orijinalden alıntı: maviufuklar


    quote:

    Orijinalden alıntı: M_aTRa_X

    Sorun benim telefonumda da mevcut forumlarda googlenin ses algilamasini kapatin va demisler ama.cozum olmuyor garantiyede gondermek istemiyorum.

    Eşimin telefonu da Laser. 1 haftadır ses karşı tarafa çok kısık gitmeye başladı.
    Forumdan okuduğum kadarıyla servise göndermekten başka çözüm yok. Artık uğraşıp duracağız.
    Az kalsın ben de aynı telefondan alacaktım. Son anda vazgeçip Sony Xperia Z5 Compact aldım.

    benim telefondaki problem güncelleme ile düzelmişti. Aslında güncellemeden önce de çözümü bulmuştum google uygulamasında ses ile alakalı herşeyi kapattığımda düzelmişti.

    Güncellemeyle eşimin telefonu da düzeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockerroll

    quote:

    Orijinalden alıntı: Perspectiver

    Servisle ilgili çok fazla kötü yorum var. Ben de bu sebepten servise gitmeyi sürekli erteliyorum, hala götürmedim. Sevisle muhattap olan herkes aşağı yukarı sizinle aynı şeyleri söylemişler. Alakasız parçalar değişmiş ve yeni problemler ortaya çıkmış. Fiyat performans telefonlarında iki seçenek arasında kalınca tipinden, çözünürlüğündeki ufak tefek farklardan çok servisine bakmak lazımmış demek ki.

    Bu arada ekran kararması tam olarak nasıl oluyor? Benim cihazımda da şarj %15'in altına düştüğü anda telefon hata verip kilitleniyor ve kapatmaya bile izin vermiyor. Son yıllarda yaptığım en büyük hataydı sanırım asus telefon almak.

    Merhaba

    Telefonu bu şekilde aldıktan ertesi günü sabahtan servise tekrar götürdüm ve direkt teknik servis sorumlusu ile görüşmek istedim,
    Bakın dedim ben bu telefonu mikrofon sorunundan da servise verdim dün yapıldı dediniz yolda baktım aynı sorun devam ediyor ve iş dolayısıyla geride getiremedim. Aldı götürdü telefonu üst kata

    Sonra yetkili geldi kameranın filmi tam oturmamış vs bişeler söyledi düzelttiler getirdiler, Ee dedim mikrofon? Anakart değişti hala aynı, test ettiniz mi? Aaa ben hoparlörü baktım dedi! Ulan forma mikrofon şikayeti diye eşşek kadar yazdım!

    Napın edin ben bu telefonu burdan bugün sağlam alıp gideceğim ve birdaha servis kaydı açtırıp 1 ay beklemem dedim. Yaklaşık 40dk sonra telefonu sorunsuz yapıp getirdiler. Arka pil kapağında çok hafif çizik vardı verirken iyice içine etmişlerdi onuda sıfırıyla değiştirttim.

    Sonuç, kargo ile gönderecekler elden servise verenlere göre bence daha şanssız bu konuda. Teslim alırlarsa iş bitiyor. Çünkü servisin son kontrolünü sağlam yapmadığına canlı şahit oldum. İmkanınız var ise elden servise verin elden teslim alın. Teslim alırken de formu imzalamadan önce iyice testini yapın telefonun.


    Ekran kararması sorunundan kastım aslında sararma idi. Beyaz fonda çok belli oluyordu alt kısımdan yukarı doğru bir parmak kalınlığında bir alanda vardı. Onun içinde iç ve dış ekran birlikte değişiyormuş. Sonuçta telefonu sıfırlanmış gibi bişey oldu benimki.

    Eşime Asus lazer 5.5 alacaktım sırf bu servis yüzünden vazgeçtim. Aynı ayarlarda lenovo modellerine bakacağım. Konuyu Asus Türkiye ye de yazdım.

    Umarım bu konuda okuyan arkadaşlara yardımcı olmuşumdur

    asus turkiyenin içine tüküreyim ben.
    bora aras la bile konuştum ben
    hepsi kolpacı üç kâğıtcı.
    samsungdan bile daha bok bu firma telefon konusunda.
    sat kurtul kafası var.
    bora aras da orda bildiğin kukla.
    hikayeden tırı vırı.
    tayvanlı abilerine sevimli görünsünler de türk halkını kim bipler kafasındalar.
    yalaka adamlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.