Şimdi Ara

1.2 - 1.3 Milyon Civarı Tavsiye Araç

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler.


    Başlıkta belirttiğim bütçede rahat, konforlu, otomatik vites ve sportif bir araç bakıyorum. Genelde 2 kişi binecek. Eski model ve yüksek km olmaması tercih sebebi. Önerilerinizi bekliyorum.


    Şimdiden teşekkürler.




  • Icon paket Megane 1.3 tce edc 140hp gayet tatmin eder.


    7 ileri EDC şanzıman Alman Getrag firmasının üretmiş olduğu 7DCT300 kodlu yağlı tip çift kavramalı şanzıman olup bilinen bir kroniği yoktur.


    Yakıt konusunda emin olamadığım için henüz karar aşamasındayım ben de. Dizel Clio'dan sonra turbo benzinli aracın yakıtı bana mutlaka fazla gelecek.


    Daha fazla performans için yine aynı şanzımanı kullanan 182hp'lik Chery Omoda 5 veya Tiggo 7 modellerine bakabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fractal design -- 17 Eylül 2024; 22:15:35 >
  • fractal design kullanıcısına yanıt

    Son paragrafa katılıyorum chery omoda 5 veya tiggo 7 Çin aslanlari ...

  • c4x daha mantıklı olabilir megane tasarımı eski, cheryler ise geleceği ne olur bilinmez

  • murattekno kullanıcısına yanıt

    C4X platform gereği alt segment kalıyor. TOGG iyi bir seçim olabilir. Bence bu civarda araç bakıyorum. C4X, TOGG, Megane, Omoda 5 dışındaki önerileri merak ediyorum..

  • toyota yaris 1.5 cvt, peugeot 208 gt, corsa ultimate.



  • fractal design kullanıcısına yanıt

    Hocam Meganelar benim de çok dikkatimi çekiyor aslında hoşuma da gidiyor ama bir A3 Hb sportifliği göremedim sanki.


    Şu an A3, A180, Golf ve belki Passat diye düşündüm. Bu araçlardan önereceğiniz olur mu yoksa bunlara kıyasla Megane mı önerirsiniz?

  • SemihDulger kullanıcısına yanıt

    VAG grubundaki 1.5 TSI motor 1.3 Tce motordan daha iyi olsa da DSG şanzıman tarafındaki risk düşündürüyor.


    Yeni Jetta (1.5 TSI ve EAT8 şanzıman) Türkiye'ye gelse o tadından yenmezdi. Yürütme maliyeti açısından Audi Mercedes ve VW'e göre Renault daha uygun olur. Ama aracın önündeki amblem de önemli diyorsanız "ben o kadar paraya gider Passat alırım" denilebilir. Passat tarafında 1.5 TSI Bussines paketler donanım olarak yeterli ama bütçeyi biraz aşabilir.

  • fractal design kullanıcısına yanıt
    Ben bu 2 motoruda kullandim. Tsi nin 1.3 tce ye hiçbir üstünlüğü yok; aynı kullanım şartlarında act olmasına rağmen daha çok yakiyor tsi
  • Kronik bir sorunu var mı bilmiyorum ama İnsignia grand sport 1.5t düşünebilirsiniz bence hocam
    Passat dan da megane dan da daha keyifli bir araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalım -- 19 Eylül 2024; 13:36:49 >
  • fractal design kullanıcısına yanıt

    Öneriler ve bilgi için teşekkürler hocam.


    Bir yakınımda 2016 model A180 var. Görünüş, konsol olarak çok hoşuma gidiyor. Bu araç hakkında görüşleriniz nedir?

  • SemihDulger kullanıcısına yanıt

    A180 hiç ilgi alanım olmadı. Sadece dizellerinde 1.5dci Renault motoru olduğunu biliyorum. Fazlasını bilmiyorum.

  • Aynı skalada sıkışıp kaldık bir ayı geçti artık süreç ve bir araba alamadık. MG HS olabilir gibi geliyor ama çinli olması ön yargı. Bayon olabilir ancak ısınmadığım bir tarafı var. Corolla sedan olabilir ancak sedandan çok suv merakımız var. CHR diyorum ona da millet yok hibrite o para çok küçük yazıyor. Hangi arabaya baksam kötüleyen yorumlar hayır anlamıyorum herkes premium arabaya biniyor da bizim mi haberimiz yok.

  • Gudik. kullanıcısına yanıt

    MG HS'de distribütör kaynaklı parça bekleme problemi mevcut. Özellikle şarj edilebilir hibrit PHEV modelleri cazip görünse de trafikte yaşanacak küçük bir kaza sonucu tampon değişecek olsa 3-4 ay bekletebiliyorlarmış. Kağıt üstünde çok güzel araç. Şarj edildiği sürece de ekonomik. Ev tipi şarjla 4-5 saatte doluyor ve 50km üstünde menzin sunuyor. AC tiple 10 dakika falan sürer heralde.


    CHR yeni kasası özellikle içi çok güzel ama bagajı küçük. Eski kasasının arka koltuk camı klostrofobik ve bagaj yine küçük.


    Toyota'nın PHEV modelleri 2 litre ve üstünde olduğu için bizim vergi sistemimize takılıyor. Yoksa Prius 2.0 PHEV modeli var 240hp idi sanırım ve yine sanırım 90km şehiriçi menzil sunuyordu.


    Bayon için ben de benzer düşünüyorum. İçi, özellikle kapı içleri fazla plastik ve kalitesiz duruyor. Yoksa donanım olarak güzel araç.


    Şu piyasada tam anlamıyla içimize sinen bir araç yok malesef. Birinin şanzımanı dert, birinin yakıt tüketimi, birinin parça sorunu, birinin kronik problemi, MTV'si vs diye gidiyor.


    Biraz daha bekleyip yeni nesil 1.6 litre altında turbo benzinli PHEV modellerin çıkmasını görmek lazım diye düşünüyorum.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.