Şimdi Ara

1.2 motor fiat palio yokuş sorunu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
8.434
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Edit:Asıl sorum aşağıdadır ama yeterince bilgi edindim sizin sayenizde sağolun edit nedenim ise ilk paragraftaki konuda size fikir danışmak oldu.

    =>Arkadaşlar sizce tavana çakma sunroof yapıştırsam nasıl olur 4tane çelik jant aldım araba çok spor duruyor şu an sunroofu 16 liraya buldum ama kararsız kaldım

    http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/cakma-sanroof-yalanci-sanruf-118403108

    Merhaba herkese araçlardan pek anlamam ve acemiyim bu nedenle yüksek meblada bir araç tercih etmedim bu benim ilk aldığım araba ne aldın diyecek olursanız 2004 model 94000de orjinal km sıralı lpgli fiat palio aldım. Piyasayı epey araştırdım fiyat bakımından çok makul geldi bana motoruda düşük olduğu halde tercih ettim. 1.2 - 8valf 60hp motor çünkü. Ancak dediğim gibi çok anlamadığım için araçtan motorun bu kadar zorlanacağı aklıma gelmedi. Şimdi burada okudum 1.4 le bile yokuşlarda çok sıkıntı olduğu yazılmış o zaman benimki tamamen bitikmi yani bu yönden moralim bozuldu açıkçası bunları okuyunca



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolasx -- 16 Temmuz 2014; 4:52:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Up up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3.sene önce ehliyet.aldığım sürücü kursunda bu araçlardan vardı hocam. 1.2 lpgli. Pratik olarak devirlenmek için 2. Viteste ve 3te çok fazla gaza basmanıza gerek yoktur esasen. Ama çok hafif bir rampada bile gaza bolca basmak gerekiyordu bu araçla. Sevmemiştim yani. Uzun yolda insanı canından bezdirebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yokuştan kasıt kalkış mı seyir esnası mı? Kalkış'ta el freni kullanarak ve gaza biraz fazla yüklenerek, seyir esnasında dik yerin başına gelince değil de dik yeri görünce gaza yüklenip -gerekirse vites düşürüp- sorunu çözebilirsiniz. Canınızı da sıkmayın, aynı sorunu daha yeni model dizel astralar da yaşatıyor ancak 7 sene kullandım, halen babamda, çıkamadığı yokuş olmadı, alıştıktan sonra sorun yaşamazsınız.
  • hocam 1.2 atmosferik, 60 bg, eski teknoloji, 10 yıllık, lpg li bir aractan daha fazlasını beklemeyin. yokuş fark ettiğiniz an vites düşürüp aracı bagırtacaksınız. ha nerde kalıcak bunun ekonomikliği orası da muamma...

    millet 1.6 atmosferik altına kötü gözle bakıyor doğal olarak.... devletimizde milletin tercihlerini iyi analiz edip 1.6 motorlara basıyor vergiyi, vuruyor kırbacı, veriyor çoşkuyu...

    bir ihtimalde olsa hava filtresi, bujiler, yağ, lpg ayarı, lpg filtresinin durumlarına baktırıp değişecekleri değiştirtin. bir de bu şekilde deneyin. bir nebze düzelecektir. birde baskı balatayı kontrol ettirin. belki aracınız çok bakımsız kaldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-38F9BBB0B -- 11 Temmuz 2014; 14:34:27 >

  • < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    hocam 1.2 atmosferik, 60 bg, eski teknoloji, 10 yıllık, lpg li bir aractan daha fazlasını beklemeyin. yokuş fark ettiğiniz an vites düşürüp aracı bagırtacaksınız. ha nerde kalıcak bunun ekonomikliği orası da muamma...

    millet 1.6 atmosferik altına kötü gözle bakıyor doğal olarak.... devletimizde milletin tercihlerini iyi analiz edip 1.6 motorlara basıyor vergiyi, vuruyor kırbacı, veriyor çoşkuyu...

    bir ihtimalde olsa hava filtresi, bujiler, yağ, lpg ayarı, lpg filtresinin durumlarına baktırıp değişecekleri değiştirtin. bir de bu şekilde deneyin. bir nebze düzelecektir. birde baskı balatayı kontrol ettirin. belki aracınız çok bakımsız kaldı.

    +1
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    honda accord 2.4 şanzıman sorunu
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • bendede aynı araba var, performansı yüzünden ara sıra arabayı uçurumdan aşağı salasım geliyor bende lpg de yok ama durum aynı.
  • ben 1.2 75bg le çıkamıyorum ,sizinki birde lpg li normal bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sakın dik bi yokuşta durmayın. Kalkana kadar imanınız gevrer. 1.4 polo ile bi yokuşta resmen kaldım. Klima açık haldeydi. Normalde el freni kullanmam baktım bu yemiyo kapattım klimayı çektim el frenini gaza sonuna kadar bastım bağıttıra bağıttıra kalktım çarşının ortasında rezil oldum millete.
  • hocam 1.4 ilk kasanın yani sanırım sizin dediğiniz kasanın 1.4 8v olan motorundan 1.2 8 v olan mk2 kasa daha iyi , ikinci kasalarda 1.2 16v olanlar en iyisi
    ben araba sürmeyi sizin arabanızın aynısında ögrendim 1.2 8v palio, düz yol ve şehiriçi arabası küçük motorlu araçların çogu yokuslarda zorlanır sizin palioya göre durumda gayet normal bence..
    yokusa girerken hızlı girmeye gayret edin mümkünse anayollarda rampayı görür görmez basmaya başlayın :)
    benim 1.4 palioda böyleydi ( ilk kasa 2001 model ) yokusu görür görmez köklerdim :)
  • 2006 1.2 16v 80 Bg lpg li aracımız var. Kullanım performans kendi hacmine göre on numara bence. Tüketim olarak ş.dışı 90-95 km hızla gitmek şartıyla 300 km lik gidiş dönüşlü bir güzerganta 100 km de 5.8 litre lpg tüketmişliğim var.
  • 1.4 75 Beygir Polo kullandım, şehir içinde yokuşlarda devirli kullanıp bağırtılmayı isteyen bir araba. Sizinki de öyle olacaktır.
    Yokuşta 1. veya 2. viteste araba bağırarak çıkın. Çok dik değilse bile 3. vitese pek atmayın.
    Uzun yolda ise, yokuşu gördüğünüz zaman gaza yüklenin. İş aracı tanımakta bitiyor. Zamanında nice 1.6 C sınıfı araçtan hızlı yokuş çıkardım uzun yolda.
    Yokuşu gördüğüm zaman ya 4'e ya 3'e çekerdim arabayı (Yokuşa göre) bağırta bağırta sollardım 1.6 atmosferikleri. 3. viteste 5000 devir falan çevirtirdim ama araba hala gaza tepki verebilirdi. O yüzden aracınızı bağırtmaktan korkmayın. Zaten atmosferik motor bağırmayla üzülmez.
  • Bende 1.4 clio vardi 98 hp. Araba dolu oldugunda yokusta epey zorluyordu. Sizinki 1.2 60hp Allah sabir versin

    Sunuda unutmayin ufak motor az yakar demek degildir. Suan 1.6 110 hp civic var bende. Belki ben daha az yakarim sizin arabadan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av_avi

    2006 1.2 16v 80 Bg lpg li aracımız var. Kullanım performans kendi hacmine göre on numara bence. Tüketim olarak ş.dışı 90-95 km hızla gitmek şartıyla 300 km lik gidiş dönüşlü bir güzerganta 100 km de 5.8 litre lpg tüketmişliğim var.

    Hocam seninki 16valf 80beygir dikkatini çekerim benimki 8valf 60beygir elbet iyidir seninki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935

    Bende 1.4 clio vardi 98 hp. Araba dolu oldugunda yokusta epey zorluyordu. Sizinki 1.2 60hp Allah sabir versin

    Sunuda unutmayin ufak motor az yakar demek degildir. Suan 1.6 110 hp civic var bende. Belki ben daha az yakarim sizin arabadan

    yangına kömürle gittin be ustam o kadarda vahim olduğunu düşünmüyorumya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    1.4 75 Beygir Polo kullandım, şehir içinde yokuşlarda devirli kullanıp bağırtılmayı isteyen bir araba. Sizinki de öyle olacaktır.
    Yokuşta 1. veya 2. viteste araba bağırarak çıkın. Çok dik değilse bile 3. vitese pek atmayın.
    Uzun yolda ise, yokuşu gördüğünüz zaman gaza yüklenin. İş aracı tanımakta bitiyor. Zamanında nice 1.6 C sınıfı araçtan hızlı yokuş çıkardım uzun yolda.
    Yokuşu gördüğüm zaman ya 4'e ya 3'e çekerdim arabayı (Yokuşa göre) bağırta bağırta sollardım 1.6 atmosferikleri. 3. viteste 5000 devir falan çevirtirdim ama araba hala gaza tepki verebilirdi. O yüzden aracınızı bağırtmaktan korkmayın. Zaten atmosferik motor bağırmayla üzülmez.


    İlerde illaki o motorun ömrü azalır normal kullanıma göre hocam ama yapacak başka çare yok sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jjuuddaass

    hocam 1.4 ilk kasanın yani sanırım sizin dediğiniz kasanın 1.4 8v olan motorundan 1.2 8 v olan mk2 kasa daha iyi , ikinci kasalarda 1.2 16v olanlar en iyisi
    ben araba sürmeyi sizin arabanızın aynısında ögrendim 1.2 8v palio, düz yol ve şehiriçi arabası küçük motorlu araçların çogu yokuslarda zorlanır sizin palioya göre durumda gayet normal bence..
    yokusa girerken hızlı girmeye gayret edin mümkünse anayollarda rampayı görür görmez basmaya başlayın :)
    benim 1.4 palioda böyleydi ( ilk kasa 2001 model ) yokusu görür görmez köklerdim :)

    İçime su serptin açıkçası aynı durum işte arabayı bunda öğreneceğim daha önce deneyimim yok yeterlidir umarım çok kasmaz inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UçKutusundakiDelik

    Sakın dik bi yokuşta durmayın. Kalkana kadar imanınız gevrer. 1.4 polo ile bi yokuşta resmen kaldım. Klima açık haldeydi. Normalde el freni kullanmam baktım bu yemiyo kapattım klimayı çektim el frenini gaza sonuna kadar bastım bağıttıra bağıttıra kalktım çarşının ortasında rezil oldum millete.

    Klimanında etkisi olmuştur sizde bunda klima yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke 1.6 16v 103 Hp alsaydın. Hem yakıt olarak farkı yok hem de bayağı eski bir yılda üretilmesine rağmen çok teknolojik bir motor.
    Aynı aracın sedanının (siena) 1.6 103 beygirliğine (144 nm tork) sahibim. Rampanın açısı farketmez min 3000 devirle girdikten sonra 5 kişi + full bagaj olsa bile Allah var hiç zorlanmıyor. 3000 devir altı veya 90 kmh altında 5. vitesle rampaya girdiğimde 4 e düşürmek zorunda kalıyorum ama. Çok nadir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.1996 -- 12 Temmuz 2014; 1:36:16 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.