Şimdi Ara

1.33 corolla life alıyorum sorularım var beyler (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
4
Favori
9.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.6 Megane alın, daha iyi bir araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScHeNKii_ScP


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScHeNKii_ScP

    Hocam ben 1.6 132 bg. coralla sahibiyim. 1.4 getzden geçtim. ilk başlarda eşek, at misali çok performanslı gelmişti ama uzun yolda atm. motorlar maalesef vasat yokuş performansına sahipler.

    Ne yokusmus arkadaslar bu sizin yokuslar. Herkes agri dagina tirmaniyor herhalde. Yokus yukari da 150 yapmayin olur biter.

    Hocam manidar cevabınız için sağolun. Amaç arkadaşa merak ettiklerinin cevabını uygun bir şekilde vermektir benim için. Bu arabayı kullanıyorum diye oooo süper gidiyor, uçuyor diyecek halim yok kusura bakmayın. Ben 132 beygir olmasına rağmen atmosferik motor aracımla 100 - 110 yada 120 km. saat hız farketmeksizin, sabit hızla giderken; rampaya geldiğimde hızımı korumak için 3000 devire çıkmam gerekiyor ki uzun yolda konfora negatif etki ediyor. Ha yokuşta fırlasın derseniz vites düşürüp 4000 5000 devir bandında fırlıyor ama artık ciddi ciddi motor sesi geliyor. Rampada önümüze bir araç çıktı yavaşladınız işte o zaman başlıyor işkence. Bekle ki hızlansın araç. Ya yüksek devir yapacaksın yada bekleyeceksin. Ama turbo destekli oldu mu olay değişiyor. Benim 3000 devir çevirdiğim yokuşta 2000 devirde tısır tısır çıkıyor. Ha yavaşladı mı yokuşta hafif yükleniyor gaza 2500 3000 devirde hızını alıyor araç, ben de dip gaz yapıp motoru bağıttıra bağıttıra yol alıyorum. Bunlar uzun yolculuklarda konfor anlamında gerçekten sıkıcı oluyor. Ha bu bahsettiğim yokuş olayı ağrı dağı yokuşları da değil yani. Şunu belirtmek isterim, hiçbir zaman markaların yada ürünlerinin kulu kölesin fanatiği olmamışımdır. Kullanırım, eksiği artısı neyse söylerim. Umarım ne demek istediğimi açıklayabilmişimdir.

    Anladim arkadasim, hem. 2.5 yil 110 hp dci hemde yillarca ve halen dusuk hacimli atmosferikler kullandim.



    Evet dizel gibi 2000 devirde cikamiyoruz ama sonucta cikiyoruz. Bazi arkadaslara gore atmosferikleri yokuslarda kucagimiza aliyoruz tepeye kadar tasiyoruz o ayri mesele.



    Atmosferik zaten devirli arac demektir o devirin verdigi motor seside bence guzel bir ses.



    Benim 1.2 bile 4-5 bin devirde de olsa dik yokuslari 110 ile cikabiliyor. Ama cift haneli tuketim rakamlarinda.



    Yapacak bir sey yok. Atmosferigin problemsizligi bence bu negatiflige deger.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    1.33 corolla sahibiyim 2 yıldır ve 1.5 dci megane 2 den geçtim.

    İlk başlarda araç sanki hiç hızlanmıyor gibiydi. Ancak öğrendikçe üstesinden geldim bu sıkıntının. Dik yokuşlarda aracı bağırtırsanız çıkamayacağınız yokuş yok. Dün dimdik yokuşta malın biri yüzünden dur kalk yaptım. Yokuş kalkış desteğiyle dolu bagaj 4 kişiyle kalkış yapıp dik yokuşta devam ettim. Evet uçup kaçmıyor ama rampada durursan kalkamazsın saçmalığı da kesinlikle yok.

    Dizel araçlara göre 1 vites aşağıda dik yokuşlara çıkmanız, sollarken de 1 vites aşağıda sollamaya çıkmanız ve aracı 3000-4000 devir arasına sokmanız gerekiyor. Bu durum alışınca farkında olmadan yaptığınız bir hale geliyor ve ilk başlara göre sorun olmuyor. Tabii ki bir dizel torku olmadığı için o gücü hissedemiyorsunuz. Ani sollamaya kalkamıyorsunuz. İlla vites düşürüp sollamaya kalkmak lazım gücü hissetmek için.

    Ancak şahinle sollarımcılar yavaş sollasın. 1.6 doğan l miz de var ve cümle kuş serisinin içinden geçer motor sağlığı açısından. Kesinlikle sollar, toz yutturur falan yok öyle bir dünya.

    Ayrıca aracın ilk kalkışı oldukça başarılı. Eğer aracı aheste kaldıran varsa kesinlikle kendisiyle ilgili bir sıkıntı. 0-100 tabii ki iyi değil ama ilk kalkış anı oldukça atik. Kafayı rahatlıkla uzatıyor. Drag yapılacak araç da değil, abartmamak lazım. İlk 2-3 saniye burnu uzatır sonrası yüksek beygirli araçlara geçilebilir.

    Aracın düz yolda hızlanmasında pek problem yok. Gayet rahat 160-170 yapabiliyor. Bolu - Gerede arasında bolca denedik. Yol tutuşu da size güven veriyor. Mesela megane 2 bu konuda iyi değildi. Yüksek hızlarda tedirgin ederdi.

    Şehir içi 8.3lt klima açık, şehir dışı 5lt klima açık. Ancak biraz virajlı olursa 5.6lt eğer trafik de olursa şehirler arası yolda 6.1 lt yi bulabiliyor. İstanbul Zincirlikuyu - Avcılar arası trafikte ne olur bilemem daha orada denemedim.

    Bende tüp takılı değil ama yakın zamanda niyetim var.

    Ancak şuan için gidip sıfır corolla alırmıydım? Valla 1.33 ü geçtim 1.6yı da 1.4 dizeli de almazdım. 2013-2015 yıllları arası belki güzel araçtı ama hem fiyatı rakipleri kadar arttı hem de rakipleri çok daha iyi araçlar üretti.

    Bence Leon, Octavia ve en önemlisi Megane 4'e bakmadan corollayı karara bağlamayın. Civic de güzel bence yakıt derdi olmasa. Jetta ve Golf düşünmezdim zira aynı tarasım fena baydı. Bu ara görüntü alarak sedan araçlar içinde en yakışıklısı Talisman geliyor. C-hr SUVlar içinde en güzeli. Hilux ve X-Trail de diğer gözdelerim.

    56'ya alacaktım vazgeçirdiler beni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • En yüksek torklu 1.6 atmosferik 160 torkla 1.6 VTi diye biliyorum.(120 Ps)/5500 dv dk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Sizinle düşüncelerimiz ve beklentilerimiz hemen hemen aynı doğrultuda anladığım kadarıyla. Söylediklerinize de sonuna kadar katılıyorum. Hayırlı günler sizede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 GDI HYUNDAI/KIA
    135 HP @ 6300 d/d-------164 Nm @ 4850 d/d



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobainn -- 15 Mayıs 2017; 13:39:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim arkadaşımda var aile arabası olarak gayet memnun.
  • 1.33 şehir içi ve az kişiyle kullanılacaksa idealdir. Az yakar lpgde performans kaybi pek yok bu motorun bakımı da masrafsız. Düz yol otobanda da pek sıkıntı çıkartmaz normal kullanımda. Ancak araca 4-5 kişi sıkça binecekse, sık sık rampa çıkmanız gerekiyorsa, bulunduğunuz yerdeki trafikte ani gaz tepkimeleri gerektiren sollama vs estantaneler çokça gerekiyorsa bu 1.33 motor zorlamadan dolayı hem 1.6dan bile fazla yakacaktır hem işinizi görmeyecektir hem de yine zorlama kaynaklı lpg-motor (sübap vs )arızalar olasi olacaktır.2. El istemiyorum demişsiniz ama yerinizde olsam 2.el bir 1.6 advance bakardım hem donanım hem performans olarak çok fark var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobainn -- 15 Mayıs 2017; 14:10:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik pişmanlıktır. 1.33 atmosferik duble pişmanlıktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScHeNKii_ScP


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScHeNKii_ScP

    Hocam ben 1.6 132 bg. coralla sahibiyim. 1.4 getzden geçtim. ilk başlarda eşek, at misali çok performanslı gelmişti ama uzun yolda atm. motorlar maalesef vasat yokuş performansına sahipler.

    Ne yokusmus arkadaslar bu sizin yokuslar. Herkes agri dagina tirmaniyor herhalde. Yokus yukari da 150 yapmayin olur biter.

    Hocam manidar cevabınız için sağolun. Amaç arkadaşa merak ettiklerinin cevabını uygun bir şekilde vermektir benim için. Bu arabayı kullanıyorum diye oooo süper gidiyor, uçuyor diyecek halim yok kusura bakmayın. Ben 132 beygir olmasına rağmen atmosferik motor aracımla 100 - 110 yada 120 km. saat hız farketmeksizin, sabit hızla giderken; rampaya geldiğimde hızımı korumak için 3000 devire çıkmam gerekiyor ki uzun yolda konfora negatif etki ediyor. Ha yokuşta fırlasın derseniz vites düşürüp 4000 5000 devir bandında fırlıyor ama artık ciddi ciddi motor sesi geliyor. Rampada önümüze bir araç çıktı yavaşladınız işte o zaman başlıyor işkence. Bekle ki hızlansın araç. Ya yüksek devir yapacaksın yada bekleyeceksin. Ama turbo destekli oldu mu olay değişiyor. Benim 3000 devir çevirdiğim yokuşta 2000 devirde tısır tısır çıkıyor. Ha yavaşladı mı yokuşta hafif yükleniyor gaza 2500 3000 devirde hızını alıyor araç, ben de dip gaz yapıp motoru bağıttıra bağıttıra yol alıyorum. Bunlar uzun yolculuklarda konfor anlamında gerçekten sıkıcı oluyor. Ha bu bahsettiğim yokuş olayı ağrı dağı yokuşları da değil yani. Şunu belirtmek isterim, hiçbir zaman markaların yada ürünlerinin kulu kölesin fanatiği olmamışımdır. Kullanırım, eksiği artısı neyse söylerim. Umarım ne demek istediğimi açıklayabilmişimdir.

    Anladim arkadasim, hem. 2.5 yil 110 hp dci hemde yillarca ve halen dusuk hacimli atmosferikler kullandim.



    Evet dizel gibi 2000 devirde cikamiyoruz ama sonucta cikiyoruz. Bazi arkadaslara gore atmosferikleri yokuslarda kucagimiza aliyoruz tepeye kadar tasiyoruz o ayri mesele.



    Atmosferik zaten devirli arac demektir o devirin verdigi motor seside bence guzel bir ses.



    Benim 1.2 bile 4-5 bin devirde de olsa dik yokuslari 110 ile cikabiliyor. Ama cift haneli tuketim rakamlarinda.



    Yapacak bir sey yok. Atmosferigin problemsizligi bence bu negatiflige deger.



    Hayirli gunler.

    Turbolar patır patır patlıyor zaten,atmosferiğe tüp takıp problemsiz diye gezinmeniz yok mu beni bitiriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Atmosferik pişmanlıktır. 1.33 atmosferik duble pişmanlıktır

    Bence degildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.R.W.


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScHeNKii_ScP


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScHeNKii_ScP

    Hocam ben 1.6 132 bg. coralla sahibiyim. 1.4 getzden geçtim. ilk başlarda eşek, at misali çok performanslı gelmişti ama uzun yolda atm. motorlar maalesef vasat yokuş performansına sahipler.

    Ne yokusmus arkadaslar bu sizin yokuslar. Herkes agri dagina tirmaniyor herhalde. Yokus yukari da 150 yapmayin olur biter.

    Hocam manidar cevabınız için sağolun. Amaç arkadaşa merak ettiklerinin cevabını uygun bir şekilde vermektir benim için. Bu arabayı kullanıyorum diye oooo süper gidiyor, uçuyor diyecek halim yok kusura bakmayın. Ben 132 beygir olmasına rağmen atmosferik motor aracımla 100 - 110 yada 120 km. saat hız farketmeksizin, sabit hızla giderken; rampaya geldiğimde hızımı korumak için 3000 devire çıkmam gerekiyor ki uzun yolda konfora negatif etki ediyor. Ha yokuşta fırlasın derseniz vites düşürüp 4000 5000 devir bandında fırlıyor ama artık ciddi ciddi motor sesi geliyor. Rampada önümüze bir araç çıktı yavaşladınız işte o zaman başlıyor işkence. Bekle ki hızlansın araç. Ya yüksek devir yapacaksın yada bekleyeceksin. Ama turbo destekli oldu mu olay değişiyor. Benim 3000 devir çevirdiğim yokuşta 2000 devirde tısır tısır çıkıyor. Ha yavaşladı mı yokuşta hafif yükleniyor gaza 2500 3000 devirde hızını alıyor araç, ben de dip gaz yapıp motoru bağıttıra bağıttıra yol alıyorum. Bunlar uzun yolculuklarda konfor anlamında gerçekten sıkıcı oluyor. Ha bu bahsettiğim yokuş olayı ağrı dağı yokuşları da değil yani. Şunu belirtmek isterim, hiçbir zaman markaların yada ürünlerinin kulu kölesin fanatiği olmamışımdır. Kullanırım, eksiği artısı neyse söylerim. Umarım ne demek istediğimi açıklayabilmişimdir.

    Anladim arkadasim, hem. 2.5 yil 110 hp dci hemde yillarca ve halen dusuk hacimli atmosferikler kullandim.



    Evet dizel gibi 2000 devirde cikamiyoruz ama sonucta cikiyoruz. Bazi arkadaslara gore atmosferikleri yokuslarda kucagimiza aliyoruz tepeye kadar tasiyoruz o ayri mesele.



    Atmosferik zaten devirli arac demektir o devirin verdigi motor seside bence guzel bir ses.



    Benim 1.2 bile 4-5 bin devirde de olsa dik yokuslari 110 ile cikabiliyor. Ama cift haneli tuketim rakamlarinda.



    Yapacak bir sey yok. Atmosferigin problemsizligi bence bu negatiflige deger.



    Hayirli gunler.

    Turbolar patır patır patlıyor zaten,atmosferiğe tüp takıp problemsiz diye gezinmeniz yok mu beni bitiriyor.

    turbo benzinliler er veya geç ilerde sorunlar yaşayacak;

    öncelikle lspi nedir onu bir anlamak lazım

    https://www.youtube.com/watch?v=SzssfImJjZA

    sonra benzinli turbo motorların sahiplerine normal bir durummuş gibi lanse edilen turbo benzinlilerin bir çoğunun devamlı olarak yag eksiltmesi ( misal 0.9 tce motor 1000 km de 500 ml yağ eksilttiği yazıyor kullanma kılavuzunda) sorunu var.

    ne kadar itinalı kullanırsan kullan o turbo bir zaman sonra değişecek/rektifiye edilecek

    intercooler ın değişmesi temizlenmesi gerekecek.

    ha alayım 100 binden önce nasıl olsa satarımcılar için sorun yok zaten. bu sorunları 2.3.4. sahipleri yaşayacak.

    atmosferik motorun herhangi bir şekilde sorun yaratacak bir parçası yok. yeterki yağını suyunu eksik etmeyin.

    hayırlı günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.R.W.


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScHeNKii_ScP


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScHeNKii_ScP

    Hocam ben 1.6 132 bg. coralla sahibiyim. 1.4 getzden geçtim. ilk başlarda eşek, at misali çok performanslı gelmişti ama uzun yolda atm. motorlar maalesef vasat yokuş performansına sahipler.

    Ne yokusmus arkadaslar bu sizin yokuslar. Herkes agri dagina tirmaniyor herhalde. Yokus yukari da 150 yapmayin olur biter.

    Hocam manidar cevabınız için sağolun. Amaç arkadaşa merak ettiklerinin cevabını uygun bir şekilde vermektir benim için. Bu arabayı kullanıyorum diye oooo süper gidiyor, uçuyor diyecek halim yok kusura bakmayın. Ben 132 beygir olmasına rağmen atmosferik motor aracımla 100 - 110 yada 120 km. saat hız farketmeksizin, sabit hızla giderken; rampaya geldiğimde hızımı korumak için 3000 devire çıkmam gerekiyor ki uzun yolda konfora negatif etki ediyor. Ha yokuşta fırlasın derseniz vites düşürüp 4000 5000 devir bandında fırlıyor ama artık ciddi ciddi motor sesi geliyor. Rampada önümüze bir araç çıktı yavaşladınız işte o zaman başlıyor işkence. Bekle ki hızlansın araç. Ya yüksek devir yapacaksın yada bekleyeceksin. Ama turbo destekli oldu mu olay değişiyor. Benim 3000 devir çevirdiğim yokuşta 2000 devirde tısır tısır çıkıyor. Ha yavaşladı mı yokuşta hafif yükleniyor gaza 2500 3000 devirde hızını alıyor araç, ben de dip gaz yapıp motoru bağıttıra bağıttıra yol alıyorum. Bunlar uzun yolculuklarda konfor anlamında gerçekten sıkıcı oluyor. Ha bu bahsettiğim yokuş olayı ağrı dağı yokuşları da değil yani. Şunu belirtmek isterim, hiçbir zaman markaların yada ürünlerinin kulu kölesin fanatiği olmamışımdır. Kullanırım, eksiği artısı neyse söylerim. Umarım ne demek istediğimi açıklayabilmişimdir.

    Anladim arkadasim, hem. 2.5 yil 110 hp dci hemde yillarca ve halen dusuk hacimli atmosferikler kullandim.



    Evet dizel gibi 2000 devirde cikamiyoruz ama sonucta cikiyoruz. Bazi arkadaslara gore atmosferikleri yokuslarda kucagimiza aliyoruz tepeye kadar tasiyoruz o ayri mesele.



    Atmosferik zaten devirli arac demektir o devirin verdigi motor seside bence guzel bir ses.



    Benim 1.2 bile 4-5 bin devirde de olsa dik yokuslari 110 ile cikabiliyor. Ama cift haneli tuketim rakamlarinda.



    Yapacak bir sey yok. Atmosferigin problemsizligi bence bu negatiflige deger.



    Hayirli gunler.

    Turbolar patır patır patlıyor zaten,atmosferiğe tüp takıp problemsiz diye gezinmeniz yok mu beni bitiriyor.

    Benzine ödediğin paralar, lpg'li araçlara kin beslemene neden oluyor galiba, aklıma başka açıklama gelmiyor. Geçen bana da durup dururken kurulmuştun Gel senin arabaya da takalım lpg, litresi 2.3 lira miss gibi




  • Toplasanız senede 15 defa uzun yola çıkarsınız. Motor güçlü olmadığı için yarım saat geç varsanız (ki o kadar fark etmez bence) senede 8 saat yapar. Bence o kadar da büyütmemek lazım.
    İmkan varsa güçlü araba daha iyi olur tabi ama 1.33 de hiç yoktan iyidir.
  • La konu nerden nereyr gitmiş konu sahibi gardaş bu zamanda 1.33 life 62000 tl ile C sınıfında f/p en iyisi alın sorunsuz yola devam edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makyajlı kasa 1.33 Corolla'yı Eylül 2016'da aldık.Önceki aracımız 2003 1.6 motor Corolla'ydı.Ondan öncekide yine aynı şekilde 1997 model 1.6 motor Corolla'ydı.Almadan önce internetteki yorumlar beni iyice soğuttu araçtan bir de 1.6'dan geçtiğimiz için acaba diye düşünmedim değil.Diğer markalara da göz attım sonunda ya Corolla 1.33 Life alacaktık ya da Jetta 1.4 TSi Trendline.Uzun yıllar Toyota sorunsuzluğu bildiğimiz için ve aradaki 10 bin TL farkı kullanım amacımıza göre göz önüne alınca Jetta'yıda elemiş olduk.Aldığımızın ilk haftası 4 kişi bagaj ağzına kadar dolu bir şekilde ve klimayı yol boyunca kapatmadan Gaziantep'ten yola çıkıp Hatay-Aydın-Muğla-İzmir bu illere seyahat ettik.Yani yaklaşık yanlış hatırlamıyorsam 3.500-4.000 km arası yol yaptık.Yakıt olarak araç yeni olduğu için hız 110 km'de ortalama 6.5-6.7 arasında tüketim gösteriyordu.Şuan 9 bin km'de aynı şartlar geçerli olmak üzere en son Gaziantep-Mersin arası klima açık hız ortalama 120 km'de 5.4-5.7 arasında gösteriyordu.Performansa gelecek olursak araç basınca direk kaçmıyor ama gitmiyorda değil.Eğer biraz depar istiyorsanız benim gözlemime göre 4 bin devirde bir vites yükseltmeniz gerekir.Tabi sürekli böyle kullanırsanız yakıt olarak üzülürsünüz.Ben bu kadar yol boyunca hiç zorlanmadım yani insanların çekmiyor,yokuşta kalıyor demelerine ben katılmıyorum.Yokuş performansı olarak 1.6 motora göre hantal kaldığı doğrudur ama yok kalkmıyor demekte yanlıştır.Vites küçültürseniz bu da çok sorun olmuyor.Yokuş olarak aklımda olan 4 kişi Hatay-Belen yaylalarına gittik bir de Adana Tekir yolunu çoğu kişi bilir akşam vakti kamyondan tırdan geçilmez ister istemez durma noktasına gelirsiniz buna rağmen çok rahat sollamalara çıktım.Aracın iç kalitesine gelirsek çok iyi diyemem ama fiyatını göz önüne alırsak(ülke şartları içinde)bu fiyatlarda çok bir şey beklememek gerekir.120 km'den sonra rüzgar ve motor sesini ister istemez alıyor,bu sorunuda ses sistemi çok güzel kapatıyor.Yol düzgünse aşağı hızlarda yeterince sessiz diyebilirim.Güvenlik olarak bu fiyat bandında en iyisi diye biliyorum.(Yanlışsam düzeltin lütfen.) Aracın en beğenmediğim noktası ise jantları hiç yakışmıyor.Tek eksiğide hız sabitleyici olmaması,bunun için de Gaziantep servisi ile konuştum takmadıkları söylediler.Biraz araştırdıktan sonra Kahramanmaraş-Adana servislerinin taktığını öğrendim,fiyat olarak 500 TL dediler.Dışarda 100-150 TL gibi fiyatlara mâl edenler var ancak herhangi bir sorunda garantiyi nasıl etkiler onun hakkında bir bilgim yok.O yüzden 3-5 TL kâr için garantiyi riske atmak yanlış olur.Sonuç olarak önceliğin güvenlik,geniş iç hacim bir de beni A noktasından B noktasına sorunsuz ulaştırsın dersen bana göre fiyatına göre alınacak sıfır tek araba Corolla'dır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeoBurak -- 15 Mayıs 2017; 19:52:50 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beyler arkadaşın aracı sanayiye götürdüğumuzde ford focus titanum smart style paket satan arkadaş gördüm arac 2012 model degişen boya yok ama kilometre 150 binde corollaya vergisiydi carti curtu derken 65 bin vermektense en full araca 61 milyara binmek daha mantıklı geliyor araç 10 bin kmde bir bakima gitmiş faturalı felan ama dizelde 150 bin. Çok gibi geldi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün 10 bin kmde arkadaşın 1.4 lpgli mokkasini kullandım. Araç alt devirde iyi ama üstü yok. Beşinci vites 2 bin anca 100 yapıyor. Üst devirlerde hızlanması kötü olur.

    1.33 benzinli Corolla da kullandım araba çok sessiz ve konforlu geldi bana ve içi geniş. Tam aile arabası. Kalkış gidiş gayet iyiydi ve 6_7 lt yakıyordu kasmadan. Öldürücü bir yani yok bence alınabilir. Karadeniz civarı değilseniz üzmez. Hem şahin falan nereye solluyor sacmalamayin.yeni araclardan 110 a kadar gitmeyen araba mı kaldı ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karadenizdeyiz ve denize pikniğe gitmek için yokuşlar tırmanıyoruz bilemedik yani kararsız kaldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bydark0506

    Karadenizdeyiz ve denize pikniğe gitmek için yokuşlar tırmanıyoruz bilemedik yani kararsız kaldım

    ya yapmayın ne kararsızlığı;

    hiç o yolları tırmanan şahin toros görmediniz mi ömrünüz boyunca?

    sizce şahinin torosun tırmandığı yere corolla mı tırmanamayacak.

    bu anasının karnından turboyla doğmuş arkadaşların laflarına bakmayın.

    alın kullanın.

    hayırlı günler.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.