Şimdi Ara

1.33 corolla life alıyorum sorularım var beyler (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
4
Favori
9.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt
    O artış genelde de geçerli zaten

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son hızı 170 km/s, ne kadar bastıysam da bu hızı geçemedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben olsam megan hb veya sedan 1.6 joy düşünürdüm. En azından daha gösterişli ve cruise control gibi donanımlar standart. 1.6 115hp motorun da toyotadaki 1.33 motordan daha keyifli olacağı kesin. Astra ise ağır bi araç olduğu için 1.6 da olsa 1.33 corolla kadar performansı olur diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Biraz daha para verip 1.0 octavia veya 1.2tsi jetta almak(ikinci el bile olsa) ruh sağlığı ve keyif açısındna çok daha mantıklı olur. Atmosferiğin yapısı gereği 1.6 motor altından hiçbiriniden tatminkar bir performans alamazsınız. Atmosferin çekişi hacmiyle alakalıdır. Hacim küçüldükçe çekiş düşer. 1.6lar bile vasatken 1.33 diyoruz. Maksimum güö önemli dğeil hacim daha önemli. 3 litre 200hplik bir araç, 2litre 240hplik bir araçtan çok daha rahat yürür, tecrübeyle sabit. Güçlü olan daha hızlı gidebilir belki ama sürücüye hissettirdikleri, çekiş performanslarında büyük hacim net öne çıkar.

    1,33 c sedan almak mantıksız iş. Yukarıda arkadaş yazmış şehir içi klima 8.2 diye. Çok yüksek bir oran. Çoğu 1.6 atmosferik hemen hemen o kadar yakıyor zaten. 1.0,1.2tsi turbo motorlar daha da az 7,5larda yakıp çok daha iyi çekişe sahip araçlar. 1.33e gayet iyi gidiyor diyenler 1.4tsi araç sürseler çıldırırlar demekki. Kimse arabası kötülemez bizim forumda, birkaç arkadaş objektif yazıp eleştirebilmiş araçlarını. Bunlara göre göre tutup hala 1,33 corlla alan da kendi bilir.

    Birkaç bin farkla bayilerden 216 model 0km 1.0 tsi octavia alınır. Malzeme kalitesi, izolasyonu, tokluğu corolladan çok daha iyi, çekişi yakıtı daha iyi. İç mekanı daha ferah. Bagajı daha iyi ve liftback. 200nm tork var hiç üzmez. Yine 5-6bin km civarında hatasız jettalar 66lara alınabilir. O da aynı şekilde rahat, ferah, büyük bağajlı, daha kaliteli ve iyi motorlu bir araç.

    Yukarıda millet corollanın şusu kötü, busu kötü, şu da iyi değil ama onun dışında çok iyi araç sağlam demiş. E abi ne kaldı ki zaten? Motor tırt, malzeme tırt, işçilik tır, iç mekan tırt, izolasyon tırt, vites kutusu laçka tırt, otomatiği tırt. Toyotadan sağlamlık sorunsuzluk olayını çıkar, nesi kaliyor arabalarının? Toyotadan alınacak tek araçlar chr ve land cruiser benim gözümde.

    vites konusunda yanlışınız var. octaviadan daha oturaklı geçiyor. ikisini de kullandım. yalıtım ve çekişte octavia açık ara önde.

    malzeme çok kaliteli değil ama hiç bir yerinde eskime belirtisi yok km 57 bin. 2013 temmuz çıkışlı. benim araç ilk çıkan seriden




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Biraz daha para verip 1.0 octavia veya 1.2tsi jetta almak(ikinci el bile olsa) ruh sağlığı ve keyif açısındna çok daha mantıklı olur. Atmosferiğin yapısı gereği 1.6 motor altından hiçbiriniden tatminkar bir performans alamazsınız. Atmosferin çekişi hacmiyle alakalıdır. Hacim küçüldükçe çekiş düşer. 1.6lar bile vasatken 1.33 diyoruz. Maksimum güö önemli dğeil hacim daha önemli. 3 litre 200hplik bir araç, 2litre 240hplik bir araçtan çok daha rahat yürür, tecrübeyle sabit. Güçlü olan daha hızlı gidebilir belki ama sürücüye hissettirdikleri, çekiş performanslarında büyük hacim net öne çıkar.

    1,33 c sedan almak mantıksız iş. Yukarıda arkadaş yazmış şehir içi klima 8.2 diye. Çok yüksek bir oran. Çoğu 1.6 atmosferik hemen hemen o kadar yakıyor zaten. 1.0,1.2tsi turbo motorlar daha da az 7,5larda yakıp çok daha iyi çekişe sahip araçlar. 1.33e gayet iyi gidiyor diyenler 1.4tsi araç sürseler çıldırırlar demekki. Kimse arabası kötülemez bizim forumda, birkaç arkadaş objektif yazıp eleştirebilmiş araçlarını. Bunlara göre göre tutup hala 1,33 corlla alan da kendi bilir.

    Birkaç bin farkla bayilerden 216 model 0km 1.0 tsi octavia alınır. Malzeme kalitesi, izolasyonu, tokluğu corolladan çok daha iyi, çekişi yakıtı daha iyi. İç mekanı daha ferah. Bagajı daha iyi ve liftback. 200nm tork var hiç üzmez. Yine 5-6bin km civarında hatasız jettalar 66lara alınabilir. O da aynı şekilde rahat, ferah, büyük bağajlı, daha kaliteli ve iyi motorlu bir araç.

    Yukarıda millet corollanın şusu kötü, busu kötü, şu da iyi değil ama onun dışında çok iyi araç sağlam demiş. E abi ne kaldı ki zaten? Motor tırt, malzeme tırt, işçilik tır, iç mekan tırt, izolasyon tırt, vites kutusu laçka tırt, otomatiği tırt. Toyotadan sağlamlık sorunsuzluk olayını çıkar, nesi kaliyor arabalarının? Toyotadan alınacak tek araçlar chr ve land cruiser benim gözümde.

    vites konusunda yanlışınız var. octaviadan daha oturaklı geçiyor. ikisini de kullandım. yalıtım ve çekişte octavia açık ara önde.

    malzeme çok kaliteli değil ama hiç bir yerinde eskime belirtisi yok km 57 bin. 2013 temmuz çıkışlı. benim araç ilk çıkan seriden


    Bilmiyorum siz nasıl bir octavia kullanıdınız ama manuel corollalarda kullanılan kutu 2000ler dönemi fransız raçlarından farksız. Laçka, her yöne aşırı esneyen hissiz bir vites kolu ve çok uzun vites yolları. Bunun netlikle alakası yok. 2017ye asla yakışmayan rezalet bir kutu. Sırf o şanzıman yüzünden bile alınmaz. Farkı görmek isteyenkler manuel auris ile corollayı kıyaslasınlar çok net görebilirler. Biri ingiltere de biri türkiyede üretiliyor, auriste net, kısa yollu sıkı bir şanzıman kolu var. Corolla doblo gibi. Vag araçlarının manuel kutuları ise corolladakinden çok daha sıkı ve net yapılıdır ayrıca kemiklidir. Dolayısıyla daha oturaklı geçtiğini ben kabul etmiyorum tam tersi alakaları bile yok. Bu arada bahsettiğim 1.6 lardaki 6ileri kutu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 21 Mayıs 2017; 10:48:15 >




  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    1.33 corolla ve 1.0 octavia dan bahsediyorum. Kendi aracım olan corolla dan inip octavia ya bindim ilk hissettiğim şey vitesti. İkincisi ise octavia nın sessizliği :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    1.33 corolla ve 1.0 octavia dan bahsediyorum. Kendi aracım olan corolla dan inip octavia ya bindim ilk hissettiğim şey vitesti. İkincisi ise octavia nın sessizliği :)

    1.33lerde 5 ileri kutu var değil mi? Ondaki farklı olabilir. Ama 1.6lardaki 6 ileri çok kötü.
  • Şöyle söylemek lazım 1.33 atmosferik motorlu bir araçtan zaten performans beklemeyin.
    Yani öyle sollamalarda vs gaza köklesenizde uygun devirde değilse üzebilir.
    Üstelikte 1.33 motor 1.6 vergi dilimine giriyor.Eğer 1.3 olsaydı bir alt vergi dilimine girecekti.
    Dediğiniz gibi artık 2.el almak çokta mantıklı değil fiyatlar 0 ıyla yarışıyor neredeyse.
    Bu arada çoğu zaman kullanmayacağınız sis farını taktırmak bence mantıklı değil.
    Öyle bir takıntınız varsa ledli yada sis farlı donanıma sahip olanını tercih edin.
    Astra ile Corolla arasında kaldıysanız Astrayı tercih etmek daha mantıklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bloodletting. -- 21 Mayıs 2017; 11:17:36 >
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    1.33 ler 6 ileri ama verimsiz sayilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.R.W.

    Bi gidin Allah aşkına hayatında bir araca en fazla kaç sene?kaç km bindin?,
    Atmosferik+lpg Turbo benzinlilerden her halükarda daha az ömürlü olacaktır.

    Bir onceki aracima 9 yil 156 bin km bindim.(06 mitsubishi colt) Ondan onceki aracima 7 yil 125bin km bindim.( 99 civic)Her ikiside atmosferik araclardi.



    Duzenli olarak yag eksilten bir motor teknolojisinin uzun omurlu olacagini savunmak fanatiklik. Ayrica Lspi nedir bir inceleyin sonra konusalim. Dusuk hacimli Turbo benzinli motorlar, emisyonlari baska turlu dusuremeyen ureticilerin bunun icin arge yapacagina takalim turboyu gitsin mantigi ile ortaya cikan bir motor turu bence.



    Hos uslubunuza bakarak cevap vermemek lazimdi ama neyse.



    Hayirli gunler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 22 Mayıs 2017; 0:2:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    En fazla 10 sene binilen araçlar için gelip burada ömür tatavası yapmak,atmosferiğin acizliğini kapatmaktan başka bişey değil.Ha bana göre bu motorlar en az 500000 km sorunsuz çalışır.Ford 1.0 ile sorunsuz 1000000 km testi yaptı açıp bakın.
    Benzinle çalışan bir araca saçmasapan bir gaz basıp sorunsuz abi yeaaa diye gezenler azalarak bitin lütfen.
  • E.R.W. kullanıcısına yanıt
    Benizne fazla para vermek psikolojini bozmuş senin, nedir bu öfke anlamak mümkün değil, kafan nasıl çalışıyor tuhaf. Ne etti bu lpg sana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.R.W.

    En fazla 10 sene binilen araçlar için gelip burada ömür tatavası yapmak,atmosferiğin acizliğini kapatmaktan başka bişey değil.Ha bana göre bu motorlar en az 500000 km sorunsuz çalışır.Ford 1.0 ile sorunsuz 1000000 km testi yaptı açıp bakın.
    Benzinle çalışan bir araca saçmasapan bir gaz basıp sorunsuz abi yeaaa diye gezenler azalarak bitin lütfen.

    Ne acizligi ya, o yuce turbolu arkadaslarin uydurmasi, surmesini bilene hicbir sorun yok. 5 viteste yokus cikacam diye ugrasan acemilere tabi atmosferik aciz gelir. Diger vitesleri sus diye koymamislar.



    Aracin otomatikse o da sorun degil kendi devrini ayarliyor zaten.



    Atmosferik her zaman daha sorunsuz olacak zira daha az parca iceriyor.



    50 yildir o yokuslari atmosferik araclar cikti cikiyorda. Turbo yokken daglara asansorler cikmiyordu bunca araba.



    Yag yakmasi, lspi, kullanimin hassas olmasi , ilk calistirma, kapatmadan once beklemen gerekmesi, yakita hassas olmasi, baglanti parcalarininda zamanla sorun cikaracak olmasi ( intercooler vb)turbolu motorun dezavantajlari, avantaji yokus yukari atmosferige gore daha rahat hizlanabiliyor. Aman ne avantaj.

    Ayrica 10 sene sonra gene bir insan evladi binecek o arabay cope atmiyoruz yani, siz atiyorsaniz bilemem.



    Hayirli gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 22 Mayıs 2017; 1:21:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arabayla ilgili en net görüşüm alan herkes Klimanjaro'nun zirvesinde oturuyor ve iş yeri dağın eteklerinde.Altı üstü evden çıkıp Bim'e olmadı yazın Dikili'ye kurban bayramında da Samsuna gideceksiniz.Nerde oturuyorsuz Tibet platosunda mı yahu ?

    Hayır hergün drag yarışına katılan adamlar mısınız ? Adam eski aracım Lada idi arar mıyım diye soruyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: netttt2627

    Bu mesaj silindi.
    Tasarruf amaçlı üretilmiş bir motorla 4 kişi tabi ki rampada zorlanırsınız kaldı ki devirli girmediğin her atmosferik de zorlanırsınız.Cruze 1,6 124 bg aracımla 140 ile rampa tırmanıyorum atmosferik bilmeyenler sanırsam bu arabayı kötüleme timi kurmuş

    ha hantallığı atmak için yazılım olsa daha iyi olur muydu olurdu fakat motor yazılıma uygun değilmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: netttt2627

    Bu mesaj silindi.
    değerlere bak mis vallahi bedava.Ben de almayı düşünüyorum varsa önerileriniz dikkat etmem gereken şeyler yazar mısınız ?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.