Şimdi Ara

1.33 corolla life alıyorum sorularım var beyler (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
116
Cevap
4
Favori
9.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1990 da 78 model şahin le 4 kişi ,bagajda bir çadır; 15 gün türkiye turu yaptık ailecek, tırda solladık yokuşta çıktık o zamanlar 10 yaşında filanım ama arabayı inipte ittiğimizi hatırlamıyorum.

    78 şahin o yıllarda gidecek; 2017 corolla gidemeyecek ha.

    ne yokuşmuş; ne turboymuş ben çözemedim bu işi.

    hayırlı günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bydark0506

    Karadenizdeyiz ve denize pikniğe gitmek için yokuşlar tırmanıyoruz bilemedik yani kararsız kaldım

    Hiç bulaşmayın 1.4 atmosferikten 1.4 turboya geçmiş biri olarak söylüyorum uzun yolda konforu kat ve kat artırıyor turbo. Yokuşu tırmanmayı geçtim atnosferikle yokuşta sollama yapmak tehlikeli ve sıkıcı özellikle kamyon tır felan sollayana kadar yol bitiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 yaşında ve sıfır ayarında 1.6 cerato yada elantrada bakabilirsin.1.33 motor idare eder ama C sınıfı 2017 model corolla gibi bi araca yakışmıyor.İlla corolla alacagım diyorsan 1.6 motor 1-2yaşında olanlara bakabilirsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trident682


    quote:

    Orijinalden alıntı: bydark0506

    Karadenizdeyiz ve denize pikniğe gitmek için yokuşlar tırmanıyoruz bilemedik yani kararsız kaldım

    Hiç bulaşmayın 1.4 atmosferikten 1.4 turboya geçmiş biri olarak söylüyorum uzun yolda konforu kat ve kat artırıyor turbo. Yokuşu tırmanmayı geçtim atnosferikle yokuşta sollama yapmak tehlikeli ve sıkıcı özellikle kamyon tır felan sollayana kadar yol bitiyor.

    Uzun yolda konforu artıran motordan Ziyade değil araçtır.

    Yol tutuşu zayıf, yoldaki tüm sesi alıp kafa şişiren bir araçta turbo olsa ne olur. Atmosferik 1300 kg boş ağırlığı olan eski aracımla çok fazla uzun yol yaptım. Örnek verecek olursam konfor odaklı kullanımda 500 km lık bir yolda en fazla 20 kere vites değiştirmişimdir. (Tabi ışıkları saymazsak) hiçbir rampada solllamada sıkıntı yaşamadım, hiçbir sollamamda rampanın sonu gelmedi, hatta hiç tedirginlik yaşamadım. Siz hangi atmosferiği kullandınız bilmiyorum ama yeni nesillerde rampadaki performans söylediğiniz gibi kötü değil. Yakın güçteki turbo nasıl rampa çıkıyorsa atmosferikte çıkıyor. Sadece vites düşürmek gerekiyor o kadar. Zaten genel olarak bakarsak aracını limitlerinde kullanan kişi çok azdır. Nadiren yüksek güce ihtiyaç duyarsınız ondada vites küçültürsünüz. İşin ilginç yanı ise senelerdir araç kullanırım 1.6 üstü araçları saymazsak rampada basan turbolu araç hemen hemen hiç görmedim. 3-5 tane şirket aracına denk geldim. Onlarda ya 1.3 multijet yada 1.5 dci idi ve limitleri belli idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    1990 da 78 model şahin le 4 kişi ,bagajda bir çadır; 15 gün türkiye turu yaptık ailecek, tırda solladık yokuşta çıktık o zamanlar 10 yaşında filanım ama arabayı inipte ittiğimizi hatırlamıyorum.

    78 şahin o yıllarda gidecek; 2017 corolla gidemeyecek ha.

    ne yokuşmuş; ne turboymuş ben çözemedim bu işi.

    hayırlı günler.

    hocam arkadaşın anlatmak istediği sanırım 4 veya 5 kişi + bagaj ile arabanın zorlanacağı ve çekmeyeceğini düşünmesi.



    Tabiiki çıkamama ihtimali bile yok sadece anıra anıra 1-2 vitesten yukarı çıkamama ihtimali sanırım düşündürüyor.



    saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trident682


    quote:

    Orijinalden alıntı: bydark0506

    Karadenizdeyiz ve denize pikniğe gitmek için yokuşlar tırmanıyoruz bilemedik yani kararsız kaldım

    Hiç bulaşmayın 1.4 atmosferikten 1.4 turboya geçmiş biri olarak söylüyorum uzun yolda konforu kat ve kat artırıyor turbo. Yokuşu tırmanmayı geçtim atnosferikle yokuşta sollama yapmak tehlikeli ve sıkıcı özellikle kamyon tır felan sollayana kadar yol bitiyor.

    Ben 1.6 16v 103 bg atmosferikten 1.4 tsi ya geçtim ve fark muazzam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corolla yerine, yeni megane 1.6 tercih edebilirsiniz...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: websosyal

    Corolla yerine, yeni megane 1.6 tercih edebilirsiniz...

    Corolla bari dökülmez 3 senede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 aydır makyajlı kasa 1.33 kullanıyorum. Araç 7500 km'de. Yazacaklarım tamamen objektif gözlemlerimdir. Kesinlikle marka fanatikligim yok. Pejodan geçtim toyotaya, yarın sıkılıp beetle yada mini cooper alabilirim.neyse konuya dönersek; öncelikle motoru güçsüz. Bu, net ve tartışmaya kapalı. Ha bu demek değil ki bu araba işinizi görmez; görür ama keyif unsuru önemliyse ve agresif bir sürüş tarzınız varsa mutsuz eder sizi. Ayrıca bazen sollamalarda tehlike yaratabilir öngörülü çıkmak lazım sollamalara. Bunun dışında olumsuzlukları; iç trimde işçilik ve montaj hataları var; mesela ön okuma lambaları kronik olarak çoğu makyajlı corollada tam yerine oturmuyor ve servis bu konuya hazırlıklı hemen değiştiriyorlar polemiğe girmeden. Ayrıca benim arabamda sağ ön arka kapı trimlerinden yoldayken sürekli sinir bozucu çıtırtılar geliyor. Bunun dışında altı yere cok yakin araba yüklüyse hız tümsekler inden kesinlikle 1. Viteste geçin. Ben iki kere sert vurdum altını. Kaput altinda izolasyon yok bu da bir olumsuzluk benim için. Davlumbazları da bir enteresan; taşlık bir yola girdiginizde taş sesleri beyninizde yankilaniyor. Kullanilabilecek en kotu malzemeyi kullanmislar ya da yine montaj hatalari var bilmiyorum.Gösterge tablosunu beğenmiyorum çok sıradan. Yol bilgisayarı çok işlevsiz ve sıkıcı. Mandallı geri vites te beğenmediğim yanlarından ve bazen geçirmekte zorlanabilirsiniz.

    Bunlar dışında bence parasının karşılığını sonuna kadar veren bir f/p aracı. Bu paralara böyle heybetli, güvenli ve yolcu odaklı araba pek yok piyasada. Biraz daha koyup tabi ki megane baz paket alinabilir ama megane'ın arıza çıkarma yatkınlığının daha fazla olması beni düşündürür açıkçası. Arkadaşımın megane 2 'si garantisi bittikten bir hafta sonra direksiyon kutusu arızası çıkardı ve yüklü bir fatura çıkarıp paşa paşa ödettiler adama. Fransizlara açıkçası pek güvenmiyorum.

    Dediğim gibi bence kimseyi değil kalbinin sesini dinle git bayiye otur içine kurcala sağını solunu içine sinerse al.sinmezse alma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cakmarolexsaat -- 15 Mayıs 2017; 23:39:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • taşlanacam ama o parayla 1.33 corolla yerine elantra alın derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScHeNKii_ScP

    Hocam ben 1.6 132 bg. coralla sahibiyim. 1.4 getzden geçtim. ilk başlarda eşek, at misali çok performanslı gelmişti ama uzun yolda atm. motorlar maalesef vasat yokuş performansına sahipler.

    Ne yokusmus arkadaslar bu sizin yokuslar. Herkes agri dagina tirmaniyor herhalde. Yokus yukari da 150 yapmayin olur biter.

    Hocam sen yazın antalyada atmosferik benzinli ile Toroslara bir tırmanda görelim. 1.4 turbo desen hacim küçük olsada turbo ile tırmanırsın da 1.33 atmosferikle o yol bitmez. 1.6 atmosferik bile 40-45-50 derece sıcaklarda bayılırken 1.33 ile mehtere bağlarsın



    Rampalar hayal dünyasındaki gibi değil, 4. Vitese takar 4000 devirde fix giderim olayı yok. Ya önünde biri bayılır, ya viraj çıkar fren yaparsın. Daha da toplayamazsın o arabayı.



    Hadi dağa tırmandın, o dağın birde inişi var. Jantların havalandırması da yetersiz ise tepeden 45 derece birde asfalttan yansıyan sıcak ile balatalar illaki ısınacak performansını kaybedecek. (Brembo diskler filan yok nihayetinde anam babam usülü disk var arabalarda) 1.6 atmosferikler en azından hızı koruyacak kadar fren yapabilirken 1.33 ile ne kadar fren yapılabilir?



    Not: Astra 1.6 atmosferik performansta üzmezde yakıt konusunda can yakabilir. Hem tanıdıkta var, hem 1.6 atmosferik kullanıcısı olarak söylüyorum. Hatta yakabilir değilde pompacıyla akraba olursunuz demek daha doğru. Geçen sene tatilde 60 litrelik depoyu 12 kere fulledim. O rampalardaki 4000 devirlerin acısı buradan çıkıyor.



    Bulunduğunuz ilde trafik yoksa, rampa da yoksa 1.6 atmosferiğe binilirde onun dışında akıl işi değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Trident682


    quote:

    Orijinalden alıntı: bydark0506

    Karadenizdeyiz ve denize pikniğe gitmek için yokuşlar tırmanıyoruz bilemedik yani kararsız kaldım

    Hiç bulaşmayın 1.4 atmosferikten 1.4 turboya geçmiş biri olarak söylüyorum uzun yolda konforu kat ve kat artırıyor turbo. Yokuşu tırmanmayı geçtim atnosferikle yokuşta sollama yapmak tehlikeli ve sıkıcı özellikle kamyon tır felan sollayana kadar yol bitiyor.

    Ben 1.6 16v 103 bg atmosferikten 1.4 tsi ya geçtim ve fark muazzam.

    Marea'dan mı geçtin hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScHeNKii_ScP

    Hocam ben 1.6 132 bg. coralla sahibiyim. 1.4 getzden geçtim. ilk başlarda eşek, at misali çok performanslı gelmişti ama uzun yolda atm. motorlar maalesef vasat yokuş performansına sahipler.

    Ne yokusmus arkadaslar bu sizin yokuslar. Herkes agri dagina tirmaniyor herhalde. Yokus yukari da 150 yapmayin olur biter.

    Hocam sen yazın antalyada atmosferik benzinli ile Toroslara bir tırmanda görelim. 1.4 turbo desen hacim küçük olsada turbo ile tırmanırsın da 1.33 atmosferikle o yol bitmez. 1.6 atmosferik bile 40-45-50 derece sıcaklarda bayılırken 1.33 ile mehtere bağlarsın



    Rampalar hayal dünyasındaki gibi değil, 4. Vitese takar 4000 devirde fix giderim olayı yok. Ya önünde biri bayılır, ya viraj çıkar fren yaparsın. Daha da toplayamazsın o arabayı.



    Hadi dağa tırmandın, o dağın birde inişi var. Jantların havalandırması da yetersiz ise tepeden 45 derece birde asfalttan yansıyan sıcak ile balatalar illaki ısınacak performansını kaybedecek. (Brembo diskler filan yok nihayetinde anam babam usülü disk var arabalarda) 1.6 atmosferikler en azından hızı koruyacak kadar fren yapabilirken 1.33 ile ne kadar fren yapılabilir?



    Not: Astra 1.6 atmosferik performansta üzmezde yakıt konusunda can yakabilir. Hem tanıdıkta var, hem 1.6 atmosferik kullanıcısı olarak söylüyorum. Hatta yakabilir değilde pompacıyla akraba olursunuz demek daha doğru. Geçen sene tatilde 60 litrelik depoyu 12 kere fulledim. O rampalardaki 4000 devirlerin acısı buradan çıkıyor.



    Bulunduğunuz ilde trafik yoksa, rampa da yoksa 1.6 atmosferiğe binilirde onun dışında akıl işi değil.

    Dedigin cok ekstrem bir durum arkadasim.

    Ben istanbulda yasiyorum toroslar kadar olmasada yokusu bol trafigi berbat otesi bir sehir.

    1.2 atm. Cvt kullaniyorum. Bir eksikligini gormedim. Gunde 60 km yapiyorum.

    2.5 yil turbo dizelde kullandim. Turbo nedir biliyorum yani.


    Hayirli gunler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 16 Mayıs 2017; 0:11:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScHeNKii_ScP

    Hocam ben 1.6 132 bg. coralla sahibiyim. 1.4 getzden geçtim. ilk başlarda eşek, at misali çok performanslı gelmişti ama uzun yolda atm. motorlar maalesef vasat yokuş performansına sahipler.

    Ne yokusmus arkadaslar bu sizin yokuslar. Herkes agri dagina tirmaniyor herhalde. Yokus yukari da 150 yapmayin olur biter.

    Hocam sen yazın antalyada atmosferik benzinli ile Toroslara bir tırmanda görelim. 1.4 turbo desen hacim küçük olsada turbo ile tırmanırsın da 1.33 atmosferikle o yol bitmez. 1.6 atmosferik bile 40-45-50 derece sıcaklarda bayılırken 1.33 ile mehtere bağlarsın



    Rampalar hayal dünyasındaki gibi değil, 4. Vitese takar 4000 devirde fix giderim olayı yok. Ya önünde biri bayılır, ya viraj çıkar fren yaparsın. Daha da toplayamazsın o arabayı.



    Hadi dağa tırmandın, o dağın birde inişi var. Jantların havalandırması da yetersiz ise tepeden 45 derece birde asfalttan yansıyan sıcak ile balatalar illaki ısınacak performansını kaybedecek. (Brembo diskler filan yok nihayetinde anam babam usülü disk var arabalarda) 1.6 atmosferikler en azından hızı koruyacak kadar fren yapabilirken 1.33 ile ne kadar fren yapılabilir?



    Not: Astra 1.6 atmosferik performansta üzmezde yakıt konusunda can yakabilir. Hem tanıdıkta var, hem 1.6 atmosferik kullanıcısı olarak söylüyorum. Hatta yakabilir değilde pompacıyla akraba olursunuz demek daha doğru. Geçen sene tatilde 60 litrelik depoyu 12 kere fulledim. O rampalardaki 4000 devirlerin acısı buradan çıkıyor.



    Bulunduğunuz ilde trafik yoksa, rampa da yoksa 1.6 atmosferiğe binilirde onun dışında akıl işi değil.

    Dedigin cok ekstrem bir durum arkadasim.

    Ben istanbulda yasiyorum toroslar kadar olmasada yokusu bol trafigi berbat otesi bir sehir.

    1.2 atm. Cvt kullaniyorum. Bir eksikligini gormedim. Gunde 60 km yapiyorum.

    2.5 yil turbo dizelde kullandim. Turbo nedir biliyorum yani.


    Hayirli gunler.

    Keşke estrem bir durum olsa hocam. Her sene tatilde istanbuldan antalya'ya direk gidiş, daha sonra sahilden kasaba kasaba dolanarak istanbula geri dönüş yapıyoruz. Hafta sonları şileye kampa gidiyoruz.



    2002 de Dobloyu aldığımızda o dönemki trafik akışında 1.6 atmosferik gayet rahat sollamalarda vs sorun yaratmıyordu ancak özellikle son birkaç yıldır turbo araçlarlardan dolayı rampalarda sollamalar vs gün geçtikçe sorun oluyor.



    Düz yol + soğuk hava kombinasyonunda 1.0 atmosferik bile rahat rahat kullanılır ancak rampa veya sıcak girdimi minimum 1.6 atmosferik yada turbo.



    Gerçi sizin araba cvt olduğundan kurtarıyor. Sonsuz vites ile motoru 4000 yada torkunu verdiği aralıkta tutarsan tabiki çıkar ancak oranları sabit manuel şanzıman zorlar. Günlük ş.içi rotalarda genellikle boş bagaj + sürücü gidildiğinden yine zorlamaz. Tatilde bütün aile + bagajlar doldumu yaz sıcağıyla birlikte kışın gayet güzel rampa tırmanan atmosferikler aynı hızda bayılıyor.



    Not: Bende istanbuldayım, rampaları gayet iyi biliyorum hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    Ben konforu etkileyen en büyük faktör motor demedim zaten artırıyor dedim elbetteki ses yalıtımı vs. Daha önemli. 1.4 atmosferik 2011 POLO 85 bg den 1 4 Tsi 122 golf geçtim farkı dibine kadar hissettim. Atmosferik uzun yolda yokuş çıkamıyor kardeşim bu kadar basit. Mesele yokuşa 90 la girip 90 la çıkmak değil zaten. Polo 1140 kiloydu hafif sayılır içinde 3 4 kişi varken yokuşta önündeki kamyonu sollamak tam anlamıyla İŞKENCE hızlanmıyor resmen korkutuyor. Sollama yapmak için çok geniş ve en azından 1 km ilerisi gözükecek yer bekliyodum. Şimdi öyle mi 200 metre boşluk olsa bas dip gaza anında yapıştırıyor koltuğa bi bakmışın 140 150 olmuş haberin bile olmuyor yokuşmuş düzmüş düşünmüyorsun sadece geçiyorsun. Lpg avantajı olmasa kimse kullanmaz atmosferiği

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trident682

    Ben konforu etkileyen en büyük faktör motor demedim zaten artırıyor dedim elbetteki ses yalıtımı vs. Daha önemli. 1.4 atmosferik 2011 POLO 85 bg den 1 4 Tsi 122 golf geçtim farkı dibine kadar hissettim. Atmosferik uzun yolda yokuş çıkamıyor kardeşim bu kadar basit. Mesele yokuşa 90 la girip 90 la çıkmak değil zaten. Polo 1140 kiloydu hafif sayılır içinde 3 4 kişi varken yokuşta önündeki kamyonu sollamak tam anlamıyla İŞKENCE hızlanmıyor resmen korkutuyor. Sollama yapmak için çok geniş ve en azından 1 km ilerisi gözükecek yer bekliyodum. Şimdi öyle mi 200 metre boşluk olsa bas dip gaza anında yapıştırıyor koltuğa bi bakmışın 140 150 olmuş haberin bile olmuyor yokuşmuş düzmüş düşünmüyorsun sadece geçiyorsun. Lpg avantajı olmasa kimse kullanmaz atmosferiği

    1.6 atmosferik 132 hp 2011 aurisim vardı. Bu araçtaki motor sizin araca güç olarak yakın ve benzer. Hatta auris daha ağır. 122 lık golf nasıl rampa çıkıyorsa bu araçta aynı hızda rampa çıkıyor buna emin olun, sollamada ise sizinkiyle en ufak fark olmayacağına emin olun, tek fark siz vites düşürmeyeden devam ederken atmosferikte duruma göre bazen 1 bazen 2 hatta 3 vites birden düşürmeniz gerekecek tek fark bu. Rampada 90 la giderken 3 e alırsanız emin olun 140-150 li hızlara çok hızlıca çıkar. Evet devir yüksek olur, motor bağırır ama bu tarz duruma kaç kere düşersiniz. Çift yol yada tırmanma şeridi olmayan kaç tane rampa kaldıki? Atmosferik ten düşük devirde güö beklemek saçma, aynı şekilde turbodanda yüksek devirde sıkışmamasını beklemek saçmadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 senedir 1.33 life sahibiyim. arabadan kesinlikle bir memnununiyetsizligim yok. lpg tam uyumlu ve şehir içi lpg ile 20 krs. yakıyor. yokuş performansi ise herhangi bir atmosferik motorlu araçtan çok farklı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba;

    2016 model yılı olarak Astra, megane, corolla ve elantra olarak belirlediğim 4 araç arasında ilk corollayı elemiştim kendimce. Sonra gidip elantra aldım.

    İyi günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Trident682


    quote:

    Orijinalden alıntı: bydark0506

    Karadenizdeyiz ve denize pikniğe gitmek için yokuşlar tırmanıyoruz bilemedik yani kararsız kaldım

    Hiç bulaşmayın 1.4 atmosferikten 1.4 turboya geçmiş biri olarak söylüyorum uzun yolda konforu kat ve kat artırıyor turbo. Yokuşu tırmanmayı geçtim atnosferikle yokuşta sollama yapmak tehlikeli ve sıkıcı özellikle kamyon tır felan sollayana kadar yol bitiyor.

    Ben 1.6 16v 103 bg atmosferikten 1.4 tsi ya geçtim ve fark muazzam.

    Marea'dan mı geçtin hocam?

    stilo. motor güçleri aynı olsa da motor farklıymış (ben motordan falan anlamam da öyle diyorlar).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScHeNKii_ScP

    Hocam ben 1.6 132 bg. coralla sahibiyim. 1.4 getzden geçtim. ilk başlarda eşek, at misali çok performanslı gelmişti ama uzun yolda atm. motorlar maalesef vasat yokuş performansına sahipler.

    Ne yokusmus arkadaslar bu sizin yokuslar. Herkes agri dagina tirmaniyor herhalde. Yokus yukari da 150 yapmayin olur biter.

    Hocam sen yazın antalyada atmosferik benzinli ile Toroslara bir tırmanda görelim. 1.4 turbo desen hacim küçük olsada turbo ile tırmanırsın da 1.33 atmosferikle o yol bitmez. 1.6 atmosferik bile 40-45-50 derece sıcaklarda bayılırken 1.33 ile mehtere bağlarsın



    Rampalar hayal dünyasındaki gibi değil, 4. Vitese takar 4000 devirde fix giderim olayı yok. Ya önünde biri bayılır, ya viraj çıkar fren yaparsın. Daha da toplayamazsın o arabayı.



    Hadi dağa tırmandın, o dağın birde inişi var. Jantların havalandırması da yetersiz ise tepeden 45 derece birde asfalttan yansıyan sıcak ile balatalar illaki ısınacak performansını kaybedecek. (Brembo diskler filan yok nihayetinde anam babam usülü disk var arabalarda) 1.6 atmosferikler en azından hızı koruyacak kadar fren yapabilirken 1.33 ile ne kadar fren yapılabilir?



    Not: Astra 1.6 atmosferik performansta üzmezde yakıt konusunda can yakabilir. Hem tanıdıkta var, hem 1.6 atmosferik kullanıcısı olarak söylüyorum. Hatta yakabilir değilde pompacıyla akraba olursunuz demek daha doğru. Geçen sene tatilde 60 litrelik depoyu 12 kere fulledim. O rampalardaki 4000 devirlerin acısı buradan çıkıyor.



    Bulunduğunuz ilde trafik yoksa, rampa da yoksa 1.6 atmosferiğe binilirde onun dışında akıl işi değil.

    Dedigin cok ekstrem bir durum arkadasim.

    Ben istanbulda yasiyorum toroslar kadar olmasada yokusu bol trafigi berbat otesi bir sehir.

    1.2 atm. Cvt kullaniyorum. Bir eksikligini gormedim. Gunde 60 km yapiyorum.

    2.5 yil turbo dizelde kullandim. Turbo nedir biliyorum yani.


    Hayirli gunler.

    ben de ist. oturuyorum ama 1.6 atmosferik bile ezik bir motormuş turboların yanında, kullanınca anlıyorum. 1,2 atmosferik yetiyor demek başka eksikliğini görmüyorum demek başka. eksikliğini görmüyorum fazla iddialı olmuş. özellikle yokuşlarda adamı bayıyorlar.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.