Şimdi Ara

1.6 Dizel Otomatik İnsignia'yı ben de test ettim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
1
Favori
3.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir aşk hikayesi bizimkisi…
    (Aramızda latife nedir bilmeyen arkadaşlar olabilir, gerçekten bir teneke parçasına aşık olduğumu düşeneceklerde olabilir, bu anlamda yazdıklarımın hepsini latife olarak görmenizi rica edeceğim)

    2008 yılının ikinci yarısına dayanır bu hikaye, kamuflajlı fotoğraflarıyla ilk elektiriklenmenin başladığı, daha sonra gerçek fotoğraflarıyla daha da arttığı bir hikaye.

    Vuslat, 2009 da aracın ilk kez Kocaeli Ekcan bayisine gelmesiyle oldu.

    Duramadım tabi hemen gittim bayiye, ilk görüşte aşk hasıl olmuştu endamıyla beni benden almayı başarmıştı insignia.

    Ama acaba huyu suyu nasıldı ki?

    O zaman daha test aracı yoktu, gelince haber vermelerini söyleyerek zar zor ayrıldım ordan.

    Bir süre sonra Ekcan’dan aradılar, uçarak test sürüşüne gittim. Test sürüşü neticesinde 180 hp’lik İnsignia ile aramızdaki bağ kuvvetlendi. Ama test sürüşü 2-3 km lik kısa bir güzergahta cereyan edince araç için tam da kanaat getiremedim. İçim içimi yiyordu ama Ekcandan daha uzun bir test sürüşü isteyemedim,

    1-2 hafta sonrasında Sakarya (Ekin) bayisini aradım ve Kocaeli’nden geleceğimi uzun bir test sürüşü yapmak istediğimi belirttim sağ olsunlar kırmadılar ve detaylı bir test sürüşü yaptık o gün bu gündür benim için İnsignia’nın yeri hiç değişmedi. Sadece boyu posu endamıyla değil, başta kalbi (180 lik 1.6 t motoru) sonra huyu ve karakteriyle kalbimi çalmayı başarmıştı.

    İşte bizim hikayemiz böyle başladı ve devam ediyor.

    O günden bu güne kadarda birkaç kez daha insignia kullanma şansına eriştim ama bu süre zarfında d segmentinin de kullanmadığım çok az aracı kaldı diyeyim ki adam sadece insignia kullanmış ta ondan böyle düşünüyor demeyin.

    Neyse daha fazla uzatmadan konuya geçiyorum, (zaten bayağı uzun olacak gibi)

    Bu sabah saat 11 de oğlumla Samsun Reis otoya gittik kendi aracımızı onlara verdik, bizim aracın expertizini yaptılar, yarına birde fiyat çalışacaklar, arabayı yıkayalım mı dediler yıkayın dedim.

    Kendi aracımızdan çocuk koltuklarımızı alıp insigniya yerleştirdik, gereken belgeleri imzaladık ve toplamda 10 dakikada oradan ayrıldık.

    Bize verilen araç 03.11.2015 tarihinde tescil olmuş ve henüz 124 km deki bir araçtı.

    Eve geldik hanımı ve kızımıda aldık, çocukların kemerlerini takdık ve marşa, pardon start düğmesine bastık.
    Benim için bu start düğmeleri çok elzem olmayan hatta arabada mekaniği azaltan şeylerden olduğundan ben bu zımbırtıları sevmiyorum ama ahalinin geneli seviyor.
    (keşke opsiyon olarak sunsalar) Ama anahtarsız giriş ve çalıştırma kısmı da büyük rahatlık bununda farkındayım ve insigniada ki sistemde iyi çalışıyor.

    Şimdi, istikametimiz Ballıca mağarası(Tokat’ta) ardından Tokat merkez.
    Planlanan güzergahımız tek yönde 240 toplamda 480 km 20 km de sağda solda geçse tam 500km lik bir güzergah .
    Dönüşüm hava karardıktan sonra olacağından afl yi de verimli bir şekilde test etmeyi umuyordum.
    Bu arada yola çıkarken mağaraya gitmeden Kaz gölünüde görmek gibi bir amacım vardı.
    Mağaradan çıktıktan sonra ise Tokat merkezine gidip gezip akşam da meşhur Tokat Kebabını yiyip dönmek gibi bir planımız vardı amacım arabayı çok zorlamadan normal aile kullanımında bize yaşatacaklarını görmek ve eşime göstermek, eşime göstermekten maksat şu, ben nasıl insignia seviyorsam eşimde tam tersi sevmiyor ( sanırım kıskanıyor)
    Bu açıdan bakınca bu test benim açımdan büyük kumardı çünkü 2017 yılında İnsignia almak konusunda kendisiyle anlaşmıştık (sw olmak kaydıyla ikna etmiştim kendisini) şimdi aracı beğenmezse işimiz zorlaşacak diyede düşünmüyor değildim.

    Neyse yola çıktık amacım sürüş keyfini maximum kılacak bir güzergah seçmekti, bu yüzden son baharıda fırsat bilerek anayol yerine Ladik yoluna ayrılıp,
    ordan Taşovaya gelmeden Turhal tarafına girip dar ama orman, göl,doğa mazaralı ve bol virajlı bir yolda aracın keyfine varmaktı ancak ancak evdeki hesap çarşıya uymaz ya aynen böyle oldu ben o virajların hakkını verirken (aslında tam anlamıyla hakkını vermedim sadece keyifli bir şekilde yol alıyordum ki,
    bizim oğlan baba midem bulanıyor dedi bunu dediğinde aşağı yukarı 100 km yol almıştık ve Taşovaya yaklaşmıştık hemen sağa çektim biraz
    (bu arada ortalama hız 120 km ortalama tüketim 7.5 litreydi sıfır rakımdan tamamen yokuş çıkarak elde edilen bir değer ve bu noktada bilgisayarı sıfırladım)
    dinlendik çocuklarla oynadık vesaire sonra tekrar atladık arabaya ve duruma bakalım dedik ama biraz ilerleyince tekrar duralım dedi tekrar durduk,
    sonra tekrar duralım demeye başladı,

    (bu dur kalklar sonrası bilgisayarı sıfırlamadan önceki durum)
     1.6 Dizel Otomatik İnsignia'yı ben de test ettim.

    anladık ki kalan 120 km lik yolu virajlarla çıkaramayacak zorlamanın alemi yoktu geri dönmeye karar verdik
    ancak Amasya’ya yolunun düz ve duble yol olduğunu bildiğimden rotayı Amasya’ya çevirdim.

     1.6 Dizel Otomatik İnsignia'yı ben de test ettim.

    Alah’tan sorun çıkmadan Amasya ya vardık
    Amasya şehir içine girdiğimizde bilgisayarı tekrar sıfırladık.(Bu arada yukarıdaki ortalamadan sonra veriyi tekrar sıfırlamıştım ve daha sakin bir şekilde kullandım,
    sakin derken yine çok sakin sayılmaz ancak ilk kullanıma göre daha yumuşak bir sitil bu durumda ortalama hız 107 ortalama tüketim 6,3 litre oldu)

     1.6 Dizel Otomatik İnsignia'yı ben de test ettim.

    Amasya da amacım gerçek bir şehir içi değeri görmekti bu yüzden bir şehir içi ölçümü yapalım dedim ancak Amasya kalesine çıkıp inmek
    arabayı 2-3 kere park etmek gibi etkinliklerde eklenince şu değer ortaya çıktı 19 km ortalama hız 9,3 litre ortalama tüketim.

    (çok iyi okunmuyor ama durum yukarıdaki gibi)
     1.6 Dizel Otomatik İnsignia'yı ben de test ettim.

    Amasya turunu bitirdik ve samsuna döndük bu sefer 112 km ortalama sürat ve 6.5 litrelik bir tüketim değeri ile karşılaştık eğim tamamen lehimizeydi.

     1.6 Dizel Otomatik İnsignia'yı ben de test ettim.

    Yolda yaptığım anlık tüketim verileri izlenimlerimden edindiğim intiba bu aracı 90-100 ile kullanırsanız 5 lire yakıt tüketebilirsiniz ancak bu işi ben bu araçla yapamam, çünkü ağır tahrik var
    Tüketim verileri yüksek görünebilir ancak aracın sıfır olduğu da göz önünde bulundurulursa bu şekilde kullanılan hiçbir rakibi kayda değer bir şekilde bu araçtan daha az tüketim verisi sağlayamazdı diyerek tüketim verilerinin kıyasını ve takdirini sizlere bırakıyorum.

    Motor-Şanzıman meselesine gelecek olursam 100 den sonra motor – şanzıman uyumu bence çok iyi ve keyifli 160-170 km ye kadar hiç nazlanmıyor ve bu süratlerde ne rüzgar nede yol daki bozukluklar tedirginlik yaratamıyor kısacası araç son derece stabil bir şekilde ilerliyor. Motor performansını bir tek cümle ile özetle derseniz “hiçbir zaman koltuğa soluksuz bir şekilde yapıştırmıyor ama hiçbir zamanda size gücüm yetmiyor dedirtmiyor” kısacası bu motor bu şanzıman bu kasaya yeterli alanı pişman etmeyecek bir kombinasyon olmuş.

    Sürüş dinamikleri kısmına gelecek olursam, bu kısım aslında bana göre özneldir, yani herkesin keyifli sürüşten beklentisi de keyifli sürüş algısı da farklıdır bazen koltuğun yükseklik ayarı bile sizin bir araçtan keyif alma katsayınızı doğrudan etkileyebilir bu minvalde benim d segmentinde en keyif aldığım araç 3 serisi bmw dir 2. olarakta insignia gelir o büyük cüssesine o ağırlığına rağmen tatlı sert süspansiyonları, sizi saran iç tasarımı, yola oturuşu, ben yoldan kolay kolay ayrılmam diyişi ile benim gönlümün sultanıdır o, ah birde direksiyonu bir tık daha hisli olsaydı var ya tadından yenmez di. Aslında ben insignianın limitlerini biliyorum ancak yarın sabah çok erken kalkıp bafraya doğru tek başıma bir test sürüşü yapıp birazda fotoğraf çekeceğim o testin sonucunda daha net bir şekilde bu kısmı dolduracağım, o yüzden şimdilik bu kadar. (bundan sonrası ertesi gün eklenen kısım) Gece gece kalktım, Pazar gecesi olduğundan boş yollarda (amacım bafraya kadar gitmekti) aracın yol tutuşunu en son noktasına kadar denemek istiyordum, ancak samsunda sağnak yağış var ve gece hep yağmış olacak ki bütün yollar su birikintileri ile dolu ve yağışta devam ediyor buna birde karanlık eklenince birçok sürprizin beni beklediğini düşünerek emanet malın canının da tatlı olacağından hareketle aracın limitlerini sonuna kadar denemeden bana fikir verecek kadar zorladım.
    Sonuç araç ıslak zeminde insana güven veriyor yoldan aracı koparmak gerçekten zor ancak limitleri görmek için fazlaca zorlandığı durumlarda, özellikle yüksek süratlerde yapılan sert frenlerdeki kontra direksiyon hareketlerinde arkadan kendisini bırakma eğiliminde bunun haricinde ben bir negatif taraf göremedim.


    Yalıtım ne durumda derseniz düşük viteslerdeki hırıltıyı saymazsak aracın dizel motor olduğunu (motor sıcakken) normal bir sürücü anlamakta zorlanabilir. Bunun haricinde 19 luk goodyear lastikler yol sesi alıyorlar rüzgar seside 120 km den sonra geliyor ancak bunlar rahatsız edici seviyede değil yada en azından beni rahatsız etmedi diyeyim. Ama yeni rakiplerinden bazıları bu konuda insigniadan bir tık daha iyi (örnek yeni mondeo) daha kötü olanlarda var elbette ancak ısrar etmeyin yazıpta başıma bela alamam.

    Gelelim daha önce forumda çok konuşulan koltuk mevzuuna koltuklar benim için sertlik derecesi çok iyi (full ortopedik taş gibi yatak kullanan birisiyim) bel desteğiyle mükemmel bir şekilde sizi kavrıyor, ancak sert olduklarını söylemem gerekir yani yumuşacık koltuklara alışkınsanız sizi yorabilir. Eşimi bu konuda etkilememek için koltuklar konusunda hiç laf etmedim ve 300 km lik bu uzun ve yorucu günü ardından akşam dönüşte nasıl arabanın koltukları dedim bizimkine (astra h) göre mükemmel dedi ama kendisi e180 deki koltuklardan sonra hiçbir koltuğu beğenmediğinden hemen mercedesin koltukları gibi değil lafınıda ekledi.
    Bu arada ısıtmalar çok iyi çalışıyor kısa zamanda fırın gibi yapıyor.

    Havalandırma hakkında da iki kelam edecek olursam klima tez zamanda içeriyi soğutuyor ve ısıtıyor bu anlamda yeterli ancak geçişlerde 2-3 saniye düşünüyor ( bir şey olmaz çokda önemli değil ama durum bu) ancak herkesin ortak düşüncesi olan o düğmeler yok mu o düğmeler sırf onlar yüzünden bu aracı almaktan birisi vazgeçse haklıdır o derece kötü.

    İç mekana gelecek olursak hanımın aracın basık olduğuna dair kanaati değişmedi benim açımdan sorunlu olan yerler kol dayama aşağıda kalıyor, sürücü tarafı cam butonları biraz fazla içeride gibi birkaç şey… (şimdi aklıma gelmiyor ancak birkaç detay daha var)Bagaj yeterli kapağının tokluk hisside fena değil, sunroof olması gerektiği gibi açılıyor, arka tarafı üste doğru kalkıyor vesaire vesaire..
    Ses sistemi ekran vesaire hakkındaki görüşüm ise sistem iyi ama insan öyle boss falan diyince gerçekten acaip bir şey bekliyor öyle acaip bir şey yok standartların üzerinde bir ses sistemi var hepsi bu. Ekranın dokunmatiği güzel takılma vesaire yok, telefonla hemen eşleşiyor o noktada da bir sorun yok. Bir çok kişi aynalardan şikayetçi ancak ben aynalarda hiçbir sorun yaşamadım, evet küçük ama görüşü kısıtlayan bir tarafı yok, park ederken geri görüş kamerasının olması zaten arka tasarımın negatif görüş açısı problemini bitirmiş.

    Teknolojik ıvır zıvırlara gelirsek araçta maşallah her şey var bana göre bir coğu sadece ve sadece oyuncak en başta da dediğim gibi ben bu tür oyuncakların hiçbirisini araçta sevmiyorum.
    Ama sevenler olabilir diye biraz bahsedeyim(bu arada o işe yarıyor bu işe yarıyor demeyin bana göre hiçbir işe yaramıyorlar tamamen para tuzağı) öncelikle o trafik işaretlerini ekrana alan şey tamamen saçmalık (iyi çalışıyor ama), şerit takip asistanı çok başarılı fakat açsan bir dert açmasan bir dert zırt pırt ötüyor, adaptif cc ise araç geçerken bazı durumlarda bazen fazla ihtiyatlı davaranıyor ama işini iyi yapıyor. Otomatik park pilotunu ise bu araçta denemedim ama bildiğim bir sistem ve her hangi bir aracı o sistemle park etmek bana göre tam bir işkence, Kör nokta uyarı sistemide sorunsuz olarak çalışıyor,buraya kadarkiler dediğim gibi bana göre olsa da olur olmasa da ama AFL far dedin mi dur orada derim gerçekten muazzam bir donanım. Bir diğer beğendiğim şeyde Flexiride gerçi ben tour modunu pek kullanacağımı sanmam ama olsun yinede ara sıra lazım olabilir.

    Parça parça tüketim verilerinden sonra gelelim aracın toplam tüketim değerine, Aracı ben aldığımda 124 km’nin ortalaması 6,7 litre idi benim kullanımımla o veri şu anda 507,5 km’nin ortalaması olarak 7,1 litre görünüyor ortalama süratte 66 km. hemen bir oran orantı kurarsak benim kullandığım kısma isabet eden ortalama tüketim 7,3 litre yapıyor.
    Kullandığım 383 km yi bu 7,3 litre ile çarparsak yol bilgisayarına göre 28 litre yakıt tüketmişim, benzinlikte depoyu tabanca atıncaya kadar doldurdum ve sonuç olarak 28.41 litre aldı yani hesap bence doğru.

     1.6 Dizel Otomatik İnsignia'yı ben de test ettim.

     1.6 Dizel Otomatik İnsignia'yı ben de test ettim.

    Bu şekilde kullanılan bir araç için ortalama 7,3 litrelik tüketim değerinin azlığı veya çokluğunu siz okuyuculara bırakıyorum.


     1.6 Dizel Otomatik İnsignia'yı ben de test ettim.

    Son olarak Amasya ile bitireyim

    Beklediğimden çok daha büyük ve çok daha güzel bir il, hatta abartıyorsun demezseniz mükemmel bir yer diyebilirim. Gezmek için güzel bir gün geçirmek için bulunmaz nimet, fotoğraf çekmeyi sevenler tarihi mekanları incelemek isteyenler için bir cennet. Her tarafı yalçın dağlarla kuşatılmış içinden geçen yeşil ırmakla renklendirilmiş, tarihi konaklarla, camilerle bezenmiş muazzam bir tablo ve bu tabloya tam tepeden bakan bir kale, kalenin yamaçlarında kral mezarları offf offf süperdi valla hiç kaçmaz bir daha mutlaka giderim.

    Fotoğrafları çok küçülttüm kalite kaybı çok fazla oldu ama başka türlü yüklenmiyor.
     1.6 Dizel Otomatik İnsignia'yı ben de test ettim. 1.6 Dizel Otomatik İnsignia'yı ben de test ettim. 1.6 Dizel Otomatik İnsignia'yı ben de test ettim. 1.6 Dizel Otomatik İnsignia'yı ben de test ettim.


    Şimdilik bu kadarla kısıtlayayım yazdıkça yazasım geliyor, daha sonra hem konuyu düzenler hem eklemeler yaparım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 8 Kasım 2015; 7:25:31 >







  • Çook uzun olmuş, fotoğraf yükleyemedim artık yarın yada öbür gün fotoğrafları ekler uygun bir zamanda da konuyu tekrar düzenlerim.
    Yoruldum valla

    Düzeltme: arkadaşlar eksileyip duruyorsunuz ama fotoğraf yükleme sorunu benden kaynaklanmıyor, sitede problem var gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 7 Kasım 2015; 23:50:34 >
  • Mesajım bulunsun, okurum.

    Eline sağlık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elinize sağlık.insignia takibimde olan bir araç değil ama bu motor-şanzımanla astra şehiriçi alt limit 7 lt civarı yakar gibime geliyor.
    Astrayı alacak arkadaşlar mutlaka Kullanıcı verilerini aldıktan sonra alsınlar bu aracı.i30 vakası geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icemy -- 7 Kasım 2015; 23:20:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    Elinize sağlık.insignia takibimde olan bir araç değil ama bu motor-şanzımanla astra şehiriçi alt limit 7 lt civarı yakar gibime geliyor.
    Astrayı alacak arkadaşlar mutlaka Kullanıcı verilerini aldıktan sonra alsınlar bu aracı.i30 vakası geliyor

    Astra bu motor şanzıman kombinasyonuyla şehir içi bence de en az 7 litrede yakar ama 7 litre yakması kötümü değilmi bilmiyorum.
    Ben şehir içinde ortalama hızın 18-22 km arasında olduğu hiç bir dizel araçla 6 litreden az tüketim verisi almadım.
    Bence i30 kadar kötü olmayacak ancak dsg liler kadarda olmayacak tam ortası diyebiliriz.
    kaldı ki fotoğraf yükleyemiyorum ancak amasya kalesine çıkan 1600 kg lik içinde 2 yetişkin 2 çocuk olan amasyada trafiğe girmiş sıfır km insignia 19 km ortalama hızla 9,3 litre tüketti yorum sizin




  • ...
     1.6 Dizel Otomatik İnsignia'yı ben de test ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel inceleme olmuş
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    KONA 1.6 Dizel ile 3 Gün TEST
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadri.abi

    ...
     1.6 Dizel Otomatik İnsignia'yı ben de test ettim.

    hocam o kadar yazı içinde o noktaya mı takıldın. bulduğun yerleri söylersen hemen düzeltirim nasıl yazdıysam öyle yayınladım daha sonra kontrol edeceğim merak etmeyin.




  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Şehirdışı verisi iç açıcı değil.tamam ağırlık Faktörü var ama Çoğu c segmenti benzinli araç bu değeri hatta daha düşüğünü yakalıyor.1400 küsür 1.16i ile 5,5-6,5 arasında yakıyor şehirdışı.
    Ortalama hız bencede önemli.20 li değer düşük hız ama 136 lık dizel otomatiğin tüketimi düşük hacim turbo benzinli araçla yakın olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadri.abi

    ...
     1.6 Dizel Otomatik İnsignia'yı ben de test ettim.

    hocam o kadar yazı içinde o noktaya mı takıldın. bulduğun yerleri söylersen hemen düzeltirim nasıl yazdıysam öyle yayınladım daha sonra kontrol edeceğim merak etmeyin.

    Direkt başlıkta var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadri.abi -- 8 Kasım 2015; 13:09:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    Şehirdışı verisi iç açıcı değil.tamam ağırlık Faktörü var ama Çoğu c segmenti benzinli araç bu değeri hatta daha düşüğünü yakalıyor.1400 küsür 1.16i ile 5,5-6,5 arasında yakıyor şehirdışı.
    Ortalama hız bencede önemli.20 li değer düşük hız ama 136 lık dizel otomatiğin tüketimi düşük hacim turbo benzinli araçla yakın olabilir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadri.abi


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadri.abi

    ...
     1.6 Dizel Otomatik İnsignia'yı ben de test ettim.

    hocam o kadar yazı içinde o noktaya mı takıldın. bulduğun yerleri söylersen hemen düzeltirim nasıl yazdıysam öyle yayınladım daha sonra kontrol edeceğim merak etmeyin.

    Direk başlıkta var

    Teşekkür ederim, çok önemli bir hatayı düzelttiniz.




  • Tokat dedin içim gitti abi :) haberdar etseydin Tokat kebabı benden olur b8 passat-insignia karşılaştırması yapardık

    İşin şakası eline sağlık çok güzel bir test olmuş. Bundan sonra Tokat ziyaretin olursa mutlaka haberleşelim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 7 Kasım 2015; 23:43:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Tokat dedin içim gitti abi :) haberdar etseydin Tokat kebabı benden olur b8 passat-insignia karşılaştırması yapardık

    İşin şakası eline sağlık çok güzel bir test olmuş. Bundan sonra Tokat ziyaretin olursa mutlaka haberleşelim :)

    yola çıktık ama gelemedik
    Kaz gölü, Ballıca mağarası, mevlevihane müze, vesaire gibi yerler listemde ama artık bahara kaldı.
    Gelirsek haberleşir tanışırız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Tokat dedin içim gitti abi :) haberdar etseydin Tokat kebabı benden olur b8 passat-insignia karşılaştırması yapardık

    İşin şakası eline sağlık çok güzel bir test olmuş. Bundan sonra Tokat ziyaretin olursa mutlaka haberleşelim :)

    yola çıktık ama gelemedik
    Kaz gölü, Ballıca mağarası, mevlevihane müze, vesaire gibi yerler listemde ama artık bahara kaldı.
    Gelirsek haberleşir tanışırız

    Niksar kalesi, Yağıbasan medresesi bunları da al abi listeye görülmeye değer :) inşallah tanışırız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Tokat dedin içim gitti abi :) haberdar etseydin Tokat kebabı benden olur b8 passat-insignia karşılaştırması yapardık

    İşin şakası eline sağlık çok güzel bir test olmuş. Bundan sonra Tokat ziyaretin olursa mutlaka haberleşelim :)

    yola çıktık ama gelemedik
    Kaz gölü, Ballıca mağarası, mevlevihane müze, vesaire gibi yerler listemde ama artık bahara kaldı.
    Gelirsek haberleşir tanışırız

    Niksar kalesi, Yağıbasan medresesi bunları da al abi listeye görülmeye değer :) inşallah tanışırız

    Bugün için vakit çok sınırlıydı o yüzden rotayı çok bozmadan oraları gezecektik ancak sabah erken çıkarsak oralara da mutlaka uğrarım. Teşekkür ederim.




  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Elinize sağlık, foto ve diğer detayları bekliyorum bende....
  • Elinize sağlık hocam, güzel bir yazı olmuş.

    Aracı bende çok beğeniyorum, bakalım yıl sonuna kadar ne kadar satacak merak ediyorum.

    Tüketim değerleri biraz fazla gibi, ama 1600 kg, ve tork konvertörlü şanzımanı da hesaba katarsak daha altını beklemekte mucize gibi.

    Rakiplerinden Passat B8, 508 EAT6 ve Makyajlı dizel Avensis'i kullandım. 508 eat6 ve Passat 1.6 tdi ile şehirdışı 4 litre civarı tüketimler elde edilebiliyor, Avensiste ise 5 litre altı zor gibi. Gövde ağırlığı tüketim konusunda çok etkili gerçekten.
    508 ve Passatın performansı iyi denilebilecek düzeydeyken Avensisin performansı bu araçlardan daha zayıftı.

    Passat'ı dsgden dolayı, Avensisi yüksek fiyatından ve manuel olmasından dolayı elersek, geriye kalan Mondeoda dizel otomatik yok, Superbde dsg var, seçenek olarak 508 ve Insignia kalıyor, 508 donanımsal olarak önde fakat fiyat konusunda daha pahalı, Insignia da bu durumda bir adım öne çıkıyor. Tabi iki araçta makyajlı olmalarına rağmen tamamen yenilenmek istiyorlar, 508deki cam açma kumandaları, ve kapı kilit sesi 2005 C4lerle aynı

    Bu araçla karma olarak 35 km hız ile 6.5 litre civarı ortalama tüketim elde edilse çok iyi olur bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Elinize sağlık, foto ve diğer detayları bekliyorum bende....

    Siteye su anda fotoğraf yüklenmiyor ama yarın hava yağışlı olmazsa çeker pazartesi yüklerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ellerinize sağlık lakin o şehir içi tüketimi olmamış tamam araç yeni lakin çok fazlada düşmez bu arada bende haftaya kısmetse test edeceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.