Şimdi Ara

1998 yılı ''0'' kilometre otomobil fiyatları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
3
Favori
18.198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 DM (Deutsche Mark) 130.000 TL

    1998 yılı ''0'' kilometre otomobil fiyatları
    1998 yılı ''0'' kilometre otomobil fiyatları







  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhalif13

    Golf 26 bin mark. Şimdi daha ucuz o sene araba satış adedi ile geçen seneyi kıyaslayın.

    Sanki 98 de 5 milyon araç satılmış gibi muhabbeti kesin. O yıllar koalisyon yıllarını sanki yaşamadık. Sanki CHP gelse araba fiyatları yarı yarıya düşecek.

    Bu ülkede araba sahipliği hep lüks idi hep de lüks olacak. Zaten şehirlerimiz buna uygun değil.

    Daha fazla araba kaldırmıyor. Sokağımda 40 apartman var. 80 daire var. Sokakta maksimu. 20 araç sığar gerisi ne yapacak? Hangi yeni apartmanda otopark yeri var? Sitelerde bile daire sayısı kadar otopark yeri yok. Millet birbirini gözetliyor 1 dakika boş kalmıyor herhangi bir yer. Ana cadde bile 2 araç zor geçiyor.

    Böyle bir ortamda araba fiyatları düşmez. Aksine daha da artacak. Bunu değil CHP hiç bir iktidar başaramaz.

    Bu arada CHP yada yandaşlarının böyle bir sözü de yok. Varsa bilelim..
    Bence alkole daha çok zam yapmalılar.Sekil A'daki gibi insanlari uyuşturuyorlar.
  • Şimdiyle kıyaslamak zor fakat teknolojinin gelişmesine bağlı olarak araç fiyatlarında segmentlere göre %10 civarı düşüş söz konusu bizim akıllı bıdıklarda sanıyorki türkiyede 2000 2012 arasında bu kadar araç satılmasının sebebi şahısların başarısı elektrik direklerinin maliyeti bile 2 kat düşmüş 20 sene, içerisinde araç fiyatlarının 90 ların sonu 2000 lerin başına göre üretici nezdinde düşmesi insanların sıcak parayla alım güçlerinin artması Türkiye'de geçmişe göre daha fazla araç satılmasına sebebiyet verdi şu an ise araç fiyatları Dolar ve Euro bazında Aslında değişmemesine rağmen biz de sürekli yükseldiği için 90'ların ortasındaki gibi bir araba fiyatı ev fiyatını denk gelir hale geldi
  • Primera 2.0 gt fiyatını göremedim. Halbuki o yıllarda çıkmıştı.
  • 1998 Asgari ücret 93.6 Milyon TL R-9 Broadway RN 1.4i 2.2 Milyar TL 23.5 Asgari ücret

    2019 Asgari ücret 2020 TL Symbol Touch 129 Bin TL 63 Asgari ücret



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VETERINARY -- 30 Ağustos 2019; 21:39:24 >
  • Listeyi görünce aklıma bilgisayar fiyat listeleri geldi

    Ne günlerdi be
  • Golf 26 bin mark. Şimdi daha ucuz o sene araba satış adedi ile geçen seneyi kıyaslayın.

    Sanki 98 de 5 milyon araç satılmış gibi muhabbeti kesin. O yıllar koalisyon yıllarını sanki yaşamadık. Sanki CHP gelse araba fiyatları yarı yarıya düşecek.

    Bu ülkede araba sahipliği hep lüks idi hep de lüks olacak. Zaten şehirlerimiz buna uygun değil.

    Daha fazla araba kaldırmıyor. Sokağımda 40 apartman var. 80 daire var. Sokakta maksimu. 20 araç sığar gerisi ne yapacak? Hangi yeni apartmanda otopark yeri var? Sitelerde bile daire sayısı kadar otopark yeri yok. Millet birbirini gözetliyor 1 dakika boş kalmıyor herhangi bir yer. Ana cadde bile 2 araç zor geçiyor.

    Böyle bir ortamda araba fiyatları düşmez. Aksine daha da artacak. Bunu değil CHP hiç bir iktidar başaramaz.

    Bu arada CHP yada yandaşlarının böyle bir sözü de yok. Varsa bilelim..
  • muhalif13 kullanıcısına yanıt
    Sen hangi kafayla olayı Chp'ye bağladın çok merak ediyorum. Herkes istatistiki mesajlar paylaşmış, sen hemen chp hedödö. Kafaya gel.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Enjektör kullanıcısına yanıt
    Konu zaten hükümete çakmak için açılmış zaten. Yok şu tarihte daha ucuz yok bu tarihte her kes mutlu.

    Bu ülkede her zaman araba lüks ve iktidar şansı olan hiç bir partinin böyle bir vaadi olmadı bir tek 1994 de DYP Çiller herkese 2 anahtar vaadi vardı.

    Hangi partinin araba fiyatını düşürecem daha az vergi alacam vaadi var.
  • muhalif13 kullanıcısına yanıt
    YIL ASGARİ ÜCRET (TL)DOLAR KURU (TL)ASGARİ ÜCRET (DOLAR – $)

    2002 184.251.937 1.573.152 117,12
    2011 658,95 1,60 411,84
    2016 1.300,99 3,00 433,66
    2019 2.020 5,80 350

    Yaptıkları çok güzel işler var ama ne kadar yükselmiş dolar olarak aylık kazancımız değil mi? Son 3 yılda nereden nereye gelmişiz..
  • Fiat tipo yaklaşık 10 bin usd ye denk geliyormuş o günkü ortalama kurla, bugün Egea HB 22 bin usd ye denk geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhalif13

    Golf 26 bin mark. Şimdi daha ucuz o sene araba satış adedi ile geçen seneyi kıyaslayın.

    Sanki 98 de 5 milyon araç satılmış gibi muhabbeti kesin. O yıllar koalisyon yıllarını sanki yaşamadık. Sanki CHP gelse araba fiyatları yarı yarıya düşecek.

    Bu ülkede araba sahipliği hep lüks idi hep de lüks olacak. Zaten şehirlerimiz buna uygun değil.

    Daha fazla araba kaldırmıyor. Sokağımda 40 apartman var. 80 daire var. Sokakta maksimu. 20 araç sığar gerisi ne yapacak? Hangi yeni apartmanda otopark yeri var? Sitelerde bile daire sayısı kadar otopark yeri yok. Millet birbirini gözetliyor 1 dakika boş kalmıyor herhangi bir yer. Ana cadde bile 2 araç zor geçiyor.

    Böyle bir ortamda araba fiyatları düşmez. Aksine daha da artacak. Bunu değil CHP hiç bir iktidar başaramaz.

    Bu arada CHP yada yandaşlarının böyle bir sözü de yok. Varsa bilelim..
    Bence alkole daha çok zam yapmalılar.Sekil A'daki gibi insanlari uyuşturuyorlar.




  • Bu basit hesap bile paranin6 sıfırı atilmasinin devulasyon olduğunun kanıtı.
    98 deki renoya 2.2 milyar veryordun. Bugün 2.2 trilyon verecektinn.
  • brkprlk35 kullanıcısına yanıt
    Tamam kötü ama diğer partilerinde öyle farklı bir sözü yok. Hangi partinin araba fiyatlarını düşüreceği vaadi var.

    Hiç birinin yok. Bu ülkede araba hep lüks ve öyle kalmaya devam edecek. Değil asgari ücretli 2 katı kazanan dahi araba alamaz.

    Devrim arabasını üretebilseydik devamı gelebilseydi belki ufaktan farklı olabilirdi. O tren de kaçtı maalesef. Bende isterdim iyi bir arabaya binebilmeyi onunla rahat rahat gezebilmeyi ama bu ülkede bu şartlarda imkansız. O yüzden tüm limitlerimi zorlayıp 2013 model en boş paket fluence 120 binde arabaya binebiliyorum.
  • muhalif13 kullanıcısına yanıt
    Ben araba hakkında görüşümü yazmadım. Ama görüşüm şudur ki, araba fiyatları 2016'daki fiyatlarda kalsaydı gene pahalıydı. Şu an "aşırı" pahalı. Sıfır bir A3 o zamanlar 100bin iken şimdi 250bin'den fazla. Sorun bu kadar artış olacak ne oldu? Dolar 2 katına çıktı ama devlet de fırsattan istifade ederek vergileri arttırdı. Sanki otomotiv sektöründe çok alım yapıyoruz. Her yer Türkiye'de bir şekilde üretilen arabalarla dolu zaten..
  • 1998 Asgari ücret 93.6 Milyon TL Passat 1.9TDI Highline 5.2 Milyar TL 55 Asgari ücret

    2019 Asgari ücret 2020 TL Passat 2.0TDI Highline 433.900 TL 214 Asgari ücret

    Alım gücün 4 kat azalmış, sıfır passat'a binebilecekken ikinci el fluence'a biniyorsun hala rererö.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VETERINARY -- 31 Ağustos 2019; 16:23:46 >
  • 1998 opel vectra caravan 2,0cc kasım 1997 tescilli , hala aşağıda garajda duruyor 300,000 km de . günlük kullanımda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyazakbil -- 31 Ağustos 2019; 16:36:55 >
  • VETERINARY kullanıcısına yanıt
    1.6 passat 165 civarıydı temmuzda.
  • VETERINARY kullanıcısına yanıt
    Buna bakarak alım gücü üç kat düşmüş demek yanlış. Bu konularda tek bir gösterge hep yanıltır zaten de. Bu konu çok farklı.

    Orada aradaki fark aslında devletin aldığı vergi farkı, yani ötv? Aslında o yılla aynı vergi alınsa o kadar fark etmiyor yani. Ötv nin de nedenleri var, millet üretim yapmadan ülke gelişmeden harcama yapıyor sanki bize Paris.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.