Şimdi Ara

2.0 dizel 177 hp 3 serisi triger zinciri.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
24.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 177 hp lerin kronik zincir sorununu yaşayan, tecrübe eden bizzat sahibi olup da kopan vs var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Maalesef buna katılamayacağım. Daha arabanın motor kilometre garantisi dolmadan Zincir gibi ciddi bir parça değişmemeli hemde motoruyla ün yapmış Premium bir araç ise. O dönemlerde bir çok zincirli motor vardı BMW tek değil kaldıki sen o zinciri adam gibi yapamıyorsan yapma kayış kullan, niye milleti sıkıntıya sokuyorsun 90 binde bitecekse niye zincirli motor alayım ha koparıyorsa zinciri o zaman garantisi sende ne gerekiyorsa yapacaksın.
    Periyodik olarak değişim olayı sonradan çıktı, normalde N47'nin zinciri ömürlüktür. 2010 gibi bülten yayınlandı, erken değişim önerildi.

    N47'lerin zinciri hatalı üretimdir, dizayn hatalıdır. Bu bütün dünyada böyledir, Tr veya tr müşterisi ile alakası yok, hatta 2010'da Köln'de iken E91 320d kiraladık da ertesi gün telefon açıp sorunlu bir aracı verdiklerini söylediler, şubeye iade etmiştik ve yine E91 330d almıştık, zincir sorunu olduğu söylediler şubede.

    http://www.wikizeroo.net/index.php?q=aHR0cHM6Ly9lbi53aWtpcGVkaWEub3JnL3dpa2kvQk1XX040Nw

    https://www.irishtimes.com/life-and-style/motors/bmw-s-timing-chain-problem-comes-back-to-haunt-carmaker-1.2869493

    Sonraki serilerin gergi mekanizması elden geçti, krankın arkasındaki zincir dişlisi değişti ve her bakımda zincir kontrolü maddesi eklendi. Yetkili serviste bu işlemler yapılmış bir model sorun açmaz kolay kolay.
  • Aynı motorlu 520d sahibiydim..Çok büyük dertti o zincir sorunu..Bazen ses yapıp belli edebiliyor bazılarında ise hiç belli etmeden kopabiliyor..Tamamen şans işi belli bir km den sonra..Zincir koparsa motor yapmaya kadar gidiyor iş 25-30 bin masrafı var diye hatırlıyorum..Eğer km niz 150 bini geçtiyse riske atmayın derim yada sabahları soğuk motoru dinleyin,şarıltı vs zincirden ses duyarsanız ilk fırsatta değiştirin yoksa çok pahalıya patlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Triger veya zincir, sübapların silindir içine sarktığı motorlarda hayati önem taşır. Gerekirse arabayı kullanmayın ama zamanını geçirmeyin.
  • Sen o kadar az yakıp çok kaçan motor yap, git triger zincirinden deli gibi masraf çıkar. Bmw'ye yakışan bir hareket olmuş.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Doğru söylüyorsun kendi zamanında 200.000 TL verip alınan premimum aracın 90 binde zincir istemesi ve kullanıcıların da bu aracı alması kendi içinde kronik bir sorun. Linea bile 300 bin km de zincir koparmıyor. 90 binde o zincir kopsun BMW de çamura yatsın ateşe veririm o arabayı.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    90 binde zincir değişimi normal yani.aracın 90 bine kadar ki bakım fiyatlarına eklesen bu masrafı her bakımı 2.000 liraya yaptırıyosun demektir bu maliyetle ağır bakım hariç..
  • Millet araç alınmalık bir durum yok zaten araç babamın aracı. 20 bin km dir kullanıyoruz aynı zamanda yurt dışında ve manuel araç. Marşa basıldıktan sonra 2 saniye zincir sesi geliyor vs vs bu yüzden sordum.

    Sizce değişime gidelim mi zinciri? Değişirsek sorun düzelecek mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç 162 bin km de en son 120 binde yetkili servis görmüş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Maalesef buna katılamayacağım. Daha arabanın motor kilometre garantisi dolmadan Zincir gibi ciddi bir parça değişmemeli hemde motoruyla ün yapmış Premium bir araç ise. O dönemlerde bir çok zincirli motor vardı BMW tek değil kaldıki sen o zinciri adam gibi yapamıyorsan yapma kayış kullan, niye milleti sıkıntıya sokuyorsun 90 binde bitecekse niye zincirli motor alayım ha koparıyorsa zinciri o zaman garantisi sende ne gerekiyorsa yapacaksın.
  • Renault DCI motor 60 binde bır triger kayısı değiştiriyor servis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden hemen sidik yarışına girdiniz yaw anlayamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    E90'dan bahsediyorsak kronik sorunu yok.

    Türkiye'de kullananlar kronik sorunlu.

    BMW açık açık kullanıma bağlı her 90.000-110.000km bandında zincir değişimi öneriyor. Bu arabayı zar zor borç harç alıp 6000TL'ye telefon alan tipler ise, Borusan'a soruyor, Borusan 6000-8000TL arası fiyat veriyor + bakım ile birlikte. Bunu duyan şahıs, sanayiye uçuyor, sanayide ilkokul terk ustamsı dürüst esnaf şahsiyetler; ''zincir mi değişir bu km'de araban sıfır gibi, dur ben biraz zinciri gerdireyim bi 100.000km daha gidersin'' diyor. Ticari zekası olan da; ''hemen değişmeli aynen 3000-3500TL'ye hallederiz diyor, araç sahibi şahsiyet; ''gerdireyim gitsin'' diyor ve 120.000-140.000km'de motoru kucağına alıyor.

    Zincir değişmezse, kırılıyor ve çalışırken motor parçalarını kırıyor, silindir ve başlarını kırıyor, bloğa zarar veriyor işin özeti.

    Yağ pompası sorunu da, motor ve motor soğutma sıvısı+yağ ısınmadan dip gaz yapıp 177hp 300 küsür nm torkun tadına doyamayan, 70 litre deposu olan araçta sürekli 5-15 litre arası mazotla gezip, 20-30tl mazot atıp, yağ pompasını yakan veya bozanlar.


    Kronik sorunlar arabadan çok Türkiye'de ki araba sahiplerindedir.

    Türkiye'de 100 kişiden 5 tanesi ancak bilinçli ve düzgün BMW kullanıyor zaten, o yüzden ikinci el BMW almak ikinci el iç çamaşırı almak gibi bir şey.

    E90 ile çok tecrübem var, bilinç bir araç sahibi E90 ile sorun yaşamaz.

    peki 2012 model ve sonrası f10 520d ile 2013 sonrası f30 320d araçlarda zincir problemi var mı?




  • f30 316i triger değişim aralığını bilen varmı.
  • Şuan 175 bin km nin üstünde araç. Hala değiştirmedik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onzy

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    E90'dan bahsediyorsak kronik sorunu yok.

    Türkiye'de kullananlar kronik sorunlu.

    BMW açık açık kullanıma bağlı her 90.000-110.000km bandında zincir değişimi öneriyor. Bu arabayı zar zor borç harç alıp 6000TL'ye telefon alan tipler ise, Borusan'a soruyor, Borusan 6000-8000TL arası fiyat veriyor + bakım ile birlikte. Bunu duyan şahıs, sanayiye uçuyor, sanayide ilkokul terk ustamsı dürüst esnaf şahsiyetler; ''zincir mi değişir bu km'de araban sıfır gibi, dur ben biraz zinciri gerdireyim bi 100.000km daha gidersin'' diyor. Ticari zekası olan da; ''hemen değişmeli aynen 3000-3500TL'ye hallederiz diyor, araç sahibi şahsiyet; ''gerdireyim gitsin'' diyor ve 120.000-140.000km'de motoru kucağına alıyor.

    Zincir değişmezse, kırılıyor ve çalışırken motor parçalarını kırıyor, silindir ve başlarını kırıyor, bloğa zarar veriyor işin özeti.

    Yağ pompası sorunu da, motor ve motor soğutma sıvısı+yağ ısınmadan dip gaz yapıp 177hp 300 küsür nm torkun tadına doyamayan, 70 litre deposu olan araçta sürekli 5-15 litre arası mazotla gezip, 20-30tl mazot atıp, yağ pompasını yakan veya bozanlar.


    Kronik sorunlar arabadan çok Türkiye'de ki araba sahiplerindedir.

    Türkiye'de 100 kişiden 5 tanesi ancak bilinçli ve düzgün BMW kullanıyor zaten, o yüzden ikinci el BMW almak ikinci el iç çamaşırı almak gibi bir şey.

    E90 ile çok tecrübem var, bilinç bir araç sahibi E90 ile sorun yaşamaz.

    peki 2012 model ve sonrası f10 520d ile 2013 sonrası f30 320d araçlarda zincir problemi var mı?

    Alıntıları Göster
    G30 hariç diğer tüm 2.0 dizel motorlarda o problem var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ulan herkes dsg ye sallar:) bmw gibi markanın bu kadar masraf açmasına sallayan yok ne tuhaf iş ? Bmw bizleri kazıklıyor mu şimdi yani ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Periyodik olarak değiştirmen lazım. Kayışlı tiplerdeki gibi ana daha uzun ömürlü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TUG10 T kullanıcısına yanıt
    Periyodik olarak değişim olayı sonradan çıktı, normalde N47'nin zinciri ömürlüktür. 2010 gibi bülten yayınlandı, erken değişim önerildi.

    N47'lerin zinciri hatalı üretimdir, dizayn hatalıdır. Bu bütün dünyada böyledir, Tr veya tr müşterisi ile alakası yok, hatta 2010'da Köln'de iken E91 320d kiraladık da ertesi gün telefon açıp sorunlu bir aracı verdiklerini söylediler, şubeye iade etmiştik ve yine E91 330d almıştık, zincir sorunu olduğu söylediler şubede.





    Sonraki serilerin gergi mekanizması elden geçti, krankın arkasındaki zincir dişlisi değişti ve her bakımda zincir kontrolü maddesi eklendi. Yetkili serviste bu işlemler yapılmış bir model sorun açmaz kolay kolay.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Periyodik olarak değişim olayı sonradan çıktı, normalde N47'nin zinciri ömürlüktür. 2010 gibi bülten yayınlandı, erken değişim önerildi.

    N47'lerin zinciri hatalı üretimdir, dizayn hatalıdır. Bu bütün dünyada böyledir, Tr veya tr müşterisi ile alakası yok, hatta 2010'da Köln'de iken E91 320d kiraladık da ertesi gün telefon açıp sorunlu bir aracı verdiklerini söylediler, şubeye iade etmiştik ve yine E91 330d almıştık, zincir sorunu olduğu söylediler şubede.

    http://www.wikizeroo.net/index.php?q=aHR0cHM6Ly9lbi53aWtpcGVkaWEub3JnL3dpa2kvQk1XX040Nw

    https://www.irishtimes.com/life-and-style/motors/bmw-s-timing-chain-problem-comes-back-to-haunt-carmaker-1.2869493

    Sonraki serilerin gergi mekanizması elden geçti, krankın arkasındaki zincir dişlisi değişti ve her bakımda zincir kontrolü maddesi eklendi. Yetkili serviste bu işlemler yapılmış bir model sorun açmaz kolay kolay.
    Konu hortlayacak sanki ama bu sonraki seriler dediğiniz hangi yılda üretilenler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dip not ekleyelim 177 liklerin zincir değişimi 183 lere göre daha maliyetli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.