Şimdi Ara

2.0 TFSI Quattro Motoru nasıl bilirsiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
39
Cevap
1
Favori
13.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar rica etsem bilgisi,tecrübesi olan arkadaslar yardımcı olabilirmi ? Bu motor hakkında mesela iyi kaçarmı rampalarda nasıldır,çok yakarmı vb. gibisinden yorumlarsanız sevinirim.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    2.0 TFSI Quattro Motor: Kapsamlı Bir Rehber

    2.0 TFSI Quattro motor, Audi'nin en popüler ve ödüllü motorlarından biridir. 2.0 litrelik, dört silindirli, turboşarjlı ve direkt enjeksiyonlu bu motor, yüksek performans ve yakıt verimliliği sunmasıyla bilinir.

    Teknik Özellikler

    2.0 TFSI Quattro motor, aşağıdaki teknik özelliklere sahiptir:

    • Hacim: 1984 cc
    • Silindir sayısı: 4
    • Valf sayısı: 16
    • Maksimum güç: 190-306 beygir gücü
    • Maksimum tork: 250-400 Nm
    • Yakıt tipi: Benzinli
    • Besleme sistemi: Turboşarj, direkt enjeksiyon

    Performans ve Yakıt Verimliliği

    2.0 TFSI Quattro motor, etkileyici performans ve yakıt verimliliği sunar. 190 beygir gücünden 306 beygir gücüne kadar değişen güç seçenekleriyle, bu motor çeşitli ihtiyaçları karşılayabilir. Aynı zamanda, direkt enjeksiyon teknolojisi sayesinde yüksek tork ve düşük yakıt tüketimi sağlar.

    TFSI Motor Teknolojisi

    TFSI, "Turbo Fueled Stratified Injection"ın kısaltmasıdır. TFSI teknolojisi, yakıt verimliliğini artırırken performansı en üst düzeye çıkarmak için turboşarj ve direkt enjeksiyonu birleştirir.

    Quattro Dört Çekerli Tahrik Sistemi

    Quattro dört çeker sistem, 2.0 TFSI Quattro motorla eşleştirilerek tüm hava koşullarında mükemmel çekiş ve yol tutuşu sağlar. Quattro sistemi, gücü dört tekerleğe eşit olarak dağıtarak zorlu yol koşullarında bile optimum performans sağlar.

    Audi'nin 2.0 TFSI Motoruna Yorumlar

    Audi'nin 2.0 TFSI motoru, otomotiv uzmanları ve sahipleri tarafından çok beğenilmiştir. Motorun güçlü performansı, yakıt verimliliği ve güvenilirliği övülmektedir. Çeşitli Audi modellerinde kullanılması, motorun çok yönlülüğünün ve kalitesinin kanıtıdır.

    Sonuç

    2.0 TFSI Quattro motor, yüksek performans, yakıt verimliliği ve güvenilirlik sunan çok yönlü bir güç aktarma organıdır. TFSI teknolojisi ve Quattro dört çeker sisteminin birleşimi, bu motoru çok çeşitli koşullar için ideal bir seçenek haline getirmektedir. Audi'nin 2.0 TFSI motorunu seçerek, üstün sürüş deneyimi ve gönül rahatlığı yaşayabilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bunun hakkinda bilgiye tecrubeye gerek varmi 2.0 tfsi arac canavar gibi kacar canavar gibi yakar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın ilk sahibiyim ilandaki numaradan ulaşabilirsiniz. 2012 model 35000km de 1.3dizel motor.




    1.3 Dizel den sonra 2.0 TFSI seni ağlatır .
  • 1,8 TFSI aracı olan arkadaşım var şehir içi 12 LT civarı yakıyor. Gidişte sıkıntı yok canavar gibi. 1.8 gayet başarılı gidiş konusunda , 2,0 ında sıkıntılı olacağını düşünmüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dj_Gençkan -- 21 Eylül 2014; 11:46:12 >
  • atmosferik motora turbo bağlanmış düşünün. Ama woswosun başarısız fsı motorunun üstüne turbo takılması bana sadece çok yakacağı hissini veriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.0 TFSI Audi TT kullandım araç quattro değildi. 11-13lt arası yakıyordum. Arabanın gidişi çok iyiydi. Özellikle 80'den sonra çok iyi yürüyordu çünkü 80'e kadar yola tutunamıyordu ama Quattro bunu önleyecektir. Bu arada modifikasyona çok açık bir motor.
  • Bu motorda iyi kaçmazsa hiçbir araç kaçmaz zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    atmosferik motora turbo bağlanmış düşünün. Ama woswosun başarısız fsı motorunun üstüne turbo takılması bana sadece çok yakacağı hissini veriyor

    Hah, bir tane daha atan tutan gelmiş. Başarısızlıklarını yazar mısın, yazabilirsen tabi. Ben de karşı tez savunacağım. Bekliyorum, zamanım da bol bugün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    atmosferik motora turbo bağlanmış düşünün. Ama woswosun başarısız fsı motorunun üstüne turbo takılması bana sadece çok yakacağı hissini veriyor

    Hah, bir tane daha atan tutan gelmiş. Başarısızlıklarını yazar mısın, yazabilirsen tabi. Ben de karşı tez savunacağım. Bekliyorum, zamanım da bol bugün.

    bak fanboy kardeş
    ülkemze gelen ilk fsi araçlarda motorun çok kısa sürede patlaması yani kullanım dışı kalması durumları oldu ki forumda konuları var.
    İkincisi wv medem fsı motorlu araç üretmiyor?!?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alırsanız Quattro alın bare 2.0 zevkini doya doya yaşayın derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    atmosferik motora turbo bağlanmış düşünün. Ama woswosun başarısız fsı motorunun üstüne turbo takılması bana sadece çok yakacağı hissini veriyor

    Hah, bir tane daha atan tutan gelmiş. Başarısızlıklarını yazar mısın, yazabilirsen tabi. Ben de karşı tez savunacağım. Bekliyorum, zamanım da bol bugün.

    bak fanboy kardeş
    ülkemze gelen ilk fsi araçlarda motorun çok kısa sürede patlaması yani kullanım dışı kalması durumları oldu ki forumda konuları var.
    İkincisi wv medem fsı motorlu araç üretmiyor?!?

    cahil olmak ne güzel şey, insan her şeyi biliyor.

    Yazdığın yazıya bak, mobildeyim pcye geçince ben sana gereken cevabı vereceğim hiç merak etme bakalım tek kelime cevap verebilecek misin?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2.0 TSİ ile aynı motordur audi bunu TFSİ adıyla kullanır , golf 7 1.4 tsi bile gaza biraz yüklenince arabanın dengesini bozucak kadar güçlü bi araç ise 2.0 TFSİ yi siz düşünün ,
    maddi imkanlarınız benzinini karşılamaya yetiyorsa alın doya doya binin .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    atmosferik motora turbo bağlanmış düşünün. Ama woswosun başarısız fsı motorunun üstüne turbo takılması bana sadece çok yakacağı hissini veriyor

    Ismi TFSI olmasina ragmen motor "woswos"ta gordugunuz TSI motorun 2 litrelik versiyonudur. Yanlis bilgi vermeyiniz.

    Edit: Mesaji bir daha okudum. TSI motor, atmosferik motora sadece turbo takilarak uretilen bir motor degildir. Bildigim kadariyla oldukca karisik bir sistemi var. Atmosferige turbo takilmis olarak satisa sunulan motorlardan aklima gelen Fiat'in 1.4 T-Jet motoru var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vidanj -- 21 Eylül 2014; 17:03:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    atmosferik motora turbo bağlanmış düşünün. Ama woswosun başarısız fsı motorunun üstüne turbo takılması bana sadece çok yakacağı hissini veriyor

    Hah, bir tane daha atan tutan gelmiş. Başarısızlıklarını yazar mısın, yazabilirsen tabi. Ben de karşı tez savunacağım. Bekliyorum, zamanım da bol bugün.

    bak fanboy kardeş
    ülkemze gelen ilk fsi araçlarda motorun çok kısa sürede patlaması yani kullanım dışı kalması durumları oldu ki forumda konuları var.
    İkincisi wv medem fsı motorlu araç üretmiyor?!?

    Eveeeett bilgisayar başına geçtim ve şimdi sana cevap verme zamanı.

    Öncelikle cevap veremediğin birine fanboy etiketi yapıştırmak çok gülünç bir durum. Birilerinin ağzına sakız olmuş, farklı fikirdeki birine hemen fanboy etiketi yapıştırılıyor. Bunu sizlerin cahilliğine veriyorum.

    Öncelikle ilk gelen araçlar patladı etti YALANINI ispat etmeni istiyorum, patladı tabiri zaten komik, yani kullanım dışı olmuş kelimenin anlamını bize açıkladığın için teşekkür ederim.

    Öncelikle FSI motorların tamamen sorunsuz olduğu konusunda ısrarcıyım. Gerçi geçen gün sizin gibi FSI'a laf atan birisi aracın çok yakmasının sorun olduğunu söylemişti. Bunlar resmen komedi.

    FSI motor, VW'nin ilk olarak 2004 model aracında ortaya çıktı. Yani bu motor 2003 yılında geliştirilmesi tamamlandı.

    Şimdi Passat gibi bir aracı bu motor ortalama 10 lt/100 km şehiriçi yakıt tüketimiyle taşımakta. Bu fotoğrafı sizin için çektim. 2 yazısı aracın kontak aç-kapa arasında değil, genel yakıt tüketimi olduğunu gösterir.

     2.0 TFSI Quattro Motoru nasıl bilirsiniz?


    2003 yılında çıkan rakip markaların motorlarının D segmentinde ne kadar yaktığına bakalım. Hepsi 10 lt bandında gidip gelir. Kimi 9.8 kimi 10.5

    Bu aracı fazla yakıyor diye eleştirenler, maalesef günümüzle kıyaslayanlar. O dönemin teknolojisi buydu.

    FSI motor, VW'nin gelecek nesle geçiş yaptığı bir motordur. Yine de VW gibi yenilikçi bir markayı düşünürsek 1.6 FSI motor 2004-2008 arasında satışta kalmış, daha sonra 1.6 motoru yerini TSI'a bıraksa da 2.0-3.2-3.6-4.2-5.2 lt hacimlerinde devam ettiğini hatırlatırım. Audi en üst düzey modeli R8'de 4.2 ve 5.2 FSI motorları uzun süre devam ettirmiştir.

    FSI motorun kronik hiçbir sorunu yok, aslına bakarsanız kronik olmasa da yanlış kullanımda daha çabuk bozulabilecek bir TSI motora göre daha uzun ömürlü.

    Muhtemelen FSI motorlu bir aracın olmadı, bilemeyeceğin için söyleyeyim kılavuza baktığında düşük oktanlı yakıt kullanıldığında alt devirde vuruntu sesi yapabileceğini yazar.

    Ben 95-97-98 oktan hepsini denemiş biri olarak böyle bir sorun yaşamadığımı söyleyebilirim.

    Aslında daha çok yazarım da, cevap sırası sende olsun. Bu patlayan (yani kullanım dışı kalan) motorları biraz anlatır mısın? Neyi patladı, kronik sorunu neydi falan. Yazabilirsen tabi, biz cevap verdiğimizde geri vites yapan çok arkadaş oldu, bakalım onlardan biri misin sen de? Yoksa tezini savunabilecek misin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    atmosferik motora turbo bağlanmış düşünün. Ama woswosun başarısız fsı motorunun üstüne turbo takılması bana sadece çok yakacağı hissini veriyor

    Hah, bir tane daha atan tutan gelmiş. Başarısızlıklarını yazar mısın, yazabilirsen tabi. Ben de karşı tez savunacağım. Bekliyorum, zamanım da bol bugün.

    bak fanboy kardeş
    ülkemze gelen ilk fsi araçlarda motorun çok kısa sürede patlaması yani kullanım dışı kalması durumları oldu ki forumda konuları var.
    İkincisi wv medem fsı motorlu araç üretmiyor?!?

    Eveeeett bilgisayar başına geçtim ve şimdi sana cevap verme zamanı.

    Öncelikle cevap veremediğin birine fanboy etiketi yapıştırmak çok gülünç bir durum. Birilerinin ağzına sakız olmuş, farklı fikirdeki birine hemen fanboy etiketi yapıştırılıyor. Bunu sizlerin cahilliğine veriyorum.

    Öncelikle ilk gelen araçlar patladı etti YALANINI ispat etmeni istiyorum, patladı tabiri zaten komik, yani kullanım dışı olmuş kelimenin anlamını bize açıkladığın için teşekkür ederim.

    Öncelikle FSI motorların tamamen sorunsuz olduğu konusunda ısrarcıyım. Gerçi geçen gün sizin gibi FSI'a laf atan birisi aracın çok yakmasının sorun olduğunu söylemişti. Bunlar resmen komedi.

    FSI motor, VW'nin ilk olarak 2004 model aracında ortaya çıktı. Yani bu motor 2003 yılında geliştirilmesi tamamlandı.

    Şimdi Passat gibi bir aracı bu motor ortalama 10 lt/100 km şehiriçi yakıt tüketimiyle taşımakta. Bu fotoğrafı sizin için çektim. 2 yazısı aracın kontak aç-kapa arasında değil, genel yakıt tüketimi olduğunu gösterir.

     2.0 TFSI Quattro Motoru nasıl bilirsiniz?


    2003 yılında çıkan rakip markaların motorlarının D segmentinde ne kadar yaktığına bakalım. Hepsi 10 lt bandında gidip gelir. Kimi 9.8 kimi 10.5

    Bu aracı fazla yakıyor diye eleştirenler, maalesef günümüzle kıyaslayanlar. O dönemin teknolojisi buydu.

    FSI motor, VW'nin gelecek nesle geçiş yaptığı bir motordur. Yine de VW gibi yenilikçi bir markayı düşünürsek 1.6 FSI motor 2004-2008 arasında satışta kalmış, daha sonra 1.6 motoru yerini TSI'a bıraksa da 2.0-3.2-3.6-4.2-5.2 lt hacimlerinde devam ettiğini hatırlatırım. Audi en üst düzey modeli R8'de 4.2 ve 5.2 FSI motorları uzun süre devam ettirmiştir.

    FSI motorun kronik hiçbir sorunu yok, aslına bakarsanız kronik olmasa da yanlış kullanımda daha çabuk bozulabilecek bir TSI motora göre daha uzun ömürlü.

    Muhtemelen FSI motorlu bir aracın olmadı, bilemeyeceğin için söyleyeyim kılavuza baktığında düşük oktanlı yakıt kullanıldığında alt devirde vuruntu sesi yapabileceğini yazar.

    Ben 95-97-98 oktan hepsini denemiş biri olarak böyle bir sorun yaşamadığımı söyleyebilirim.

    Aslında daha çok yazarım da, cevap sırası sende olsun. Bu patlayan (yani kullanım dışı kalan) motorları biraz anlatır mısın? Neyi patladı, kronik sorunu neydi falan. Yazabilirsen tabi, biz cevap verdiğimizde geri vites yapan çok arkadaş oldu, bakalım onlardan biri misin sen de? Yoksa tezini savunabilecek misin?


    teşekkürler bilgileriçin.
    Ama googlaya fsı motor sorun yazın bakın bakalım çatlayan patlayan metleyen fsı leri.
    Fsı ye binmedim biri babama fsı jetta satacaktı fiyatı uygun gelmşti netten araştırdm sorunlarıgördüm yakıt seçmeler aşırı yakıt tüketimi vs vs almamıştık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    atmosferik motora turbo bağlanmış düşünün. Ama woswosun başarısız fsı motorunun üstüne turbo takılması bana sadece çok yakacağı hissini veriyor

    Hah, bir tane daha atan tutan gelmiş. Başarısızlıklarını yazar mısın, yazabilirsen tabi. Ben de karşı tez savunacağım. Bekliyorum, zamanım da bol bugün.

    bak fanboy kardeş
    ülkemze gelen ilk fsi araçlarda motorun çok kısa sürede patlaması yani kullanım dışı kalması durumları oldu ki forumda konuları var.
    İkincisi wv medem fsı motorlu araç üretmiyor?!?

    Eveeeett bilgisayar başına geçtim ve şimdi sana cevap verme zamanı.

    Öncelikle cevap veremediğin birine fanboy etiketi yapıştırmak çok gülünç bir durum. Birilerinin ağzına sakız olmuş, farklı fikirdeki birine hemen fanboy etiketi yapıştırılıyor. Bunu sizlerin cahilliğine veriyorum.

    Öncelikle ilk gelen araçlar patladı etti YALANINI ispat etmeni istiyorum, patladı tabiri zaten komik, yani kullanım dışı olmuş kelimenin anlamını bize açıkladığın için teşekkür ederim.

    Öncelikle FSI motorların tamamen sorunsuz olduğu konusunda ısrarcıyım. Gerçi geçen gün sizin gibi FSI'a laf atan birisi aracın çok yakmasının sorun olduğunu söylemişti. Bunlar resmen komedi.

    FSI motor, VW'nin ilk olarak 2004 model aracında ortaya çıktı. Yani bu motor 2003 yılında geliştirilmesi tamamlandı.

    Şimdi Passat gibi bir aracı bu motor ortalama 10 lt/100 km şehiriçi yakıt tüketimiyle taşımakta. Bu fotoğrafı sizin için çektim. 2 yazısı aracın kontak aç-kapa arasında değil, genel yakıt tüketimi olduğunu gösterir.

     2.0 TFSI Quattro Motoru nasıl bilirsiniz?


    2003 yılında çıkan rakip markaların motorlarının D segmentinde ne kadar yaktığına bakalım. Hepsi 10 lt bandında gidip gelir. Kimi 9.8 kimi 10.5

    Bu aracı fazla yakıyor diye eleştirenler, maalesef günümüzle kıyaslayanlar. O dönemin teknolojisi buydu.

    FSI motor, VW'nin gelecek nesle geçiş yaptığı bir motordur. Yine de VW gibi yenilikçi bir markayı düşünürsek 1.6 FSI motor 2004-2008 arasında satışta kalmış, daha sonra 1.6 motoru yerini TSI'a bıraksa da 2.0-3.2-3.6-4.2-5.2 lt hacimlerinde devam ettiğini hatırlatırım. Audi en üst düzey modeli R8'de 4.2 ve 5.2 FSI motorları uzun süre devam ettirmiştir.

    FSI motorun kronik hiçbir sorunu yok, aslına bakarsanız kronik olmasa da yanlış kullanımda daha çabuk bozulabilecek bir TSI motora göre daha uzun ömürlü.

    Muhtemelen FSI motorlu bir aracın olmadı, bilemeyeceğin için söyleyeyim kılavuza baktığında düşük oktanlı yakıt kullanıldığında alt devirde vuruntu sesi yapabileceğini yazar.

    Ben 95-97-98 oktan hepsini denemiş biri olarak böyle bir sorun yaşamadığımı söyleyebilirim.

    Aslında daha çok yazarım da, cevap sırası sende olsun. Bu patlayan (yani kullanım dışı kalan) motorları biraz anlatır mısın? Neyi patladı, kronik sorunu neydi falan. Yazabilirsen tabi, biz cevap verdiğimizde geri vites yapan çok arkadaş oldu, bakalım onlardan biri misin sen de? Yoksa tezini savunabilecek misin?


    teşekkürler bilgileriçin.
    Ama googlaya fsı motor sorun yazın bakın bakalım çatlayan patlayan metleyen fsı leri.
    Fsı ye binmedim biri babama fsı jetta satacaktı fiyatı uygun gelmşti netten araştırdm sorunlarıgördüm yakıt seçmeler aşırı yakıt tüketimi vs vs almamıştık



    Yahu, yaaahu. Güldürdün. Ama doğruyu söyleme cesaretinde bulunduğun için tebrikler.

    Daha cok ezerdim ama yapamiyorum iste, fitratimda yok. Seni deserthawk'in pencelerine birakiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vidanj -- 21 Eylül 2014; 21:50:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vidanj

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    atmosferik motora turbo bağlanmış düşünün. Ama woswosun başarısız fsı motorunun üstüne turbo takılması bana sadece çok yakacağı hissini veriyor

    Hah, bir tane daha atan tutan gelmiş. Başarısızlıklarını yazar mısın, yazabilirsen tabi. Ben de karşı tez savunacağım. Bekliyorum, zamanım da bol bugün.

    bak fanboy kardeş
    ülkemze gelen ilk fsi araçlarda motorun çok kısa sürede patlaması yani kullanım dışı kalması durumları oldu ki forumda konuları var.
    İkincisi wv medem fsı motorlu araç üretmiyor?!?

    Eveeeett bilgisayar başına geçtim ve şimdi sana cevap verme zamanı.

    Öncelikle cevap veremediğin birine fanboy etiketi yapıştırmak çok gülünç bir durum. Birilerinin ağzına sakız olmuş, farklı fikirdeki birine hemen fanboy etiketi yapıştırılıyor. Bunu sizlerin cahilliğine veriyorum.

    Öncelikle ilk gelen araçlar patladı etti YALANINI ispat etmeni istiyorum, patladı tabiri zaten komik, yani kullanım dışı olmuş kelimenin anlamını bize açıkladığın için teşekkür ederim.

    Öncelikle FSI motorların tamamen sorunsuz olduğu konusunda ısrarcıyım. Gerçi geçen gün sizin gibi FSI'a laf atan birisi aracın çok yakmasının sorun olduğunu söylemişti. Bunlar resmen komedi.

    FSI motor, VW'nin ilk olarak 2004 model aracında ortaya çıktı. Yani bu motor 2003 yılında geliştirilmesi tamamlandı.

    Şimdi Passat gibi bir aracı bu motor ortalama 10 lt/100 km şehiriçi yakıt tüketimiyle taşımakta. Bu fotoğrafı sizin için çektim. 2 yazısı aracın kontak aç-kapa arasında değil, genel yakıt tüketimi olduğunu gösterir.

     2.0 TFSI Quattro Motoru nasıl bilirsiniz?


    2003 yılında çıkan rakip markaların motorlarının D segmentinde ne kadar yaktığına bakalım. Hepsi 10 lt bandında gidip gelir. Kimi 9.8 kimi 10.5

    Bu aracı fazla yakıyor diye eleştirenler, maalesef günümüzle kıyaslayanlar. O dönemin teknolojisi buydu.

    FSI motor, VW'nin gelecek nesle geçiş yaptığı bir motordur. Yine de VW gibi yenilikçi bir markayı düşünürsek 1.6 FSI motor 2004-2008 arasında satışta kalmış, daha sonra 1.6 motoru yerini TSI'a bıraksa da 2.0-3.2-3.6-4.2-5.2 lt hacimlerinde devam ettiğini hatırlatırım. Audi en üst düzey modeli R8'de 4.2 ve 5.2 FSI motorları uzun süre devam ettirmiştir.

    FSI motorun kronik hiçbir sorunu yok, aslına bakarsanız kronik olmasa da yanlış kullanımda daha çabuk bozulabilecek bir TSI motora göre daha uzun ömürlü.

    Muhtemelen FSI motorlu bir aracın olmadı, bilemeyeceğin için söyleyeyim kılavuza baktığında düşük oktanlı yakıt kullanıldığında alt devirde vuruntu sesi yapabileceğini yazar.

    Ben 95-97-98 oktan hepsini denemiş biri olarak böyle bir sorun yaşamadığımı söyleyebilirim.

    Aslında daha çok yazarım da, cevap sırası sende olsun. Bu patlayan (yani kullanım dışı kalan) motorları biraz anlatır mısın? Neyi patladı, kronik sorunu neydi falan. Yazabilirsen tabi, biz cevap verdiğimizde geri vites yapan çok arkadaş oldu, bakalım onlardan biri misin sen de? Yoksa tezini savunabilecek misin?


    teşekkürler bilgileriçin.
    Ama googlaya fsı motor sorun yazın bakın bakalım çatlayan patlayan metleyen fsı leri.
    Fsı ye binmedim biri babama fsı jetta satacaktı fiyatı uygun gelmşti netten araştırdm sorunlarıgördüm yakıt seçmeler aşırı yakıt tüketimi vs vs almamıştık



    Yahu, yaaahu. Güldürdün. Ama doğruyu söyleme cesaretinde bulunduğun için tebrikler.

    Daha cok ezerdim ama yapamiyorum iste, fitratimda yok. Seni deserthawk'in pencelerine birakiyorum.

    :) ama çok ezdiniz yaa lise bir okuyorum :)
    hey allahım wv put yapsa tapacak insan var derler de inanmzdım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    atmosferik motora turbo bağlanmış düşünün. Ama woswosun başarısız fsı motorunun üstüne turbo takılması bana sadece çok yakacağı hissini veriyor

    Hah, bir tane daha atan tutan gelmiş. Başarısızlıklarını yazar mısın, yazabilirsen tabi. Ben de karşı tez savunacağım. Bekliyorum, zamanım da bol bugün.

    bak fanboy kardeş
    ülkemze gelen ilk fsi araçlarda motorun çok kısa sürede patlaması yani kullanım dışı kalması durumları oldu ki forumda konuları var.
    İkincisi wv medem fsı motorlu araç üretmiyor?!?

    Eveeeett bilgisayar başına geçtim ve şimdi sana cevap verme zamanı.

    Öncelikle cevap veremediğin birine fanboy etiketi yapıştırmak çok gülünç bir durum. Birilerinin ağzına sakız olmuş, farklı fikirdeki birine hemen fanboy etiketi yapıştırılıyor. Bunu sizlerin cahilliğine veriyorum.

    Öncelikle ilk gelen araçlar patladı etti YALANINI ispat etmeni istiyorum, patladı tabiri zaten komik, yani kullanım dışı olmuş kelimenin anlamını bize açıkladığın için teşekkür ederim.

    Öncelikle FSI motorların tamamen sorunsuz olduğu konusunda ısrarcıyım. Gerçi geçen gün sizin gibi FSI'a laf atan birisi aracın çok yakmasının sorun olduğunu söylemişti. Bunlar resmen komedi.

    FSI motor, VW'nin ilk olarak 2004 model aracında ortaya çıktı. Yani bu motor 2003 yılında geliştirilmesi tamamlandı.

    Şimdi Passat gibi bir aracı bu motor ortalama 10 lt/100 km şehiriçi yakıt tüketimiyle taşımakta. Bu fotoğrafı sizin için çektim. 2 yazısı aracın kontak aç-kapa arasında değil, genel yakıt tüketimi olduğunu gösterir.

     2.0 TFSI Quattro Motoru nasıl bilirsiniz?


    2003 yılında çıkan rakip markaların motorlarının D segmentinde ne kadar yaktığına bakalım. Hepsi 10 lt bandında gidip gelir. Kimi 9.8 kimi 10.5

    Bu aracı fazla yakıyor diye eleştirenler, maalesef günümüzle kıyaslayanlar. O dönemin teknolojisi buydu.

    FSI motor, VW'nin gelecek nesle geçiş yaptığı bir motordur. Yine de VW gibi yenilikçi bir markayı düşünürsek 1.6 FSI motor 2004-2008 arasında satışta kalmış, daha sonra 1.6 motoru yerini TSI'a bıraksa da 2.0-3.2-3.6-4.2-5.2 lt hacimlerinde devam ettiğini hatırlatırım. Audi en üst düzey modeli R8'de 4.2 ve 5.2 FSI motorları uzun süre devam ettirmiştir.

    FSI motorun kronik hiçbir sorunu yok, aslına bakarsanız kronik olmasa da yanlış kullanımda daha çabuk bozulabilecek bir TSI motora göre daha uzun ömürlü.

    Muhtemelen FSI motorlu bir aracın olmadı, bilemeyeceğin için söyleyeyim kılavuza baktığında düşük oktanlı yakıt kullanıldığında alt devirde vuruntu sesi yapabileceğini yazar.

    Ben 95-97-98 oktan hepsini denemiş biri olarak böyle bir sorun yaşamadığımı söyleyebilirim.

    Aslında daha çok yazarım da, cevap sırası sende olsun. Bu patlayan (yani kullanım dışı kalan) motorları biraz anlatır mısın? Neyi patladı, kronik sorunu neydi falan. Yazabilirsen tabi, biz cevap verdiğimizde geri vites yapan çok arkadaş oldu, bakalım onlardan biri misin sen de? Yoksa tezini savunabilecek misin?


    Tebrikler
    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    atmosferik motora turbo bağlanmış düşünün. Ama woswosun başarısız fsı motorunun üstüne turbo takılması bana sadece çok yakacağı hissini veriyor

    Hah, bir tane daha atan tutan gelmiş. Başarısızlıklarını yazar mısın, yazabilirsen tabi. Ben de karşı tez savunacağım. Bekliyorum, zamanım da bol bugün.

    bak fanboy kardeş
    ülkemze gelen ilk fsi araçlarda motorun çok kısa sürede patlaması yani kullanım dışı kalması durumları oldu ki forumda konuları var.
    İkincisi wv medem fsı motorlu araç üretmiyor?!?

    Eveeeett bilgisayar başına geçtim ve şimdi sana cevap verme zamanı.

    Öncelikle cevap veremediğin birine fanboy etiketi yapıştırmak çok gülünç bir durum. Birilerinin ağzına sakız olmuş, farklı fikirdeki birine hemen fanboy etiketi yapıştırılıyor. Bunu sizlerin cahilliğine veriyorum.

    Öncelikle ilk gelen araçlar patladı etti YALANINI ispat etmeni istiyorum, patladı tabiri zaten komik, yani kullanım dışı olmuş kelimenin anlamını bize açıkladığın için teşekkür ederim.

    Öncelikle FSI motorların tamamen sorunsuz olduğu konusunda ısrarcıyım. Gerçi geçen gün sizin gibi FSI'a laf atan birisi aracın çok yakmasının sorun olduğunu söylemişti. Bunlar resmen komedi.

    FSI motor, VW'nin ilk olarak 2004 model aracında ortaya çıktı. Yani bu motor 2003 yılında geliştirilmesi tamamlandı.

    Şimdi Passat gibi bir aracı bu motor ortalama 10 lt/100 km şehiriçi yakıt tüketimiyle taşımakta. Bu fotoğrafı sizin için çektim. 2 yazısı aracın kontak aç-kapa arasında değil, genel yakıt tüketimi olduğunu gösterir.

     2.0 TFSI Quattro Motoru nasıl bilirsiniz?


    2003 yılında çıkan rakip markaların motorlarının D segmentinde ne kadar yaktığına bakalım. Hepsi 10 lt bandında gidip gelir. Kimi 9.8 kimi 10.5

    Bu aracı fazla yakıyor diye eleştirenler, maalesef günümüzle kıyaslayanlar. O dönemin teknolojisi buydu.

    FSI motor, VW'nin gelecek nesle geçiş yaptığı bir motordur. Yine de VW gibi yenilikçi bir markayı düşünürsek 1.6 FSI motor 2004-2008 arasında satışta kalmış, daha sonra 1.6 motoru yerini TSI'a bıraksa da 2.0-3.2-3.6-4.2-5.2 lt hacimlerinde devam ettiğini hatırlatırım. Audi en üst düzey modeli R8'de 4.2 ve 5.2 FSI motorları uzun süre devam ettirmiştir.

    FSI motorun kronik hiçbir sorunu yok, aslına bakarsanız kronik olmasa da yanlış kullanımda daha çabuk bozulabilecek bir TSI motora göre daha uzun ömürlü.

    Muhtemelen FSI motorlu bir aracın olmadı, bilemeyeceğin için söyleyeyim kılavuza baktığında düşük oktanlı yakıt kullanıldığında alt devirde vuruntu sesi yapabileceğini yazar.

    Ben 95-97-98 oktan hepsini denemiş biri olarak böyle bir sorun yaşamadığımı söyleyebilirim.

    Aslında daha çok yazarım da, cevap sırası sende olsun. Bu patlayan (yani kullanım dışı kalan) motorları biraz anlatır mısın? Neyi patladı, kronik sorunu neydi falan. Yazabilirsen tabi, biz cevap verdiğimizde geri vites yapan çok arkadaş oldu, bakalım onlardan biri misin sen de? Yoksa tezini savunabilecek misin?


    teşekkürler bilgileriçin.
    Ama googlaya fsı motor sorun yazın bakın bakalım çatlayan patlayan metleyen fsı leri.
    Fsı ye binmedim biri babama fsı jetta satacaktı fiyatı uygun gelmşti netten araştırdm sorunlarıgördüm yakıt seçmeler aşırı yakıt tüketimi vs vs almamıştık



    İşin rengi belli oldu.

    -mişti,mıştı,demişti,söylemişti,babama söylemişler vs. girerse işin içine ben yokum genç, demek ki Andersen'den masallar okuyorsun.

    Ben o zaman dediğim gibi şu hemen geri vites yapanlar hanesine +1 ekleyeyim. Zaten buraya yazı yazmak parayla mı, at kafadan tutarsa tutar, tutmazsa geri vites yapmak kolay.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vidanj

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaştakalmazsana

    atmosferik motora turbo bağlanmış düşünün. Ama woswosun başarısız fsı motorunun üstüne turbo takılması bana sadece çok yakacağı hissini veriyor

    Hah, bir tane daha atan tutan gelmiş. Başarısızlıklarını yazar mısın, yazabilirsen tabi. Ben de karşı tez savunacağım. Bekliyorum, zamanım da bol bugün.

    bak fanboy kardeş
    ülkemze gelen ilk fsi araçlarda motorun çok kısa sürede patlaması yani kullanım dışı kalması durumları oldu ki forumda konuları var.
    İkincisi wv medem fsı motorlu araç üretmiyor?!?

    Eveeeett bilgisayar başına geçtim ve şimdi sana cevap verme zamanı.

    Öncelikle cevap veremediğin birine fanboy etiketi yapıştırmak çok gülünç bir durum. Birilerinin ağzına sakız olmuş, farklı fikirdeki birine hemen fanboy etiketi yapıştırılıyor. Bunu sizlerin cahilliğine veriyorum.

    Öncelikle ilk gelen araçlar patladı etti YALANINI ispat etmeni istiyorum, patladı tabiri zaten komik, yani kullanım dışı olmuş kelimenin anlamını bize açıkladığın için teşekkür ederim.

    Öncelikle FSI motorların tamamen sorunsuz olduğu konusunda ısrarcıyım. Gerçi geçen gün sizin gibi FSI'a laf atan birisi aracın çok yakmasının sorun olduğunu söylemişti. Bunlar resmen komedi.

    FSI motor, VW'nin ilk olarak 2004 model aracında ortaya çıktı. Yani bu motor 2003 yılında geliştirilmesi tamamlandı.

    Şimdi Passat gibi bir aracı bu motor ortalama 10 lt/100 km şehiriçi yakıt tüketimiyle taşımakta. Bu fotoğrafı sizin için çektim. 2 yazısı aracın kontak aç-kapa arasında değil, genel yakıt tüketimi olduğunu gösterir.

     2.0 TFSI Quattro Motoru nasıl bilirsiniz?


    2003 yılında çıkan rakip markaların motorlarının D segmentinde ne kadar yaktığına bakalım. Hepsi 10 lt bandında gidip gelir. Kimi 9.8 kimi 10.5

    Bu aracı fazla yakıyor diye eleştirenler, maalesef günümüzle kıyaslayanlar. O dönemin teknolojisi buydu.

    FSI motor, VW'nin gelecek nesle geçiş yaptığı bir motordur. Yine de VW gibi yenilikçi bir markayı düşünürsek 1.6 FSI motor 2004-2008 arasında satışta kalmış, daha sonra 1.6 motoru yerini TSI'a bıraksa da 2.0-3.2-3.6-4.2-5.2 lt hacimlerinde devam ettiğini hatırlatırım. Audi en üst düzey modeli R8'de 4.2 ve 5.2 FSI motorları uzun süre devam ettirmiştir.

    FSI motorun kronik hiçbir sorunu yok, aslına bakarsanız kronik olmasa da yanlış kullanımda daha çabuk bozulabilecek bir TSI motora göre daha uzun ömürlü.

    Muhtemelen FSI motorlu bir aracın olmadı, bilemeyeceğin için söyleyeyim kılavuza baktığında düşük oktanlı yakıt kullanıldığında alt devirde vuruntu sesi yapabileceğini yazar.

    Ben 95-97-98 oktan hepsini denemiş biri olarak böyle bir sorun yaşamadığımı söyleyebilirim.

    Aslında daha çok yazarım da, cevap sırası sende olsun. Bu patlayan (yani kullanım dışı kalan) motorları biraz anlatır mısın? Neyi patladı, kronik sorunu neydi falan. Yazabilirsen tabi, biz cevap verdiğimizde geri vites yapan çok arkadaş oldu, bakalım onlardan biri misin sen de? Yoksa tezini savunabilecek misin?


    teşekkürler bilgileriçin.
    Ama googlaya fsı motor sorun yazın bakın bakalım çatlayan patlayan metleyen fsı leri.
    Fsı ye binmedim biri babama fsı jetta satacaktı fiyatı uygun gelmşti netten araştırdm sorunlarıgördüm yakıt seçmeler aşırı yakıt tüketimi vs vs almamıştık



    Yahu, yaaahu. Güldürdün. Ama doğruyu söyleme cesaretinde bulunduğun için tebrikler.

    Daha cok ezerdim ama yapamiyorum iste, fitratimda yok. Seni deserthawk'in pencelerine birakiyorum.

    Benim sinir olduğum bir şey var, o da atıp tutan insanlar. Gerçekten nefret etme seviyesinde gıcık olurum.

    Savununca adın fanatiğe çıkıyor, saçma sapan konuşanlar oluyor.

    Ben yalnızca doğru bilgiden yanayım.

    Konunun girişi, biri çıktı FSI motorlar sorunlu dedi tek cümle ile. Nedeni yok, tecrübesi yok. At yalanı .... inananı diye bir laf vardır bizim burada.

    Gelişmede cevap verildi, karşıdan itiraz beklendi ama noldu, her zamanki gibi geri vites.

    Finalde, babam vs. işin içine girdi, o bunu demiş, bu şunu söylemiş. Yani mışlı mişli zamanlar işin içine girerse, bu yazılanlar %90 ihtimalle YALANDIR.

    Gerçi lise birim diyor, biz de cevap yazıyoruz. Hayır, bari karşı çıkabilecek durumu olsa en azından keyifli bir tartışma çıkardı. Genç arkadaş direkt nakavt oldu.

    Bir de bana bak bakalım falan diyor, ben zaten 2007'den beri arabaya bakıyorum daha neyine bakacağım.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.