Şimdi Ara

2.7 litre benzinle 100 km gidiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
2.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Küçük bir Alman üretici olan Loremo tarafından geliştirilen ve Cenevre Otomobil Fuarı'nda sergilenen spor otomobil konsepti gelecekte performans ile yakıt tasarrufunun bir arada olabileceğini kanıtlayacak. 100 kilometrede sadece 1.5 litre yakıt tüketen Loremo'nun iki modeli bulunuyor. LS modelinde 20 beygirlik 2 silindirli turbo dizel, spor modelinde ise 3 silindirli 50 beygir gücünde dizel motor var. Spor modelinin yakıt tüketimi ise 100 kilometrede 2.7 litre. Üstelik son hızı da 220 kilometre. 2 kişilik olan ve gövdesi sadece 450 kilogram olan bu aracın Avrupa'daki satış fiyatları 11 bin ile 15 bin Euro arasında değişiyor.

    http://www.sabah.com.tr/otm105-20060302.html







  • lupo tdi 3 litre den sonra bu simdilik noktayi koymus

    otomotivde teknoloji almanlarin elinde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AusLanD

    lupo tdi 3 litre den sonra bu simdilik noktayi koymus

    otomotivde teknoloji almanlarin elinde
    şaşırmadım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AusLanD

    lupo tdi 3 litre den sonra bu simdilik noktayi koymus

    otomotivde teknoloji almanlarin elinde
    quote:

    Orjinalden alıntı: AusLanD


    lupo tdi 3 litre den sonra bu simdilik noktayi koymus

    otomotivde teknoloji almanlarin elinde





    yoo almanların elinde olduğunu kim söylemiş

    yakıt tasarrufu sadece şoförlerin elindedir

    adam koca carevelle 4-4.5 litremi ne yaktırmış gazetede okumuştum

    ama herif dünyanın en iyi ekonomik araba kullanan adamı

    tamam alman arabası ama aynı arabayla burda 4lt yakan varmı acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orjinalden alıntı: AusLanD


    lupo tdi 3 litre den sonra bu simdilik noktayi koymus

    otomotivde teknoloji almanlarin elinde





    yoo almanların elinde olduğunu kim söylemiş

    yakıt tasarrufu sadece şoförlerin elindedir

    adam koca carevelle 4-4.5 litremi ne yaktırmış gazetede okumuştum

    ama herif dünyanın en iyi ekonomik araba kullanan adamı

    tamam alman arabası ama aynı arabayla burda 4lt yakan varmı acaba

    Alıntıları Göster
    o adam demekki bu aracı kullansa hiç yakmayacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkes

    o adam demekki bu aracı kullansa hiç yakmayacak

    Alıntıları Göster
    70 beygirlik dizellerin zaten fabrika verileri 3.9 L oluyor. birde aracın 450kg olması unsurunu göz önünde bulundurursak çok da şaşırtıcı bir gelişme değil. yiyorsa 1300kg luk bir sedanı 2.7 L ile 100km götürsünler :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vasago

    70 beygirlik dizellerin zaten fabrika verileri 3.9 L oluyor. birde aracın 450kg olması unsurunu göz önünde bulundurursak çok da şaşırtıcı bir gelişme değil. yiyorsa 1300kg luk bir sedanı 2.7 L ile 100km götürsünler :)

    Alıntıları Göster
    Helal olsun walla 2.7 litre ile 100 km Yol gidiyosun.Çok iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmRSrL

    Helal olsun walla 2.7 litre ile 100 km Yol gidiyosun.Çok iyi

    Alıntıları Göster
    bugün için 100 kmde 3.9 lt yakan dizellerin olduğunu düşünürsek... 2.7 benzin ile aynı paraya denkgelio hemen hemen..

    e ben cebime bakarım diyorsan pek büyük bi gelişme değil bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rechtsanwalt

    bugün için 100 kmde 3.9 lt yakan dizellerin olduğunu düşünürsek... 2.7 benzin ile aynı paraya denkgelio hemen hemen..

    e ben cebime bakarım diyorsan pek büyük bi gelişme değil bence

    Alıntıları Göster
    bisiklet bile daha fazla yakıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkes

    bisiklet bile daha fazla yakıyor...

    Alıntıları Göster

    www.loremo.com/
    sitesi de bu. yalnız almanca.
    bu arada gt modeli iyiymiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faati2222 -- 7 Mart 2006; 1:36:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faati2222


    www.loremo.com/
    sitesi de bu. yalnız almanca.
    bu arada gt modeli iyiymiş

    Alıntıları Göster
    cantlar çelik cantmı yoksa kapakmı??
    kapıyıda henüz keşfedemedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faati2222


    www.loremo.com/
    sitesi de bu. yalnız almanca.
    bu arada gt modeli iyiymiş

    Alıntıları Göster
    adamlar ekonomik araç yaratacaz diye acayip bi şekil ortaya çıkarıp sonra buna araba demişler.
    Merak ettim şimdi acaba daha az yakıp daha çirkin bi araç yapabilirlermi??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: honor_falcon

    adamlar ekonomik araç yaratacaz diye acayip bi şekil ortaya çıkarıp sonra buna araba demişler.
    Merak ettim şimdi acaba daha az yakıp daha çirkin bi araç yapabilirlermi??

    Alıntıları Göster
    Ekonomi önemli tabii de ya güvenlik?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    Ekonomi önemli tabii de ya güvenlik?

    Alıntıları Göster
    ben siteye girip inceledim

    - araba 2009 dan once satışta olmayacakmış. Yani bu araba daha konsepttttt
    - arabalar benzinli diil. gayetten dizelmiş..
    - 50 beygirlik dizel versiyon 15000 euro gibi bişi olacakmış.
    - 20 beygirlik (!) dizel versiyon 10000 euro gibi bişi olacakmış.
    - bi de aşagıdaki linkteki tabloya gore efenim münih-istanbul hattında 1849 km de 31 euro yakacakmış alman verilerine gore.

    http://www.loremo.com/kosten_en.php



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanak -- 7 Mart 2006; 14:17:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanak

    ben siteye girip inceledim

    - araba 2009 dan once satışta olmayacakmış. Yani bu araba daha konsepttttt
    - arabalar benzinli diil. gayetten dizelmiş..
    - 50 beygirlik dizel versiyon 15000 euro gibi bişi olacakmış.
    - 20 beygirlik (!) dizel versiyon 10000 euro gibi bişi olacakmış.
    - bi de aşagıdaki linkteki tabloya gore efenim münih-istanbul hattında 1849 km de 31 euro yakacakmış alman verilerine gore.

    http://www.loremo.com/kosten_en.php

    Alıntıları Göster
    Milliyet Otomobil -28 Mart 2006 Salı tarihli gazeteden-Ben 31 Mart 2006 saat: 09:15 itibariyle yazıyı yazıyorum

    Loremo,
    -3.8m uzunluğunda ve 1.4 m genişliğinde
    -Ağırlığı 450kg (şasesi sadece çelikten yapılmış 95 kg tutuyor)
    -Karoseri özel Termo-plastikten yapılmış. (Termo - plastikler ısıtıldıklarında şekil değiştirebilme yetenekleri oldugunu biliyorum)üstelik boyamasına bile gerek yokmuş
    -Aracın içine geçiş=
    *yukarı doğru açılan kapaktan yolcu ile birlikte araca küvete girere gibi biniliyor.
    -Koltuklar alkantara kaplı (ne oldugunu bilmiyorum)Diğer yerler ise kaliteli kumaşla döşeli imiş.
    -Basit olarak Kliması, PC ve Navigasyon(Avrupa için ne yazıkki - uydudan foto alıp CBS yapıyoruz ama arabalara standart olarak bu aleti getiremiyoruz), Mp3 çaları ve göstergeleride varmış..
    -

    -20 BGlik 2 silindirli turbo dizel motoru max:160 km hız ve 0-100 hızlanma süresi 20sn ama yakıt 1.5 lt seviyelerinde depodan ayrılıyor.
    -50 NGlik 3 silindirli turbo dizel motoru max:220 km hız ve 0-100 hızlanma ve yakıt tüketimi 2.7 lt .
    Fiyatlarda zaten belli.

    -Haberin sonundaki yazı:
    Umarım geleceği olur..
    ---------------------------------------------------
    Böyle bir aracı Türkiye yollarında görme imkanım olsa ilk yapacağım şey karoserine dokunmak olur. Onu hiç gözüm tutmadı. Bu araç nasıl yere tutunuyor 220km hızla giderken yoksa hafif havadamı gidiyor. Herhangi bir kazada ne olacağını hiç düşünmek bile istemiyorum (Termoplastik bir tabutla gömülürsünüz)
    - Eğer satışına başlanırsa oyuncak olarak parası bol olanlar çocuklarına birer tane alabilirler. Keşke banada alsalar oyuncak olarak .Ama nerdee....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: heytbecom

    Milliyet Otomobil -28 Mart 2006 Salı tarihli gazeteden-Ben 31 Mart 2006 saat: 09:15 itibariyle yazıyı yazıyorum

    Loremo,
    -3.8m uzunluğunda ve 1.4 m genişliğinde
    -Ağırlığı 450kg (şasesi sadece çelikten yapılmış 95 kg tutuyor)
    -Karoseri özel Termo-plastikten yapılmış. (Termo - plastikler ısıtıldıklarında şekil değiştirebilme yetenekleri oldugunu biliyorum)üstelik boyamasına bile gerek yokmuş
    -Aracın içine geçiş=
    *yukarı doğru açılan kapaktan yolcu ile birlikte araca küvete girere gibi biniliyor.
    -Koltuklar alkantara kaplı (ne oldugunu bilmiyorum)Diğer yerler ise kaliteli kumaşla döşeli imiş.
    -Basit olarak Kliması, PC ve Navigasyon(Avrupa için ne yazıkki - uydudan foto alıp CBS yapıyoruz ama arabalara standart olarak bu aleti getiremiyoruz), Mp3 çaları ve göstergeleride varmış..
    -

    -20 BGlik 2 silindirli turbo dizel motoru max:160 km hız ve 0-100 hızlanma süresi 20sn ama yakıt 1.5 lt seviyelerinde depodan ayrılıyor.
    -50 NGlik 3 silindirli turbo dizel motoru max:220 km hız ve 0-100 hızlanma ve yakıt tüketimi 2.7 lt .
    Fiyatlarda zaten belli.

    -Haberin sonundaki yazı:
    Umarım geleceği olur..
    ---------------------------------------------------
    Böyle bir aracı Türkiye yollarında görme imkanım olsa ilk yapacağım şey karoserine dokunmak olur. Onu hiç gözüm tutmadı. Bu araç nasıl yere tutunuyor 220km hızla giderken yoksa hafif havadamı gidiyor. Herhangi bir kazada ne olacağını hiç düşünmek bile istemiyorum (Termoplastik bir tabutla gömülürsünüz)
    - Eğer satışına başlanırsa oyuncak olarak parası bol olanlar çocuklarına birer tane alabilirler. Keşke banada alsalar oyuncak olarak .Ama nerdee....

    Alıntıları Göster
    [/cantlar çelik cantmı yoksa kapakmı??
    kapıyıda henüz keşfedemedim ]




    bagajdan giriliyor sanırsam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: decrypter35

    [/cantlar çelik cantmı yoksa kapakmı??
    kapıyıda henüz keşfedemedim ]




    bagajdan giriliyor sanırsam

    Alıntıları Göster
    bu araba içine benim gibi iki kişi girerse gidermi acaba.
    115*2
    hele turkıye yollarında 3 gunde hurdaya doner bu arac




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yenerz

    bu araba içine benim gibi iki kişi girerse gidermi acaba.
    115*2
    hele turkıye yollarında 3 gunde hurdaya doner bu arac

    Alıntıları Göster
    20 beygir araba olursa heralde az yakar




  • mükemmel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanak

    ben siteye girip inceledim

    - araba 2009 dan once satışta olmayacakmış. Yani bu araba daha konsepttttt
    - arabalar benzinli diil. gayetten dizelmiş..
    - 50 beygirlik dizel versiyon 15000 euro gibi bişi olacakmış.
    - 20 beygirlik (!) dizel versiyon 10000 euro gibi bişi olacakmış.
    - bi de aşagıdaki linkteki tabloya gore efenim münih-istanbul hattında 1849 km de 31 euro yakacakmış alman verilerine gore.

    http://www.loremo.com/kosten_en.php

    Alıntıları Göster
    bu nasıl araba bea münih-istanbul arası 30 euro yeni bir sayfa




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.