Hp victusumu kendim bozdum ve servise gönderdim. Kasımın 21 inde servise ulaştı ve 20 gündür serviste. Aralık Ayının 5 inde ödemeyi gerçekleştirdim ve şimdi yurt dışından parça bekleniyor. 20 iş gününü nerdeyse kesin olarak geçicek. Arayıp sorduğumda ödeme onayından sonraki günlerin tamir suresi olarak sayıldığını söylediler. Bu durumda ne yapmalıyım. Haklarımı tam olarak anlamadım. Ek olarak hala garantisi var gozukuyor hp sitesinde yardımcı olur musunuz? Kısaca demek istediğim 20 iş gününü geçerse değisim talep edebiliyor muyum yoksa kendim bozduğum icin edemiyor muyum veya o iş günleri aralığın 5 inden itibaren mi sayılıyor yoksa 21 kasımdan itibaren mi? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
20 gündür hp victusum serviste
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Çözüldü mü durum?
-
SATIŞ SONRASI HİZMETLER YÖNETMELİĞİ
Madde 10/4
"Kullanım ömrü süresince, malın yetkili servis istasyonlarındaki bakım ve onarım süresi azami tamir süresini geçemez. Bu süre, garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyonuna veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar. Tüketici arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup ve benzeri bir yolla yapabilir. Uyuşmazlık halinde bildirime ilişkin ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir. Satış sonrası hizmetlere ilişkin olarak tüketicilerin iletişime geçebilmesi için üretici veya ithalatçı tarafından bir telefon hattı tahsis edilmesi durumunda, bu hat ile ilgili olarak üretici veya ithalatçı olağan ücret tarifesinden daha yüksek bir tarife seçemez."
6502 sayılı kanun madde 11'i inceleyin.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X