Şimdi Ara

2005 Honda Jazz CVT, veda ederken...Golf'lü günler başladı.. (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
356
Cevap
6
Favori
14.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    gerçekten polemik değilde merak ceed'e hangi puanları verirdiniz:)

    Bir karne verebilmek için 1 ya da 2 ay kullanmak en iyisi..Ceed hakkında şu izlenimimi rahatlıkla söyleyebilirim; Süspansiyon darbe emişini kötü buldum..Bir de dizel otm.'i cansız buldum..Akselerasyon hissi zayıf..308'deki motor/ şanzıman işbirliği çok daha iyi örneğin..Ve ayrıca dizel motor sesini içeriye yeterince alıyor..Bu konuda da 308 daha iyi..

    mantığınızı anladım, hakda veriyorum bu arada. gerçekten cee'd ve i30'un en önemli kusuru bu hızlanma ve yakıt verileri dizel otomatiklerinde. artı yol tutuş odaklı bir araç cee'd. sadece farkları nasıl görüyoruz diye merak etmiştim. i30'u 4 kez falan denedim, c4 kendi aracım, golf'ü daha yeni deneyebildim eski bir golf 5 sahibiyim.

    benim karnem sizinkinden biraz farklı olurdu fazlada farketmezdi. bunlarda bence çok yüksek verdiğiniz kısımlarda olurdu, çünkü bu açılardan golf'den daha iyi araçlar var.
    bu araçlar içinde dizel otomatik olarak c4 en iyisi f/p açısından

    araç olarak ise golf en iyisi.

    ama ben genede i30 alıyordum, yakıt ve performans kısmını saymazsak benim en çok hoşuma giden araç aslında oydu. algıların ne kadar farkettiğini merak etmiştim.
    teşekkürler düzgün bir şekilde konuşabildiğimiz için bunu bile özlüyoruz artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    gerçekten polemik değilde merak ceed'e hangi puanları verirdiniz:)

    Bir karne verebilmek için 1 ya da 2 ay kullanmak en iyisi..Ceed hakkında şu izlenimimi rahatlıkla söyleyebilirim; Süspansiyon darbe emişini kötü buldum..Bir de dizel otm.'i cansız buldum..Akselerasyon hissi zayıf..308'deki motor/ şanzıman işbirliği çok daha iyi örneğin..Ve ayrıca dizel motor sesini içeriye yeterince alıyor..Bu konuda da 308 daha iyi..

    mantığınızı anladım, hakda veriyorum bu arada. gerçekten cee'd ve i30'un en önemli kusuru bu hızlanma ve yakıt verileri dizel otomatiklerinde. artı yol tutuş odaklı bir araç cee'd. sadece farkları nasıl görüyoruz diye merak etmiştim. i30'u 4 kez falan denedim, c4 kendi aracım, golf'ü daha yeni deneyebildim eski bir golf 5 sahibiyim.

    benim karnem sizinkinden biraz farklı olurdu fazlada farketmezdi. bunlarda bence çok yüksek verdiğiniz kısımlarda olurdu, çünkü bu açılardan golf'den daha iyi araçlar var.
    bu araçlar içinde dizel otomatik olarak c4 en iyisi f/p açısından

    araç olarak ise golf en iyisi.

    ama ben genede i30 alıyordum, yakıt ve performans kısmını saymazsak benim en çok hoşuma giden araç aslında oydu. algıların ne kadar farkettiğini merak etmiştim.
    teşekkürler düzgün bir şekilde konuşabildiğimiz için bunu bile özlüyoruz artık.


    Güzel kıyaslamalar olmuş ama hocam c4 otomatik biraz fazla sarsıyor ya. Bende de 3008 var ve ondan daha sarsıcı vites geçişleri. 3008 bir yere kadar güzel ama c4 can sıkıcı geldi bana, yine başka bir arkadaş da aynı tespitte bulundu. İ30 güzel araba ve otomatik düzeli biraz törpülenmiş hisli ama ben beğendim. Zaten o arkadaş da i30 düz dizel aldı. Ama vites geçişleri otomatikte güzel sarsıntı anlamında kastediyorum. Tüketim biraz fazla ama neticede konvansiyonel standart otomatik şanzıman. Ayrıca maaliyet olarak sanırım dsg'den daha ucuz tamir maliyeti vardır. Tabii en önemli artısı donanım, gırtlağına kadar dolu araba. Bir tek start stop yok merette. Bence f/p olarak 1.2 tsi dsg golf çok iyi. Bende düşünmüyor değilim. Üstelik vergi avantajı da cabası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi norton772 -- 21 Şubat 2013; 15:30:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    mantığınızı anladım, hakda veriyorum bu arada. gerçekten cee'd ve i30'un en önemli kusuru bu hızlanma ve yakıt verileri dizel otomatiklerinde. artı yol tutuş odaklı bir araç cee'd. sadece farkları nasıl görüyoruz diye merak etmiştim. i30'u 4 kez falan denedim, c4 kendi aracım, golf'ü daha yeni deneyebildim eski bir golf 5 sahibiyim.

    benim karnem sizinkinden biraz farklı olurdu fazlada farketmezdi. bunlarda bence çok yüksek verdiğiniz kısımlarda olurdu, çünkü bu açılardan golf'den daha iyi araçlar var.
    bu araçlar içinde dizel otomatik olarak c4 en iyisi f/p açısından

    araç olarak ise golf en iyisi.

    ama ben genede i30 alıyordum, yakıt ve performans kısmını saymazsak benim en çok hoşuma giden araç aslında oydu. algıların ne kadar farkettiğini merak etmiştim.
    teşekkürler düzgün bir şekilde konuşabildiğimiz için bunu bile özlüyoruz artık.


    Otomobilde bir çok parametre var..Örneğin ben otomatik vitese alıştım artık, manuel eziyet geliyor..Hal böyle olunca bir çok modeli baştan elemek zorunda kalıyorum..C4/308 de bunlar arasında ( CVT'den sonra tek kavramalı bir yarı-otomatik düşünemezdim)..Katkınız için ben teşekkür ediyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    gerçekten polemik değilde merak ceed'e hangi puanları verirdiniz:)

    Bir karne verebilmek için 1 ya da 2 ay kullanmak en iyisi..Ceed hakkında şu izlenimimi rahatlıkla söyleyebilirim; Süspansiyon darbe emişini kötü buldum..Bir de dizel otm.'i cansız buldum..Akselerasyon hissi zayıf..308'deki motor/ şanzıman işbirliği çok daha iyi örneğin..Ve ayrıca dizel motor sesini içeriye yeterince alıyor..Bu konuda da 308 daha iyi..

    mantığınızı anladım, hakda veriyorum bu arada. gerçekten cee'd ve i30'un en önemli kusuru bu hızlanma ve yakıt verileri dizel otomatiklerinde. artı yol tutuş odaklı bir araç cee'd. sadece farkları nasıl görüyoruz diye merak etmiştim. i30'u 4 kez falan denedim, c4 kendi aracım, golf'ü daha yeni deneyebildim eski bir golf 5 sahibiyim.

    benim karnem sizinkinden biraz farklı olurdu fazlada farketmezdi. bunlarda bence çok yüksek verdiğiniz kısımlarda olurdu, çünkü bu açılardan golf'den daha iyi araçlar var.
    bu araçlar içinde dizel otomatik olarak c4 en iyisi f/p açısından

    araç olarak ise golf en iyisi.

    ama ben genede i30 alıyordum, yakıt ve performans kısmını saymazsak benim en çok hoşuma giden araç aslında oydu. algıların ne kadar farkettiğini merak etmiştim.
    teşekkürler düzgün bir şekilde konuşabildiğimiz için bunu bile özlüyoruz artık.


    Güzel kıyaslamalar olmuş ama hocam c4 otomatik biraz fazla sarsıyor ya. Bende de 3008 var ve ondan daha sarsıcı vites geçişleri. 3008 bir yere kadar güzel ama c4 can sıkıcı geldi bana, yine başka bir arkadaş da aynı tespitte bulundu. İ30 güzel araba ve otomatik düzeli biraz törpülenmiş hisli ama ben beğendim. Zaten o arkadaş da i30 düz dizel aldı. Ama vites geçişleri otomatikte güzel sarsıntı anlamında kastediyorum. Tüketim biraz fazla ama neticede konvansiyonel standart otomatik şanzıman. Ayrıca maaliyet olarak sanırım dsg'den daha ucuz tamir maliyeti vardır. Tabii en önemli artısı donanım, gırtlağına kadar dolu araba. Bir tek start stop yok merette. Bence f/p olarak 1.2 tsi dsg golf çok iyi. Bende düşünmüyor değilim. Üstelik vergi avantajı da cabası.

    valla 2012'lerle birlikte artık birden ikiye geçerken yığılma hissediyorsunuz o kadar c4'de. hatta tam otomatikler gibi freni bıraktığınızda gaza basmasanız bile araç ileri gidiyor yavaş yavas. zamanla gaz tepkilerine alışınca o birden ikiye geçişlerde de yığılma minumuma iniyor.

    şahsen 25 yaşından beri tam otomatik kullanıyorum, en önemli kriterim konfordur daima, beni o kadar rahatsız etmiyorsa kimseyi etmez.

    1.2 tsi dsg golf'den çok daha iyisi geldi aslında f/p açısından. o da leon.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    gerçekten polemik değilde merak ceed'e hangi puanları verirdiniz:)

    Bir karne verebilmek için 1 ya da 2 ay kullanmak en iyisi..Ceed hakkında şu izlenimimi rahatlıkla söyleyebilirim; Süspansiyon darbe emişini kötü buldum..Bir de dizel otm.'i cansız buldum..Akselerasyon hissi zayıf..308'deki motor/ şanzıman işbirliği çok daha iyi örneğin..Ve ayrıca dizel motor sesini içeriye yeterince alıyor..Bu konuda da 308 daha iyi..

    Amma sallamışsınız :)

    Katılabileceğim tek nokta ; ceed gibi kaliteli bir araçta süspansiyon darbe emişi daha iyi olmalıydı. Mevcutta kötü değil ama genel kaliteye oranla daha iyi olmalıydı. Onda da standart gelen sert lastiklerin ve 17 " jant olmasının etkili olduğunu düşünüyorum.

    Diğer argümanlara katılmam mümkün değil.

    Hele şu dizel motor sesini içeriye yeterince alma ifadesi. Daha neler...

    Bana göre de f/p anlamında ceed çok daha iyi bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saroz34

    Amma sallamışsınız :)

    Katılabileceğim tek nokta ; ceed gibi kaliteli bir araçta süspansiyon darbe emişi daha iyi olmalıydı. Mevcutta kötü değil ama genel kaliteye oranla daha iyi olmalıydı. Onda da standart gelen sert lastiklerin ve 17 " jant olmasının etkili olduğunu düşünüyorum.

    Diğer argümanlara katılmam mümkün değil.

    Hele şu dizel motor sesini içeriye yeterince alma ifadesi. Daha neler...

    Bana göre de f/p anlamında ceed çok daha iyi bir araç.

    Vites değişimi biraz geç oluyor..Bu da motorun daha yüksek devirlere çıkmasına ve ses yapmasına neden oluyor..Bu ses kullandığımda beni rahatsız etmişti..Sizi rahatsız etmiyorsa sorun yok..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 21 Şubat 2013; 16:25:09 >
  • Fiyat performans hesaplarken Yeni C'eed 1.6 Concept'ten mi bahsediyoruz? Eğer öyleyse 52.000 gibi fiyatla Yeni Golf'ler ile karşılaştırılamaz bence.
  • Golf 7; Car of the year
    quote:

    Orijinalden alıntı: drkun

    oylama http://www.caroftheyear.org/voting-grid/2013_1/coty



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 5 Mart 2013; 11:16:16 >
  • Son depo tüketimim..
     2005 Honda Jazz CVT, veda ederken...Golf'lü günler başladı..

     2005 Honda Jazz CVT, veda ederken...Golf'lü günler başladı..

    Bu ortalama hızda, bana göre;
    1.6 benzinli en az 2 lt daha fazla,
    1.6 dizel ise an fazla 0.5 lt daha az tüketir..
    Eski aracım Jazz CVT bu koşullarda ve benim sürüş tarzımla 6.2-6.3 tüketir..Bu araç C sınıfının en tutumlu benzinli motoruna ve otomatik şanzımanına sahiptir ( bana göre arkasından Auris geliyor)..
    Bu sayfayı artık kapatıyorum....Golf veya Jazz ile ilgili özel soruları olanları PM'den cevaplamaya çalışırım..Herkese kazasız sürüşler diliyorum..




  • Bazı üyeleri gerçekten anlıyamıyorum nasıl jazz dan inip golfe binince konfor kaybı yaşayacak birisi b birisi c sınıfı ve c sınıfınında liderlerinden biri. bir markayı sevmeyebilirsiniz ama bu kadr b...k atmak için uğraşılmaz yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu mevzuyu kapattım demiştim ama yeni bir gelişme, durumu buraya aktarmamı gerekli kıldı..Bu sayfayı takip edenlerin hatırlayacağı gibi Honda-VW kıyaslamasında VW'nin "yumuşak karnı"nın "sorun" başlığında olduğunu söylemiştim ( ki hepinizin malumu)..Honda'nın da en güçlü olduğu alan..7.5 yıllık Honda jazz kullanıcısı olarak kayda değer hiç bir sorunla karşılaşmamış olmam, beni başka bir markaya yönelirken tedirgin etmedi değil..Ve bir şekilde gözümü karartıp da adeta "vurularak" aldığım yeni aracım Golf'ün sorun istatistiğini buradan paylaşacağımı belirtmiştim.. Aracım malesef bu akşam beni üzdü..Araç bilgi ekranından "yağ seviyesi düşük" uyarısı verdi..Hemen en yakın benzin istasyonunda ölçtürdüğümüzde yağın çok düşük bir seviyede olduğu ortaya çıktı..VW diyalog ile yaptığım tlf görüşmesi sonrası acilen 0.5 lt 5-30 sentetik bir yağ eklettim..Durum şimdilik bu..yarın araç serviste olacak ve bakalım altından ne çıkacak?? Bu, 3 ay içindeki 2. servis olacak..İlki önemsiz bir konuydu ve 2 günde hallolmuştu..Ama bu seferki keyfimi kaçıracak cinsten..Eski aracım Palio'lu günler aklıma geldi..her 3 ayda bir yağ ekletmek zorunda kalırdım..Jazz'ın son halinde bile yağ seviyesinin azaldığını hatırlamam..Bu sefer ki "kalp kırıcı" cinsten oldu..: )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 9 Nisan 2013; 0:19:06 >




  • Geçmiş olsun. Gelişmeleri paylaşmanızı bekliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HL0002

    Geçmiş olsun. Gelişmeleri paylaşmanızı bekliyoruz.

    Teşekkür ederim..Bugün servise ( Erel'e) gittim..Ve çok bahsedilen "VW servis" gerçeği ile karşılaştım.Aracıma ayaküstü bakıldı..benzinciden alarak eklediğim yağın kalanından 200 gr daha ilave ettiler..Altına filan bakıldı, kaçak var mı diye..Sonra "bunlar TSİ, olur böyle şeyler" denilerek kayıt dahi tutulmadan göndermek istediler..Tam bir baştan sağma olayıydı yaşadığım..Öyle bağıran çağıran bir yapıda değilim ki ortalığı birbirine katayım..Israrlarım sonucu bir servis evrağı düzenledi, ilgili( ? ) arkadaş..Muhtemelen PC kayıtlarına da geçmedi bu durumu..Ayrıca son haftalarda fren balatalarından ses gelmeye başlamıştı...Bunu da aktardım.."Havaların soğuk olmasındandır" dendi.."Çok daha soğuk kış koşullarında bu yoktu ama" deyince şöyle bir üstün körü "ışıldak" ile disklere de bakarmış gibi yaptı.. Aracın bu durumundan daha fazla rahatsız etti, servisin bu tutumu..gerekli yerlere yazdım ve yazacağım..Şimdilik durum bu..VW servisleri çok yoğun ve bu durum hizmet kalitesini ciddi manada düşürüyor..Tek diyebileceğim bu..




  • Aracınız kaç km de yağ uyarısı verdi? Biz Passat ı teslim alırken 3500-4000 km arasında yağ kontrolüne gelin dendi. Eksiltme görülebiliyormuş yeni araçlarda. Tabi bizim araç 1,6 tdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sn terapist70;
    geçmiş olsun. yağ olayı bazı tsi motorlarında olabliyor (polo gti da kullanılan 160 hp makine gibi) ancak ben daha 1.2 105 hp ve 1.4 122 hp araçlarda bu sorunu duymadım.
    servis olayı maalesef vw de kötü. kalabalık oldukları için baştan sağma iş yapıyorlar. istanbuldasınız herhalde, farklı bir yeri deneyin bence. bu sorunun kayıtlara geçmesini isteyin ve sık sık yağınızı kontrol edin. benim aracım şu anda 26 binde ve çok şükür bu tip bir sorunla karşılaşmadım 2 yıldır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 9 Nisan 2013; 13:56:58 >
  • @Terapist70 paylasimlarinizi takip ediyoruz.
    Lutfen bu araci kullandiginiz surece gelismeleri (yakit,bakim,sorunne olursa)buradan paylasin.
    Bu tur objektif kullanici tecrubeleri arayan icin hazine niteliginde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yag ne kadar eksilmisti

    Arac kac binde ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende jazz dan golf e geçmek üzereyim
    tamda siparişi vermişken olmadı şimdi bu
  • Golf alırken ne yapıp edip 2012 Hitler motor aldım.

    1.2 TSI motorlar çok cazip ama ve genel manada sıkıntısız motorlar ama ben cesaret edemedim TSI motora o gün için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Hocam yag ne kadar eksilmisti

    Arac kac binde ?

    Araç 3850 km'de..Yağ en alt seviyede çıktı..Kitapçığa göre bu durumda 2 lt eklenmeli..Ama servis 0.7'ye tamam dedi..
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.