Merhaba 2020 grand sport enjoy 1.6 136 hp insignia alma arifesindeyim 10 binde 315 bin tl fiyati var arabanin kronik problemi varmi yada bu fiyata daha iyi bir secenek varmi ? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
2020 opel insginia hakkinda bilgi
-
-
İnsignia iyi bir seçenek. Alternatif olarak Peugeut 508 de düşünülebilir.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
194 boyundayim cok siagmiyorum …
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bildiğşm kadarıyla opelin son zamanlardaki en az sorunlu motoru, rakiplerine güçlü bir 1.6 dizel motor. İnsignianın kasası çok şık. Fiyat bu piyasada gayet iyi bence. Hayırlı olsun şimdiden.
Lakin 1.94 boya bence suv gider. Yinede karar sizin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rıza Baba52 -- 24 Temmuz 2021; 12:14:36 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yorumunuz icin cok tessekur ederim su an karoq kullaniyorum biraz borcum var onu odicegim icin geciyorum opele
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3 sene kullandım grand sport 160 bin km , 1.6 136
Şu an makyajlı olanını kullanıyorum 1.5 olan dizel 14 bin km
Benim araç ilk gelenlerden di , 2018 çıkışlı 2017 model
Gaz pedalı ve turbo hortumu patlaması kronikti
2020 lerde muhtemelen çözmüşlerdir
Çok güzel araç , tam bir yol arabası
Ancak enjoy değil minimum excelence tavsiye ederim
Enjoyların koltuklar o araca hiç yakışmıyor
Hadi koltuk neyse ama Opel’in en iyi olduğu konulardan led matrix far olmadan ben insignia tercih etmezdim
Gerçekten çok faydalı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Maxiumum 15 binde arıyorum bütçem ve km takıntım olduğu için
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benimde boy 195 araba bulmak o kadar zoe ki ( hele 4 kişi aile icin ) kolay gelsin :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam izninizle bir sorum olacak. Halihazırda 2016 model Astra K kullanıyorum. Bildiğiniz gibi bu araçların arka süspansiyon sistemi torsiyon. Zaten sert yapıya sahip bir araç ve torsiyonla birleştiğinde bozuk yollarda arka koltuktaki yolcular yayık ayranı misali sallanıyor. İnsignia da durum nedir? Konfor olarak gerçekten çok fark yaratır mı? Açıkçası şu anda Astra K dan genel anlamda çok memnunum. Biraz daha konforlu olsa tadından yenmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Estağfurullah
Muhtemelen daha önceden kullandığım astra J de sizin K dan rahat olabilir
Emin olmak için J peşine Torsiyonlu K kullanmak gerekliydi
Çünkü J de watts bağlantı vardı , tutuş ve konforu
gayet iyiydi , sonradan J kasada da watts bağlantıdan vazgeçildi diye biliyorum , hatta bazen dikkat ediyorum önüme J kasa denk gelince , benim kullandığım asta daki çapraz duran kolu göremiyorum
Benim araç 2015 modeldi
İnsignia ise K dan kesinlikle iyidir
Yani torsiyonlu C sınıfı aracı üreten aynı firmanın bağımsız süspansiyonlu D sınıfı aracı herhalde daha konforludur
Biz oldukça rahat ediyoruz
İlginç bir nokta ise kullandığım makyajlıda , önce kullandığım makyajsıza göre bir nebze yumuşama seziyorum , hani deniyor ya yemin edebilirim ama kanıtlayamam onun gibi
Passat ve superb daha yumuşak onu söyleyeyim
Ama sürüş keyfi dersek insignia ikizisini de ezer
Oturma pozisyonu , iyi bir lastikle yola yapışması
Söylediğiniz konuda ise sıkıntı olacağını , tatmin etmeyeceğini düşünmüyorum
Ama bu konuda lastik seçimi emin olun çok önemli
İnsignia da ölçüler 245 45 18
Temas yüzeyi fazla
Kocaman jant
Zaten sınıfındaki diğer araçlara göre biraz daha sert ayarlı süspansiyonla birleştiğinde can sıkabilir
Lassa driways denilen bir lastikle tecrübe etmiştim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Watts bağlantısı Astra K nın tanıtıldığı ilk yıl kullanılmış ve 2016 nın ikinci döneminden sonra kaldırılmış diye biliyorum. Aslına bakarsanız çok ta uçan halı meraklısı değilim ama özellikle arka taraf biraz daha konforlu olsa çok güzel olacak. Aracı ilk aldığımda michelin primacy 3 vardı ve leş durumdaydı. 2 bin km önce Continental Pc6 aldım ve çağ atladım. Muhtmelen insignia beni fazlasıyla tatmin eder.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kendim insignia kullanıyorum, passat veya superb kullanmadım veya binmedim ama videolarda hep insignianın passattan daha yumuşak olduğunu söylüyorlardı. Hatta eski bir superb kullanıcısı, insigniayı övüyordu, uzun yolu çok güzel, superbde böbrek taşı döküyorduk diyordu. Bu yorumunuz şaşırttı beni şahsen. Bilmiyorum belki de jant boyutu ile alakalıdır.
-
Uzun yolda insignia sürüş karakteri olan , direksiyon tepkileri güzel , kontrolü zevkli , sürücünün istediklerini yapan , kemikli diye tabir ettiğimiz bir araç
Passat ve superb bu konuda kesinlikle geride
Ama örneğin site içerisinde bir kasisten gererken hangisi daha sarsar , şehir içerisinde çukur veya benzer durumlarda hangisinin süspansiyonu daha sessiz yumuşak çalışır derseniz superb ve passat
Ben kesinlikle insignia tercih ederim
Ama gördüklerimi de söylemem gerek
Şehir içi süspansiyon konforu vw , 2. El vw , geri kalan tüm konularda Opel
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: werneke
3 sene kullandım grand sport 160 bin km , 1.6 136
Şu an makyajlı olanını kullanıyorum 1.5 olan dizel 14 bin km
Benim araç ilk gelenlerden di , 2018 çıkışlı 2017 model
Gaz pedalı ve turbo hortumu patlaması kronikti
2020 lerde muhtemelen çözmüşlerdir
Çok güzel araç , tam bir yol arabası
Ancak enjoy değil minimum excelence tavsiye ederim
Enjoyların koltuklar o araca hiç yakışmıyor
Hadi koltuk neyse ama Opel’in en iyi olduğu konulardan led matrix far olmadan ben insignia tercih etmezdim
Gerçekten çok faydalıPeki 1.5 dizel ile 1.6 dizel arasındaki bariz farkları söyleyebilirmisiniz? PSA Opel'i aldıktan sonra otomatik şanzımanı, motoru vs.vs. PSA grubu ile aynı oldu. Siz her iki aracı da kullanmış biri olarak en büyük farkları sayabilirmisiniz?
-
Hayır olmadı
İnsignia B ve astra K
Makyajlı kasalar dahil
Motor ve şanzıman Opel
Tamamen yanlış bir bilgi yazdığınız
Yeni 1.5 dizel 3 silindir
Yalnızca ilk çalıştırma da motor soğukken biraz sarsıntı var
Onun dışında ses olarak 1.6 dan ilginç şekilde bana daha iyi geldi
Test videolarının neredeyse tamamı palavra
Daha motorun üreticisini bile bilmiyorlar
Şanzıman çok güzel 8 ileri
Ancak sürekli yüksek vites gitme isteği var
200 de 3000 devir gidiyor mesela denedim 1 kez
Yakıt net olarak yaklaşık 0.7-1,0 lt civarı düşük
Çekiş olarak ben üzülmedim ama 1.6 136 elbette 1 tık yukarı da
Ben memnunum kısacası
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: werneke
Hayır olmadı
İnsignia B ve astra K
Makyajlı kasalar dahil
Motor ve şanzıman Opel
Tamamen yanlış bir bilgi yazdığınız
Yeni 1.5 dizel 3 silindir
Yalnızca ilk çalıştırma da motor soğukken biraz sarsıntı var
Onun dışında ses olarak 1.6 dan ilginç şekilde bana daha iyi geldi
Test videolarının neredeyse tamamı palavra
Daha motorun üreticisini bile bilmiyorlar
Şanzıman çok güzel 8 ileri
Ancak sürekli yüksek vites gitme isteği var
200 de 3000 devir gidiyor mesela denedim 1 kez
Yakıt net olarak yaklaşık 0.7-1,0 lt civarı düşük
Çekiş olarak ben üzülmedim ama 1.6 136 elbette 1 tık yukarı da
Ben memnunum kısacasıBen yeni İnsignia'nın 508'deki Aisin marka EAT8 kullanıyor zannediyordum gerçekten. Bilgi için teşekkürler. Peki 8 ileri tam otomatik ama, değil mi? Ben şahsen Insignia'nın kasasını ve tasarımını çok beğeniyorum, çok zarif geliyor gözüme, sadece kronik sorunları veya olumsuz yanları var mı merak ediyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bethesta -- 27 Temmuz 2021; 14:3:42 >
-
8 ileri yarı otomatik diye geçer
Sizin söylediğinizle aynı kapıya çıkıyor artık
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam şanzıman AF50-8 kodlu 8 ileri tork konvertörlü tam otomatik.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: cankut1907Hocam şanzıman AF50-8 kodlu 8 ileri tork konvertörlü tam otomatik.
doğrudur
ben yarı otomatikle tork konvertörlüyü karıştırıyorum hep
citroenler de kullanılan mcp galiba yarı otomatik manuelin otomatikleştirilmiş haliydi
o aklıma gelirse ayrımı yapabiliyorum yoksa ikisini karıştırıyorum
opel in astra H kasalarda eski kullandığı şanzımanda öyleydi galiba
-
Evet hocam Astra H modelinde kullanılan şanzıman easytronic olarak geçen otomatikleştirilmiş manuel şanzıman. Şanzımanda baskı ve balata var. Siz sadece pedala basmıyorsunuz. Vites değişim zamanı geldiğinde o kendi baskıyı ayırıyor. Şu anda yaygın olarak kullanılan otomatik şanzıman tipleri;
Çift kavrama - DSG, EDC, DCT, PWS gibi...
Tork konvertörlü tam otomatik 8at, At6, Aisin üretimi Eat6-Eat8, Bmw de kullanılan ZF vs vs..
Cvt ise japon grubu Honda ve Toyota'da mevcut.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- ford focus neden tutulmuyor
- manuel araba kullanmak zor mu
- lassa lastik yorumları
- oksijen sensörü iptal edilirse ne olur
- mercedes e 200 cgi kullanıcı yorumları
- 2022 model toyota corolla
- tiguan boyutları
- dacia bigster 2025
- yeni audi a3
- vw ıd 7
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X