Şimdi Ara

2020 opel insginia hakkinda bilgi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba 2020 grand sport enjoy 1.6 136 hp insignia alma arifesindeyim 10 binde 315 bin tl fiyati var arabanin kronik problemi varmi yada bu fiyata daha iyi bir secenek varmi ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • İnsignia iyi bir seçenek. Alternatif olarak Peugeut 508 de düşünülebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • selamolsun1 S kullanıcısına yanıt

    194 boyundayim cok siagmiyorum …


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bildiğşm kadarıyla opelin son zamanlardaki en az sorunlu motoru, rakiplerine güçlü bir 1.6 dizel motor. İnsignianın kasası çok şık. Fiyat bu piyasada gayet iyi bence. Hayırlı olsun şimdiden.

    Lakin 1.94 boya bence suv gider. Yinede karar sizin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rıza Baba52 -- 24 Temmuz 2021; 12:14:36 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Rıza Baba52 kullanıcısına yanıt

    Yorumunuz icin cok tessekur ederim su an karoq kullaniyorum biraz borcum var onu odicegim icin geciyorum opele


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 sene kullandım grand sport 160 bin km , 1.6 136
    Şu an makyajlı olanını kullanıyorum 1.5 olan dizel 14 bin km

    Benim araç ilk gelenlerden di , 2018 çıkışlı 2017 model

    Gaz pedalı ve turbo hortumu patlaması kronikti
    2020 lerde muhtemelen çözmüşlerdir

    Çok güzel araç , tam bir yol arabası

    Ancak enjoy değil minimum excelence tavsiye ederim
    Enjoyların koltuklar o araca hiç yakışmıyor
    Hadi koltuk neyse ama Opel’in en iyi olduğu konulardan led matrix far olmadan ben insignia tercih etmezdim
    Gerçekten çok faydalı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt

    Maxiumum 15 binde arıyorum bütçem ve km takıntım olduğu için


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2011 toyota yaris hakkında bilgi
    14 yıl önce açıldı
    Citroen C5 hakkında bilgi
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ecylnc kullanıcısına yanıt

    Benimde boy 195 araba bulmak o kadar zoe ki ( hele 4 kişi aile icin ) kolay gelsin :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt

    Hocam izninizle bir sorum olacak. Halihazırda 2016 model Astra K kullanıyorum. Bildiğiniz gibi bu araçların arka süspansiyon sistemi torsiyon. Zaten sert yapıya sahip bir araç ve torsiyonla birleştiğinde bozuk yollarda arka koltuktaki yolcular yayık ayranı misali sallanıyor. İnsignia da durum nedir? Konfor olarak gerçekten çok fark yaratır mı? Açıkçası şu anda Astra K dan genel anlamda çok memnunum. Biraz daha konforlu olsa tadından yenmez.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cankut1907 C kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah
    Muhtemelen daha önceden kullandığım astra J de sizin K dan rahat olabilir
    Emin olmak için J peşine Torsiyonlu K kullanmak gerekliydi
    Çünkü J de watts bağlantı vardı , tutuş ve konforu
    gayet iyiydi , sonradan J kasada da watts bağlantıdan vazgeçildi diye biliyorum , hatta bazen dikkat ediyorum önüme J kasa denk gelince , benim kullandığım asta daki çapraz duran kolu göremiyorum
    Benim araç 2015 modeldi

    İnsignia ise K dan kesinlikle iyidir
    Yani torsiyonlu C sınıfı aracı üreten aynı firmanın bağımsız süspansiyonlu D sınıfı aracı herhalde daha konforludur

    Biz oldukça rahat ediyoruz
    İlginç bir nokta ise kullandığım makyajlıda , önce kullandığım makyajsıza göre bir nebze yumuşama seziyorum , hani deniyor ya yemin edebilirim ama kanıtlayamam onun gibi

    Passat ve superb daha yumuşak onu söyleyeyim
    Ama sürüş keyfi dersek insignia ikizisini de ezer
    Oturma pozisyonu , iyi bir lastikle yola yapışması

    Söylediğiniz konuda ise sıkıntı olacağını , tatmin etmeyeceğini düşünmüyorum

    Ama bu konuda lastik seçimi emin olun çok önemli
    İnsignia da ölçüler 245 45 18
    Temas yüzeyi fazla
    Kocaman jant
    Zaten sınıfındaki diğer araçlara göre biraz daha sert ayarlı süspansiyonla birleştiğinde can sıkabilir
    Lassa driways denilen bir lastikle tecrübe etmiştim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • werneke W kullanıcısına yanıt

    Watts bağlantısı Astra K nın tanıtıldığı ilk yıl kullanılmış ve 2016 nın ikinci döneminden sonra kaldırılmış diye biliyorum. Aslına bakarsanız çok ta uçan halı meraklısı değilim ama özellikle arka taraf biraz daha konforlu olsa çok güzel olacak. Aracı ilk aldığımda michelin primacy 3 vardı ve leş durumdaydı. 2 bin km önce Continental Pc6 aldım ve çağ atladım. Muhtmelen insignia beni fazlasıyla tatmin eder.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt

    Kendim insignia kullanıyorum, passat veya superb kullanmadım veya binmedim ama videolarda hep insignianın passattan daha yumuşak olduğunu söylüyorlardı. Hatta eski bir superb kullanıcısı, insigniayı övüyordu, uzun yolu çok güzel, superbde böbrek taşı döküyorduk diyordu. Bu yorumunuz şaşırttı beni şahsen. Bilmiyorum belki de jant boyutu ile alakalıdır.

  • cricet C kullanıcısına yanıt
    Uzun yolda insignia sürüş karakteri olan , direksiyon tepkileri güzel , kontrolü zevkli , sürücünün istediklerini yapan , kemikli diye tabir ettiğimiz bir araç
    Passat ve superb bu konuda kesinlikle geride

    Ama örneğin site içerisinde bir kasisten gererken hangisi daha sarsar , şehir içerisinde çukur veya benzer durumlarda hangisinin süspansiyonu daha sessiz yumuşak çalışır derseniz superb ve passat

    Ben kesinlikle insignia tercih ederim
    Ama gördüklerimi de söylemem gerek
    Şehir içi süspansiyon konforu vw , 2. El vw , geri kalan tüm konularda Opel

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: werneke

    3 sene kullandım grand sport 160 bin km , 1.6 136
    Şu an makyajlı olanını kullanıyorum 1.5 olan dizel 14 bin km

    Benim araç ilk gelenlerden di , 2018 çıkışlı 2017 model

    Gaz pedalı ve turbo hortumu patlaması kronikti
    2020 lerde muhtemelen çözmüşlerdir

    Çok güzel araç , tam bir yol arabası

    Ancak enjoy değil minimum excelence tavsiye ederim
    Enjoyların koltuklar o araca hiç yakışmıyor
    Hadi koltuk neyse ama Opel’in en iyi olduğu konulardan led matrix far olmadan ben insignia tercih etmezdim
    Gerçekten çok faydalı

    Peki 1.5 dizel ile 1.6 dizel arasındaki bariz farkları söyleyebilirmisiniz? PSA Opel'i aldıktan sonra otomatik şanzımanı, motoru vs.vs. PSA grubu ile aynı oldu. Siz her iki aracı da kullanmış biri olarak en büyük farkları sayabilirmisiniz?





  • Bethesta kullanıcısına yanıt
    Hayır olmadı
    İnsignia B ve astra K
    Makyajlı kasalar dahil
    Motor ve şanzıman Opel
    Tamamen yanlış bir bilgi yazdığınız

    Yeni 1.5 dizel 3 silindir
    Yalnızca ilk çalıştırma da motor soğukken biraz sarsıntı var
    Onun dışında ses olarak 1.6 dan ilginç şekilde bana daha iyi geldi

    Test videolarının neredeyse tamamı palavra
    Daha motorun üreticisini bile bilmiyorlar

    Şanzıman çok güzel 8 ileri
    Ancak sürekli yüksek vites gitme isteği var
    200 de 3000 devir gidiyor mesela denedim 1 kez

    Yakıt net olarak yaklaşık 0.7-1,0 lt civarı düşük
    Çekiş olarak ben üzülmedim ama 1.6 136 elbette 1 tık yukarı da

    Ben memnunum kısacası

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: werneke

    Hayır olmadı
    İnsignia B ve astra K
    Makyajlı kasalar dahil
    Motor ve şanzıman Opel
    Tamamen yanlış bir bilgi yazdığınız

    Yeni 1.5 dizel 3 silindir
    Yalnızca ilk çalıştırma da motor soğukken biraz sarsıntı var
    Onun dışında ses olarak 1.6 dan ilginç şekilde bana daha iyi geldi

    Test videolarının neredeyse tamamı palavra
    Daha motorun üreticisini bile bilmiyorlar

    Şanzıman çok güzel 8 ileri
    Ancak sürekli yüksek vites gitme isteği var
    200 de 3000 devir gidiyor mesela denedim 1 kez

    Yakıt net olarak yaklaşık 0.7-1,0 lt civarı düşük
    Çekiş olarak ben üzülmedim ama 1.6 136 elbette 1 tık yukarı da

    Ben memnunum kısacası

    Ben yeni İnsignia'nın 508'deki Aisin marka EAT8 kullanıyor zannediyordum gerçekten. Bilgi için teşekkürler. Peki 8 ileri tam otomatik ama, değil mi? Ben şahsen Insignia'nın kasasını ve tasarımını çok beğeniyorum, çok zarif geliyor gözüme, sadece kronik sorunları veya olumsuz yanları var mı merak ediyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bethesta -- 27 Temmuz 2021; 14:3:42 >




  • Bethesta kullanıcısına yanıt
    8 ileri yarı otomatik diye geçer
    Sizin söylediğinizle aynı kapıya çıkıyor artık

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt

    Hocam şanzıman AF50-8 kodlu 8 ileri tork konvertörlü tam otomatik.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cankut1907

    Hocam şanzıman AF50-8 kodlu 8 ileri tork konvertörlü tam otomatik.

    doğrudur

    ben yarı otomatikle tork konvertörlüyü karıştırıyorum hep

    citroenler de kullanılan mcp galiba yarı otomatik manuelin otomatikleştirilmiş haliydi

    o aklıma gelirse ayrımı yapabiliyorum yoksa ikisini karıştırıyorum

    opel in astra H kasalarda eski kullandığı şanzımanda öyleydi galiba

  • werneke W kullanıcısına yanıt

    Evet hocam Astra H modelinde kullanılan şanzıman easytronic olarak geçen otomatikleştirilmiş manuel şanzıman. Şanzımanda baskı ve balata var. Siz sadece pedala basmıyorsunuz. Vites değişim zamanı geldiğinde o kendi baskıyı ayırıyor. Şu anda yaygın olarak kullanılan otomatik şanzıman tipleri;

    Çift kavrama - DSG, EDC, DCT, PWS gibi...

    Tork konvertörlü tam otomatik 8at, At6, Aisin üretimi Eat6-Eat8, Bmw de kullanılan ZF vs vs..

    Cvt ise japon grubu Honda ve Toyota'da mevcut.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.