Şimdi Ara

205 km hızla gelen ölüm

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
5.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gazetede yer alan habere göre 3 kişi hayatını kaybetmiş (Allah rahmet etsin.)
    Ölümler üzücü benim dikkatimi çeken Volvo'nun bu hızda çokta hasar almadığı.
    Belki kemerleri takılı değildi, ölümler bu yüzden de olabilir.Ama kabinde pek hasar yok gibi özellikle sağ tarafı oldukça sağlam gözüküyor.
    Volvo'nun parçası pahalı , yakıtı çok ama güvenli bir otomobil. Ailesini ve kendisini düşünen birisinin bu aracı tercih etmesi mantıklı bence.


    http://www.hurriyet.com.tr/gundem/12959408.asp?scr=1







  • Allah rahmet eylesin.
  • pek güvenli resimler değil volvoda olsa o hızda gazoz kapağı gibi oluyor

    araç sadece sol tarafından darbe almış o yüzden sağ sağlam gibi duruyor ama sol taraf sağ tarafa gecmiş resmen

    o yol en cok hız yapılan yollardan biri malesef

    insanımız altındaki araba güclü güvenli olunca sanıyorki hiçbir şey olmaz

    trafikde araçlardan cok insan korur sağlığını insan sağlar güvenliğini gerisi yardımcı olur olay bu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    Allah rahmet eylesin.
    Yorumlardan bir tanesi :

    "20 yildir avrupada araba kullaniyorum,ilk kez turkiyede bu yil araba kullandim. Ben hayatimda istanbuldaki suruculer kadar bencil, sabirsiz, surat yapan, trafik kurali dinlemeyen baska surucu gormedim> Ustune ustelik bazi yollarda yeterli levha yok.Belediyeler napiyor anlamiyorum"

    YORUMSUZ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m3t

    Yorumlardan bir tanesi :

    "20 yildir avrupada araba kullaniyorum,ilk kez turkiyede bu yil araba kullandim. Ben hayatimda istanbuldaki suruculer kadar bencil, sabirsiz, surat yapan, trafik kurali dinlemeyen baska surucu gormedim> Ustune ustelik bazi yollarda yeterli levha yok.Belediyeler napiyor anlamiyorum"

    YORUMSUZ

    Alıntıları Göster
    Allah rahmet eylesin.




  • Allah ölene rahmet, kalanlara sabır versin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m3t

    Yorumlardan bir tanesi :

    "20 yildir avrupada araba kullaniyorum,ilk kez turkiyede bu yil araba kullandim. Ben hayatimda istanbuldaki suruculer kadar bencil, sabirsiz, surat yapan, trafik kurali dinlemeyen baska surucu gormedim> Ustune ustelik bazi yollarda yeterli levha yok.Belediyeler napiyor anlamiyorum"

    YORUMSUZ

    Alıntıları Göster
    kaza yapınca hız göstergesinin sabit kalması bana şehir efsanesi gibi geliyor.
    Ayrıca Allah rahmet eylesin
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35

    Allah rahmet eylesin.

    Alıntıları Göster
    Cok uzucu bir durum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuuberk

    Cok uzucu bir durum..

    Alıntıları Göster
    Ülkemizde aşina olunan ama çok üzücü bir kaza haberi. Öncelikle ölenlere Allah c.c. rahmet etsin. Sevdiklerine sabırlar versin.

    http://www.samanyoluhaber.com/h_328746_gosterge-205-kilometrede-takili-kaldi---foto.html

    Benim sormak istediğime gelirsek...

    Kendim bir Volvo sahibiyim. Ve Volvo için söylenen belki de şehir efsanesi olan (büyük ihtimal değil.): "Volvo, eğer bir ölümlü kaza gerçekleşmişse Volvo bir aracın kazaya karıştığı, oraya mühendislerini yollar ve inceleme yapar." sözü beni de hep etkilemiştir. Gururla karışık bir güven duygusu içimi doldurur.

    Hatta bunun doğruluğunu ispat eder nitelikte bir haber okumuştum. Dünya'da yaşanan krize paralel Volvo'da yaşanan sıkıntılar nedeniyle eskiden ölümlü kazalarda helikopterle olay yerine giden mühendisler, artık araçla olay yerine intikal edecekler şeklinde...

    Bu durum ülkemizde ve en yakın örneği olarak bugün okuduğum bu kaza haberinde gerçekleşmiş midir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Ülkemizde aşina olunan ama çok üzücü bir kaza haberi. Öncelikle ölenlere Allah c.c. rahmet etsin. Sevdiklerine sabırlar versin.

    http://www.samanyoluhaber.com/h_328746_gosterge-205-kilometrede-takili-kaldi---foto.html

    Benim sormak istediğime gelirsek...

    Kendim bir Volvo sahibiyim. Ve Volvo için söylenen belki de şehir efsanesi olan (büyük ihtimal değil.): "Volvo, eğer bir ölümlü kaza gerçekleşmişse Volvo bir aracın kazaya karıştığı, oraya mühendislerini yollar ve inceleme yapar." sözü beni de hep etkilemiştir. Gururla karışık bir güven duygusu içimi doldurur.

    Hatta bunun doğruluğunu ispat eder nitelikte bir haber okumuştum. Dünya'da yaşanan krize paralel Volvo'da yaşanan sıkıntılar nedeniyle eskiden ölümlü kazalarda helikopterle olay yerine giden mühendisler, artık araçla olay yerine intikal edecekler şeklinde...

    Bu durum ülkemizde ve en yakın örneği olarak bugün okuduğum bu kaza haberinde gerçekleşmiş midir?

    Alıntıları Göster
    allah rahmet eylesin öleni yaralılara acil şifa dilerim. yüksek hız tehlikelidir mümkün oldugunca 140km/h üzerine çıkmam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KILIÇ

    allah rahmet eylesin öleni yaralılara acil şifa dilerim. yüksek hız tehlikelidir mümkün oldugunca 140km/h üzerine çıkmam

    Alıntıları Göster
    allah rahmet eylesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuuberk

    Cok uzucu bir durum..

    Alıntıları Göster
    Allah ölenlere rahmet eylesin, yakınlarına kolaylıklar versin.

    Doğrusu kamyonlara karşı hiçbir aracın şansı yok, hatta arkadan bir kamyona geçirmek en kötüsü.

    Fotolarda aracın hava yastığının açıldığı gözüküyor, sanki perde hava yastıkları gibi duruyor. Genelde kazalarda şoförler refleks olarak kendilerini ister istemez korurlar; ancak bu şoförün böyle bir refleks yapma fırsatı olmamış gibi ve en çok darbeyi kendisine gelecek şekilde yaşamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teaman1977 -- 16 Kasım 2009; 22:18:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teaman1977

    Allah ölenlere rahmet eylesin, yakınlarına kolaylıklar versin.

    Doğrusu kamyonlara karşı hiçbir aracın şansı yok, hatta arkadan bir kamyona geçirmek en kötüsü.

    Fotolarda aracın hava yastığının açıldığı gözüküyor, sanki perde hava yastıkları gibi duruyor. Genelde kazalarda şoförler refleks olarak kendilerini ister istemez korurlar; ancak bu şoförün böyle bir refleks yapma fırsatı olmamış gibi ve en çok darbeyi kendisine gelecek şekilde yaşamış.

    Alıntıları Göster
    Ölenlere Allah rahmet eylesin.

    205 km hızla vurmak nedemek altındaki araç ne olursa olsun o hızla ölüm yanıbaşınızda demektir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Ülkemizde aşina olunan ama çok üzücü bir kaza haberi. Öncelikle ölenlere Allah c.c. rahmet etsin. Sevdiklerine sabırlar versin.

    http://www.samanyoluhaber.com/h_328746_gosterge-205-kilometrede-takili-kaldi---foto.html

    Benim sormak istediğime gelirsek...

    Kendim bir Volvo sahibiyim. Ve Volvo için söylenen belki de şehir efsanesi olan (büyük ihtimal değil.): "Volvo, eğer bir ölümlü kaza gerçekleşmişse Volvo bir aracın kazaya karıştığı, oraya mühendislerini yollar ve inceleme yapar." sözü beni de hep etkilemiştir. Gururla karışık bir güven duygusu içimi doldurur.

    Hatta bunun doğruluğunu ispat eder nitelikte bir haber okumuştum. Dünya'da yaşanan krize paralel Volvo'da yaşanan sıkıntılar nedeniyle eskiden ölümlü kazalarda helikopterle olay yerine giden mühendisler, artık araçla olay yerine intikal edecekler şeklinde...

    Bu durum ülkemizde ve en yakın örneği olarak bugün okuduğum bu kaza haberinde gerçekleşmiş midir?


    bu konuda bir bilgim olmasada size şunu soyleyebilirim ki, hiçbir otomobil firması her kazaya helikopter yollayacak kadar zengin değildir. bunu iddaa edebilirim çok rahatlıkla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangerousman

    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Ülkemizde aşina olunan ama çok üzücü bir kaza haberi. Öncelikle ölenlere Allah c.c. rahmet etsin. Sevdiklerine sabırlar versin.

    http://www.samanyoluhaber.com/h_328746_gosterge-205-kilometrede-takili-kaldi---foto.html

    Benim sormak istediğime gelirsek...

    Kendim bir Volvo sahibiyim. Ve Volvo için söylenen belki de şehir efsanesi olan (büyük ihtimal değil.): "Volvo, eğer bir ölümlü kaza gerçekleşmişse Volvo bir aracın kazaya karıştığı, oraya mühendislerini yollar ve inceleme yapar." sözü beni de hep etkilemiştir. Gururla karışık bir güven duygusu içimi doldurur.

    Hatta bunun doğruluğunu ispat eder nitelikte bir haber okumuştum. Dünya'da yaşanan krize paralel Volvo'da yaşanan sıkıntılar nedeniyle eskiden ölümlü kazalarda helikopterle olay yerine giden mühendisler, artık araçla olay yerine intikal edecekler şeklinde...

    Bu durum ülkemizde ve en yakın örneği olarak bugün okuduğum bu kaza haberinde gerçekleşmiş midir?


    bu konuda bir bilgim olmasada size şunu soyleyebilirim ki, hiçbir otomobil firması her kazaya helikopter yollayacak kadar zengin değildir. bunu iddaa edebilirim çok rahatlıkla.

    Alıntıları Göster
    Kazalarda en önemli etken bence hız değil,kazanın oluş şeklidir.
    Örneğin geçenler Almanyada yaşanan trafik kazası vardı.

    Golf GTD araçla kaza yapan gençler hayatını kaybetmişti.
    Oysaki ıoradaki durum çok farklıydı.200 km ile değil,140 km/h ile kaza yapılmıştı ancak araç tamamen yok olmuştu.

    Haber;
    Almanya'nın Wolfsburg kentinde meydana gelen trafik kazasında korkunç görüntüler ortaya çıktı.

    19 yaşındaki bir genç iki arkadaşıyla birlikte hız kurbanı oldu. Saatte 140 kilometre hızla giden araç yol kenarında bir ağaca çarptı.

    Kaza sonunda arabanın kapısı sanki ağaca çiviyle çakılmış gibi görünüyor. Ortadan ikiye ayrılan otomobilin sadece tekerlek kısmı kaza yerinde görülüyor. Kazada 19 yaşındaki genç ve iki arkadaşı hayatlarını kaybetti.

    Kaza kayıtlara bir kaza olarak geçti ama aslında genç trafik kurallarına uymamanın bedelini kendisine ve arkadaşlarına çok pahalıya ödetti.





    Sonuçta kazanın oluş şekli daha önemli.
    140la ağaca girmekle 200 le bariyere girmek arasında fark olsa gerek.

    Umarım açıklayabilmişimdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverDrıve

    Kazalarda en önemli etken bence hız değil,kazanın oluş şeklidir.
    Örneğin geçenler Almanyada yaşanan trafik kazası vardı.

    Golf GTD araçla kaza yapan gençler hayatını kaybetmişti.
    Oysaki ıoradaki durum çok farklıydı.200 km ile değil,140 km/h ile kaza yapılmıştı ancak araç tamamen yok olmuştu.

    Haber;
    Almanya'nın Wolfsburg kentinde meydana gelen trafik kazasında korkunç görüntüler ortaya çıktı.

    19 yaşındaki bir genç iki arkadaşıyla birlikte hız kurbanı oldu. Saatte 140 kilometre hızla giden araç yol kenarında bir ağaca çarptı.

    Kaza sonunda arabanın kapısı sanki ağaca çiviyle çakılmış gibi görünüyor. Ortadan ikiye ayrılan otomobilin sadece tekerlek kısmı kaza yerinde görülüyor. Kazada 19 yaşındaki genç ve iki arkadaşı hayatlarını kaybetti.

    Kaza kayıtlara bir kaza olarak geçti ama aslında genç trafik kurallarına uymamanın bedelini kendisine ve arkadaşlarına çok pahalıya ödetti.





    Sonuçta kazanın oluş şekli daha önemli.
    140la ağaca girmekle 200 le bariyere girmek arasında fark olsa gerek.

    Umarım açıklayabilmişimdir.




    Bunu Passat konusunda paylaşmıştı sevgili Yasin.Gençler arabasını Autostadt'tan teslim almış,yeni araba tabi heyecan var.Yüksek hız,sonuç felaket işte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangerousman


    bu konuda bir bilgim olmasada size şunu soyleyebilirim ki, hiçbir otomobil firması her kazaya helikopter yollayacak kadar zengin değildir. bunu iddaa edebilirim çok rahatlıkla.


    Ölümlü kazalara yolluyormuş diye biliyorum. Yoksa her kazaya değil tabii. Hatta ilk mesajımda söylediğim gibi ekonomik sıkıntılar nedeniyle bu uygulamadan vazgeçildiği ve normal araçla gidildiğine yönelik haberler okumuştum.

    Benim merak ettiğim ise ülkemizde de böyle birşey yapılmış mı, yapılıyor mu? Yoksa bu Amerika ve Avrupa ülkelerine mahsus bir uygulama mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: OverDrıve

    Kazalarda en önemli etken bence hız değil,kazanın oluş şeklidir.
    Örneğin geçenler Almanyada yaşanan trafik kazası vardı.

    Golf GTD araçla kaza yapan gençler hayatını kaybetmişti.
    Oysaki ıoradaki durum çok farklıydı.200 km ile değil,140 km/h ile kaza yapılmıştı ancak araç tamamen yok olmuştu.

    Haber;
    Almanya'nın Wolfsburg kentinde meydana gelen trafik kazasında korkunç görüntüler ortaya çıktı.

    19 yaşındaki bir genç iki arkadaşıyla birlikte hız kurbanı oldu. Saatte 140 kilometre hızla giden araç yol kenarında bir ağaca çarptı.

    Kaza sonunda arabanın kapısı sanki ağaca çiviyle çakılmış gibi görünüyor. Ortadan ikiye ayrılan otomobilin sadece tekerlek kısmı kaza yerinde görülüyor. Kazada 19 yaşındaki genç ve iki arkadaşı hayatlarını kaybetti.

    Kaza kayıtlara bir kaza olarak geçti ama aslında genç trafik kurallarına uymamanın bedelini kendisine ve arkadaşlarına çok pahalıya ödetti.





    Sonuçta kazanın oluş şekli daha önemli.
    140la ağaca girmekle 200 le bariyere girmek arasında fark olsa gerek.

    Umarım açıklayabilmişimdir.




    Bunu Passat konusunda paylaşmıştı sevgili Yasin.Gençler arabasını Autostadt'tan teslim almış,yeni araba tabi heyecan var.Yüksek hız,sonuç felaket işte.

    Alıntıları Göster
    Allah rahmet eylesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    kaza yapınca hız göstergesinin sabit kalması bana şehir efsanesi gibi geliyor.
    Ayrıca Allah rahmet eylesin

    Banada öyle geliyor.205 kmh süratte o araç o şekilde olmaz gramafon gibi olur egzoza kadar girer önü.
    Çarpmanın şiddetiyle gösterge bozuluyor bence nerde duracağı belli olmuyor.
    ARacın aldığı hasardan 120-140 arası bir hızda olduğunu tahmin ediyorum ama 205 kmh ile o halde olmaz o araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    quote:

    Orijinalden alıntı: dangerousman


    bu konuda bir bilgim olmasada size şunu soyleyebilirim ki, hiçbir otomobil firması her kazaya helikopter yollayacak kadar zengin değildir. bunu iddaa edebilirim çok rahatlıkla.


    Ölümlü kazalara yolluyormuş diye biliyorum. Yoksa her kazaya değil tabii. Hatta ilk mesajımda söylediğim gibi ekonomik sıkıntılar nedeniyle bu uygulamadan vazgeçildiği ve normal araçla gidildiğine yönelik haberler okumuştum.

    Benim merak ettiğim ise ülkemizde de böyle birşey yapılmış mı, yapılıyor mu? Yoksa bu Amerika ve Avrupa ülkelerine mahsus bir uygulama mıdır?

    Alıntıları Göster
    Bana kalırsa olay yerine ekip yollamak yerine servislere çekilen araçların bilgileri Volvo merkezine gönderiliyordur.
    Örneğin kaza oluş raporu, araç resim veya videoları, tamir yapılacaksa hangi parçaların değişmesi gerektiği ve yaralı ve ölümler hakkında bilgiler gönderiliyordur.
    Buna görede tasarım hataları ve tasarım geliştirme-iyileştirme gibi.
    Bu konuda Volvo'nun hassas olduğu malum.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.