Şimdi Ara

206 HDi ne kadar yakıyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
4.725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhabalar
    ben dizel 206 almak istiyorum. fakat yakıt konusunda pek fazla bilgim yok. duyduğum kadarıyla az yakıyor diye biliyorum. dizel 206 kullanan arkadaşlar varsa bu konuda bizleri bilgilendirebilirlerse çok sevinirim. uzun yolda va şehiriçinde ne kadar yakıyor acaba. fabrika verisine yakın değerler alınıyormu.ü
    iyi günler

    şimdiden çok teşekkürler



  • merhaba ,

    benim 2006 model 206 hdı aracım şehir içi 170 ykr , şehir dışı 140 ykr yakıyordu , 3 ay önceki fiyatlara göre... onuda boşver , hesap yapmasanda çok az yaktığını hissedeceksin kullanınca.....
  • benim 2004 model 206 hdı aracım şehir içi 140-150 ykr YAKIYOR...vites değiştirme devirlerinde 3000 deviri geçmemeye çalışıyorum
  • arkadaşların belirttiği değerler arası yakar genelde
    uzun yolda en fazla 13 ykr a düşer daha da altına inmez
    şehir içi zorlasan bile 20 ykr nin üzerine çıkmaz
  • cevaplarınız için çok teşekkürler arkadaşlar. yani fabrika verilerine inmezmi bu aracın yakıtı.
    aslında kullanımdan kullanıma değişiyor ama yinede tecrübeleri olanlar paylaşırlarsa çok sevinirim
  • eger 2000-2200 devir arasında vites degiştirirsen araba turboyu açmıyor o yüzden de yakıt şehir içinde 140-150ykr civarında oluyor ama 3000-3500 devir arasında degiştirirsen 190 ykr yi buluyor ama araba o zaman turboyu açıyor daha spor sürülüyor bunlar kendi aracımdaki test verilerim

    aqracım 2005 206 hdi
  • 160 yakıyorum bende
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 20 ytllik eurodiesel le 130 km yapıyorum şehir içi
  • Hatırlıyorum da kataloğunda ş.dışı için 3.6 lt/100 km yazıyordu. Süper bir değer gerçekten.
  • 80km sabit hızla giderseniz katalogdaki değeri yakalıyor hatta daha da az yakabiliyor.Denedik.

    Şu anda 206 dizelimiz şehir içi 17-18kuruş şehir dışı ise 12-13kuruş yakıyor.LPg'ye gelen son zamlarla artık lpg'de avantajını yavaş yavaş yitirmeye başladı.Forever dizel
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HRMNKY

    80km sabit hızla giderseniz katalogdaki değeri yakalıyor hatta daha da az yakabiliyor.Denedik.

    Şu anda 206 dizelimiz şehir içi 17-18kuruş şehir dışı ise 12-13kuruş yakıyor.LPg'ye gelen son zamlarla artık lpg'de avantajını yavaş yavaş yitirmeye başladı.Forever dizel

  • arkadaşlar merhaba.
    almayı düşündüğüm 2008 modeel 206 fever hdi için 20.500 ytl isteniyor. km si 14.000.
    bazı söylentilere göre bu araçlarda zamanla motor sesi ve yol gürültüsü artıyor, kasadan da garip sesler gelmeye başlıyormuş. yani aracın çok konforlu olmadığını söyleyenler var. sizin görüşlerinizi alabilir miyim. bu araçlardan tavsiye eder misiniz?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ahmethazine

    arkadaşlar merhaba.
    almayı düşündüğüm 2008 modeel 206 fever hdi için 20.500 ytl isteniyor. km si 14.000.
    bazı söylentilere göre bu araçlarda zamanla motor sesi ve yol gürültüsü artıyor, kasadan da garip sesler gelmeye başlıyormuş. yani aracın çok konforlu olmadığını söyleyenler var. sizin görüşlerinizi alabilir miyim. bu araçlardan tavsiye eder misiniz?

    bende daha önce vectra elegance vardı sıfırı 50000ytl idi. mesela sesi çok içeri alırdı 100km den sonra motor gürültülü idi. elektrik arızaları fazla ve pahalıydı.
    benzini su gibi içerdi,
    demek istediğim her aracın kendine has mutlaka sorunları olacaktır o yüzden için rahat olsun bazı şeylere çok takma eğer aracı istiyorsan git ve al.
    ses alıyorsa ses yalıtımı yapıyolar 500-600ytl ye. araç konforlu olmaz çünkü süspansiyon serttir ama bu seferde yol tutuşun manevra kabiliyetin artar.




  • evet çok çok konforlu degil araba ama orta düzey bir kullanıcı için gayet iyi
    yakıt konusundada belkide piyasanın en az yakan aracı
  • murattapar arkadaşım haklısın orta düzey bir kullanıcı için ideal. bizdeki araç da 2009 model 206 1.4 hdi daha 50 km bile yapmadıından birşey söyleyemeyeceğim. ancak umarım o bahsettiğiniz motor ve yol gürültüsü artmaz.
  • turboyu açıyor açmıyor tabiri ne derece doğru bilmiyorum. turbo devamlı devrede ve turbonun verimli olarak çalıştığı devir aralığı 1700-2500 devir aralığıdır. zaten ekonomiyi de turbo sağlar dizellerde. devir arttıkça tüketimin artması normal dakikada motorun yaptığı tur artıyor. her turda belli miktar yakıt yakılıyor. ama 3000-3500 arası turbonun motora katkısı kesinlikle 1700-2500 arasına göre daha düşüktür.
    quote:

    Orjinalden alıntı: murattapar

    eger 2000-2200 devir arasında vites degiştirirsen araba turboyu açmıyor o yüzden de yakıt şehir içinde 140-150ykr civarında oluyor ama 3000-3500 devir arasında degiştirirsen 190 ykr yi buluyor ama araba o zaman turboyu açıyor daha spor sürülüyor bunlar kendi aracımdaki test verilerim

    aqracım 2005 206 hdi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    turboyu açıyor açmıyor tabiri ne derece doğru bilmiyorum. turbo devamlı devrede ve turbonun verimli olarak çalıştığı devir aralığı 1700-2500 devir aralığıdır. zaten ekonomiyi de turbo sağlar dizellerde. devir arttıkça tüketimin artması normal dakikada motorun yaptığı tur artıyor. her turda belli miktar yakıt yakılıyor. ama 3000-3500 arası turbonun motora katkısı kesinlikle 1700-2500 arasına göre daha düşüktür.
    quote:

    Orjinalden alıntı: murattapar

    eger 2000-2200 devir arasında vites degiştirirsen araba turboyu açmıyor o yüzden de yakıt şehir içinde 140-150ykr civarında oluyor ama 3000-3500 devir arasında degiştirirsen 190 ykr yi buluyor ama araba o zaman turboyu açıyor daha spor sürülüyor bunlar kendi aracımdaki test verilerim

    aqracım 2005 206 hdi




    Son derece doğru

    Atmosferik olmayan motorlarda SC tahrikini kranktan aldığı için sürekli devrededir ama turbolar egsoz gazı tahrikli olduğu için yeterli basınca ulaştıklarında devreye girerler Muratın dediği doğru

    Yaktı tuketimine gelince 206 Hdi c3 ten sonra sınıfının en az yakan aracı farksa 100km/0,1lt sadece




  • Tifosi'nin dediği doğrudur.Turbo dizel araçlarda turbo sürekli devrededir ancak belli bir devirden sonra gücünü hissedebilirsiniz.Oda 206 1.4dizel için 1750 devirdir.Zaten aracın kataloğuna da bakarsanız en yüksek torkunu ve en düşük yakıt yaktığı devir 1750 devirdir.Turbo 1750-4000devir aralığında çalışır ancak yüksek devirlere doğru gidildikçe turbonun verimide azalır.1750-2750 devir aralığındaki verimle 2750-4000devir aralığındaki verim aynı değildir.
  • her zaman açık kapalı bilmiom ama işte 2000 devrden sonra araba atıyor kendini turboyu hissediyorsun

    2000 devirde vites degiştirisen çok az yakıyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.