Şimdi Ara

3 20 d mercedes c 200k A4 20 tdi aynı gün test

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
110
Cevap
0
Favori
7.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bir süredir nette yaptığım araştırma, sürüş izlenimi takibi ve fikir alışverişinden sonra başlıktaki her üç aracıda test etme imkanım oldu. Günün sonunda kaporamı verdim ve karar vermiş olmanın huzuru içinde aracı mı beklemeye başladım.
    Aşağıda benim gibi karar verme aşamasında olan arkadaşlara faydalı olur düşüncesi ile önce izlenimlerimi en sonda da kararımın gerekçelerini açıklayacağım.

    Mercedes C 200 K:
    Araç yakından çok heybetli değil ama yan çıtaların altındaki hatlar ve avangart donanımı ile oldukça kaslı va atak duruyor. Bagaj derinlemesine hacimli ama en biraz dar.
    Ön koltuk bana bariz olark dar geldi (boy 190 kilo 95) dizlerimin kokpite temasını önlemek için kızağı neredeyse sonuna getirdim tabi ön bu halde iken arka koltukta alan ciddi olarak azaldı.
    Anahtar klasik tipte değil ama motor basarak değil çevrilerek çalışıyor, motor rölantide oldukça sessiz.
    Kokpitte kumanda kollarına ulaşım ergonomik hemen alışıyorsunuz ortada renkli ekran mevcut ayrıca göstergelerin arasında bilgi ekranı var.
    Standart servotronik desteği ile direksiyon rölantide ve düşük hızlarda oldukça yumuşak. Hız yükseldikçe tepkiler gayet canlı.Ayrıca direksiyon etli ve göstergeleri kapatmıyor.
    Araçta ara hızlanma diye bir kavram yok sürekli ve daimi hızlanma var hangi hızda ve hangi devirde olursa olsun araç mütemadiyen hızlanıyor. yalnız bu durum şu an için 3 16 kullanıcısı olan bende kontrolüzlük hissi yarattı. yani zevk lamaktan çok tedirgin oldum. bence bu durumun sebebi bir performans aracına göre araç biraz yüksek yere tam oturmuyor gibi geldi( gerçi amg donanımda 18mm daha aşağıya iniyormuş).
    Vites geçişleri çok muntazam sarsıntı yok sadece kompresörün devreye giridiği hissediliyor.
    Yol tutuş memnun edici insanda bir bütün halinde hareket ediyormuş hissi uyandırıyor
    Fren mesafesi, ses izolasyonu süspansiyon üst düzeyde.
    Yaklaşık 20 km yol yaptım otoban şehir içi karışık. Yola çıkarken 0 ladığım tüketim 11 lt oldu. yanımdaki teknisyen arkadaş ş.içi 13 lt yi rahat görür dedi.
    Gelelim maliyete:
    Avangart çeviklik paket+xenon+panoramik tavan+ amag donanım. 62.781 euro. son
    ayrıca 200 k ya özel kredi 1.29 imiş.

    A4:







  • sen yazdıktan sonra bende hafta sonu c 220 cdi avangarte ve c 200 k test ettim kendi izlenimlerimi yazayım
  • ee sonuç ne peki
    sadece c serisini anlatmışsın gerisi nerede :)
  • A4:
    Kasa eski a4 e göre farkedilir bir biçimde büyük. Bagaj en de ve boyda yeterli hacmi sunuyor valizdi pusetti rahat alır.Ön koltuk rahat kavrama ve gömülme hissi uyandırıyor. Arka koltuk diz mesafesi yeterli ama yükeklik bariz sıkıntılı bana göre tabi.
    Kokpit oldukça sade yanda cam kontrollerine ulaşmak biraz sıkıntılı hafifçe geride kalmış bence. genel olarak işçilik kusursuz.kullandığım araçta servotronik destekli direksyon 4 kollu idi kişisel olarak hiç sevmem( 3 kollu seçeneği opsiyonel) ireksiyon çapı c 200 den sonra geniş geldi biraz ısınamadım yani.
    Motor rölantide klasik dizel sesini hiç esirgemiyor. düşük viteslerde ses aynen devam ediyor ama hızlandıkça sorun kalmıyor.
    Vites topuzu boyut olarak küçük bence gayet iyi. geçişleri temiz ve sarsıntısız.araç manuel
    motor neden 170 hp çıkarma ihtiyacı hisettiklerini doğrular şekilde kalkışta ve kesintisiz ivmelenmede tatmin ediyor iken ani güç beklentilerine cevapta hissedilir olarak geç yanıt veriyor.. ( tabi 30 dk önce 200 k kullandığımı da hatırda tutmak lazım)
    Yol tutuşta mercedeste aldığım bütün halinde hareket ediyor hissini alamadım ama mercedeste olmayan yola yapışma hissini aldım.
    tüketim bence makul mercedesle hemen hemen aynı parkur ve aynı mesafede yaptığım tüketim ortalama 6.6 oldu.
    A4 20 tdi + metalik renk+10 kollu jant+advance paket+sunroof. manuel 52 bin multi tronik 55 euro son.

    BMW 320 d.




  • c 320 cdı amg paket derim,Vw nin lüksü olan audiye bulasmazdım
  • obgyn hocam tekrar yardımların için çok teşekkür ederim

    mailini aldım

    bana kalırsa mercedes al

    ob&gyn karşılığı budur
  • arkadaş doktorsa mercedes alır
    kadın doğumcuysa muhtemelen 320d almıştır :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    KONA 1.6 Dizel ile 3 Gün TEST
    5 yıl önce açıldı
    0 golf 8.5 vs 2021 üstü a3
    4 hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • BMW 320 d:
    Araca arkadan bakmadığınız müdettçe bence görünüm gayet iyi.Arkadan araç çakma eski kasa honda cıvıclara benziyor. Bagaj a4 kadar hacimli olmasada geniş ağızlı olduğu için yükleme ve boşaltmada sorunsuz görünüyor.
    Ön koltuk a 4 kaar rahat ettirmesede bir iki ayarlamadan sonra kavrama hissi maksimuna ulaştı. kokpitin pozisyonu ve ön camın açısı ile beraber araç yerle bütünlük hissi veriyor.
    Kokpitte işçilik kusuru göremedim ama orta konsol çevresindeki materyal daha kaliteli olabilirdi. götergeler mercees ve audiye göre daha klasik ( bence daha karizmatik) anlık tüketim ibresi varlığı artısı. bilgi ekranı sade dijital rakamlı.

    anahtar basarak motoru ateşliyor. motor rölantide benzinli bir araç kadar sessiz ve sarsıntısız. gelelim motora
    daha önce okuduğum ergi testlerinin birinde 163 hp motor için m3 replikası lafını duymuştum. benim kullandığım yani nesil 177 hp lik araç tam bir yer uçağı. fabrika verisi hızlanma 7.7 ama bence daha çabuk. ne zaman 120 oldu anlamadım. sanki gaza bastım ve 1anda 120 oldu. bence bunda motorun daimi ve kesintisiz torkunun sağladığı ivmelenme duygusunun ani bağımlılık yapıcı etkisinin rolü var. ayağı gazdan çekmek istemiyorsunuz. araç hızlandıkça yere yapışıyor ve hız bir stres unsuru değil bir zevk haline geliyor ( bence tehlikeli bir durum) Yol tutuşu nasıl desem araç sanki yolun üstüne değil içinde gidiyor en küçük bir savrulma hissi yok yani en sonunda yol alan bir makine değil kendiniz gibi geliyor. galiba bunlar arkadan itişin sonucu

    tüketime gelince diğer arçlarla neredeyse aynı parkur ve mesafede karışık tüketim 6 lt. oldu. 143 lük a4'ten az olması beni şaşırttı

    maliyet 3 20 d premium paket+sunroof+profesiyonel müzik sistemi+katlanır ayna+yarı deri koltuk son fiyat 60 bin euro

    Sonuç:




  • quote:

    Orjinalden alıntı: aa-tepe

    arkadaş doktorsa mercedes alır
    kadın doğumcuysa muhtemelen 320d almıştır :)



    narsist kardiolog seni
  • benim mentalitem sorunsuzluk ve sağlamlık ve tekdüzelik
    mercedes

    ama ayın her dönemi farklı durumu olan ve karmaşık bir organla uğraşan riskli mesleği olan bir kişi için
    bmw

    ob-gyn
    sende ne aldıysan yaz artık yaw
    heyecan yaptık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aa-tepe -- 24 Nisan 2008; 0:00:23 >
  • Sonuç ben yazim okuduğum kadarıyla 3.20d makyajlı gelecek olan kasa alınır yada beklemeyip c200k??
  • yüksek performanslı motoru ve ekonomisi ariyetten yol tutusu sürüş zevki ile 3 serisi mümkünse coupe
    yada konforu,kalitesi,prestiji,işçiliği amg paketi ile süt beyazı bir c serisi derdim a4 ise bunların yanından dahil geçirmezdim,çünkü bir yerde safkan lüks varken öbür yandan vw nin lüksü audi,neden okadar para vereyim ki 143 hp araç alıcaksın daha yeni common raile geçmiş daha güçlü bmw hem daha az yakanda bmw hem daha iyi yol tutanda bmw ,tabi a4 de kullanılan parçaların cogu passat skodada kullanılmasıda hiç hoş değil lüks araç alıyorsun ama aynı parçalar halk araçında olması kendimce katlanır birsey değil
    başta önden ceker araça o paraya hayatta asla vermezdim aman siz siz olun paranızın kıymetini bilin pişman olucagını hareketlerde bulunmayın,audi ceker konusunu ancak 25 yıl öncesinde olan quattro teknolojiymiş onunla kendini egosunu tatmin ediyor ancak karda bir nebze basarılıo olabilir onunla ya pistte arkadan itişin yanında.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ventu -- 24 Nisan 2008; 0:08:30 >




  • Sonuç:
    en yakışıklı: mercedes c 200 k
    en aile tipi : audi 4
    en alınası: 3 20 d
    Çünkü:
    1- C 2oo k ciddi olarak çok yakıyor ve araç çok dar içinde rahat edemedim bence mercedes E serisi ile başlıyor. ama avcı gençler için ilk tercih olur. biz çoluk çocuğa karıştık.
    2- Audi fiyat politikasını tekrar gözden geçirmeli araçlar pozisyonlarına göre pahallı.fiyat ayarlaması yaparlarsa passat ve jettanın kitlesini cezbedebilirler.
    3- hem tüketim mucizesi hemde inanılmaz performansı ile 3 20 beni kandırdı. tek sıkıntım bizim G.cerrahta, ortapediste ve diğer kadın doğumcuda da aynı araç var. havamız tam olmayacak.
    sedefi gümüş aracım haziran sonunda teslim aaacağım hayırlısı ile.
  • tuh yazık olmuş 60 bin euroya
    keşke mercedes c 220 cdi alsaydın demek istiyorum
    bu iş birazda zevk işi
    bize hayırlı ugurlu olsun demek düşer güle güle kullan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: obgyn

    Sonuç:
    en yakışıklı: mercedes c 200 k
    en aile tipi : audi 4
    en alınası: 3 20 d
    Çünkü:
    1- C 2oo k ciddi olarak çok yakıyor ve araç çok dar içinde rahat edemedim bence mercedes E serisi ile başlıyor. ama avcı gençler için ilk tercih olur. biz çoluk çocuğa karıştık.
    2- Audi fiyat politikasını tekrar gözden geçirmeli araçlar pozisyonlarına göre pahallı.fiyat ayarlaması yaparlarsa passat ve jettanın kitlesini cezbedebilirler.
    3- hem tüketim mucizesi hemde inanılmaz performansı ile 3 20 beni kandırdı. tek sıkıntım bizim G.cerrahta, ortapediste ve diğer kadın doğumcuda da aynı araç var. havamız tam olmayacak.
    sedefi gümüş aracım haziran sonunda teslim aaacağım hayırlısı ile.


    Şimdiden hayırlı olsun.Bencede en dogru secim ne de lükste o sınıfın belirleyicisi 3 serisidir.Audi de kendini merso ile bmw arasına sokmaya calısyor ama işte sonuç ortada.




  • c 200 k yaksın abi ya yaksın ne olacak
    bir doktor 60 bin euro para verebiliyorsa bir arabaya .. zaten çalışmaktan arabaya binemiyordur
    yaksan ne kadar yakabilirsin
    dizel olmuş 3milyon yüz kusur zaten
    neyse yine hayırlı olsun diyorum ama yinede off offf çekiyorum
  • 60bin vermişken biraz daha ekleyerek galerilerden sıfır 520d alsa idiniz
    boy kilo ozaman hiç sorun olmazdı bence
    ki bence performanslar olarak 320d ve 520d arasında pek fazla fark göremedim ben
    ama neyse bakalım hayırlı olsun doktor bey
  • 177 hp motor performansı olarak nekadar saf sürüş verir orası ayrı mesela ama rakipleri yanında tüketim ve performans ilişkisinde gayet basarılı oldugunu hep berbaber görüyoruz,3 serisinin bana göre sedanından basediyorum eksiği varsa tasarımı oda insallah makyaj yiyip düzelicek diye umuyorum.Ayrıca A4 bu iki araçın rakibi olamaz olmamalı bana göre Mercedes ve BMw ye yazık olur,adamlar kendi teknolojisini kullanıp basarıyı yakalarken sen git halk otomabili olan vw ile kafa tutmaya calısamazsın,sonrada git lambo yu satın al rs modellerindede lambo teknolojisini kullan hazıra konmak herzaman avantaj getirmez maliyetlri tutmak için,yenilikçi olmaz lazım her zaman aynı tasarım aynı tasaım bıtkınlık getirdi audiler.
    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya

    60bin vermişken biraz daha ekleyerek galerilerden sıfır 520d alsa idiniz
    boy kilo ozaman hiç sorun olmazdı bence
    ki bence performanslar olarak 320d ve 520d arasında pek fazla fark göremedim ben
    ama neyse bakalım hayırlı olsun doktor bey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ventu -- 24 Nisan 2008; 0:23:48 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: desiya

    60bin vermişken biraz daha ekleyerek galerilerden sıfır 520d alsa idiniz
    boy kilo ozaman hiç sorun olmazdı bence
    ki bence performanslar olarak 320d ve 520d arasında pek fazla fark göremedim ben
    ama neyse bakalım hayırlı olsun doktor bey



    5 20 d için haklısın ama yaş henüz 30 ların başı ne bileyim 5 bana 40 ve sonrası gibi geliyor
  • Hocam sen beni dinle gel Mercedesi al

    Onun yeri ayrı hem daha güncel kasası

    Farklılığın olsun

    320d herkeste var diyorsun hem bak
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.