Şimdi Ara

2014 MERCEDES C CLASS 1.6 MOTORU NASIL OLUR?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
4
Favori
26.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mercedes araçlarında kompressor yerine turbolu küçük hacimli motorlara yöneldi, baktı D sınıfını (C class) mercedes'e kaptırıyor, hatta kaptırdı, BMW den 1.6 hacimde çift turbo 170 hp'lik cevap geldi.

    mercedes E class'a 1.6 156 hp motor koydu, BMW'den hemen 520'ye 1.6 litre 170 hp koyarak cevap geldi.

    mercedes'te ki 156 hp'lik CGI motor gerek yakıt verimliliği açısından, gerekse güç açısından BMW'nin 170 hp'lik motorunun gerisinde kaldığı açık.

    mercedes'in 1.6 hacimli motoru Türkiye ve benzer piyasalar için pazarladığını düşünürsek, sizce 2014 de çıkacak yeni C class'a koyacağı 1.6 motor ile BMW'nin 170 hp'lik bu motoruna yakıt tüketimi olmasa bile en azından güç olarak bir cevap verir mi?

    yoksa aynı motora devam mı der?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iwishh -- 27 Temmuz 2013; 15:11:08 >







  • Mercedes'in 1.6 motoru nasil geride kaldigi acik onu anlamadim.Kendiniz yazmissiniz BMW'nin 1.6 CİFT TURBOLU 170 bg lik motor. Mercedes tek turbo kullaniyor.Ayrica hizlanmalari arasinda 1 saniye, tuketim olarakta aralarida 0.4 litre gibi bir fark var.Ve Mercedes motoru 14 bg daha az.Simdi konu motor omrune gelirse uzun vade de BMW'nin motoru Mercedes motoru kadar diri kalcagini dusunmuyorum.Ayrica twin turbo ariza cikarma olasiligi daha yuksek.Ve ayrica 2014'te Yeni C Serisi damgasini 1.6 dizel motoru ile vuracak.Benzinli motorlari yine ayni kalacak belki tuketim ve aktarma olarak iyilestirmeler olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer

    Mercedes'in 1.6 motoru nasil geride kaldigi acik onu anlamadim.Kendiniz yazmissiniz BMW'nin 1.6 CİFT TURBOLU 170 bg lik motor. Mercedes tek turbo kullaniyor.Ayrica hizlanmalari arasinda 1 saniye, tuketim olarakta aralarida 0.4 litre gibi bir fark var.Ve Mercedes motoru 14 bg daha az.Simdi konu motor omrune gelirse uzun vade de BMW'nin motoru Mercedes motoru kadar diri kalcagini dusunmuyorum.Ayrica twin turbo ariza cikarma olasiligi daha yuksek.Ve ayrica 2014'te Yeni C Serisi damgasini 1.6 dizel motoru ile vuracak.Benzinli motorlari yine ayni kalacak belki tuketim ve aktarma olarak iyilestirmeler olabilir.
    Arkadaşlar Bmw nin 1.6 170Hp lik motoru çift turbolu değildir, adındaki "çift" in manası turboyu standart turbolar gibi tek değil çift kanaldan besleyen bir teknolojiden gelir.




  • Ben mercedes e180 tüketimi daha düşük diye biliyorum fabrika verisinde. 520i 8,7 şehir içi
  • mercedesin motorlarının daha sağlam ve uzun ömürlü olacağını bende düşünüyorum.

    C serisine 1.6 dizel motor gelirse ve fiyatlandırması doğru olusa çok satacağı kesin. fakat bu motordan performans beklemeyin.
    farklı kesime hitap eder.

    ancak yüksek vergi dilimine yakalanmadan mercedes'ten daha güçlü bir benzinli motor beklentisi olanlarda var. (kesinlikle dizel kullanmam diyen birçok kişiyi tanıyorum. konu Türkiye pazarında düşük araç fiyatı ve vergi dilimi kapsamında değerlendirme yapılmak için açılmıştır. yoksa performans için maliyetine katlanırsan mercedes C65'de var.)

    bence özel test koşullarındaki fabika verilerini unutun. gerek yakıt tüketimi, gerekse hızlanma olarak hangi testte fabrika verileri yakalanabiliyor. gerçek değerler hep bu verilerin üzerinde oluyor.

    (ör: aynı 1.6 CGI motorun olduğu E 180 testi, fabrika verisi 0-100 9,6 sn test sonucu 10.55 sn , fabrika verisi yakıt tüketimi 8,3 - 6,6 - 5,5 lt , test ortalaması 9.3 lt)

    http://www.otomobil.com.tr/yeni-mercedes-benz-e-180-video-test

    http://www.otomobil.com.tr/yeni-mercedes-benz-e-180-test-surus-izlenimi/

    (520i 1.6 170 hp'nin testinide merakla bekliyorum. kıyaslama için)

    nasıl BMW 320 konfor olarak C 180'nin gerisinde olduğu açıksa, mercedes C 180 CGI'nin gündelik kullanımda BMW 320i ED'den her koşulda yakıt olarak 1- 1,5 lt fazla yaktığı da açıktır.

    daha güçlü motor, daha iyi ara hızlanma ve daha az yakıt tüketimi varsa, motor ömrüne ve sağlamlığına bakmadan mercedes'in motoru BMW'nin motorunun gerisinde derim. bir çok kimsenin 200.000 km de motorumun hali ne olur diye araç aldığını düşünmüyorum.

    bu benim fikrimdir. tersini düşünene de saygı duyarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iwishh



    mercedes araçlarında kompressor yerine turbolu küçük hacimli motorlara yöneldi, baktı D sınıfını (C class) mercedes'e kaptırıyor, hatta kaptırdı, BMW den 1.6 hacimde çift turbo 170 hp'lik cevap geldi.

    mercedes E class'a 1.6 156 hp motor koydu, BMW'den hemen 520'ye 1.6 litre 170 hp koyarak cevap geldi.

    mercedes'te ki 156 hp'lik CGI motor gerek yakıt verimliliği açısından, gerekse güç açısından BMW'nin 170 hp'lik motorunun gerisinde kaldığı açık.

    mercedes'in 1.6 hacimli motoru Türkiye ve benzer piyasalar için pazarladığını düşünürsek, sizce 2014 de çıkacak yeni C class'a koyacağı 1.6 motor ile BMW'nin 170 hp'lik bu motoruna yakıt tüketimi olmasa bile en azından güç olarak bir cevap verir mi?

    yoksa aynı motora devam mı der?






    Aynı motor 1 serisinde 8 litrenin altına düşmüyor, 5 serisinde düşünemiyorum bile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: transverse

    quote:

    Orijinalden alıntı: iwishh



    mercedes araçlarında kompressor yerine turbolu küçük hacimli motorlara yöneldi, baktı D sınıfını (C class) mercedes'e kaptırıyor, hatta kaptırdı, BMW den 1.6 hacimde çift turbo 170 hp'lik cevap geldi.

    mercedes E class'a 1.6 156 hp motor koydu, BMW'den hemen 520'ye 1.6 litre 170 hp koyarak cevap geldi.

    mercedes'te ki 156 hp'lik CGI motor gerek yakıt verimliliği açısından, gerekse güç açısından BMW'nin 170 hp'lik motorunun gerisinde kaldığı açık.

    mercedes'in 1.6 hacimli motoru Türkiye ve benzer piyasalar için pazarladığını düşünürsek, sizce 2014 de çıkacak yeni C class'a koyacağı 1.6 motor ile BMW'nin 170 hp'lik bu motoruna yakıt tüketimi olmasa bile en azından güç olarak bir cevap verir mi?

    yoksa aynı motora devam mı der?






    Aynı motor 1 serisinde 8 litrenin altına düşmüyor, 5 serisinde düşünemiyorum bile.
    Mercedes renaultun 1.6 Dci 160hp 380nm motoru koysun vw gibi millet kuyruğa girer.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corwen

    Mercedes renaultun 1.6 Dci 160hp 380nm motoru koysun vw gibi millet kuyruğa girer.

    Katılıyorum. 85-110bin arasında bütçesi olan herkes sıraya girer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo


    quote:

    Orijinalden alıntı: corwen

    Mercedes renaultun 1.6 Dci 160hp 380nm motoru koysun vw gibi millet kuyruğa girer.

    Katılıyorum. 85-110bin arasında bütçesi olan herkes sıraya girer.

    Ben 1.6 dci 130bg olanı test etme imkanım olmuştu gerçekten çok güzeldi peformans olarak. Çift turbolu 160 bg olanı ve mercedes konforu insanı heycanlandırıyor:)
  • corwen C kullanıcısına yanıt
    evet 1.6 dizel 160 bg olan motor 380 tork ile herkesi heycanlandırır.

    ancak daha renault 160 bg olan bu motorunu herhangi bir modelinde piyasaya sürmeden mercedes'e vermesini imkansıza yakın bir olasılık olarak görüyorum.

    ileride verirse 1.6 dci 130 bg olanı verir diye düşünüyorum. gerçi onu bile A serisi için vermedi ama. 110 bg 1.5 dci olanı verdi.

    nissan'a karşı daha bonkör. onlara 1.6 dci 130 bg motoru verdi. ama kendisi önce scenic'e ve megane'a koyduktan sonra ve kendisine rakip olmayacak sınıfta araçlarda kullansın diye.

    keşke mercedes'e 160'lık olanı verse o ayrı konu.

    bu arada renault keşke mercedes'e motor verse diyeceğim aklımın ucundan geçmezdi.

    BMW'nin 1.6 dizelinin PSA motoru olduğu aklıma gelince, "Bir gün herkes küçük hacimli dizel fransız motorlu olacak" gibi bir söz aklımda belirdi.

    otomotiv piyasası ne hale geldi yahu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iwishh -- 28 Temmuz 2013; 12:53:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iwishh


    mercedesin motorlarının daha sağlam ve uzun ömürlü olacağını bende düşünüyorum.

    C serisine 1.6 dizel motor gelirse ve fiyatlandırması doğru olusa çok satacağı kesin. fakat bu motordan performans beklemeyin.
    farklı kesime hitap eder.

    ancak yüksek vergi dilimine yakalanmadan mercedes'ten daha güçlü bir benzinli motor beklentisi olanlarda var. (kesinlikle dizel kullanmam diyen birçok kişiyi tanıyorum. konu Türkiye pazarında düşük araç fiyatı ve vergi dilimi kapsamında değerlendirme yapılmak için açılmıştır. yoksa performans için maliyetine katlanırsan mercedes C65'de var.)

    bence özel test koşullarındaki fabika verilerini unutun. gerek yakıt tüketimi, gerekse hızlanma olarak hangi testte fabrika verileri yakalanabiliyor. gerçek değerler hep bu verilerin üzerinde oluyor.

    (ör: aynı 1.6 CGI motorun olduğu E 180 testi, fabrika verisi 0-100 9,6 sn test sonucu 10.55 sn , fabrika verisi yakıt tüketimi 8,3 - 6,6 - 5,5 lt , test ortalaması 9.3 lt)

    http://www.otomobil.com.tr/yeni-mercedes-benz-e-180-video-test

    http://www.otomobil.com.tr/yeni-mercedes-benz-e-180-test-surus-izlenimi/

    (520i 1.6 170 hp'nin testinide merakla bekliyorum. kıyaslama için)

    nasıl BMW 320 konfor olarak C 180'nin gerisinde olduğu açıksa, mercedes C 180 CGI'nin gündelik kullanımda BMW 320i ED'den her koşulda yakıt olarak 1- 1,5 lt fazla yaktığı da açıktır.

    daha güçlü motor, daha iyi ara hızlanma ve daha az yakıt tüketimi varsa, motor ömrüne ve sağlamlığına bakmadan mercedes'in motoru BMW'nin motorunun gerisinde derim. bir çok kimsenin 200.000 km de motorumun hali ne olur diye araç aldığını düşünmüyorum.

    bu benim fikrimdir. tersini düşünene de saygı duyarım.



    Öncelikle E180 gibi bir araç için 9 10 litre arasında tüketim gayet makul bir tüketim.Testlerde genelde performans ağırlıklı kullanılıyor bununda etkisi var.Dizel geldikten sonra isteyen dizel isteyen benzinli alır tercih meselesi tabiki.Ama 1.6 CGİ motor 3.20ied den 1 1.5 litre yaktığı doğru değildir.Herkesin kullanımı başka yani kullanımdan kullanıma farkeder.Benim arkadaşım aldı 3.16i 7.6 fabrika verisi 10 litrenin aşağısını görmedi şehir içinde.Ama c180 CGİ kullanan çok arkadaşım var birisi 8.5 tüketirken diğeri 9.7 lerde dolaşıyor.Ayrıcxa performans olarak C serisinden daha ne bekliyorsunuz anlamış değilim.Çoğu büyük hacimli motorlar 6 saniyede 0-100 e çıkarken 8.5 saniyelik bir 0-100 değeri gayet başarılı.Bütün araçlar için fabrika verilerini kıyaslarım.Ondan sonra araca eklettiğin donanımdan tut jantına kadar hepsi performansı etkiler.O yüzden C serisi 1.6 CGİ motor ile baya çekici hale geldi.Ama aklıma takılan bir şey var geçen gün ilanın birisinde gördüm 2013 model START/STOP LU yazıyordu.yeni gelenler artık start/stop lu mu geliyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iwishh

    evet 1.6 dizel 160 bg olan motor 380 tork ile herkesi heycanlandırır.

    ancak daha renault 160 bg olan bu motorunu herhangi bir modelinde piyasaya sürmeden mercedes'e vermesini imkansıza yakın bir olasılık olarak görüyorum.

    ileride verirse 1.6 dci 130 bg olanı verir diye düşünüyorum. gerçi onu bile A serisi için vermedi ama. 110 bg 1.5 dci olanı verdi.

    nissan'a karşı daha bonkör. onlara 1.6 dci 130 bg motoru verdi. ama kendisi önce scenic'e ve megane'a koyduktan sonra ve kendisine rakip olmayacak sınıfta araçlarda kullansın diye.

    keşke mercedes'e 160'lık olanı verse o ayrı konu.

    bu arada renault keşke mercedes'e motor verse diyeceğim aklımın ucundan geçmezdi.

    BMW'nin 1.6 dizelinin PSA motoru olduğu aklıma gelince, "Bir gün herkes küçük hacimli dizel fransız motorlu olacak" gibi bir söz aklımda belirdi.

    otomotiv piyasası ne hale geldi yahu.
    gerçek pazar bu forumda konuşulanlardan hep çok farklı. mercedes ve bmw her zaman bir seviye göstergesidir. dolusu boşu farketmez, jant kapaklı 3 serisi var yollarda kimse durup jant kapağına bakmıyor sonuçta büyük bir kesim için o bir bmw. bu markanın genel müşteri portföyü ve amaçladığı yeni kesim için motor ve performans hep ikinci planda olacaktır. bmw, mercedes farketmez son derece önemli iki firma. birbirleri ile sürekli rekabet halinde olmaları kullanıcı yararına olacaktır. performans isteyene iki markada da motor seçeneği çok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vince_Tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: iwishh


    mercedesin motorlarının daha sağlam ve uzun ömürlü olacağını bende düşünüyorum.

    C serisine 1.6 dizel motor gelirse ve fiyatlandırması doğru olusa çok satacağı kesin. fakat bu motordan performans beklemeyin.
    farklı kesime hitap eder.

    ancak yüksek vergi dilimine yakalanmadan mercedes'ten daha güçlü bir benzinli motor beklentisi olanlarda var. (kesinlikle dizel kullanmam diyen birçok kişiyi tanıyorum. konu Türkiye pazarında düşük araç fiyatı ve vergi dilimi kapsamında değerlendirme yapılmak için açılmıştır. yoksa performans için maliyetine katlanırsan mercedes C65'de var.)

    bence özel test koşullarındaki fabika verilerini unutun. gerek yakıt tüketimi, gerekse hızlanma olarak hangi testte fabrika verileri yakalanabiliyor. gerçek değerler hep bu verilerin üzerinde oluyor.

    (ör: aynı 1.6 CGI motorun olduğu E 180 testi, fabrika verisi 0-100 9,6 sn test sonucu 10.55 sn , fabrika verisi yakıt tüketimi 8,3 - 6,6 - 5,5 lt , test ortalaması 9.3 lt)

    http://www.otomobil.com.tr/yeni-mercedes-benz-e-180-video-test

    http://www.otomobil.com.tr/yeni-mercedes-benz-e-180-test-surus-izlenimi/

    (520i 1.6 170 hp'nin testinide merakla bekliyorum. kıyaslama için)

    nasıl BMW 320 konfor olarak C 180'nin gerisinde olduğu açıksa, mercedes C 180 CGI'nin gündelik kullanımda BMW 320i ED'den her koşulda yakıt olarak 1- 1,5 lt fazla yaktığı da açıktır.

    daha güçlü motor, daha iyi ara hızlanma ve daha az yakıt tüketimi varsa, motor ömrüne ve sağlamlığına bakmadan mercedes'in motoru BMW'nin motorunun gerisinde derim. bir çok kimsenin 200.000 km de motorumun hali ne olur diye araç aldığını düşünmüyorum.

    bu benim fikrimdir. tersini düşünene de saygı duyarım.



    Öncelikle E180 gibi bir araç için 9 10 litre arasında tüketim gayet makul bir tüketim.Testlerde genelde performans ağırlıklı kullanılıyor bununda etkisi var.Dizel geldikten sonra isteyen dizel isteyen benzinli alır tercih meselesi tabiki.Ama 1.6 CGİ motor 3.20ied den 1 1.5 litre yaktığı doğru değildir.Herkesin kullanımı başka yani kullanımdan kullanıma farkeder.Benim arkadaşım aldı 3.16i 7.6 fabrika verisi 10 litrenin aşağısını görmedi şehir içinde.Ama c180 CGİ kullanan çok arkadaşım var birisi 8.5 tüketirken diğeri 9.7 lerde dolaşıyor.Ayrıcxa performans olarak C serisinden daha ne bekliyorsunuz anlamış değilim.Çoğu büyük hacimli motorlar 6 saniyede 0-100 e çıkarken 8.5 saniyelik bir 0-100 değeri gayet başarılı.Bütün araçlar için fabrika verilerini kıyaslarım.Ondan sonra araca eklettiğin donanımdan tut jantına kadar hepsi performansı etkiler.O yüzden C serisi 1.6 CGİ motor ile baya çekici hale geldi.Ama aklıma takılan bir şey var geçen gün ilanın birisinde gördüm 2013 model START/STOP LU yazıyordu.yeni gelenler artık start/stop lu mu geliyor?


    1.6 CGI motorların hepsinde start/stop özelliği vardır. 2013 değil, 2012 model 1.6 CGI‘lerde de vardır. sadece 2011 model 1.8 CGI’lerde start/stop yoktur.

    yanlış anlaşılmasın ben 1.6 CGI motora kötü motor demiyorum. tam otomatik şanzımanlı, arkadan itişli ve yaklaşık 1.5 ton ağırlığındaki bir aracı bu şekilde taşıyabiliyorsa, zaten ona kötü motor dersem herkes güler.

    ancak,

    yıl 2008, mercedes C serisi 1.6 156 bg kompressor motor (1.6 motor ile sonraki yıllarda Türkiye’de satış rekorları kırıyor. tam bir atılım.)
    yıl 2008, BMW 3 serisi 1.6 116 bg atmosferik motor (kendi çapında sınırlı bir müşteri kitlesine düşük adetli bir satışı var.)

    yıl 2013, mercedes C serisi 1.6 156 bg CGI turbolu motor (CGI motorda kompressor’e göre iyileştirmeler var.)
    yıl 2013, BMW 3 serisi 1.6 170 bg turbolu motor. (bir önceki atmosferik motoruna göre büyük bir atılım.)

    2008 yılında 1.6 hacimden 156 bg ÇOK İYİ bir güçken, 2014’de 1.6 hacimden turbo ile 156 bg SADECE İYİ bir güç olarak kalır. 2008 yılındaki ortam yok artık. bugün artık bir çok markanın düşük hacimli daha güçlü motorları var. premium sınıfta ve mercedes’in rakibi olduğu için BMW ile kıyaslama yaptım. yoksa güç olarak bakarsak düşük hacimli birçok motor var.

    yukarıdaki tabloya baktığımda, ister istemez mercedes’in 1.6 benzinli motor kıyaslamasında çok öndeyken, bugün BMW’nin gerisine kaldığını görüyorum. mercedes’i sevdiğim için BMW’nin gerisinde kalsın da istemiyorum.

    ayrıca rekabet konusunda Türkiye’de BMW’nin daha dinamik hareket edebildiğini düşünüyorum. W204 çok sayıda satmaya başladığında, BMW elinde rakip olacak 1.6 hacimli benzinli motor olmaması nedeniyle cevap olarak meşhur motorlu 320d modelinin fiyatını ÖTV dezavantajına rağmen bir dönem C180’nin fiyatının seviyelerine çekmiştir.

    Mercedes’ten W205 ‘e koyacağı 1.6 benzinli motor ile bir cevap geleceğini umuyorum.

    iyi günler…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iwishh -- 28 Temmuz 2013; 14:55:11 >




  • Oncelikle fiyatlanma konusunda eger uygun. Bir fiyat olursa cok iyi satar
    Simde a serisinde dizel manuel 75 lira civarinda
    Dizel otomatik ise (1798 cc) 103 lira

    Simdi seneye gelecek motor 1798 cc lik dizel otomatik mi olacak yoksa 1598 cc lik bir motor mu olacak

    Eger a serisini baz alirsak 75 lira olan arac bence 30 lira farkla 105 liradan dizel otomatik olansa 130 dan satilir fakat bu seferde fiyat farki cok oluyor otomatik alacak alan bile manuele yonelir

    Tek sorum seneye dizel otomatik 1.6 motor 1798 cc mi olacak yoksa 1598 mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metamorfik87

    Oncelikle fiyatlanma konusunda eger uygun. Bir fiyat olursa cok iyi satar
    Simde a serisinde dizel manuel 75 lira civarinda
    Dizel otomatik ise (1798 cc) 103 lira

    Simdi seneye gelecek motor 1798 cc lik dizel otomatik mi olacak yoksa 1598 cc lik bir motor mu olacak

    Eger a serisini baz alirsak 75 lira olan arac bence 30 lira farkla 105 liradan dizel otomatik olansa 130 dan satilir fakat bu seferde fiyat farki cok oluyor otomatik alacak alan bile manuele yonelir

    Tek sorum seneye dizel otomatik 1.6 motor 1798 cc mi olacak yoksa 1598 mi

    1.6 dci motor kullanilacak yani 1598 kullanilacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CarBuyer -- 28 Temmuz 2013; 17:37:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer

    quote:

    Orijinalden alıntı: metamorfik87

    Oncelikle fiyatlanma konusunda eger uygun. Bir fiyat olursa cok iyi satar
    Simde a serisinde dizel manuel 75 lira civarinda
    Dizel otomatik ise (1798 cc) 103 lira

    Simdi seneye gelecek motor 1798 cc lik dizel otomatik mi olacak yoksa 1598 cc lik bir motor mu olacak

    Eger a serisini baz alirsak 75 lira olan arac bence 30 lira farkla 105 liradan dizel otomatik olansa 130 dan satilir fakat bu seferde fiyat farki cok oluyor otomatik alacak alan bile manuele yonelir

    Tek sorum seneye dizel otomatik 1.6 motor 1798 cc mi olacak yoksa 1598 mi

    1.6 dci motor kullanilacak yani 1598 kullanilacak

    Alıntıları Göster
    A serisindeki 1798 lik 1.8 olayi ne hocam o da renault motoru degil mi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PentaRai

    A serisindeki 1798 lik 1.8 olayi ne hocam o da renault motoru degil mi
    1.6 dizel gelirse ce 1.6 CGI ile aynı fiyattan satarsa gayet iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metamorfik87

    A serisindeki 1798 lik 1.8 olayi ne hocam o da renault motoru degil mi

    O motor Mercedes'in kendi motoru.
  • canozpinar C kullanıcısına yanıt
    tmm tsekkurler
  • iwishh İ kullanıcısına yanıt
    Otomobil endüstrisi senin sandığın gibi değil. Her şey karmaşık, planlı ve bilimsel analizlere dayanıyor.
    Ne öyle Mercedes Renault'a gidip, "abi be, hadi be güzel abim ver bana şu motoru" diyor. Ne de Renault Mercedes'e, "yürü git lan, al şu 130'luğu idare et" diyor.
    Ortak planlama yapılıyor, pazar araştırmaları yapılıyor ve bu rekabetçi dünyada en ekonomik koşullar yaratılarak motor tasarlanıyor. Yok istedi de vermedi, yok verdi de almadı gibi şeyler ancak bizim kapalı çarşıda olur.

    @iwishh
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.