arkadaslar 6 ocakta aldıgım 3gs kendi kendine kapanıyordu...bugun 3. kez servise verdim..ilk verdigimde arıza giderildi dediler, 2.sinde belirtilen hata gozlemlenmedi dediler ve simdi 3. kez verdim aynı arızadan...degisim talep ettigimi 2. verisimde de soylemistim ama degistrmediler..simdi de talep ettim ama bakalım ne yapacaklar..
simdi size sorum: ben 3. kez aynı arızadan verdigim icin bu cihazı ucret iadesi talep edebilir miyim? ne yapmam lazım ucreti geri almak icin? tuketici hakem heyeti falan diye bir seyler duydum nerdedir bu heyet? istanbul kadıköy sahrayıceditte oturuyorum..
simdiden yardımlarınız icin tesekkuler..
Belediye ve kaymakamlık binalarında mevcut dediğin heyet...Bence ilk başta ver değişim istediğini söyle yapmazlarsa Tüketici heyetine başvur derdini anlat 3 kere başvurdum hem sorunu gidermediler hemde değişim yapmadılar de ama başvurdugun kagıtları ve gelen neticelerin hepsini takip edip printerdan cıkarıp dosya oluştur...Elinde belgelerle git yani.