Arkadaşlar merhaba. 2020 Mart ayından 2021 Ocak ayına kadar 24Mbps VDSL Superonline internet hizmeti alıyordum. Ocak ayında 35Mbps VDSL pakete geçtim. 12 Mayıs tarihine kadar herhangi bir sorunum yoktu internet hızı ya da bağlantısı ile ilgili. 12 Mayıs'ta internet bağlantım koptu. Modemdeki DSL LED'i yanıp sönüyor sabitlenmiyordu. TTNET saha ekibi bina dışındaki kutuyu inceledi ve sorun olmadığını söyledi. Bina dışındaki kutudan çıkan kabloyu havadan pencere delik açarak eve alıyorum. Modeme giren DSL bağlantısı RJ11'i Superonline yetkilisi aktarna cihazı ile test etti ve 35Mbps olacak şekilde bağlantı sağlandığını söyledi. Modemde sorun olduğunu düşünerek yeni bir modem bağladı. Fakat DSL LED'i yine sabit yanmamaya devam etti yani internet bağlantım sağlanamadı. VDSL bağlantının 3 gün gibi bir sürede oturduğu oluyor dedi. Buraya kadar olan süreçte 5 gün geçmişti. Beklerken internet geldi fakat çok yavaş olduğu için müşteri temsilcisi ile görüştüm ve hızın 26Mbps olarak sabitlendiğini söyledi. Ben de tekrar 35Mbps yapılmasını istedim ve DSL yine sabitlenmemeye başladı ve internet gitti. Tekrar 26Mbps değerine almasını istedim belki düzelir diye fakat yine düzelmedi. Yeni arıza talebi oluşturuldu ve TTNET ekipleri tekrar geldi ve bina dışındaki kutuda kutuda veya portta sorun olmadığını söyledi. Superonline ekibi geldi ve eve gelen kabloda sorun olmadığını modeme girene kadar internetin olduğunu söyledi. Yeni bir modem bağlandı. Fakat yine DSL sabitlenmiyordu ve internet bağlantım yoktu ta ki 2 saat öncesine kadar. Şu an DSL sabit ve internet var fakat hız çok düşük. Test sonucu görselde mevcut. Modem ara yüzünde gördüğüm maksimum aşağı akım hızı (kbit/s): 6432. bu değerin 35 binli bir şey olması gerekmiyor mu? Şimdi müşteri temsilcisinden hızı artırmasını istesem yine DSL ışığı sabitlenmeyecek ve internet bağlantım gidecek. Ne yapmalıyım? Böyle bir sorunla karşılaşan var mı içinizde? Önerilerinizi bekliyorum. Kafayı yemek üzereyim. |
35Mbps internet akım hızı (kbit/s): 6432 olarak çalışıyor
-
-
sıkıntın ne bak...
-
hat değerlerim çok düşük.
arayıp düzeltmelerini istesem yine başa dönmekten çekiniyorum. yine DSL sabitlenmeyecek ve internet bağlantım gidecek.
-
-
Bunun böyle çalışması bile mucize, siz aramasanız bile her an gidebilir bu. Arayıp peşinde koşun düzelttirin. Böyle internet mi kullanılır. 0.1 upload hızınız var. Bu hızla whatsapdan fotoğraf atmaya çalışsanız 1 dakikada gider.
-
cesaret edemiyorum DSL ledi yine sabitlenmeyecek ve bağlantım gidecek diye
-
Lokal kablo arızası muhtemelen
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
modem arayüzü üzerinden DSL'i yeniden başlat demiştim belki hızı düzelir diye. dediğim anda gitti ve hala gelmedi. yazıklar olsun
-
Sizin kablonuz bozuk, boşa bekliyorsunuz
-
kablo değil. Türk Telekomun portu bozukmuş. Bugün port değiştirdiler şuan 24Mbps hız ile kullanıyorum. 35Mbps ile değiştireceklermiş daha sonra.
-
Hız için de değişiklik olmadığını görünce müşteri temsilcisini aradım tekrar 35 Mbps ye çekti. Şimdilik sorunsuz kullanıyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2 hafta sonra sorun tekrar yaşandı. gelen telekom servisi internet hızı artırıldığı için kablonun yetersiz kaldığını söyledi. 2 damarlı olan DSL kablosunu cat5 kablo ile değiştirdim ve şimdilik sorunsuz kullanıyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X