Şimdi Ara

360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü (653. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
13.248
Cevap
343
Favori
534.966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
82 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 651652653654655
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • toz hanesinde bir mıknatıs bulunur yerinde mi acaba?

  • crespo61 kullanıcısına yanıt

    Fan modülünüz yıpranmış veya aşırı kirlenmiş. 360 S9 modellerinde hazne yerine çok iyi oturur dolayısı ile tıkanma çok görülmez.

  • M_aTRa_X kullanıcısına yanıt

    Buna dikkat etmedim kardeşim .:( tam olarak neresinde acaba ?

  • gorkem0707 kullanıcısına yanıt

    bende s10 var farklı yerde ama sizin için resim buldum ortada görünüyor. o yerinde değilse takılı algılamaz.

    360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Temizlemek için cihazı açmam mı gerekiyor hocam?
    Bazen yapıyor bazen yapmıyor ama son 1 haftadır uyarı veriyor fakat yine süpürüyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • crespo61 kullanıcısına yanıt

    Normal koşullarda haricen yapılan temizlik çok etkili olmayabilir ama hava çıkış kanalından ve toz haznesi yuvasından içeriye basınçlı hava tutmak işe yarayabilir.

  • M_aTRa_X kullanıcısına yanıt

    su haznesini görüyor da toz haznesini görmüyor . Karşı komşumda s9 var toz haznesini isticem onla denemek en iyisi . Teşekkürler.

  • Merhaba

    S7 pronun sağ tekerleği arızalı çalışırken sıkıntı çıkarmıyor ama yay tekerleği havaya kaldırması gerekirken kaldırmıyor.

    Servis parça satışı yapmadıklarını söyledi. Aliexpresste de göremedim. Tekerleği nerden temin edebilirim acaba bilgisi olan var mı?

  • arkadaşlar s10 kullanıcılarının genel olarak memnuniyet oranı nedir?


    s7 3,5 yıl ite kaka götürdü bir şekilde. roborock q7 max veya s10a mı geçsem diyorum?


    yorumlarınız nedir?

  • shooter13 S kullanıcısına yanıt

    Benim batarya da ölmüştü, 4 adet aspilsan 2900 mah pil alıp kendim değiştirdim, şu an çok şükür %50 şarjla evi süpürüyor.

  • murat18100 kullanıcısına yanıt

    hocam bu pilleri nasıl birleştirdiniz acaba? ben de deneyeyim.

  • Botslab /360 S8 yüksek kapasiteli batarya stoklarımızdadır.


    https://hepsirobot.com/urun/botslab-360-s8-pil-batarya/

  • shooter13 S kullanıcısına yanıt

    Q7 ve S10 performansları benzer ama tabii Qy hem servis hem de yedek parça yönünden çok ileride.

  • murat18100 kullanıcısına yanıt

    360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü  nasıl yaptınız hocam?

  • Botslab S8 için sarf malzemesi seti stoklarımızdadır.


    https://hepsirobot.com/urun/360-botslab-s8-firca-filtre-mop-bezi-seti/

  • Agustos 2021'de 360 S7 Pro almistim, bugun calistirmaya calistigimda batarya bos oldugu icin calismadigini soyledi. Sarj istasyonundan ayrilir ayrilmaz hemen kapaniyor. Sarj istasyonunda iken sarj oluyor, uygulamadan kontrol ettigimde batarya %90 larda gozukuyor ama calistirmaya calistigim zaman hic hareket edemiyor, kirmizi isiklar yanip yanip sonuyor.


    Bu durumda sorun bataryadan midir yoksa baska bir ariza olma ihtimali var midir? Batarya ise asagidaki urun uygun mudur yoksa dusuk kapasitelisi de uygun olur mu?


    https://hepsirobot.com/urun/360-s5-s7-yuksek-kapasite-pil-batarya//


    Tesekkurler

  • algool kullanıcısına yanıt

    Büyük olasılıkla batarya sorunudur. Her iki kapasite de uygundur. Yüksek kapasiteli olanı ile tek şarjda daha uzun süre çalışır.

    Saygılarımızla

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    merhaba 360 s10 robotumuzda 2 defa dili değiştirip tekrar türkçe yapmama rağmen robot ara ara çince konuşuyor. dil türkçe başlangıç türkçe çoğu komut türkçe arada ne dediği belli değil.

    Bunu benim gibi yaşayan var mı acaba? son 1 aydır diyebilirim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sucra -- 2 Ağustos 2024; 22:7:33 >
  • Sucra kullanıcısına yanıt

    S10 yeni güncelleme almıştı, muhtemelen orada bir yazılım sorunu oluşmuştur.

  • Arkadaşlar merhaba 300 s10 kullanıcısıyım bugün cihaz birdenbire çevrimdışı oldu ne yaptıysam düzeltemedim robot ve modemi defalarca resetledim ama bir sonuç elde edemedim bu neden olmuş olabilir bunun bir çözümü var mı bana yardımcı olmanızı rica ediyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 651652653654655
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.