Şimdi Ara

360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü (655. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: newnobre Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
13.227
Cevap
344
Favori
534.034
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
82 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 653654655656657
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Garantiden aşağıdaki gibi bir mesaj geldi. 1800tl sayılan işlemler için uygun mudur? Bu arada saydıkları gerçekten yan sanayiydi 😃.


    Değerli Müşterimiz,

    Servisimize gönderdiğiniz 360 S10 Akıllı Robot Süpürgenizin servis kayıt işlemleri yapılmıştır.

    Cihazın fan motorunun temizlenmesi gerektiği tespit edilmiştir. Ancak aksesuarlar yan sanayi olduğu için fan motoru temizlense de aynı hatayı verecektir bu sebepten dolayı ana fırça , filtre ve ana fırça kapağı değiştirilmesi gerekmektedir. Bu nedenle Kdv dahil 1800 TL ödemeniz halinde ücretli onarım sağlanacaktır.

    Aşağıdaki hesap bilgilerine ödeme yapmanız halinde dekontunuzu buradan bize göndermenizi rica ederiz.
    Ödemenizi yaptıktan sonra dekontunuzu buradan göndermenizi ve geri gönderim için teslimat bilgilerinizi; İsim soy isim, Açık Adres ve Telefon numarası olarak yazmanızı önemle rica ederiz.
    İyi günler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Burakelt B kullanıcısına yanıt

    Fırça kapağı hasarlı değil ise değişmesi saçma ama onun dışında rakam makul günümüzde.

    Bu arada fanın kirlenmesi S10 modelinin yetersiz hazne contası tasarımından kaynaklanmaktadır, yan sanayi filtre fırça vs ile bu tip bir hata oluşmaz.

    Ofisimizde ülkedeki ilk S10 var, neredeyse dört senedir çalışıyor tamamen orijinal sarf malzemeleri ile ve fan her sene sökülüp temizlenmek zorunda kalıyor.

    Saygılarımla

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Hocam yanıtınız için çok teşekkür ederim. Sizin görüşlerinize hep değer verdim. Buradan bilgi ve tecrübeniz ile insanlara yardım etmeniz takdire şayan

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Burakelt B kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim ama sadece bildiklerimizi biriktirdiklerimizi aktarıyorum. Bende kalmasının bir anlamı yok :)

  • S9 modelini almıştım. Aldığıma bin pişman olduğum ürün ve marka. Aralık ayından beri teknik servise dördüncü gidişi. Dün kargodan aldım ve telefondan bağlantı kuramıyorum bir türlü. Beşinciye gidecek neredeyse ama artık bıktım. Gidince 1 ay gelmiyor. THH'ye başvuracağım artık.


    Telefon bağlantısı yaparken "bağlantı başarısız" deyip bir türlü bağlanamıyorum. 2 telefondan denedim, modem resetledim hiçbir şekilde bağlanamadım. Başka yolu var mı? Olmazsa THH'ye iletişime geçeceğim.

  • AirLife kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen batarya voltajı düşük

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Düğmesine basarak çalışıyor. Ama harita olmadığı için ortalık da salak salak dolanıyor. Diğer odalara girmeden tamamlandı deyip şarj olmaya gidiyor. Telefondan kontrol edeceğim oda olmuyor. Resmen elimde çöp oldu robot.

  • AirLife kullanıcısına yanıt

    Elinizdeki cihaz en az üç senelik, bataryasındaki hücre yapısı illaki dengesiz konuma gelmiştir.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    2023 Mayıs ayında aldım. Aralık ayından bugüne kadar dört kez teknik servise gitti. Gittiğinin birinde bataryası da değişti. Yani bataryası 1 senelik bile değil daha.

  • AirLife kullanıcısına yanıt

    Botslab uygulaması ile de denediniz mi? Sadece 360 ile deniyorsanız bir de Botslab ile deneyin. Bendeki S8 sadece Botslab uygulamasına bağlanıyor 360 ile çalışmıyor.

  • srg_n S kullanıcısına yanıt

    360 uygulaması ile sorun yaşamamıştım. İlk defa yaşıyorum bu durumu. Eve gidince deneyim bu uygulama ile.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • srg_n S kullanıcısına yanıt

    Olaya bak. Botslab uygulamasında S7-8-10 robotları var S9 yok. Saçmalığa bak.

  • AirLife kullanıcısına yanıt

    Wifi ağınızın 2.4GHz olduğundan da emin misiniz? Çoğu robot süpürge 5GHz ile bağlanamıyor.

  • srg_n S kullanıcısına yanıt

    Evet hocam. 2.4 seçtim, modemi resetledim. Araştırdığım kadarıyla da zaten internet ile alakalı ama daha öncesinde kullanmıştım, şimdi olmuyor.

  • AirLife kullanıcısına yanıt

    Aklıma gelen tek başka seçenek başka bir telefon ile Wifi ağına bağlı olmadan, sadece sim kartın hattının interneti açık olacak şeklde 2.4GHz hotspot açıp ona uygulamanın olduğu telefondan bağlayıp denemek. Eğer bu şekilde çalışıyorsa servis sağlayıcınız ile 360'ın sunucuları arasında bağlantı problemi olabilir. Servis sağlayıcınızla konuşmanız gerekebilir.

  • srg_n S kullanıcısına yanıt

    Bu da olmadı. Her seferinde bağlantı başarısız diyor.

  • 360 S9 modelin bende de paspası çalışmıyor daha doğrusu su vermiyor içi doluyken su bitti diyor iyice temizledim su giden yerleri ama yine çözüm yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 360 S9 dan bende şikayetçiyim. pişman oldum, evim küçük %55 sarjı kalırken bitiriyordu. 2. yılda batarya öldü. üzerinde devre var bataryanın bir miktar kaybında fişini çekiyor sana yenisini aldırıyor. ben niye boşu boşuna bu kadar büyük bataryalı cihaz alayım. o batarya %20 kapasitesi kalana kadar rahatlıkla yıllarca götürürdü. yazık oldu!!


    anakartı sağlam olupta cihazı çöp olan var mı? anakartını satın alayım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MetalWave -- 26 Ağustos 2024; 17:3:6 >
  • s10 süpürge garip davranmaya başladı.


    Temizliği bittikten sonra genelde bir yerde durup pil korumaya geçiyor. Ama baktığımda sıkışmış bir yer ya da takıldığı bir nokta göremiyorum.


    Şarj aletine ulaştığında ise şarja geöemiyor, şarj aletinin 20-30 cm yakınında dönüp duuryor sonra güç korumaya geçiyor.


    Hard reset yaptım, yeniden haritalama yaptım faydası olmadı. Bir çözümü var mıdır?

  • 360 s10 , 3 yıl olmak üzere. sorunsuz devam , memnun kaldım.


    halıda kullanmıyorum, halı kilim falan kaldırıyorum.


    bu cihazların hiç biri halıya kilime göre değil bu bir gerçek.

  • 
Sayfa: önceki 653654655656657
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.