Şimdi Ara

50-60 bin arası araç tercih - yeni astra - golf - a3 - ds4

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
1
Favori
5.388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar,

    2004 Honda Civic Es otomatik vites aracımı bugun itibari ile 26 binden satmıs bulunuyorum. Şu anda 50-60 bin aralıgında bir araç arıyorum.

    Aradığım özellikler ;

    • otomatik vites olmalı
    • yakıtı ekonomik olmalı, yılda 20 bin km yol yapıyorum
    • en dusuk 2010 model olmalı
    • alacagım aracı 3-4 yıl satmayı dusunmuyorum ama yinede 2. eli çok fazla deger kaybetmemeli
    • donanımlı ve yakısıklı olmalı :)


    Şu ana kadar incelediğim ve begendiğim araçlar;

    • 2012 Yeni astra cosmo 1.4 140 hp (54 bin)
    • 2010 Golf 1.6 TDI Trendline DSG - (55-56-57 bin)
    • 2011 Audi A3 1.6 Sportback STronic (55-56-57 bin)
    • 2012 Citroen DS4 1.6 E-HDI MCP Dstyle (59 bin)


    Bu araçlar arasında şu anda çok kararsız kalmış durumdayım. Aslında gönlümde Citroen DS4 yatıyor, tip ve donanım olarak çok hosuma gitti bu araç. Ayrıca testlerde motorunun çok sessiz oldugundan ve araç içi gürültünün hiç olmadığından bahsettiler. Beni korkutan bu aracın bir fransız arabası olması ve 2. el' de degerini cok iyi koruyamayacak oldugunu dusunmem, haklı mıyım ? İkinci tercihim ise Opel Astra'dan yana. Bu araçta yakısıklılık ve donanım olarak tam istediğim gibi bir araç. Ama turbo motora sahip oldugundan lpg takılamıyacagını ve takılmasının da cok zararlı olabilecegini okudum. LPG taktıramassam da benim için bir seçenek olmaktan cıkcak. Üçüncü tercihim ise a3. Forumlarda bu aracın cok hantal oldugunu ve cok yaktıgını okudum. Ama lpg takılmasında herhangi bir engel bulunmuyormuş. Son tercihim ise golf, nedense golf'ler tip olarak bir turlu içime sinmiyor ve araçların diger saymıs oldugum araclara nazaran donanım acısından cok daha bos oldugunu gordum. Ama araç hem dizel, hem de dsg ve vw'lerin 2. elinin çok iyi oldugu söyleniyor.

    Durum bu arkadaslar, her türlü öneriye açığım, yorumlarınız nedir ?







  • 2012 Megane HB 1.5 dci 110hp 240nm, 6-ileri EDC (çift kavramalı otomatik) Privilege düşünmez misiniz?

    Yakışıklılığı hariç bütün kriterlerinizi karşılıyor, yılda 20.000km yapan birine benzinli araç önermem doğrusu, ds4'ün 2. elinin çok iyi olcağını sanmıyorum biraz niş bir model ayrıca tek kavramalı yarı otomatik şanzımanlara(mcp) güvenmiyorum bütün sürüş keyfini batırıyor (şahsi görüşüm)
  • Tercihlerinizden benzinli olarak a3,dizel olarakda (siz benzinli model belirtmişsiniz) astra dizel olabilir...

    Yeni focus ve c4 diye de seçenekleri çoğaltabiliriz...
  • @janjan soylemiş oldugunuz gibi yakısıklılık konusunda hiç begenmedim megane'ı, aile arabası gibi duruyor ve hiç sportif bir durusu yok, ayrıca konsolu da hosuma gitmedi. MCP konusunda olumlu bir yorum gormedim zaten, bu da beni korkutuyor.

    @dogukan dizel astralarda malesef otomatik seçeneği bulunmuyor. Focus içinde aynı durum söz konusu, ama duydugum kadarıyla powershift sansumanlı araclarda lpg uygulaması yapılabiliyormus, yarın bu konuyu arastırcam.

    yorumlarınız için tesekkürler.
  • Valla bu durumda, Golf'ü önplana çıkartabilirim. (dizel otomatik) Ama ellerinde araç var mıdır orası şüpheli malum Doğuş...
  • 20000 km yapan birisi bence dizel almalı.

    -Golf iyi bir seçenek olabilirdi fakat 0 ını bulmanız zor.2. eldede 0 fiyatları çekiyorlar.

    -Astra güzel araç fakat.Dizeli tamamen bir felaket.14.7 saniye 0-100 değeri varki bu şahinlerin,doğanların seninle dalga geçmesi demek.Kınıyorum buradan opeli.

    -C4 aslında olabilir fakat 2. el durumu sıkıntı çıkarabilir.Fakat başarılı bir araç.

    Valla ben sizin yerinizde olsam Megane Coupe alırdım sıkıntı olmassa tabi size tek kapı.Normal megane ile alakası yok.İthal olmasından dolayı bariz kalite farkı var.Tasarımıda müthiş.Edc ve dci la tadından yenmez.

    Eğer tek kapı sıkıntı olmassa

    Megane Coupe>golf>c4

    tek kapı sıkıntı ise

    Golf>C4

    Golfü bulmanız sıkıntı olacağından sonuç C4 çıkıyor




  • eğer 3-4 sene bineceksen arkadaşım

    DS4 al benim görüşüm diğer opsiyonların çok önünde bana göre değer konusundada bir arkadaşın dediği gibi biraz niş bir otomobil olduğundan değer kaybadeceğini düşünmüyorum ben şuan bile internette 0 dan pahalı araç.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bulabilirsen AUDI A3 1.6 Sportback S-Tronic derim.Ancak LPG takılması şartıyla.Golf Comfortline olsaydı direk onu seçerdim ama trendline da alınabilir.
  • yeni astra dizel 0-100 hızlanması 14,5 sn. ama nedense ışıklarda hep hızlı kalkan ben oluyorum.millet yarış yapmıyor cunku.
    doğan-şahinle kapışacak ergenler uzak dursun bu araçtan :)
    yeni astranın otomatiği neden yok?bence aracın performansı şuan sınırda.
    (piyasadaki diğer dizeller 12-13,5 sn arasında mesela golf 13 sn.)
    Bundan daha yavaş olması sıkıntı yaratabılır 16 sn vs.bu yuzden otomatiği yok bence.
    manuel dizel alacak olanlar gözü kapalı alsın bence.ben çok memnunum 1 yıldır kullanıyorum dizel astrayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    yeni astra dizel 0-100 hızlanması 14,5 sn. ama nedense ışıklarda hep hızlı kalkan ben oluyorum.millet yarış yapmıyor cunku.
    doğan-şahinle kapışacak ergenler uzak dursun bu araçtan :)
    yeni astranın otomatiği neden yok?bence aracın performansı şuan sınırda.
    (piyasadaki diğer dizeller 12-13,5 sn arasında mesela golf 13 sn.)
    Bundan daha yavaş olması sıkıntı yaratabılır 16 sn vs.bu yuzden otomatiği yok bence.
    manuel dizel alacak olanlar gözü kapalı alsın bence.ben çok memnunum 1 yıldır kullanıyorum dizel astrayı.

    hocam 5.5 litre şehir içi tüketiminiz mi?
  • aradığım özellikler kısmını okudum. bu durumda yanıt belli zaten: dizel golf (yakışıklı olmalı kısmı hariç)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan
    hocam 5.5 litre şehir içi tüketiminiz mi?

    şöyle diyeyim istanbulda 5,5 ortalamam.
    şehir dışında ortalama araç yüklü bile olsa 4 lt.
  • Bende benzer araclar arasinda kaldim golf-c4-leon-auris bayideki arkadas golfun suanda kotasinin olmadigini ve nisan ayinda gelicegini soyledi o yuzden golf u eledim c4 u test ettim mcp sanildigi gibi rahatsizliklik veren bi sanziman degil benim gorusume gore 1-2 viteslerde biraz yigilma var ama araba gayet iyi ivmeleniyor ozellikle auris e gore ucuyor diyebilirim leon u test etmedim ama onuda test edicem sizede leon onerebilirim yakisikli bir arac ve dsg olmasi buyuk bir arti
  • Astra golf ve ds4 ü bayide incele bence. hatta mümkün olursa test sürüşü yap hangisi hoşuna giderse onu al.

    ben böyle yaptım hatta bu range e ben juke ve qasqai yide ekledim.

    ve eçimimi ds4 olarak yaptım bence sende bu araçları dene hangisi keyfine uygun elirse onu alırsın.

    bu forumda çoğu zaman yanıltıcı yorumlar oluyor. malesef aramızdan bazılarının kendi bindiği arabayı ön plana çıkarmak vb arzusu baskın geliyor. bazı arkadaşlarda sanki o markanın satış temsilcisi gibi konuşuyor nedense hiç bir çıkarları yok belkide.

    neyse dediğim gibi bence bu araçlar içerisinde kendi zevkine göre karar ver. verdiğin kararıda buradan paylaşırsan onun üzerine yine konuşuruz

    saygılar.
  • arkadaslar hepinize degerli yorumlarınız için cok tesekkur ediyorum. a3 sevdasından lpg ile ugrasmak istemedigimden vazgectim. Dolayısıyla her ne kadar sevmiş olsamda astradan da bu sebeple vazgecmiş oldum. Ayrıca 1.4 TSI ya da TFSI için de biraz araştırma yaptım ve Ankara trafiginde (genelde Sincan - ODTU arası gidip geliyorum, 24 km gidiş olan yolun 15 km sabahları yogun trafik ve ısıklar ile geciyor) ortalama 8-9 lt yakacagını gördüm ve bu sakin kullanımda alabilecegim bir degermiş. Bu da yaklasık aylık 600 tl gibi bir rakam yapcagından bu secenekten de vazgectim.

    ds4' ün style paketinin ellerinde olmadıgını soylediler ve sipariş sonucu 1-1,5 ay beklemem gerekebilecegi söylendi. Bayi dstyle ds4 yerine c4 exclusive önerdi 58 binden. Şu anda C4 Exclusive ile 2010 Golf 1.6 Confortline TDI DSG arasında kalmıs bulunuyorum. Golf' te en cok istedigim ozelliklerden biri olan cruise control yok ve c4 cok daha dolu bir araç. Ama golf' e 500 tl gibi bir rakam ile cruise control takılabilecegi soyleniyor, dogrumudur bilmiyorum. Ayrıca golf'un cok daha iyi bir sanzumanı var ve 2. eli daha saglam gibi.

    Arkadasların önerisi üzerine şimdi Citroen' e c4 test surusu için gidiyorum :)




  • DS4 resmen bağırıyor alman için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88
    e
    yeni astra dizel 0-100 hızlanması 14,5 sn. ama nedense ışıklarda hep hızlı kalkan ben oluyorum.millet yarış yapmıyor cunku.
    doğan-şahinle kapışacak ergenler uzak dursun bu araçtan :)
    yeni astranın otomatiği neden yok?bence aracın performansı şuan sınırda.
    (piyasadaki diğer dizeller 12-13,5 sn arasında mesela golf 13 sn.)
    Bundan daha yavaş olması sıkıntı yaratabılır 16 sn vs.bu yuzden otomatiği yok bence.
    manuel dizel alacak olanlar gözü kapalı alsın bence.ben çok memnunum 1 yıldır kullanıyorum dizel astrayı.

    Hocam golfün 0-100 ü 11.3 saniye.Ayrıca golfün 90 beygirlik trendline versiyonunda sunulan 90 beygirlik eski nesil motoru bile 12.9 saniye.Düşünün astranın durumunu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Iarwa1N

    arkadaslar hepinize degerli yorumlarınız için cok tesekkur ediyorum. a3 sevdasından lpg ile ugrasmak istemedigimden vazgectim. Dolayısıyla her ne kadar sevmiş olsamda astradan da bu sebeple vazgecmiş oldum. Ayrıca 1.4 TSI ya da TFSI için de biraz araştırma yaptım ve Ankara trafiginde (genelde Sincan - ODTU arası gidip geliyorum, 24 km gidiş olan yolun 15 km sabahları yogun trafik ve ısıklar ile geciyor) ortalama 8-9 lt yakacagını gördüm ve bu sakin kullanımda alabilecegim bir degermiş. Bu da yaklasık aylık 600 tl gibi bir rakam yapcagından bu secenekten de vazgectim.

    ds4' ün style paketinin ellerinde olmadıgını soylediler ve sipariş sonucu 1-1,5 ay beklemem gerekebilecegi söylendi. Bayi dstyle ds4 yerine c4 exclusive önerdi 58 binden. Şu anda C4 Exclusive ile 2010 Golf 1.6 Confortline TDI DSG arasında kalmıs bulunuyorum. Golf' te en cok istedigim ozelliklerden biri olan cruise control yok ve c4 cok daha dolu bir araç. Ama golf' e 500 tl gibi bir rakam ile cruise control takılabilecegi soyleniyor, dogrumudur bilmiyorum. Ayrıca golf'un cok daha iyi bir sanzumanı var ve 2. eli daha saglam gibi.

    Arkadasların önerisi üzerine şimdi Citroen' e c4 test surusu için gidiyorum :)

    Bende c4 exc. İcin ayni fiyati aldim sizin aldiginiz fiyatta kör nokta sistemi ve cam tavan varmiydi acaba ?




  • Ben astra kullanicisiyim ortalama tuketimim sehir ici 8.1 belki biraz daha dusebilir bu eger bu tuketim sizin icin problem olmayacaksa kesinlikle 1.4 turbo almanizi tavsiye ederim yalniz bu araca ekstra olarak flexride donanimi alabilirseniz alin derim tour modunda konforlu olarak kullandiginiz arac sportta spor araba karakterine burunuyor ve bu oldukca zevkli :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88
    e
    yeni astra dizel 0-100 hızlanması 14,5 sn. ama nedense ışıklarda hep hızlı kalkan ben oluyorum.millet yarış yapmıyor cunku.
    doğan-şahinle kapışacak ergenler uzak dursun bu araçtan :)
    yeni astranın otomatiği neden yok?bence aracın performansı şuan sınırda.
    (piyasadaki diğer dizeller 12-13,5 sn arasında mesela golf 13 sn.)
    Bundan daha yavaş olması sıkıntı yaratabılır 16 sn vs.bu yuzden otomatiği yok bence.
    manuel dizel alacak olanlar gözü kapalı alsın bence.ben çok memnunum 1 yıldır kullanıyorum dizel astrayı.

    Hocam golfün 0-100 ü 11.3 saniye.Ayrıca golfün 90 beygirlik trendline versiyonunda sunulan 90 beygirlik eski nesil motoru bile 12.9 saniye.Düşünün astranın durumunu.


    90 beygirden bahsettim zaten 13 sn diye :) hemde 1.6 motor bu düşün.
    1,5 sn daha yavaş olması vasat yapıyorsa aracı çöpe atalım :) ozaman goftte vasat.
    1.3 motor ve golften 150 kg daha agır olmasına rahmen sadece 1,5 sn gerisinde ve 100 kmde yarım litre daha az yakıyor düşün




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.