Şimdi Ara

ACİL YARDIM VOLVO S40 2.0T 16.750 !!!! ~~~~~~

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ~Herkese Hayırlı Kandiller Öncelikle

    Ankara Civarında Bir Volvo S40 2.0T Bulduk Araç Computest'e Girmiştir Resimlerde Görüldüğü Üzre. Sonuçlar Hakkında Pek Bir Bilgimiz Yok Araç 3 Kez Kaza Geçirmiş Ön Kaput Orjinali İle Değişmiş Olarak Gözüküyor. Sol Tarafta 3,5 Parça Lokal Boya Gözüküyor.

    Aracın Kaporası Verildi Lütfen Yardımcı Olun. İçimiz Rahat Değil.



     ACİL YARDIM VOLVO S40 2.0T 16.750 !!!! ~~~~~~ ACİL YARDIM VOLVO S40 2.0T 16.750 !!!! ~~~~~~ ACİL YARDIM VOLVO S40 2.0T 16.750 !!!! ~~~~~~







  • bildiğim kadarı ile 160 bg bir araç için yanlış değerlendirmiyorsam dinamometre sonuçlarına göre 85-90 bg arası bir güç ve 148 nm tork çok düşük, eğer test sonuçlarını yanlış yorumlamadı isem 64,9 kw=86,5 bg yapar, muhtemelen motor isteyecektir.

    düzeltme; imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyaz-siyah -- 2 Ocak 2015; 23:55:57 >
  • Arkadaş yanlış anlamış heralde %76,5 oran normaldir bana göre özellikle o yaşta araç için. Motor falan isteyeceğini zannetmiyorum. Tabi bu tür şeyler kullanımlada alakalıdır. Sıfır araçlar bile 90-95 arası çıkabiliyor. bunuda göz önüne alın.
  • sanki önden büyük kaza geçirmişte sonradan toplanmış havası oluştu bende
  • bu araçlarda genelde kaza yapan araç alalım toplayıp satalım durumu olmuyor, hem piyasası çok yok hem de parçaları ucuz değil, tahminen kaskodan kaput değişmiştir, çok korkulacak birşey olduğunu sanmam

    ama baya güzel yakar bu araç, 1.8 i bile lpg de çok yakıyordu 2.0 t nasıl yakar lpg ye uyumu nedir araştırmak lazım, tabi aracın çok ağır olmasının etkisi de var, güvenlik olarak da ciddi anlamda tank gibi araba, bu kasayla 2 tanıdığım da çok büyük kazalar geçirdiler, araba diğer arabaları ikiye bölecek şeyleri parçaladı geçti, içindekiler çiziksiz çıktı
  • Bence dyno'da hata var. Bu kadar düşük çıkmaz. Orijinali 160 hp araç 86 hp çıksa zaten o araç oraya gelemezdi.
  • Yorumlarinizi Degerlendiriyorum Arkadasllar yorumlarinizj Bekliyorm

    Arac Gercekten cok kafa karistiran bir durum ortada arac tahmini 25-30 civarinda yakiyor

    Konforu ve saglamligi cok iyi gozukuyor gercekten guzel araba ama bu dyno olayi falan kafamizi karistirdi gercekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Aynı aracın düz 2.0'ını kullanıyorum. Öncelikle bu araç için 16,750 düşük bir fiyat. Aracın önden kazası şaselere ulaşmadıysa sıkıntı olmaz. Ancak sanırım boş donanım. O zaman fiyat normal olabilir. KM kaç bilmiyorum.
    Motor gücü olarak Dyno sonuçlarına pek güvenmeyin. Benim araç için de 114 beygir gözüküyordu Dyno ama 4400 devirde kesmişler. Motor 6500 devir çeviriyor.

    2.0T'ler tam torku 1800 devirde verir, Dyno'da 2400 ler gözükmüş. O yüzden aldırmayın.
    Yakıt konusu 2.0 şehir içi 12 litre LPG yakıyor. 2.0T'ler de çok zorlamazsanız bir o kadar yakacaktır.

    Yine de eğer çok aşırı performans beklemiyorsanız 2.0 daha basit ve sorunsuz olarak tercih edilebilir.

    Volvo S40'a bakınca, konfor konusunda gerçekten konforlu, rahat, yalıtımı güzel bir araba. Yol tutuşu, performansı ve donanımı yine iyidir.
    Kısaca parasını hak eden bir araba. Kaporta parçaları biraz pahalıdır. Mekanik parçalar orta hallidir.
    Sık sık arıza çıkarmaz. Yaklaşık 16 bin kilometredir kullanmaktayım, sadece bakım için paralar harcadım. Alacağınız aracın ağır bakımları (Ön düzen, fren, triger, bobin v.b) yapılmış olduğunu teyit edin. Aksi takdirde yorabilir. Ben "Şurası arızalı" diye sanayiye gitmedim henüz. Daha çok "Şunun değişme zamanı gelmiş, bunun ömrü dolmuş" diye gittim.




  • Hocam Cok Cok Tesekkur Ediyorum Degerli Yorumunuz Icin :)
    Allah Kaza Bela Vermesin Gule Gule Binin InsAllah bunlari Goz Onunde Bulunduracagim Bu Arada Arac Tam Sirali Sistem LPG li :) 207.000 Kusuratinda :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada performans konusunda şüpheleriniz varsa, boş bir yolda 0-100 denemesi yaparak ve son hız deneyerek emin olabilirsiniz. Tabii size 215 km/s yapın demiyorum ama araç 140 lı km lerden sonra isteksizleşmiyorsa mesela, gaza basınca hala kafa kaldırıyorsa mesela, 0-100 hızlanmasını 9 lu saniyelerde tamamlayabiliyorsa (Fabrika verisi 8,7'dir), yağ çubuğundan üfleme yapmıyorsa mesela, Dyno kafanızı karıştırmasın.
    Onun dışında Volvo S40'ı tartışmaya lüzum yok, bu paraya alınabilecek, yaş ve KM gözetilmezse en rahat, oturaklı, konforlu ve kaliteli arabalardan birisi sadece.
  • motor gucunde bariz hata var muhtemelen fabrika cikisi verileri yanlis girildigi icin dyno ona gore hesapladi volvodan korkmayin motoru goodorevil inde dedigi gibi cıkın yola test edin atik olmasi lazim 0-100 degerlerini kontrol edin yag cubugu yerinde egzosda uflemeleri kontrol edin eger sorun yoksa kimseyi dinlemeyin alın binin Allah kaza bela vermesin simdiden hayirli olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baya zaman geçmiş aradan ama Volvo araçlarını anlayan bir yerde özel servisde olabilir baktırmadan alınmaz diğer hiç bir markaya benzemez temiz bulunursa alınır temiz olmayanlara bir araba parası daha harcarsınız tecrübe ile sabit.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koruma37

    Baya zaman geçmiş aradan ama Volvo araçlarını anlayan bir yerde özel servisde olabilir baktırmadan alınmaz diğer hiç bir markaya benzemez temiz bulunursa alınır temiz olmayanlara bir araba parası daha harcarsınız tecrübe ile sabit.

    Katılıyorum. Aldığım aracın bütün ağır bakımlarını yaptırdım, bayağı sağlam harcattı. Ancak bu zamana kadar araçtan kaynaklı arıza için sanayiye hala uğramadım (Bir kere bir elektrik ustası (!) kasaplığından dolayı elektrik arızasına masraf yaptım o kadar). Varsa yoksa "Yok takoz değişecek yok bobin değişecek yok trigerin zamanı geldi yok diskler değişecek yok rotlar değişecek v.b...
  • Kesinlikle aynen dediğiniz gibi araç Arıza yapan bir araç değil masrafları genelde ömrünü tamamlayan parçalarla sınırlı,bu arabaların motor takozları hatırı sayılır derecede pahalı.Genel parça fiyatları ilk başta Volvo ile yeni tanışanlara yüksek gelecektir,yanlız bir çok parça zaten orjinal takıldığı için bu duruma alışıyor insan bir değişen parçayı bir daha unutuyorsunuz.Yan sanayi parçalar ne kadar kaliteli de olsa özellikle ateşleme sistemi pek kabul etmiyor yan sanayi parça ateşleme sisteminde kullanılmamalı.Ön takın parçaları bir çok araçla fiyat olarak aynı tamamı yan sanayi olarak mevcut.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim izlenimlerim şu şekilde;

    Bazı parçaları gerçekten pahalı olmakla beraber sürekli arıza veren bir araç değil,yalıtımı oldukça iyi özellikle arka koltuklar bir çok araçtan daha rahat diyebilirim.Bozuk yollarda trim sesleri bazen kapı içlerinden de gelen sesler haricinde oldukça sessiz bir araç motor sesi yüksek devirler haricinde hiç yok.Rüzgar ve yol sesi rahatsız edici değil.Normal asfaltta 120km ye kadar motor ve yol sesi hiç yok hafif bir rüzgar sesi var.Arka tarafta ise çok az yol sesi var.

    İç malzeme kalitesi sert plastik aksamlarda dahi oldukça kaliteli ve montaj işçilik başarılı.Koltuklarda yanla destekler pek yeterli değil ama orjinal deri koltuklarda hala hiç bir yıpranma olmaması güzel.Eşya cepleri yeterli seviyede,ön kol dayama ve önündeki sürgülü göz çok kullanışlı yanlız kol dayama biraz küçük, bardaklık olmaması ise büyük bir eksiklik.Ön koltukların en alt seviyesinde bile biraz yukarıda kaldığınızı da unutmadan söylemek isterim,yanlız bel desteği çok iyi,koltukların arkalarında ve önlerinde cepler var benim aracımda ön koltuklarda ısıtmada var ve kesinlikle kışın harika oluyor.Arka koltukların çocuk koltuğu fonksiyonu da çok kullanışlı 3/1 yatabiliyor ve bagaja ulaşabiliyorsunuz.Diz ve baş mesafesi sınıfına göre oldukça geniş.İç aydınlatmasını ben çok beğeniyorum,tuşlarda ve göstergelerin rengi yeşil makyaj aynaları ve okuma lambaları sarı.Direksiyon uygun sürüş için çok fazla opsiyona sahip ve ideal bir boyuta sahip ve deri kaplama.Bagaj hacmini net söyleyemeyeceğim ama C sınıfı bir çok sedan araç ile aynı diyebilirim.Kumandadan sadece bagajı açamıyorsunuz.

    Aracın yol tutuşu limitleri zorlamadığınız sürece çok iyi kesinlikle tedirgin etmiyor,süspansiyonlar çok sert olmasada yumuşacık da değil.Otomatik şanzıman vites geçişlerini hissettirmiyor gaz tepkilerini bir kaç saniye sonra algılıyor,çok dik rampalarda deneme şansım olmadı ama eğimli yerlerde geri kaçırma yapmıyor.2001 yılından itibaren 5 vitesli bir otomatik şanzıman kullanılmaya başlanmış ve konforlu sürüşlere müsade ediyor.

    Frenleri 4 disk ve bir kaç panik fren yapmada başarılı.Normalde de ben başarılı buluyorum.Lastiklerin durumu fren mesafesinde etkili olacağı için kullandığınız lastiğe göre hareket etmek en doğrusu olacaktır.

    Yakıt konusunda yine kendi verilerime göre şehir içi 12-13lt şehirler arası 7lt benzin tüketimi sahip, yol bilgisayarı ile hemen hemen aralarında 0.5lt fark var. Bu fark sıfır araçlarda bile olan bir durum o yüzden sürekli dolumdan doluma ölçüm yapıyorum.Tekrar belirtmem lazım bu değerler benim aracımın değerleri otomatik vites ve benzinli bir araç.

    Selamlarımla,bütün sürücülere kazasız sürüşler dilerim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.