Nerede sorunlu kargo taşımacılığı var gerçekten gelip beni buluyor. Royal Canin Babycat yaş mamalar buradaki petshoplarda çok pahalı olduğu için 11 Kasım günü hepsiburada üzerinden yavru kedim için sipariş verdim. 12 Kasım: Ürün hepsijett firmasına teslim edildi, müşteriye gerçekleşecek teslim tarihi 16 Kasım. 13 Kasım: Ürün İzmir'de dağıtımda görünüyor ama ürünün Giresun'a gelmesi lazım. Bir yanlışlık varsa erkenden düzeltsinler diye satıcıya mesaj attım. Satıcı hepsijetti arayıp bildirmem gerektiğini iletti. Hemen hepsijetti arayıp durumu bildirdim. Telefondaki eleman kendinden çok emin bir şekilde "bir yanlışlık yok beyfendi ürününüz için teslim tarihi 16 Kasım görünmekte, o zamana kadar Giresun'a gelmiş olacak" dedi. Bunun üzerine telefonu kapattım. 14-15 Kasım: Ürün hala İzmir'de. 16 Kasım: Hala İzmir'de. Dedim bunda kesin bir yamuk olacak, yeni indirim yakalamışken aynı yaş mamadan 6'lı olarak trendyol üzerinden de aldım. 17-18 Kasım: Hepsijett kargosu hala İzmir'de. Trendyol ürünü henüz kargoya vermedi. 19 Kasım: Hepsijett kargosuna ulaşılamıyor. Hemen hepsijette yazdım, "adresinize ulaşılamadığı için ürün satıcıya geri gönderilmiştir" dediler. Bunun üzerine satıcıya mesaj attım, "hepsijett kargonuzu kaybetmiş, bilgilerinize ulaşamıyorum. adres ve telefon tekrar verirseniz pazartesi günü yeniden kargolayalım" dediler. Diğer taraftan trendyol sonunda ürünü sürat kargoya verdi. 20-21 Kasım: Hepsiburada satıcısının ürünü yeniden kargolaması bekleniyor. Trendyol kargosu yolda. 22 Kasım: Hepsiburada satıcısı yeniden kargoladı, bu sefer Yurtiçi kargoya vermiş. Trendyol ürünüm sürat kargo sabah 9 dağıtıma çıktı, öğleden sonra adını sanını bilmediğim birisine kargom teslim edilmiş. Şaka gibi bir hafta. Yarın ilk iş sürat kargoyu arayacağım. |
Bildirim