Şimdi Ara

ALMAN BAKANDAN VW ÇIKIŞI; ADINIZ LÜKS ARABA DEĞIL, HALK ARABASI ! KENDINIZE GELIN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • https://www.diken.com.tr/alman-bakan-volkswagene-adini-hatirlatti-20-bin-avroya-uretin/




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 14 Aralık 2024; 9:20:25 >



  • Bu kadar boş yorum görmedim. Vag grubunun arge ve mühendisliği ne bmwde var nede mercedeste.


    Vag porschede üretiyor bentleyde audide lamborghinide.

    Bugattide vw nin


    Bmw de lamborghiniye rakip araba varmı ? Ya mercedes ?


    Vwnin her cm2 inde ileri mühendislik var . Bmw ve mercedes sadece kaporta güzelidir. Içi boştur

  • Sonunda biri doğruyu söylemiş ve ne olduklarını hatırlatmış das auyo'ya...
  • Birde Türkiyede ki gibi vergi olsa çıldıracaklar demekki.
  • Vw'nin halk arabası üretmekte bir problemi yok. ID3 zaten bir halk arabası, Polo, Up, Taigo, Golf vs bunlar halk arabaları zaten. problem maliyetler sayın cahil bakan.. Vw paşalar gibi 20bin euroluk elektrikli otomobil yapar, hatta daha düşüğe bile yaparlar. ama o otomobil aynı fiyattaki Çin'lilerin düzeyine yaklaşabilir mi? Vw'ne yakışacak, alınabilir bir otomobil olur mu? Kimse almazsa, satışlar çakılırsa (ID3'te olduğu gibi) proje batırırsa o kadar yatırım emek çöpe giderse daha beter kuyunun dibini boylamaz mısınız?


    Şu bakanlar bürokratlar bir çenelerini kapayamadığı için bu hale geldi Avrupa. Bir çenelerini kapatsalar çok güzel olacaktı da. Maalesef günümüzün kanseri herkesin her konuda yorum yapabilecek özgüvene sahip olması.

  • VW yelpazeyi genişletti. Passat, Arteon gibi araçlarla güzel bir ivme yakaladı üst segmentlerde. İsteyen polo alabilir tabi. Onlar hala halk arabası seviyesinde avrupa'da.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt
    Avrupali bütün üreticiler batiyor hemserim.

    Iflaslar kaçınılmaz.

    Ayrica zaten 3ncu dunya savasi basliyacak, tüm fabrikalar yerle yeksan olacak.
  • Vosvos'un hayal dünyasında yaşammasının nedeni, ürün gamını D ve üst segmentlere de genişletmesi değil, bütün olarak markayı gerçekte olduğunun üzerinde bir noktaya konumlandırmaya çalışması.

    Bizde 90'larda, yemeyip içmeyip Mercedes/BMW alarak köylü akrabalarına hava atmaya çalışan Almancılar nedeni ile "alaman arababası" efsanesi zaten bambaşka bir seviyeyede, ama dünya genelinde de Mercedes/BMW sayesinde Almanya otomotiv sektöründe saygın bir konumda.

    Avrupa'nın orta sınıf halk arabası, Amerika'nın Dacia'sı VW de özellikle son 15-20 yılda, "biz de alaman arabasıyız" gazı ile Mercedes/BMW'nin Alman sanayisine kazandırdığı bu prestiji sömürerek, kendisini hiç bir zaman olamayacağı bir marka sanmaya başladı.

    Bu kadar büyük sektörlerde, yapılan hataların sonuçları öyle hemen görülmüyor, bazen yıllar gerekiyor. Vosvos için de bu süreç başladı, boyundan büyük görünmeye çalışmanın etkilerini yeni yeni görmeye başlıyor.




  • ilkerakar İ kullanıcısına yanıt

    Bu kadar boş yorum görmedim. Vag grubunun arge ve mühendisliği ne bmwde var nede mercedeste.


    Vag porschede üretiyor bentleyde audide lamborghinide.

    Bugattide vw nin


    Bmw de lamborghiniye rakip araba varmı ? Ya mercedes ?


    Vwnin her cm2 inde ileri mühendislik var . Bmw ve mercedes sadece kaporta güzelidir. Içi boştur




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 14 Aralık 2024; 15:6:14 >
  • Haberi dahi okumadan yorum yapiyorsunuz ya ondan sonra vergiler neden böyle, şu neden böyle, bu neden böyle.

    Olay şu; Çin’den ucuz elektrikli araba geliyor. Halk arabası olarak 20 bin euro’luk model geliştir karşısına koy. Yoksa ekonomi kötü etkilenecek.

    Yani passatla, arteonla, BMW ile Mercedes ile, dacia ile Amerika ile uzaktan yakından ilgisi yok bu haberin.
  • Siyasetçiler üst perdeden konuşmayı sever. Fakat avrupa birliğindeki işçi haklarıyla ücretleriyle çindeki işçi hak ve ücretleri bir değil. Birebir materyal fiyatları aynı olsa (ki değil) işçilik farkı yeter.


    Bir sakınca da çin hükümetinin teşvikleri ki bu batı dünyasının ekonomisini bozmak için planlı bir haraket. Bu yüzden çin araçlarına gelen ek vergiler doğru bir adım.


    Bir Ülkenin kendi üretim kapasitelerini ve istihdamlarının ithal ürünlerle bozulmasını engellemek gerekir.Yoksa tüketim dışardan oldukça o ülkeye bağımlı hale gelirsin. Rus doğalgazına arap petrolüne bağlı kalmak gibi.



    'Sen üretme ben sana ucuza sağlarım taki senin bir daha üretemeyeceğine emin olduğum zamana kadar ondan sonra benim kuklam olacaksın.'




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 14 Aralık 2024; 15:47:51 >
  • Nerd Miner kullanıcısına yanıt

    aynen çok güzel özetlemişsin ALMAN BAKANDAN VW ÇIKIŞI; ADINIZ LÜKS ARABA DEĞIL, HALK ARABASI ! KENDINIZE GELIN  zaten işçi maliyetleri avrupa da yüksek , rekabet için o fabrikalar kapatılırsa ne olacak , şimdi trump geliyor çinden önce avrupayı rakip görüyor ona çözüm var mı


    pekii vw de dese neden ukraynaya destek verdiniz de Merkelin anlaştığı ucuz Rus doğalgazı gitti maliyetler arttı ,neden baltık boru hattının patlatılmasına izin verdiniz diye sorsa kim haklı ?

  • Bu zat derhal görevden affını istemeli
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Abi senin yorumlarına her zaman kıymet veririm ancak 3. Dünya savaşı riski olmasın üstadım. Bizim 90’lar çocukları neoliberal apolitik özal kuşağının nedir bu çilesi ya, eyt bile vurmadı.
  • aliveli90 kullanıcısına yanıt
    Saydığın tüm markaları satın aldı. Baştan yapılan bir durum yok. Sıfırdan yapılan bir arge yok. Vw bitik durumdadır ölmeye mahkumdur buradan toparlanmaları imkansız. Kabullenin. Çağa ayak uyduraman ölür.
  • road35 R kullanıcısına yanıt

    Porsche hariç hemen hepsi sıfırdan arge. 90'ların ortalarından itiabren 2000'lerin sonuna kadar tam bir mühendislik ve arge şovu yapmıştır Volkswagen. Piech dönemi diye geçer azıcık okuyun araştırın klavyeye koşmadan önce.


    Ha bundan sonra ölür gider, yok olur, arabaları artık kötüdür falan onu bilemem.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    2010 a kadar mühendislik ve kalite kastılar. Küresel 2009 krizinden sonra yeni geliştirdikleri arabalar hep maliyetten kısma üzerine kurulu.


    İlk kalite düşüşu 2012de piyasaya sürdükleri golf 7 ile oldu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 15 Aralık 2024; 9:56:26 >
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt
    Aynen reis bentley alaman malı zaten. Bir malın sıfırdan argesini yapmakla sonradan alıp parayla aynı kültürü sürdürmenin arasında ki farkı iyi öğrenin.
  • ALMAN BAKANDAN VW ÇIKIŞI; ADINIZ LÜKS ARABA DEĞIL, HALK ARABASI ! KENDINIZE GELIN

    Eee naneyi yedikten sonra harca ne fayda. 2016 lı yılları düşünün iyiyken iyiydik. Varken yiyorduk değil mi
  • road35 R kullanıcısına yanıt

    Evet 2003'teki ilk Continental'den itibaren VW mühendisliğidir. Pheaton-Conti-A8 ile beraber ortak mimaride yapılmış araçlar, komple çekiş sistemi-W12 motor yani drivetrain bile Audi quattro. içindeki ahşabı, kromu, dekoru, küllüğü falan bentley yapıyor doğru, gerisi VW'nin.


    Sadece Mulsanne var tamamı ile dizayn-üretim Bentley ait olan.


    Lamborghini de Gallardo ile beraber Audi mühendisliği ile yapıldı.


    Porsche Suv'ları hariç kendi yazıp çiziyor araçlarını orası ayrı.


    Bu yüzden okuyun öğrenin sonra yazın diyorum, alınacak gücenecek bir şey yok kimse kimseyi tanımıyor burada.

  • road35 R kullanıcısına yanıt

    Hayatında polodan başka arabaya binmemiş adam vw mühendisliğini sorguluyor. Dünyanın argeye en çok para harcayan otomotiv şirketi.


    Arabanın her cm2 inde kalite ve mühendislik var. Bmwnin kapı döşemesini sök içine bak tofaştan hallicedir. En basitinden Vwnin cam motorunda bile yazılım beyin var.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.