Amazondan hyperx cloud core 1 wireless kulaklık aldım. Geçen ay bozuldu. Servis ürün bozuk ama tamir edemiyoruz, muadil ürün yok. Satıcıya başvur diye kağıt göndermiş. Ben de amazona yazdım. Olay bundan sonra başladı. İlk görüşmemde stok talebi açalım 7-14 gün bekleyin dediler. 3-4 gün geçti, kulaklığın üretimi olmadığını öğrenince amazona yazdım. Boşuna bekletmeyin sıfırı yok, muadili verin. İade istemiyorum dedim. 1165tl ye almıştım. Talep açıyoruz, bekleyin dediler. Eylül 16sına kadar bekledim. Arada 3-4 sefer de sordum ne durumda diye sürekli bekleyin, bu işler uzun sürer vs. dediler. İyi dedim bekledim. Bu ayın 16sında sorduğumda müşteri temsilcisi ne dedi sizce? "Servisin verdiği evrakın süresi 1 ay, bu evrakla işlem yapamayız" . Arka fonda şimşek sesleri, düşen yıldırımlar. Kafam ağrı girdi :), Resmen dalga geçiyorlar. 20dk yazıştım. Temsilci tutturdu yeni belge al. Dedim yeni belge alamam. Siz beklettiniz beni. Benim suçum ne? Yenisi olmadan işlem yapmayız. E iyi alsam maudil verecek misin? Ürünün muadili yok, iade yapıcaz diyor. İade istemiyorum, muadil ver diyorum. Yok yeni belge alın iade yapıcaz dedi. Artık baktım laftan anlamıyor. Dedim durumu bildirir mail atın onunla THH başvurucam. Tabi her görüşme sonrası gelen mail bu sefer gelmedi. Bir şey yazmadım. Ertesi gün mail atayım dedim. 12 saate dönüş yapılcağı yazan maile dönen olmadı. Arkadaş bu Türkiye pazarına giren firmalar kral kesiliyor yav. ABD ve Avrupa'da köle oluyorlar burada kalkmış kral kesiliyorlar. Asıl canımı sıkan benimle aynı kulaklığı kullanan birinin de kulaklığı bozulmuş ve amazon 2. versiyonu vermiş. Adam da oraya yorum yazmış garantiden değişti diye. Beni sallamıyor ...lar. Sövücem zor tutuyorum. THH başvurdum ama zaman alacak. Onun kararıyla başka mahkemeye gidip güncel değer tespiti yaptırmam gerekiyormuş falan filan. Uzun iş ama olsun. Beklicem. Ben aslında amazondan çok alışveriş yapıyorum. Mümkün oldukça iade etmemeye çalışıyorum. İdare eder şeyleri kullanıyorum ama madem öyle en ufak şeyde iade edicem. İsterse hesabı kapatsınlar. Ülkemizde denetim sorunu var. Kim bilir kaç kişiye böyle yapıyorlar. Arkadaş THH diye bir yapı çıkartıyorsan ceza kesme yetkisi de versene. Her seferinde yapıştırıversin. Tüketici Hakem Heyetlerine ceza verme yetkisi verilsin diye kampanya mı başlatsak? |
Amazon da çakal olmuş arkadaş. Ülkenin havasından mıdır?
-
-
bu ülkeye giren müşteri memnuniyeti yüksek firmalar eninde sonunda bu hale geliyor. benzer süreç benimde başıma gelmişti, jabra elite 3 kulaklığım arızalandı servis değişim raporu verdi, ürünün aynı renginden stoklarda yoktu farklı rengi vardı ısrarlarıma rağmen o rengi vermediler. thh'ye gitsem %100 haklı çıkardım ama uğraşmadım zamanım olmadığı için para iadesi aldım.
amazon'la böyle durumlarda müşteri hizmetlerine kesinlikle güvenilmemesi gerek yok 7 gün bekleyelim 15 gün bekleyin diye sizi bekletip süreci uzatmışlar, aynı görüşmede sonuç alamıyorsanız ve illa ürünün misli ile değişimini isteniyorsa tüketiciyi koruma kanununda ki yasal haklarınızı hatırlatın baktınız aynı cevapları veriyorlar verin thh'ye yazışmaların d ekran görüntüsünü de mutlaka alın kanıt olsun ondan sonrasını amazon düşünsün süreç biraz uzun sürer ama lehinize sonuçlanır.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X