< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slymngbs48 -- 15 Ekim 2019; 20:16:52 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slymngbs48 -- 15 Ekim 2019; 20:16:52 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Gerçekten Apple'ın bu yaptığı çok güzel bir davranış. Hayırlı olsun. Sırf bu yüzden gerçekten Apple dışında telefon almam.
|
Apple belki pahalı ve donanım olarak eskisi kadar başarılı ürünler üretmiyor ancak müşteri deneyimi gerçekten fark yarattığı için tercih ediyorum.
Daha geçen Perşembe günü yaşadığım bir konuyu paylaşmak isterim ben de. Haziran'da 11' iPad Pro 256GB almıştım. Özellikle son zamanlarda dokunmatiği ile ilgili problem vardı ve muhtemelen pil ısındıktan sonra zaman zaman aksaklık yapıyordu. Bu arada bu problem yurt dışında birçok forumda var. Ben de randevu alıp bir şansımı deneyeyim dedim. Problem olduğu zamanlarda videosunu çekmiştim ama sürekli yapmadığı için mağazada birebir kanıtlama şansım pek yoktu. Apple Zorlu'da randevu saatimde Hilal isimli genç bir danışman hanım ilgilendi benimle. iPad'i bir program ile kontrol etti. Videoyu da göstermiştim bu arada. Orada ekrandan pile bir çok donanımın sağlıklı çalışıp çalışmadığını inceleyebiliyorlar. Hiçbir problem çıkmadı kontrollerde. Orada ve kontrollerde problem olmamasına rağmen inisiyatif kullanacağını söyledi ve "içiniz rahatsız etsin diye" cümlesini kullanarak ürün değişimi yaptı. Ben de kendisi ile ilgili Apple merkeze bir geri bildirim yazdım ve teşekkür ettim. Sonuçta ufak tefek ürünler de değil bunlar. Ciddi pahalı şeyler ve gerçekten insanın canı sıkılıyor bir problem olunca. Günümüzde artık müşteri deneyimi satıştan sonra başlıyor ve buna benzer bir konuyu daha önce telefonumla da yaşamıştım. Bir eğitimciyim ve bu gibi örnekleri kurumsal eğitimlerde de vaka olarak kullanıyorum. Hep olumsuz şeyleri paylaşıyoruz. Bu vesile ile ben de yaşadığım bu olumlu deneyimi paylaşmak istedim. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D50B08F8B -- 24 Eylül 2019; 21:47:35 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|