Şimdi Ara

Apple Ürünümü Vermiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
1
Favori
4.745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uzun bir süreçten sonra Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Değişim kararı çıktı. Ama Apple bana ulaşması gerekirken ulaşmadı. 2 ay olacak.

    Ben iletişime geçince biz bakmıyoruz. Legal departman bakıyor diyorlar. Önce kesinlikle bu departmana ulaşabilmem için bi bilgi vermediler. Şimdi ise sadece bir adres verdiler ve avukatınız ulaşabilir dediler. Avukatım yok deyince isterseniz mektup yazın dediler.

    Bıktım gerçekten bıktım. Bilsem çöpe atar geçerdim cihazı. Oyalaya oyalaya mahvettiler. Şimdi mektupla uğraşsam bilmiyorum değecek mi. Hiç böyle bir şey yaşadınız mı? Ne yapayım ciddi ciddi bu iş böyle mi yürüyor? Avukat tutmalı yada mektup mu yazmalıyım?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



  • İcraya ver git zorlu veya akasyaya icra ile birlikte al ürünlerini gel

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İcraya çıksana hocam neyi bekliyorsun?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hvl00 kullanıcısına yanıt
    Hakem heyetinin kararında hata varsa, verdiği karar tüketici kanununda olan bir husus ile tezat oluşturuyorsa ağırdan alıyor olabilirler, böyle bir şey varsa icra yoluyla ürünü almayı deneyebiliriz, ancak burada şöyle bir tehlike var icraya itiraz edebilirler yada ürünü verip konuyu tüketici mahkemesine taşıyabilirler, bu noktada heyet ile değil mahkeme ile uğraşacağınız için çok dikkatli olmalısınız, hakem heyetleri her daim doğru karar vermiyor bununla ilgili garanti bankasi ile yaşanan çok sıkıntılı süreçler olmuştu dikkatli olun… kararın doğru bir karar olup olmadığına kanun nezdinde kendinizde sorgulayın kontrol edin ona göre hareket edin…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ugur.k U kullanıcısına yanıt
    Tamamdır teşekkürler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ctrl-alt-delete kullanıcısına yanıt
    İcra nasıl oluyor bilgim yok araştırayım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • maaart M kullanıcısına yanıt
    Hata olmadığına eminim. Sorun mevcut hatta Apple yetkili servis de sorunu tespit etti. Ama prosedürlerimizde bu sorun için güncelleme beklemek dışında bir aksiyon yok dediler. Üstünden onlarca güncelleme geçti ve aynı. İcra nasıl oluyor hiç bilmiyorum araştırayım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • hvl00 kullanıcısına yanıt
    Tam olarak sorun nedir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ben de böyle biliyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • maaart M kullanıcısına yanıt
    Cihaz donuyor, uygulama yanıt vermiyor kapanıyor. Ayrıca bazen ekran komple takılıyor yatay dikey dönme özelliği çalışmıyor. Başka benzer sıkıntıları da var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Eyvallah teşekkür ediyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kararla apple şubesine gittiğinizde veya nereden aldıysanız vermeleri lazım aksi takdirde icra hakkınız var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hvl00 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun öncelikle. Normal şartlarda kep adreslerine karar düşünce hukuk departmanından yetkililer arıyordu ve direkt işlemleri ilerletiyorlardı fakat muhtemelen bir aksilik oldu. Siz Apple’ı aradığınızda yazılım departmanına düşer dosyanız ve onların yapabileceği bir şey yok.

    Aradığınız zaman “müşteri ilişkileri” departmanına bağlanmak istediğinizi söyleyin. Hukuk departmanıyla iletişim kurabilen tek departman müşteri ilişkileri departmanıdır.

    Bazen cihaz ve dosya numarası bazında danışmanlar ilgin, notlar düştüğü için tabiri caizse sizi mimleyip ilgilenmek istemiyorlar ve ilgilenilmesine de engel oluyorlar. Bu noktada şu an yapabileceğiniz en iyi şey müşteri ilişkileri departmanına bağlanıp hukuk departmanı ile iletişime geçmelerini istemek olacaktır. Bu da sonuç vermezse Twitter’dan seri numaranızla birlikte yasal karar olduğunu bildiren İngilizce bir mesaj atın, bu şekilde dönüş yapacaklardır.

    Bu seçenekler de olmazsa yasal destek almanızı tavsiye edeceğim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Aaaa olur mu öyle şey ya zorlu applea gidiyorsun, bozuk ürünü bırakıp sağlamını alıyorsun. Apple fanboylar öyle söyledi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İlamli icra ac. Niye bekliyon ki? Gideceksin icra dairesine. İlamli icra açmak istiyorum diyeceksin. Form falan verecekler. Onları dolduracaksin. THH sonucunu da kopyasını çıkarıp ekleteceksin. Ki oradaki eleman o belgenin doğru olduğuna dair bir imzalı kağıt verecek. Dosyaya ekleyecekler. Bu sekilde, oradakilere meramını anlatırsan onlar da yardımcı olur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kartipi K kullanıcısına yanıt
    Apple kendi sitesinden aldım. Bayiye gitsem olur mu dersiniz?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • slaperigtje S kullanıcısına yanıt
    Çok sağolun bunu deneyeceğim. Şu etapta en iyi seçenek gibi duruyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hvl00 kullanıcısına yanıt
    Büyük bayilerde işe yarayabilir fatura da yazan bir bayi adı varsa o da olabilir firmalar çok çirkef

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BF.Skinner kullanıcısına yanıt
    İcra nasıl oluyor bilmediğimden düşünmemiştim hiç. Bilgi verdiğiniz için sağolun. Üstteki arkadaşın dediğini denedikten sonra sizin önerinizi dikkate alacağım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.