Şimdi Ara

Arabanın arka tekerini vurdum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
21.343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Virajlı bir yokuşu çıkarken dalgınlıkla (35-40 km hızla) aracımın sağ arka tekerleğini kaldırıma vurdum. Önce lastik patladı sandım fakat lastikte birşey yok. Ama arabada sanki birşey oldu. Normalden daha çok ses çıkarıyor gibi çukurlara girince ama arabayı başka kullanan aile ferdi farkına varmadı. Belkide ben psikolojik olarak sorun var moduna girdim.

    80-90km hıza çıktım araba sağa çekiyor mu diye fakat çekme yoktu. Problem olup olmadığını nasıl anlarım ? Birde jant eğilmesi dışında ne problem meydana gelmiş olabilir.



  • Geçmiş olsun,
    benimde önüme densiz bir kadının atlaması sonucu,arabanın jantını kaldırımın köşesine sıyırttırdım,kaldırımdan taş koptu ufak..janttın köşesinde hafif bir ezilme oldu sadece ..Gene kılpayı kurtardım Allahtan..seninkininde birşey olacağını sanmıyorum ama sen bir göstert tekerleği için rahat olsun..benim hızım 15-20km idi gerçi..
  • lastikte de sorun olabilir.
    yapısı bozulmuş olabilir. yani telleri kopmuş hasar almış olabilir.
    gerçi sarsıntı yok diyorsun ama...
  • çok geçmiş olsun ... bende kangomu ilk aldığım zamanlar böyle birşey başıma gelmişti
  • Rot-Balans çıya gösterirsin,varsa birşey zaten sana söylerler.Böylece içinde rahat etmiş olur.20 TL bir ücret karşılığı yaptırabiliyorsunuz.
  • Selam..Öncelikle geçmiş olsun..Sizin yaşadığınıza benzer bir durumda ben yaşadım.Hatta hızım biraz daha azdı.Şehir içinde tam virajı dönerken hafif gaz verip diroksiyonu kırmamla birlikte,ne olduğunu anlamadan araç karda kaymaya başladı ve kaldırıma sol ön teker vurup öyle durdu.Allahtan banket vardı,yoksa aşağısı 2m ye yakın balık sırtı gibi eğimli yere inip can kaybı olmazdı fakat dahada çok hasar meydana gelecekti.İndim baktım önce ŞÜKÜR dedim,sonra baktım(saç) jant ezik,yamulmuş fakat inik değil.Daha sonra lastikçiye gidip yedek jantı taktırıp yola devam ettim.Araç çok olmasada sol sol gidiyor,anladıkki rot balans ayarı gitmiş.

    Neyse oda sorun diil fakat,aracı kapsamlı olarak lifte kaldırıp inceleyince;Salıncak kolu+daha sonrada Podya bilyasının gittiği anlaşıldı..Rot+balans+podya bilyesi+salıncak kolu+ işçilik maliyeti ne neden olduydu..Araç Palio Speedgear idi..
    Nesi var nesi yok ,birde aklınızda birşey kalmaması açısından , bir ustaya gösterip sorun varmı yokmu diye öğrenebilirsiniz.




  • geçmiş olsun Allah daha beterinden saklasın
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Arabanın altını vurdum
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • lastik bilyesinin dağılmış ( aşağıdaki arkadaşın dediği polya bilyası ile aynı şey mi bilemiyorum galiba aynı şey) olma ihtimali var.

    bir kere başıma geldi oradan biliyorum böyle garip bir uğuldama benzeri ( hafif ama) ses çıkarır.

    tehlikeli bir durum olabilir bilya kilitlenmesi diye bir şey var o teker bir den dönmez oluyor.

    bir baktırın derim.

    hayırlı günler.
  • çok geçmiş olsun,geçen salıda benim tampona vurdu kadının biri, araba serviste şu anda
  • polyo, podyo, podya deyimleri yanlış doğrusu PORYO'dur , o bilyaya aks bilyası da denir. Eğer aracınızda abs bulunuyor ve ABS sensörü poryo'ya bütünleşikse aks bilya değişimi pahallıya çıkabilir
  • Geçen kış kapının önünde park halindeyken aracıma vurmuşlardı.
    Vurmanın etkisiyle arka sağ teker kaldırıma çarpmış..

    Servise götürdük ve poryonun değişmesi gerektiğini söylediler.

    Poryo bilyalı oluyor..

    Bİlyanın içine zarar gelirse uğultu şeklinde bir ses veriyor içeriye..

    Yaklaşık 350 ytl tuttu..

    Geçmiş olsun..
  • Allah beterinden korusun inşallah önemli bir sorun yoktur geçmiş olsun ...
  • servisteki usta; bana bu bilyanın sertçe kaldırıma çıkmaktan bile bozulabileceğini söylemişti.

    kaldırıma mümkün olduğu kadar önden ve 2 tekerle çıkın demişti.

    hayırlı günler.
  • öncelikle geçmiş olsun umarım başınıza bir daha böyle birşey gelmez bende birşey sormak istiyorum 1 ay önce kadar buna benzer kazayı bende yaşadım bi aracın şıkıştırması sonucu aracın ilk ön tekerini çarptım ve daha sonra aracın arka tekerinide vurdum ve çarpmanın etkisiye arabanın arkası havalandı ve ben spin atmaya başladım arabanın ön lastik arka lastik akslar ve diskler dahil herşey degişti rot balansada girdi geçen hafta arabayı teslin aldım ancak son 4-5 gündir araba 120den sonra direksiyon inanılmaz derecede titremeye başlıyor arabayı teslim aldıgımda böle birşey yoktu sizce bu neden olabilir? bu arada sayfanızda başka bir soru sorduğum için özür dilerim bunun için yeni konu açmak istemedim
  • tekeri söktürüp bir baktırın
    ya da balans
    bir de kamber açısı
    ya da eğilme gibi bir şey var mı diye bakılabilir
  • yorumlarınız ve temennileriniz için çok teşekkür ederim. haftasonu bakıma gitmeyi düşünüyorum.
  • Bugün sabah arabayı geri geri giderken direksiyonu sola kaçırıp hızlı kaldırıma çıktım. İnip baktım göremedim yola devam ettim 5km kadar sonra tekrar bakınca bunu gördüm. Lastiğe bir şey olmuş mudur
     Arabanın arka tekerini vurdum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Poyra kontrol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Secret2020 S kullanıcısına yanıt
    Telleri kırılmış yada balon yapmış olabilir iç kısımdanda bakın hocam
    Jantın 2 çekiçlik işi var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.