Şimdi Ara

Araç nasıl bu hale gelmiş olabilir? (Ankara-ölümlü kaza)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
2
Favori
1.571
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.milliyet.com.tr/asiri-hiz-kadin-surucunun-sonu-oldu-gundem-2258997/

    Arkadaşlar bir arkadaşımın tanıdığı dün gece Ankara'da esad istikametinde yol alırken alt geçide süratli girmesi sonucu linkte yaşanan kazayı geçirmiş ve maalesef hayatını kaybetmiştir. Geride 8 aylık bir çocuk ve eşi kalmış ne yazık ki. Gerçekten çok üzücü bir durum. Allah kimsenin başına vermesin.


    Soruma gelecek olursak,

    Araç direkt beton duvara çarpıyor. Fotoğraftan anladığım kadarıyla da emniyet kemeri takılı ve hava yastıkları açılıyor. Ancak aracın tavanında görünen diklemesine hasar sanki aracın burnunu çarptıktan sonra arka tarafın havalanarak tekrar aynı duvara çarptığı izlenimini yarattı ben de. İlk çarpmada (Önden çarpmada) can kaybı yaşanma ihtimali biraz düşük geliyor. Sanki tavandan çarptıktan sonra can kaybı gerçekleşmiş gibi görünüyor. Yanlış mı düşünüyorum. Sizlerin fikirleri nedir?







  • Hanımefendi rahmetli acemimi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orası 110 la girilecek bir yer değil.
    Muhtemelen burnu çarpınca arkasıda havalanıp duvara vuruyor sonra olduğu yere düşüyor araç.
    Motorda içeri girmiş galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: labidu

    Hanımefendi rahmetli acemimi acaba?
    focusun yol tutuşu çok iyi diyenler ve çok sağlam araba diyenlere gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    focusun yol tutuşu çok iyi diyenler ve çok sağlam araba diyenlere gelsin.

    Yol tutuşu iyi olan araçlar da kaza yapabilir. Aynı sınıf farklı marka araçlarda da benzer hasarlar olabiliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    focusun yol tutuşu çok iyi diyenler ve çok sağlam araba diyenlere gelsin.

    Aşırı hızlı diyorlar ne yapsın araba bu kadar hızlı sürülmez ben motoru kapatıyorum taksi tutun eve gidin mi desin ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    focusun yol tutuşu çok iyi diyenler ve çok sağlam araba diyenlere gelsin.

    Aşırı hızlı diyorlar ne yapsın araba bu kadar hızlı sürülmez ben motoru kapatıyorum taksi tutun eve gidin mi desin ?

    Alıntıları Göster
    Çarpılan duvar düz bir duvar değil, aracın önünü tamamen vuracak şekilde düz bir alanla çarpışma yaşansa bu kadar yıkıcı bir hasar olmazdı. İki yolu ayıran sivri bir kesitle gerçekleşen bir çarpışma, hız da fazla olunca verdiği hasar çok büyük olmuş bu nedenle. Direğe ya da ağaca çarpmak gibi bir durum oluşmuş.

    Can kaybı önden çarpmada olmamıştır diyorsunuz da, aracın konsolu, motor kompartımanı, yaşam alanı olduğu gibi aracın içine girmiş, sol ön koltuğun durumunu görmediniz sanırım :

     Araç nasıl bu hale gelmiş olabilir? (Ankara-ölümlü kaza)


    Çok feci bir kaza, Allah rahmet eylesin, geride bıraktıklarına da sabırlar versin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 8 Haziran 2016; 11:27:29 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: labidu

    Hanımefendi rahmetli acemimi acaba?
    Öncelikle Allah rahmet eylesin , geride kalanlara Allah sabır versin . özellikle çocuğu için çok üzüldüm. söyleceğim şu evet araç betona çarptıktan sonra gövde havalanmış ve tavan kısmı da betona vurmuş ve ezilmiş. çünkü araçların arka kısımları zaten ön tarafa göre çok daha hafif. ama burada bence esas konu . şu araba güvenli bu araba daha çok güvenli şunda 10 hava yastığı var , bunda esp plus var, bence bunlar tamamen tüketicinin algısını yanıltıyor ,insanlar araçlarının çok güvenli olduğunu düşünüyorlar 110 kilometre hızda bile aracın ne hale geldiği ortada . unutmayın çoğu aracın gövdesi rulo saçtan yapıyor ve o rulo saç çoğu zaman limana gemilerle taşınıp vinçlerle fabrikaya sokuluyor ve düzeltilip kalıba göre kesilip araç kasası yapılıyor . sac kalınlığı ne olursa olsun 1,5 tonluk bir aracın 110 km ile betona vurması halinde maalesef sonuçları çok elim oluyor , en önemli olan şey insan hayatıdır . . Birde yine bence şu çarpışma testleri meselesi hep söylüyorum ama bu testler sonuçta son tüketiciyi çok yanıltıyor yada şöyle diyelim tüketici bu testleri çok yanlış algılıyor 40 /50 km ile çarpan bir aracın güvenliği için sayfalarca övgüler yazılıyor , şu çarpışma testlerine ve aracın güvenlik donanımlara güvenip sürat yapılmaması gerekir. geçenlerde biri birşey yazmıştı --o kadar modern lüks , güvenli araçlarımız var ama hala içi hava dolu kauçuklar üstünde yol alıyoruz --- diye bence de doğru arabamız ne olursa olsun ona çok güvenli ,sağlam gibi yaftalar yapıştırmayın . sürat felakettir. lafı boşa söylenmemiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyazakbil

    Öncelikle Allah rahmet eylesin , geride kalanlara Allah sabır versin . özellikle çocuğu için çok üzüldüm. söyleceğim şu evet araç betona çarptıktan sonra gövde havalanmış ve tavan kısmı da betona vurmuş ve ezilmiş. çünkü araçların arka kısımları zaten ön tarafa göre çok daha hafif. ama burada bence esas konu . şu araba güvenli bu araba daha çok güvenli şunda 10 hava yastığı var , bunda esp plus var, bence bunlar tamamen tüketicinin algısını yanıltıyor ,insanlar araçlarının çok güvenli olduğunu düşünüyorlar 110 kilometre hızda bile aracın ne hale geldiği ortada . unutmayın çoğu aracın gövdesi rulo saçtan yapıyor ve o rulo saç çoğu zaman limana gemilerle taşınıp vinçlerle fabrikaya sokuluyor ve düzeltilip kalıba göre kesilip araç kasası yapılıyor . sac kalınlığı ne olursa olsun 1,5 tonluk bir aracın 110 km ile betona vurması halinde maalesef sonuçları çok elim oluyor , en önemli olan şey insan hayatıdır . . Birde yine bence şu çarpışma testleri meselesi hep söylüyorum ama bu testler sonuçta son tüketiciyi çok yanıltıyor yada şöyle diyelim tüketici bu testleri çok yanlış algılıyor 40 /50 km ile çarpan bir aracın güvenliği için sayfalarca övgüler yazılıyor , şu çarpışma testlerine ve aracın güvenlik donanımlara güvenip sürat yapılmaması gerekir. geçenlerde biri birşey yazmıştı --o kadar modern lüks , güvenli araçlarımız var ama hala içi hava dolu kauçuklar üstünde yol alıyoruz --- diye bence de doğru arabamız ne olursa olsun ona çok güvenli ,sağlam gibi yaftalar yapıştırmayın . sürat felakettir. lafı boşa söylenmemiş.

    Alıntıları Göster
    allah rahmet eylesin. sanki intihar etmek istemiş gibi bir kaza bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    allah rahmet eylesin. sanki intihar etmek istemiş gibi bir kaza bu.

    Alıntıları Göster
    hanımefendi büyük ihtimal uykuya dalmış araç içinde. allah rahmet eylesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    allah rahmet eylesin. sanki intihar etmek istemiş gibi bir kaza bu.

    Alıntıları Göster
    Ben bu fotoğrafı görmemiştim. Motor komple içeri girmiş. Gerçekten çok kötü, ordan sağ çıkmak sanırım mucize olurdu.
    Bu alt geçitlerde bu beton yol ayrımlarının üzerine tırların arkalarında bulunan bumper tarzı şeyler takılamaz mı acaba? En azından hızı bir nebze olsun azaltabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: codemaster42

    Ben bu fotoğrafı görmemiştim. Motor komple içeri girmiş. Gerçekten çok kötü, ordan sağ çıkmak sanırım mucize olurdu.
    Bu alt geçitlerde bu beton yol ayrımlarının üzerine tırların arkalarında bulunan bumper tarzı şeyler takılamaz mı acaba? En azından hızı bir nebze olsun azaltabilir.
    araç önden çarpıp tavanı da vurmuş betona,motor zaten içerde, Allah rahmet eylesin
  • Allah rahmet eylesin cok feci bir kaza olmus. Sivri burna carpmis on darbe kollari yerinden bile oynamamis ancak butun darbeyi motor almis o da koparak kabine dogru girmis. Motor kabin duvarini parcalayarak yasam alanina girmis.

    Keske on darbe kollarindan biriyle carpsaydi merhumun sansi cok daha fazla olurdu.

    Allah cocuguna uzun omur mutlu bir hayat versin kaderini guzel eylesin. Cok uzuldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    araç önden çarpıp tavanı da vurmuş betona,motor zaten içerde, Allah rahmet eylesin

    Alıntıları Göster
    Geride kalanlara sabır dilerim. Bu tip yol bağlantıları, tünel girişleri v.b. yerler için şöyle şeyler koymak lazım ama bizde zor tabii.

     Araç nasıl bu hale gelmiş olabilir? (Ankara-ölümlü kaza)




  • Allah rahmet eylesin, yakınlarına sabır versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Allah rahmet eylesin, yakınlarına sabır versin.
    O duvarların da güvenlik prosedürüne uygun yapılması gerekiyor. Öyle duvarı diktim tamam diye birşey yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forever1907

    Geride kalanlara sabır dilerim. Bu tip yol bağlantıları, tünel girişleri v.b. yerler için şöyle şeyler koymak lazım ama bizde zor tabii.

     Araç nasıl bu hale gelmiş olabilir? (Ankara-ölümlü kaza)

    Alıntıları Göster
    Motor komple içeri girmiş yahu off çok kötü olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenjaminGreen

    Motor komple içeri girmiş yahu off çok kötü olmuş.

    Alıntıları Göster
    Kazaya karışan başka araç var mı araştırmak lazım normal gibi durmuyor.

    Geride kalanlara Allah büyük sabır versin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nıghtman

    Kazaya karışan başka araç var mı araştırmak lazım normal gibi durmuyor.

    Geride kalanlara Allah büyük sabır versin.

    Alıntıları Göster
    ölen kişi :

    Genç müzisyen Büşra Özakalın trafik kazasında hayatını kaybetti
    http://www.hurriyet.com.tr/genc-muzisyen-busra-ozakalin-trafik-kazasinda-hayatini-kaybetti-40114929




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    ölen kişi :

    Genç müzisyen Büşra Özakalın trafik kazasında hayatını kaybetti
    http://www.hurriyet.com.tr/genc-muzisyen-busra-ozakalin-trafik-kazasinda-hayatini-kaybetti-40114929

    Alıntıları Göster
    Yahu çok üzüldüm ya..

    Bir araba alınırken ilk bakılması gereken şey güvenlik olmalı kesinlikle.. Yemişim donanımını :(




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.