Şimdi Ara

Araç Su Eksiltiyor-Çabuk Fun Açıyor. (Honda-Civic)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
0
Favori
9.603
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2007 model civic aracım var.Park halinde iken bile su eksiltiyor ama çalışır durumdayken daha çok eksiliyor.Ayrıca araç hararet göstergesi hep olması gerekende normal ama sürekli fun açıyor özellikle park ettiğim sırada veya ilk 10 km'den sonra.Egzoz'dan her hangi bir duman atma söz konusu değil.Lpg var.



  • Simdi git o motorun sagligini olctur.

    Hala anlamadim beni nie etiketliyorsunn

    Ne passatmis arkadas passati olan yukseklerde

    Burda konu sahibine yardimci olmaya calisiyoruz sen bana benim passatim var susuz kullandim ve blok catlattim millet bosuna passata binmiyor diyorsun

    Passatini ovmek istersen ayri konu acabilirsin
  • contası yanmış geçmiş olsun büyük masraf. bizim pejo bipperi 3600 lira masrafla tamir ettik

    arabayı uzun süreli kullansan hararet yapar. en kısa zamanda ustaya göster motoru eline alırsın yoksa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Paul Muaddib -- 14 Mayıs 2018; 15:13:10 >
  • aynı motora sahip cr-v hortum bağlantı yerlerinden su atıyordu
    hele parkettiğimde motor soğuyana yerde birikinti oluşturacak kadar su atıyordu



    bunu devirdaim açmış motorda radyatöre direk boca ettim
    su atma sorununu anında durdurdu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paul Muaddib

    contası yanmış geçmiş olsun büyük masraf. bizim pejo bipperi 3600 lira masrafla tamir ettik

    arabayı uzun süreli kullansan hararet yapar. en kısa zamanda ustaya göster motoru eline alırsın yoksa
    Hocam böyle kesin nasıl konuşuyorsunuz ben anlam veremiyorum.Üst kapak contası yandığı zaman öncelikle araç ilk kontak çevirmede geç çalışır ve egzoz'dan yoğun beyaz duman atar.Araç durduğu yerde bile su eksiltiyor yazdım.Radyatör'de su kaçağı vs şeyler de olabilir ama ilk su doldurduğumda yere su aktığını göremiyorum.Ayrıca hararet göstergesi normal seviye sınırını geçmedi hiç sınırı geçse gene neyse diyeceğim.Motor suyu gayet normal suda birşey yok rölantiside normal.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -PoseidoN- -- 14 Mayıs 2018; 15:46:7 >
  • Aracın lifte alınıp incelenmesi gerekiyor. Güvendiğiniz bir tamirci varsa durumu izah edin. Kontrol durumu ise araç kaldırılıp bakılacak suyun geçtiği tüm borular, ek yerleri bağlantı noktaları. Contaya gelene kadar ne aşamalar var.



    Radyatör katkıları kısa süreli çözümler. Araçta bulundurmanızda fayda var tabi. Umarım ucuza çözersiniz, kontrol esnasında ustayla birlikte bakın su kaçağı yağ kaçağından kolay anlaşılır.
  • su tesisatini gozden gecirmek gerekiyor.3-4 sene once benim basima gelmisti.lpg sistemine takilan T seklinde bir baglanti ile su veriliyor.o parcadan kaciriyormus.degistirince duzeldi.buna benzer bir sey olabilir.fakat ihmale gelmeyecek bir durum.arac susuz kalirsa gercekten conta yakabilir.
  • Lpg regülatörünün su girişlerine baktırın hocam benimde su eksiltme var aracımda. 2 ay önce silindir kapak contası değiştirdim çüreme olmuş contada daha sonra su eksiltme yine devam etti ve regülatörün altına elimi soktuğumda elim ıslandı rekorları kontol edince kaçırdığını fark ettim. Atikere gittim 80 liraya regülatörün rekorları değişti. SONUÇ: hüsran yine kaçırmaya devam...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • öncelikle devirdaim pompasına bir baktırın.
  • honda gibi yüksek devirleri seven motorda su eksiltme olayına çok dikkat edin. bir anda hararet yükselip yolda kalabilirsiniz.

    araç su tesisat testini şöyle yapabilirsiniz.

    radyatörü drain edip. motoru yıkayın. radyatöre rengini belli etmesi için %50 antifriz koyun. motoru düz bir yerde rölantide çalıştırın yüksek devire alın. bir yerlerden koyduğunuz ani-friz renginden sızıntı olması gerekir.

    bazen yollardan taş, çivi, cam sıçrayıp radyatörü deliyor. o zaman siz anlamadan radyatör su eksiltiyor. motordaki tüm parçalar sağlam olsa bile.

    havaların ısındığı bu günlerde işinizi şansa bırakmayın. honda gibi sağlam motorlu araçta pek denk gelen bir sıkıntı değil. bazı ustalar ezberden motor inecek ( en çok işçilik yazılan arıza olduğunu unutmayın) diyebilir.

    bu yüzden tüm sistemi kontrol ettirin.
  • fandir o
    fun acsa duramazsin
  • Su hortumunda veya radyatorde sizinti var araba calistiginda tazyik etkisiyle daga cok kaciriyor radyatore baktir zira conta yaksa hemen isinir araba normalden daha fazla fan musurunede baktir hazir gitmisken termostada baktir

    Edit:1 arac hondaymis hararet yapatirman guctur hondalarda kolay kolay conta yakmaz ben pek dumadim acikcasi gaz regulatorun su girislerine bak ve gaz beyninin kendisine de bak az regulatoru mini bir su haznesi var onun disinda buyuk ihtimalle aracta su kacagi var radyatorse ilac milac atma attirma radyotoru onarilan bir yere goturup iyi bi tamir yaptirman lazim su hortumlarinda belki ince bir kesik vardir ortan basiyodur suyu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-279634539 -- 14 Mayıs 2018; 18:5:33 >
  • honda hararet yapmaz

    200.000 km de 1.6 ies lpg li motor tek damla su eksiltmeden ve hararet dahi yapmadan yatak sardı

    40 derece havada 5000 devir çeviren motora mobil esp 5-30 yağ ince geldi ve karterden çıkamadı
  • lpg varsa yoruma gerek yok
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    Yanlis yag konulursa tabi yatak sarar beni nie etiketledin ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paul Muaddib

    contası yanmış geçmiş olsun büyük masraf. bizim pejo bipperi 3600 lira masrafla tamir ettik

    arabayı uzun süreli kullansan hararet yapar. en kısa zamanda ustaya göster motoru eline alırsın yoksa
    Contası yanmış araç nasıl oluyor da park halindeyken de su kaçırıyor bir açıklayabilirmisiniz acaba?

    Yazmış olmak için yazıyorsunuz yahu.
  • Tesisatta kaçak var kardeşim. Çalışırken daha da artma sebebi ise tesisat su basıncının artıp kaçağın oldugu noktaya daha güçlü vurmasıdır.

    Aracın tüm su tesiatı ve radyatör peteği gözden geçirilicek. Özellikle bloğun arka alt tarafında konuşlanmış ahtapot hortumu.
  • şu tuvnera hakanı birisi sahneden alsın ya
  • Bu forum iyice troll oldu. Fikri gelen herkes yazıyor, icinde doğru bilgi bulmak imkansiz.



    Konu sahibine soruyorum, eger akinti yok ise motor suyunun park halinde azaldigini nereden tespit ettiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 14 Mayıs 2018; 20:23:23 >
  • İlk olarak radyatör ve su tesisatı komple gözden geçirilmeli eğer bunlarda değilse gözlemlenmesi daha zor olan su pompasında bir kaçak olabilir. Ve bu kaçak su anında sıcaklık yüzünden buharlaşıyordur farkedemezsiniz. Anca sökülüp bakılmalı...
  • Hocam aman ha honda su eksiltmez hemen konuyu kapatın sokağa çıkamassınız fanatikler görmeden
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.