Şimdi Ara

ARACIN ALT DEVİRLERİNİ CANLANDIRMAK MÜMKÜN MÜ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
4.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2011 Model GrandScenic 1.5 Dci düz vites sahibiyim. Araç 1,5 ton ve 2000 devir altı gerçekten kötü.

    Yokuşlarda 2000 devir altında aracı kaldırmaya çalışırsanız rahatça stop ediyor, ayrıca yokuşlarda devirli kullanmak zorunda kalıyorum. 2000 devir üstü sorunum yok.

    Okuduğum kadarıyla chip tuning turbo devreye girdikten sonra faydalı oluyormuş. Peki aracın turbo öncesi ataklığını etkileyebilecek birşey var mı, ya da turbonun devreye girmesini erkene alacak ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anilozay -- 21 Ekim 2011; 13:56:46 >



  • chiptuning alt devirleri canlandırır.
  • Chip tuning her hangi bir yararı olacağını sanmıyorum bu durumda çünkü chip aracın beyin yazılımı olduğu için birazda direkt olarak turbo ile alakalı bir durum turbo 2000 devirden önde açmadığı için araba tam anlamıyla atikleşmiyor yada ölü kalıyor.Ancak arabanın kalkmaması gibi bir sorunda teşkil etmemesi lazım zaten çok dik rampalarda 2000 ve altı devirlerde kaldırmak çokda mümkün olmaz.Yani biraz alışmayla alakalı gibi bir sorun var heralde ki zaten zorlu alanlarda zorlu şartlarda çokda devir aramamak gerekir aracın rahat kalkabilmesi için biraz fazla gaza basmak gerekebilir bunda bir sakınca yokdur.Ama tabiki buda demek değildirki yokuşda arabayı kaldıracağız diye tutupda 4000 devirde bir gaz vermekde mantıksızlık olur.
  • Teşekkürler, ben de aynı şeyi düşünmüştüm. Chip uygulaması sadece turbolu araçlara uygulanıyor ve turbo ayarlarında değişiklikler yapılması ile ilgili diye biliyorum. Kısacası chip tuning in turbo öncesi alt devirleri canlandırması bana da pek mümkün gelmedi.
    Fakat araç 2000 devir altında gerçekten çok hissiz, biraz daha iyi olabilirdi. Bir şekilde hava filtresi gibi birşey işe yarar mı ya da yazılım atılırsa turbo devreye girmesi erkene alınabilir mi diye merak ediyorum.
  • Yazılım yaparak turbonuzun daha erken açılmasına izin verebilirsiniz.
  • yahu sizin kafanız mi güzel dci motor var . ne zamandır 2011 dci motorlarda turbo yok :S

    beyin ile biten bişidir bu aracın beynine yapılan yazılımda turboya 2000 devirde açılmasını emretmiş.

    siz bu beyindeki yazılımı değiştirirseniz 1000 devirde bile turbonuzu açabilirsiniz.
    ulan şu forum bazen bildiğim şeyleri bile sorgulamamı sağlıyor.
  • DCI motorda turbonun olmadığını kim söylemiş ??? Heyecanla mesaj yazmadan önce yazılanları dikkatli okuyun.
  • Parayı verdikten sonra her usta yapar bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilozay

    DCI motorda turbonun olmadığını kim söylemiş ??? Heyecanla mesaj yazmadan önce yazılanları dikkatli okuyun.

    senin dediklerin için söylemedim ben zaten. turbonun bir etkisi yok demiş yukarıda bir arkadaş. ona itafen.

    gidin bir yazılımcıya. çok güzel sonuçlar alırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilozay

    2011 Model GrandScenic 1.5 Dci düz vites sahibiyim. Araç 1,5 ton ve 2000 devir altı gerçekten kötü.

    Yokuşlarda 2000 devir altında aracı kaldırmaya çalışırsanız rahatça stop ediyor, ayrıca yokuşlarda devirli kullanmak zorunda kalıyorum. 2000 devir üstü sorunum yok.

    Okuduğum kadarıyla chip tuning turbo devreye girdikten sonra faydalı oluyormuş. Peki aracın turbo öncesi ataklığını etkileyebilecek birşey var mı, ya da turbonun devreye girmesini erkene alacak ?

    yeni jenerasyon 1.5 dCi motorlardaki alt devir cansızlığı gerçekten birçok kullanıcının canını sıkıyor.. Özellikle bu motorların kullanılldığı en ağır araç olan GrandScenic de durum çok daha vahim..

    Chiptuning ile Turbonun Spool Edemediği(devreye giremediği) ve Etmeye basladığı devir bandına daha yüksek yakıt basıncı ile destek sağlayıp tork kazandırıyoruz.. böylelikle motor bu gecikme sürecinden biran önce çıkmış oluyor..

    uygulama sonrasında ciddi oranda bahsettiğiniz ölü noktalar iyileşiyor..

    Denemenizi tavsiye ederim.. 15 gün ücretsiz test imkanınız var..




  • Mehmet Bey çok teşekkürler,

    Sorun şu ki arabayı eşime teslim ettim Karaman'a. Açıkçası arabayı emin olmadığım ellere bırakmak istemiyorum, ya birara İstanbul'a geldiğimizde size yaptıracağım ya da Konya tarafında gerçekten bu işe özveriyle yaklaşan, profesyonel bir arkadaşınız var mı ? Bu iş ciddi bir iş, herkese güvenemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilozay

    Mehmet Bey çok teşekkürler,

    Sorun şu ki arabayı eşime teslim ettim Karaman'a. Açıkçası arabayı emin olmadığım ellere bırakmak istemiyorum, ya birara İstanbul'a geldiğimizde size yaptıracağım ya da Konya tarafında gerçekten bu işe özveriyle yaklaşan, profesyonel bir arkadaşınız var mı ? Bu iş ciddi bir iş, herkese güvenemiyorum.


    Malesef konya da güvnip yonlendirebileceğim biryer yok

    Artık burataflara yolunuz düştüğünde hallolur kısmetse..
  • Toyota corolla dizeli olan abimiz 600 tl ye sprint booster taktirdi. motorun gaza tepkisi artmis. alt devirlerde daha tepkili olmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sprint booster takabilirsin bıraz pahalı ama alt devirlerde etkiliyo baya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre99

    Toyota corolla dizeli olan abimiz 600 tl ye sprint booster taktirdi. motorun gaza tepkisi artmis. alt devirlerde daha tepkili olmus.

    booster bende 450tl..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.